ANNA ÜLESANDED EDASI ABILISTELE.

BMW 2. seeria Active Tourer BMW ConnectedDrive juhiabisüsteemid.

ANNA ÜLESANDED EDASI ABILISTELE.

BMW 2. seeria Active Tourer BMW ConnectedDrive juhiabisüsteemid.

Numerous innovative technologies support you in various ways and guarantee the highest level of comfort and safety. So you can focus on one of the important things in life – carefree driving pleasure.

ANNA ÜLESANDED EDASI ABILISTELE.BMW 2. seeria Active Tourer BMW ConnectedDrive juhiabisüsteemid.

Numerous innovative technologies support you in various ways and guarantee the highest level of comfort and safety. So you can focus on one of the important things in life – carefree driving pleasure.

LIIKLUSUMMIKUTE ASSISTENT.

LIIKLUSUMMIKUTE ASSISTENT.

Liiklusummikute assistent lihtsustab juhi tööd monotoonsetes liiklusolukordades. Süsteem võimaldab autol kuni 60 km/h kiirusega sõitvas tihedas autodevoolus mugavalt „kaasa ujuda”, mis muudab liiklusummikud vähem stressirohkeks. See hoiab automaatselt eesmise sõidukiga soovitud vahemaad, reguleerib auto kiirust ja vajaduse korral peatab selle ning aitab ka aktiivselt juhtimisele kaasa. Sõiduk saab nii juhil aidata õiges reas püsida seni, kuni juht vähemalt üht kätt roolil hoiab. Pärast kuni 30-sekundist täielikku seisakut alustab sõiduk jälle automaatselt liikumist. See on järgmine märgilise tähtsusega saavutus teel suures osas automatiseeritud sõiduni.

BMW HEAD-UP DISPLAY.

Juhi vaatevälja jäävale värvilisele BMW Head-Up Display ekraanile kuvatakse olulist teavet, nii et juht saaks endiselt teele keskenduda. Ekraanil on näiteks praegune kiirus, navigatsiooninäpunäited, teave kiirusepiirangute kohta, lisaks veel möödasõidukeelu indikaator, telefoni ja meelelahutuse nimistud ning teave ja hoiatused juhti abistavatelt süsteemidelt.
Sümboleid, mida kuvatakse armatuurlaua kohal olevale sissetõmmatavale paneelile, kujutatakse täisvärviliselt, tänu millele on liiklusmärgid realistlikud. Paneeli veidi toonitud värv lisab kontrasti. Kuva heledus kohandub automaatselt väliste valgusolude järgi ning seda saab ka käsitsi seadistada, et see vastaks individuaalsetele eelistustele. Päeva- ja öökuval on ka erinevad kujundused. Juht saab valida, millist lisateavet peale liikumiskiiruse ja juhti abistavate süsteemide hoiatuste kuvatakse. Läbi polariseeritud päikeseprillide on ekraani nähtavus piiratud.

JUHTIMISASSISTENT PLUS.

Juhtimisassistent Plus varustus parandab silmanähtavalt ohutust ja mugavust. See hõlmab
kokkupõrke- ja jalakäijate hoiatussüsteemi
koos hädapiduri aktiveerimisega ning sõidurajalt eemalekandumise
hoiatussüsteemi, kaugtulede ümberlülituse assistenti, kiiruspiirangute
teabesüsteemi, kaameraga püsikiirusehoidjat koos funktsiooniga Stop&Go ning
ka liiklusummikute assistenti.

Pane tähele! Selle funktsiooni toimimist võib piirata pimedus ja udu.

  • Juhtimisassistent

    Juhtimisassistendi varustuse alla kuuluvad kaamerale tuginevad juhiabisüsteemid, nagu sõidurajalt eemalekandumise ja kokkupõrke hoiatussüsteem, BMW Selective Beam ja kiiruspiirangute teabesüsteem. Kokkupõrke ja jalakäijate hoiatussüsteem koos funktsiooni City Brake aktiveerimisega hoiatab kokkupõrgete eest kiirustel vahemikus 10 kuni 60 km/h, sõidurajalt eemalekandumise süsteem paneb rooli vibreerima siis, kui juht vahetab kogemata sõidurada, kui kiirus on üle 70 km/h.

  • Sõidurajalt eemalekandumise ja kokkupõrke hoiatussüsteem

    Sõidurajalt eemalekandumise ja kokkupõrke hoiatussüsteem jälgib rajatähiseid ja alates kiirusest umbes 70 km/h annab juhtimisassistent märku võimalikust soovimatust rajavahetusest vibratsiooniga roolirattal ja visuaalse hoiatusega armatuurlaua teabekuval. Hoiatus ei käivitu siis, kui rajavahetus oli tahtlik ja suunatuli oli sisse lülitatud.

  • Kokkupõrke ja jalakäijate hoiatussüsteemid

    Kui hädapiduritega kokkupõrke hoiatussüsteem tuvastab sõidukid, siis hädapiduritega jalakäijate hoiatussüsteem reageerib jalakäijatele. Kokkupõrkeohu tekkimisel käivitab lähenemise hoiatussüsteem kahefaasilise hoiatuse; armatuurlaual süttib sümbol ja sellele järgneb akustiline häiresignaal. Jalakäijate hoiatussüsteem töötab kiirustel vahemikus 10 ja 60 km/h ja edastab vahetu ohu korral ühetasandilise hoiatuse. Kui süsteem hoiatab võimaliku kokkupõrke eest, eelhäälestatakse pidureid samal ajal nii, et need reageeriksid kiiremini. Hädaolukorras pidurdab süsteem ise, et kiirus oleks kokkupõrkel väiksem. Kui kokkupõrke hoiatussüsteem on sisselülitatud ja eesmine sõiduk järsult pidurdab, reageerib auto sellele kohe. Süsteem töötab sammude kaupa: kõigepealt kuvatakse hoiatussümbol, seejärel hakkab sümbol vilkuma ja kõlab helisignaal. Viimaks rakendatakse kergelt pidureid (kui liigutakse alla 60 km/h).

  • Aktiivne püsikiirusehoidja koos funktsiooniga Stop&Go

    Kaameral tuginev funktsiooniga Stop&Go püsikiirusehoidja hoiab soovitud kiirust kuni 140 km/h ning ka vahemaad eessõitva sõiduki suhtes. Vajaduse korral peatab see sõiduki, alustab uuesti automaatselt liikumist ning säilitab aeglases liikudes minimaalset vajalikku vahemaad eessõitva autoga.

PARKIMISASSISTENT.

Parkimisassistent muudab lihtsamaks külgboksi parkimise. Madalal kiirusel (alla 35 km/h) autoderivist maksimaalselt 1,5 m kauguselt möödudes mõõdab see nii sisse- kui ka väljalülitatuna potentsiaalseid parkimiskohti.
Kui piisavalt suur parkimiskoht on leitud, lülitab juht suunatule lihtsalt sisse ja parkimisassistent võtab juhtimise üle. Juhi käsitseda jäävad käigukast, gaasipedaal ja pidurid. Süsteem esitab keskpaneeli ekraanil ka vajalikud juhised ja kõlavad märkuandvad lisahelid. Nii saab juht parkimise ajal rahulikuks jääda ja turvalisuses kindel olla.

TAHAVAATEKAAMERA.

TAHAVAATEKAAMERA.

Tahavaatekaamera näitab juhile parkimise ja manöövrite ajal keskpaneeli ekraanilt BMW taha jäävat ala. Kui kiirus on alla 15 km/h, näiteks parkimisel, aitab tahavaatekaamera nähtavust parandada.
Rajajooned ja keskpaneeli ekraanil kuvatavad värviliselt tähistatud takistused näitavad juhile, milline parkimiskoht on sobiv, ning aitavad teda, kui parkimiskoht peaks sobima. Kui rool on täielikult lukustatud, ilmuvad punased pöördetrajektoori jooned ja rohelised sõidurajajooned, mis reageerivad rooli igale liigutusele.
Tahavaatekaamera inaktiveeritakse automaatselt pärast kümne meetri läbimist või juhul, kui sõiduk sõidab kiiremini kui 15 km/h. Liigendkinnitusega haagisekonksu kasutamisel muudab tahavaatekaamera haagise ühendamise tänu praktilisele suumile lihtsamaks.

NAVIGATION SYSTEM PLUS WITH iDRIVE TOUCH CONTROLLER.

The Navigation System Plus incl. BMW Head-Up Display brings together several useful components: a navigation system with built-in 8.8" LCD colour display, radio, MP3 player, RDS double tuner and an instrument cluster with high-resolution 5.7" TFT display. Route guidance is provided via an arrow or map display, along with spoken instructions. The navigation system is operated intuitively via the iDrive Touch Controller with direct menu control buttons and eight functional bookmarks or – depending on the vehicle's features – via voice control.
Navigation System Plus shows drivers the quick and direct route through numerous European countries and in some cases even further afield. TMC technology is used for the early detection of traffic obstructions and alternative routes are calculated at rapid speed, for a safe arrival at the driver's destination.

Navigation system Professional.