VÄIKESED MÕÕTMED. PIIRITU SÕIDUNAUDING.

BMW 2. seeria Active Tourer sõidudünaamika ja ökonoomsus.

VÄIKESED MÕÕTMED. PIIRITU SÕIDUNAUDING.

BMW 2. seeria Active Tourer sõidudünaamika ja ökonoomsus.

BMW 2. seeria Active Tourer sõidukiga saad võrreldamatult energilise sõidukogemuse nii linnaliikluses, järskudel mägiteedel kui ka maastikul. BMW TwinPower Turbo tehnoloogia, uuenduslikult reaktsioonivõimelise juhitavuse ja paljude suurepäraste šassii kontrollsüsteemide abiga saab BMW 2. seeria Active Tourer hakkama iga kurviga ja igal pinnakattel – turvaliselt ja täieliku naudinguga.

VÄIKESED MÕÕTMED. PIIRITU SÕIDUNAUDING.BMW 2. seeria Active Tourer sõidudünaamika ja ökonoomsus.

BMW 2. seeria Active Tourer sõidukiga saad võrreldamatult energilise sõidukogemuse nii linnaliikluses, järskudel mägiteedel kui ka maastikul. BMW TwinPower Turbo tehnoloogia, uuenduslikult reaktsioonivõimelise juhitavuse ja paljude suurepäraste šassii kontrollsüsteemide abiga saab BMW 2. seeria Active Tourer hakkama iga kurviga ja igal pinnakattel – turvaliselt ja täieliku naudinguga.

BMW TWINPOWER TURBO TEHNOLOOGIA.

BMW innovatiivne bensiinimootor võimaldab tänu BMW TwinPower Turbo tehnoloogiale jõuülekannet ja sõiduki reaktsioone ka madalatel pööretel märksa kiiremaks muuta. Sealjuures on mootor väga kütusesäästlik ja väikeste heitkogustega. EfficientDynamics tootesarja uusim mootorite generatsioon ühendab endas uusi kütuse sissepritsetehnoloogiaid ja täielikult muudetavat veojõu ümberjagamist kombineeritult uuendusliku turboülelaaduri tehnoloogiaga, et muuta mootorid tõhusamaks ja dünaamilisemaks.

Ühendatud on võimsus ja ökonoomsus.

BMW 2. seeria Active Tourer BMW TwinPower Turbo mootorid.

BMW xDRIVE.

Intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem kohandub täiuslikult ka kõige keerulisemate teeoludega ja tagab suurepärase haarduvuse igal ajal. xDrive ja dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC) vastutavad selle eest, et BMW oleks täielikult stabiilne ja turvaline. xDrive, mida juhib DSC-andurite süsteem, jaotab võimsuse kiirelt ja paindlikult sildade vahel ära, et vältida üle- või alajuhitavuse tekkimist kurvides ning tagada nii suurepärane suunastabiilsus. Samuti tagab see kiire ja turvalise kiirendamise isegi libedatel või järskudel lõikudel. Nii ei pea DSC keeruliste teeolude korral palju sekkuma. BMW xDrive kombineerib nii endas nelikveo kõiki eelised, nagu veojõud, suunastabiilsus ja sõiduohutus, ja seda BMW nobedusega.

IGAPÄEVANE ADRENALIINITULV.

Vaata, kuidas näeb BMW 2. seeria Active Tourer välja tegevuses.

IGAPÄEVANE ADRENALIINITULV.

Vaata, kuidas näeb BMW 2. seeria Active Tourer välja tegevuses.

BMW sDRIVE.

BMW sDRIVE.

sDrive viitab BMW sõidukitele, mille puhul kantakse ajamiülekande pöördemoment üle vaid ühe silla kaudu. Sõiduki kompaktsetest mõõtmetest hoolimata on sõidukil ruumikas salong ja laiendatav pakiruum. Esisilla funktsioon sDrive ja põikimootor moodustavad koos ruumisäästva lahenduse, mis garanteerib ühtaegu ka sõiduki dünaamilisuse ja väleduse.

100% SPORTLIK.

Sirgetel teelõikudel või kurvides, pikkadel sõitudel või kaootilistel linnasõitudel – BMW 2. seeria Active Tourer näitab tänu liikuvusele, kiirusele, sujuvale käiguvahetamisele ja suurepärasele teelpüsivusele sportlikkust igas olukorras.

  • Steptronic transmission

    Kuuekäiguline Steptronic käigukast muudab käiguvahetuse ja sõidu tänu paremale reaktsioonile oluliselt mugavamaks. Kaheksakäiguline Steptronic käigukast muudab käiguvahetuse ja sõidu tänu kiiretele mootorikiiruse üleminekutele ja lühemale käigulülitusele oluliselt mugavamaks. See ühendab tõelise mugavuse käegakatsutava dünaamika ning parema kütusetõhususega.

    Kaheksakäiguline Steptronic sportkäigukast muudab käiguvahetuse ja sõidu tänu kiiretele mootorikiiruse üleminekutele ja lühemale käigulülitusele erakordselt mugavaks. Lisaks automaatsele käiguvahetamisele saab käigukangiga käike ka käsitsi vahetada või, et olla veelgi dünaamilisem, saab seda teha ka roolil olevate käigulabadega.

  • Stardiabi ja BMW veojõu ümberjagamine

    Stardiabi rõõmustab kindlasti dünaamiliste ja sportlike ambitsioonidega juhte. Piduri vabastamisel ja gaasipedaali vajutamisel tagab see funktsioon seisult maksimaalse kiirenduse. See kohandab mootori ideaalsele algkiirusele ja Steptronic sportkäigukast reguleerib pidevalt käigukangi punkte nii, et järgmise käigu sisselülitamisel on mootori pöörded optimaalsel tasemel.

    BMW veojõu ümberjagamine sekkub ning kontrollib pööramisel mootorit ja pidurdamist, et välimistele rataste jaotataks rohkem jõudu kui sisemistele. See tähendab, et sõiduk pöörab peaaegu täiesti iseseisvalt, muutes sõitmise sel viisil turvalisemaks ja mugavamaks.

  • Dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem

    Dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem võimaldab juhil kohandada amortisaatoreid mis tahes sõiduolukorrale vastavaks, mis muudab sõidu sujuvamaks ja sõidudünaamika paremaks. Valida on kahe seadistuse vahel. Koos standardse režiimiga Comfort, mis pakub soliidset ja meeldivat sõiduelamust, on saadaval ka režiim Sport. Kui see on valitud, on amortisaator seadistatud jäigemaks ning sõidukarakteristika on vahetum ja dünaamilisem. Sätteid saab aktiveerida sõidukogemuse juhtimise funktsiooni abil keskkonsoolis.

  • Elektromehaaniline roolivõimendus ja kohanduv sportrool

    Elektromehaaniline roolivõimendus muudab juhtimiskogemuse vahetuks, parandades samas ka reaktsioonikiirust ja muutes sõidu mugavamaks. Et tagada BMW sõidukitele omane esisillaveoga kombineeritud juhtimistäpsus, on elektromehaaniline rool uuele sõidukontseptsioonile suurepäraselt sobivaks kohandatud. Servomoodul ja rooliseade on kombineeritud ühte komponenti. See tähendab, et roolisüsteem töötab eriti väikese hõõrdejõuga.
    Täpse ja tõrkevaba juhtimiskogemuse tagamiseks mõjutab elektrooniline rool teisi muidu tajutavaid sõidujõude rooliseadme elektromehaanilise jõuga vastupidiselt, kusjuures selle jõu taseme arvutab välja DSC juhtimisseade. See sõidujõu kompensatsioon pakub sellist juhtimistäpsust, mis sobib suurepäraselt tagasillaveoga sõidukile.
    Väga jäik esiosa ja sildade täpne kinemaatika panustavad sõiduki suurepärastesse juhtimisomadustesse. Elektromagnetiline roolivõimendus saab juhtide lemmikuks tänu täpsusele, vahetule reaktsioonile ja väiksemale juhtimisvajadusele parkimisel.

    Kohanduv sportrool ja Servotronic muudavad auto juhtimise ja reaktsioonid vahetumaks ning roolimine ei nõua nii palju vaeva. See reageerib rooli nurgale erineva roolikeeramise ulatusega. See parandab nii sportliku sõidu ajal kui ka parkimisel ja pööretel juhitavust.

REŽIIM ECO PRO.

Olenevalt juhi sõidustiilist on režiimiga ECO PRO võimalik kütusekulu vähendada kuni 20% (BMW korraldatud kütusekulu-uuringu andmetel). Sellised lisafunktsioonid nagu vabakäik, marsruudi planeerimise assistent ja ECO PRO marsruut võivad veel kuni viis protsenti kütust säästa.

  • ECO PRO Route

    ECO PRO Route kuvab kõige tõhusamat marsruuti, tuginedes liiklustingimustele, juhi sõidustiilile ja teeoludele. Pardaarvuti näitab, mitu protsenti kütust ECO PRO Route valitud marsruuti järgides kokku hoitakse.

  • Vabakäigurežiim

    Vabakäigufunktsioon ühendab jõuülekande mootori küljest lahti ja sõiduk veereb edasi ilma mootorit kasutamata. Seejärel sõidab auto vabakäigul juhul, kui juht võtab kiirusel 50 kuni 160 km/h jala gaasipedaalilt ja pidureid ei rakendata. Navigatsioonisüsteemi teabe abil tunneb marsruudi planeerimise assistent ära käänakud, asulad, kiirusepiirangud ja mahasõidud ning annab juhile nõu, millal tuleks kiirus maha võtta.

AUTOMAATNE START/STOP-FUNKTSIOON.

AUTOMAATNE START/STOP-FUNKTSIOON.

Automaatne Start/Stop-funktsioon tagab selle, et auto kasutaks kütust ainult siis, kui see liigub. Ajutise peatumise korral, näiteks foori taga oodates või liiklusummikutes, aitab automaatne Start/Stop-funktsioon säästa kütust, lülitades mootori välja kohe, kui auto peatub ja vabastatakse sidur (manuaalkäigukastiga mudeli puhul) või kui auto jääb täiesti seisma (Steptronic käigukast).
Signaal teabekuval näitab, kas automaatne Start/Stop-funktsioon on aktiivne. Niipea kui vajutatakse sidurit (manuaalkäigukast) või jalg võetakse pidurilt ära (Steptronic käigukast), lülitab mootor end automaatselt sisse.

REGENERATIIVPIDURDUS.

REGENERATIIVPIDURDUS.

Iga pidurdus tekitab kineetilist energiat, mis varem lihtsalt raisku läks. Regeneratiivpidurdus kasutab selle varem kasutamata jäänud potentsiaali ära. See muundab pidurdamisel või jala gaasipedaalilt võtmisel tekkiva vabakäiguenergia elektrienergiaks.
Seda energiat kasutatakse autoaku laadimiseks. Intelligentne energiahaldus tähendab seda, et generaator ei pea enam pidevalt töötama ja see vähendab generaatori koormust. Tulemus on väiksem kütusekulu ja parem sooritusvõime ehk klassikaline BMW EfficientDynamics.

KÄIGUVAHETUSE INDIKAATOR.

KÄIGUVAHETUSE INDIKAATOR.

Optimaalne ja täpselt ajastatud käiguvahetus aitab kütust säästa, seda eriti linnaliikluses või pikemate vahemaade läbimisel. Käikude vahetamine õigel ajal tähendab väiksemat kütusekulu: mootori elektroonika määrab teeolude ja mootori pöörete järgi kindlaks kõige ökonoomsema käigu. Kui sisse tuleks lülitada madalam või kõrgem käik, süttib teabekuval nool. Süsteem märkab ka järsku kiirendamist ning viivitab märguandega seni, kuni mootori pöörded on harilikule tasemele jõudnud. Võrdlevad katsed on näidanud, et käiguvahetuse indikaatoriga sõidukitel on kütusekulu umbes neli protsenti väiksem.