VÄIKESED MÕÕTMED. PIIRITU SÕIDUNAUDING.

BMW 2. seeria Active Tourer sõidudünaamika.

VÄIKESED MÕÕTMED. PIIRITU SÕIDUNAUDING.

BMW 2. seeria Active Tourer sõidudünaamika.

BMW 2. seeria Active Tourer sõidukiga saad võrreldamatult energilise sõidukogemuse nii linnaliikluses, järskudel mägiteedel kui ka maastikul. BMW TwinPower Turbo tehnoloogia, uuenduslikult reaktsioonivõimelise juhitavuse ja paljude suurepäraste šassii kontrollsüsteemide abiga saab BMW 2. seeria Active Tourer hakkama iga kurviga ja igal pinnakattel – turvaliselt ja täieliku naudinguga.

VÄIKESED MÕÕTMED. PIIRITU SÕIDUNAUDING.BMW 2. seeria Active Tourer sõidudünaamika.

BMW 2. seeria Active Tourer sõidukiga saad võrreldamatult energilise sõidukogemuse nii linnaliikluses, järskudel mägiteedel kui ka maastikul. BMW TwinPower Turbo tehnoloogia, uuenduslikult reaktsioonivõimelise juhitavuse ja paljude suurepäraste šassii kontrollsüsteemide abiga saab BMW 2. seeria Active Tourer hakkama iga kurviga ja igal pinnakattel – turvaliselt ja täieliku naudinguga.

BMW xDrive.

Intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem kohandub täiuslikult ka kõige keerulisemate teeoludega ja tagab alati suurepärase haarduvuse igal ajal. xDrive ja dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC) vastutavad selle eest, et BMW oleks täielikult stabiilne. xDrive, mida kontrollitakse DSC-andurite kaudu, jaotab võimsuse kiirelt ja paindlikult sildade vahel ära, et vältida üle- või alajuhitavuse tekkimist ning tagada sel viisil suurepärane suunastabiilsus. See aitab DSC-süsteemi keerulistes teeoludes. BMW xDrive kombineerib endas nelikveo kõiki eelised, nagu veojõud, suunastabiilsus ja sõiduohutus, ja seda BMW nobedusega, mis suurendab sõidumõnu veelgi.

BMW sDrive.

BMW sDrive.

Erakordne dünaamika ja nobedus.

sDrive viitab BMW sõidukitele, mille puhul kantakse ajamiülekande pöördemoment üle vaid ühe silla kaudu. Sõiduki kompaktsetest mõõtmetest hoolimata on sõidukil ruumikas salong ja laiendatav pakiruum. Esisilla funktsioon sDrive ja põikimootor moodustavad koos ruumisäästva lahenduse, mis garanteerib ühtaegu ka sõiduki dünaamilisuse ja väleduse.

IGAPÄEVANE ADRENALIINITULV.

Vaata, kuidas näeb BMW 2. seeria Active Tourer välja tegevuses.

IGAPÄEVANE ADRENALIINITULV.

Vaata, kuidas näeb BMW 2. seeria Active Tourer välja tegevuses.

STEPTRONIC KÄIGUKAST.

STEPTRONIC KÄIGUKAST.

Mugavus ja dünaamika, mis on eeskujuks.

6- või 8-käiguline Steptronic automaatkäigukast seab dünaamilisele sooritusvõimele ja ökonoomsusele uued standardid ja on BMW EfficientDynamics süsteemi põhielement. Eriti väiksed käikudevahelised vahed lihtsustavad optimaalset jõuülekannet kõigil kiirustel. See vähendab omakorda oluliselt kütusekulu, võimaldades samas juhil nautida sportlikku särtsu ja dünaamilist sooritusvõimet. Just suurtel kiirustel hoiavad lisakäigud mootori pöörded madalal, mis aitab vähendada nii kütusekulu kui ka mootorimüra.
Palju abi on ka konvertersidurist – isegi siis, kui auto on manuaalrežiimil. Koos nobedate mootorikiiruse üleminekute ja peenhäälestatud käigukastiga saavutatakse maksimaalne mugavus ja oluliselt väiksem müratase.

Kaheksakäiguline Steptronic sportkäigukast.

Kaheksakäiguline Steptronic sportkäigukast muudab käiguvahetuse tänu kiiretele mootorikiiruse üleminekutele ja lühemale käigulülitusele oluliselt mugavamaks. See kohandub juhi individuaalse sõidustiili järgi. See sobib suurepäraselt kõigeks, mugavast kulgemisest kuni väga dünaamilise sõidustiilini. Lisaks automaatsele käiguvahetusele on loomulikult võimalik alati ümber lülituda ka manuaalsele käiguvahetusele. Seda tehakse käigukangi või nahkkattega sportroolil või M-paketi nahkkattega roolil paiknevate käiguvahetuse labade abil.
Sportrežiimis on käiguvahetus sätestatud maksimaalse sooritusvõime saavutamiseks. Kiirendamist optimeeritakse kaheksa käigu peenelt seadistatud üleminekuga. Lisaks optimeeritakse mootorit pidevalt, et tagada parimad võimalikud töö- ja sõidunäitajad. Seisult kiirendamise võimaluse tagab maksimaalse kiiruse stardiabi funktsioon: see funktsioon vahetab käike automaatselt viisil, mis hoiab mootori kõige optimaalsematel pööretel. Sportlikud käiguvahetuse lisaprogrammid garanteerivad dünaamilise sõiduelamuse tänu lühemale reaktsiooniajale ning võimele korraga mitu käiku alla vahetada.

STARDIABI JA BMW VEOJÕU ÜMBERJAGAMINE.

STARDIABI JA BMW VEOJÕU ÜMBERJAGAMINE.

Maksimaalne kiirendus ja sõiduohutus.

Stardiabi võimaldab soojal mootoril saavutada paigalseisult maksimaalse kiirenduse. Steptronic käigukast reguleerib pidevalt käigukangi punkte nii, et järgmise käigu sisselülitamisel on mootori pöörded optimaalsel tasemel. Tegu on funktsiooniga, mis on mõeldud rõõmustama dünaamiliste ja sportlike ambitsioonidega juhte.
BMW veojõu ümberjagamine jaotab pööramisel mootori ja pidurdamise juhtimise erinevate rataste vahel ära. Kuna kurvi välisküljel olev ratas läbib pikema tee kui kurvi sees sõitvad rattad, sekkub BMW veojõu ümberjagamisfunktsioon, kohandades mootori võimsust sihipärase pidurdamise abil: välised rattad saavad rohkem võimsust, seesmised vähem ning nii töötavad kõik rattad maksimaalse veojõuga. See tähendab, et sõiduk pöörab peaaegu täiesti iseseisvalt, muutes sõitmise sel viisil turvalisemaks ja mugavamaks.

DÜNAAMILINE AMORTISAATORITE JUHTIMISSÜSTEEM.

DÜNAAMILINE AMORTISAATORITE JUHTIMISSÜSTEEM.

Dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem võimaldab juhil kohandada amortisaatoreid mis tahes sõiduolukorrale vastavaks, mis muudab sõidu sujuvamaks ja sõidudünaamika paremaks. Valida on kahe seadistuse vahel. Koos standardse režiimiga Comfort, mis pakub soliidset ja meeldivat sõiduelamust, on saadaval ka režiim Sport. Kui see on valitud, on amortisaator seadistatud jäigemaks ning sõidukarakteristika on vahetum ja dünaamilisem. Sätteid saab aktiveerida sõidukogemuse juhtimise funktsiooni abil keskkonsoolis.

ELEKTROMEHAANILINE ROOLIVÕIMENDUS JA KOHANDUV SPORTROOL.

ELEKTROMEHAANILINE ROOLIVÕIMENDUS JA KOHANDUV SPORTROOL.

Parem liikuvus ja suurem sõidumugavus.

Elektromehaaniline roolivõimendus muudab juhtimiskogemuse vahetuks, parandades samas ka reaktsioonikiirust ja muutes sõidu mugavamaks. Et tagada BMW sõidukitele omane esisillaveoga kombineeritud juhtimistäpsus, on elektromehaaniline rool uuele sõidukontseptsioonile suurepäraselt sobivaks kohandatud. Servomoodul ja rooliseade on kombineeritud ühte komponenti. See tähendab, et roolisüsteem töötab eriti väikese hõõrdejõuga.
Täpse ja tõrkevaba juhtimiskogemuse tagamiseks mõjutab elektrooniline rool teisi muidu tajutavaid sõidujõude rooliseadme elektromehaanilise jõuga vastupidiselt, kusjuures selle jõu taseme arvutab välja DSC juhtimisseade. See sõidujõu kompensatsioon pakub sellist juhtimistäpsust, mis sobib suurepäraselt tagasillaveoga sõidukile.
Väga jäik esiosa ja sildade täpne kinemaatika panustavad sõiduki suurepärastesse juhtimisomadustesse. Elektromagnetiline roolivõimendus saab juhtide lemmikuks tänu täpsusele, vahetule reaktsioonile ja väiksemale juhtimisvajadusele parkimisel.

Kohanduv sportrool ja Servotronic muudavad auto juhtimise ja reaktsioonid vahetumaks ning roolimine ei nõua nii palju vaeva. See reageerib rooli nurgale, sõltumata sealjuures kiirusest ja erinevatest roolikeeramise ulatustest. See vähendab märkimisväärselt järsematel pööretel roolimiseks vajalike liigutuste ulatust. See parandab märgatavalt sõiduki reageerimisvõimet ja suurendab järske manöövreid tehes juhitavust, muutes lihtsaks ka kitsastel teedel liikumise ja võimaldades vajaduse korral kiireid põikeid teha. Samuti lisab see mugavust parkimisel ning pöördeid ja manöövreid tehes. Väikeste roolinurkade juures tagab süsteem suurepärase suunastabiilsuse ja väga hea roolitäpsuse.