SÜTITAV SÕIDUDÜNAAMIKA.

BMW 2. seeria Active Tourer eDrive.

SÜTITAV SÕIDUDÜNAAMIKA.

BMW 2. seeria Active Tourer eDrive.

BMW eDrive ja BMW TwinPower turbomootori kombinatsiooniga pakub BMW 225xe iPerformance Active Tourer nii elektrilist juhtimiskogemust kui ka piiramatut liikuvust. Mõlema ajamisüsteemi nutika koosmõju tulemus on elektriline xDrive. Seda süsteemi reguleeritakse automaatselt ning see pakub parimat võimalikku veojõudu ja kärmust igas olukorras – optimeeritud kütusekulu ja CO2-heitkogustega, vastavalt 2,1 kuni 2,0 l / 100 km ja 49 kuni 46 g/km.

SÜTITAV SÕIDUDÜNAAMIKA.BMW 2. seeria Active Tourer eDrive.

BMW eDrive ja BMW TwinPower turbomootori kombinatsiooniga pakub BMW 225xe iPerformance Active Tourer nii elektrilist juhtimiskogemust kui ka piiramatut liikuvust. Mõlema ajamisüsteemi nutika koosmõju tulemus on elektriline xDrive. Seda süsteemi reguleeritakse automaatselt ning see pakub parimat võimalikku veojõudu ja kärmust igas olukorras – optimeeritud kütusekulu ja CO2-heitkogustega, vastavalt 2,1 kuni 2,0 l / 100 km ja 49 kuni 46 g/km.

SÕIDUKIKONTSEPTSIOON.

Mitmekülgsus kohtub kuluefektiivsusega, mis kohtub sõidunaudinguga. BMW 225xe iPerformance Active Tourer sõidukis on ühendatud usaldusväärne paindlikkus ja silmapaistev kütusekulu BMW-le omase sõidudünaamikaga. Tänu BMW EfficientDynamics BMW eDrive tehnoloogiale on võimalik vaid elektri jõul sõita kuni 41 kilomeetrit – lokaalsete heitmete vabalt ja ilma tilkagi kütust kulutamata.

eDrive käiturkomponentide mahutamiseks on kasutatud ruumisäästlikku disaini – mugavuse, funktsionaalsuse või ruumikuse arvelt kompromisse tegemata. Väliselt eristub iPerformance tavapärase toitega mudelitest eDrive embleemiga mõlemal C-piilaril ning i-märgisega eesmistel küljepaneelidel. Sinised neerukujulise iluvõre ribid ja rattarummud annavad samuti eksimatult märku sõiduki uuenduslikust ajamitehnoloogiast. Interjööris on kirja „eDrive” kasutatud sõidurežiimide lülitil, käigukangil ja instrumendipaneelil, kus see on nähtaval ka sõidu ajal.

INDIVIDUAALSED SÕIDUOMADUSED.

Pistikhübriidina on BMW 225xe iPerformance Active Tourer sõidukil mitu režiimi, mis võimaldavad juhil tegelikku energiakulu märkimisväärselt mõjutada. See oleneb nii valitud sõidurežiimist kui ka isiklikust juhtimisstiilist. Kui aku on täis, on võimalik läbida kuni 41 kilomeetrit ilma tilkagi kütust kulutamata. Režiimis AUTO eDrive kasutatakse optimaalset kombinatsiooni elektrimootorist ja sisepõlemismootorist, mis võimaldab asetada fookuse tipptasemel ökonoomsusele.

  • Linnasõit

    Linnasõitudel tulevad BMW 225xe iPerformance Active Tourer sõiduki elektrilise ajamisüsteemi tugevad küljed tõeliselt esile. Täis akuga on lühikesi vahemaid (kuni 41 km) võimalik katta lokaalsete heitmete vabalt, kasutamata ainsatki tilka bensiini.

  • Igapäevasõidud

    Igapäevasõitudel tuleb mängu ka pistikhübriidi ajamisüsteemide koostoimimine. Režiimis AUTO eDrive tagab sisepõlemismootori ja elektrimootori intelligentne kombinatsioon oluliselt madalama kütusekulu kui selle sõidukiklassi bensiini- ja diiselmootorid suudavad. Lühidalt: naudi BMW 225xe iPerformance Active Tourer sõiduki mitmekülgsust.

  • Pikad distantsid

    Koge ökonoomset sõidunaudingut ka pikkadel distantsidel. Pistikhübriid on võimekas ka pikkadel sõitudel, toomata kompromissiks sõiduulatust või sõiduki funktsionaalsust.

ÜLEKANNE.

Pisikhübriidi põhiomaduseks on äärmiselt ökonoomne ajamikontseptsioon. Sõiduki ajam koosneb sisepõlemismootorist sõiduki esiosas ja tagasilla juures asuvast elektromootorist.
Olenevalt olukorrast ja kõrgepingeaku laetusest suudavad need hübriidi toita nii eraldi kui ka üheskoos. Kui töötab ainult sisepõlemismootor, toimub ajami jõuülekanne esirataste kaudu. Elektrimootor paneb liikuma tagarattad. See tähendab, et sõita saab kas elektrilise eDrive tagasillaveoga, xDrive nelikveoga või ainult esisillaveoga ning kogu süsteemi juhib elektroonika.
Vabakäigul või pidurdamisel toimib elektrimootor generaatorina ja muudab kineetilise energia elektrienergiaks. See salvestatakse kõrgepingeakusse ja seda saab hiljem kasutada elektrimootori toiteks.

INTELLIGENTNE ENERGIAHALDUS.

Üks BMW eDrive BMW iPerformance kontseptsiooni põhisambaid on intelligentne energiahaldus. Süsteem koordineerib kõigi BMW ajami komponentide koostoimimist elektrimootoriga, et tagada võimalikult ökonoomne sõit suurepärase sõidudünaamikaga ja suurendada elektrilist sõiduulatust.eDrive nupp võimaldab juhil valida kolme elektrilise sõidurežiimi vahel:

standardrežiim AUTO eDRIVE, ainult elektriline MAX eDRIVE ja SAVE BATTERY
režiim, mis hoiab laadimisolekut alati püsival tasemel.

  • Režiim AUTO eDrive

    Režiimis AUTO eDrive tuvastab nutikas BMW EfficientDynamics süsteem sõidukiiruse ja aku laetusastme järgi elektrimootori ja sisepõlemismootori kõige efektiivsema kombinatsiooni. Režiimil on kaks etappi. Kui aku laetustase on 100 ja 7% vahel, saab vaid elektri jõul sõita kuni 80 km/h – ilma heitkogusteta ja kütust kasutamata. Suurematel kiirustel või raskemates tingimustes lülitub automaatselt sisse bensiinimootor. Kui aku laetustase langeb alla u 7%, on BMW iPerformance 225xe Active Tourer sõidukiga võimalik sõita ainult elektri jõul ja mõõduka kiirendusega kuni 20 km/h ning väikese kiirendusega või ühtlasel kiirusel 55 km/h.

  • Režiim MAX eDrive

    Võta elektrilisest sõidunaudingust maksimum: MAX eDrive režiimis on võimalik vaid elektri jõul sõita kiirusel kuni 125 km/h. Suurematel kiirustel või kui kiirenduspotentsiaal on ära kulutatud, lülitub automaatselt sisse sisepõlemismootor.

  • Režiim SAVE BATTERY

    Kui aku laetusaste on madal, võimaldab režiim SAVE BATTERY akut laadida sisepõlemismootoriga või laetusastet 90% juures hoida. Nii on juhil võimalik elektrienergiat hilisemaks hoida.

  • Intuitiivne valik

    Kui sihtkoht on navigatsioonisüsteemi sisestatud, analüüsib intuitiivne energiahaldussüsteem kavandatud marsruuti, kasutades selliseid püsiandmeid nagu kiirusepiirangud ning reaalaja teavet liiklusolude kohta. Süsteem kasutab vaid elektri jõul liikumise režiimi ökonoomselt, hinnates olukorda ja eelkõige neil teelõikudel, kus see kõige kasulikum on, näiteks linnaliikluses.

  • Ajami veojõu ümberjagamine

    Sõidurežiimide valikus on standardse mootori- ja käigukastiseadistusega režiim Comfort, säästlikkusele suunatud režiim ECO PRO ning dünaamilisemat sõidustiili võimaldav režiim Sport. Režiim ECO PRO valib sobivad kiirenduse ja ülekande väärtused ning soojenduse või konditsioneeri kasutamise strateegia, et optimeerida kütusekulu.

    Režiim ECO PRO vähendab kütusekulu kuni 20 protsenti. Lisavõimalusi kütuse säästmiseks annab režiim ECO PRO Route, mis pakub välja kõige otstarbekama marsruudi, võttes arvesse liikluse tihendust, juhi sõidustiili ja ümberkaudseid tingimusi, et muuta sõit optimaalsemaks ja vähendada kütusekulu.

    Režiim COMFORT tagab erakordse sõidumugavuse, reguleerides selleks vedrustuse komponentide seadeid. Režiimis SPORT on kõik juhtimise ja vedrustuse seaded orienteeritud dünaamilisemale juhtimisstiilile. Mootor on spontaansem ja parema reaktsioonivõimega, automaatkäigukast vahetab käike suuremal kiirusel ja manuaalkasti puhul antakse käiguvahetuse märguanne hiljem ning kogu juhtimine on vahetum ja dünaamilisem.

    Ajami veojõu ümberjagamine on saadaval nii tavapärase ajamisüsteemiga BMW 2. seeria Active Tourer kui ka BMW 225xe iPerformance Active Tourer sõidukile.

LAADIMINE.

360° Electric hõlmab suurt hulka innovaatilisi igapäevase elektrilise liikuvuse tooteid ja teenuseid: alates kodusest laadimisest kuni aina laieneva avalike laadimisjaamade võrgustiku kasutamise ning võrgus navigeerimiseni.

Terviklik liikuvuse e-teenus.

  • Laadimine kodus

    Sõidukit saab mugavalt ja kiiresti laadida kodus umbes kahe kuni nelja tunniga, kasutades selleks kaasasolevat laadimiskaabilt või eraldi pakutavat BMW i Wallboxi. Auto laadimispesa asub esiosa vasakul küljel klapi taga. Tänu laadimispesa LED-valgusrõngale on laadimisolek nähtav ka väljastpoolt.

  • Avalikud laadimispunktid

    Lisaks kodus laadimisele on sõidukit mugav laadida ka teel olles. Uus ChargeNow liikuvusteenus ja mugavad abiteenused aitavad juhil avalikke laadimisjaamu leida ja lihtsustavad nende kasutamist. ChargeNow kaardiga saab laadimisjaamu kasutada sularahavabalt ja elektrilist liikuvust lihtsustab rakendus, mis iga kuu kohta koondarve esitab.

ÜHENDUVUS.

Alati sinu BMW sõidukiga ühenduses. Nutitelefoniga (iOS või Android) on kättesaadavad nii BMW kaugjuhitavad teenused, näiteks kauglukustus, kui ka hübriidile loodud teenused. See tagab, et sul on alati ülevaade BMW 225xe iPerformance Active Tourer kütusekulu- ja ökonoomsusnäitajatest. BMW teenused igas olukorras, nii sõidukis kui ka mujal.

  • Rakendus BMW Connected

    Mõeldud rakenduse BMW Connected kaugjuhitavad teenused näitavad üksikasjalikku teavet BMW oleku kohta, nt sõiduki asukoht, aku laetus ja võimalik sõiduulatus.

    Laadimisprotsessi on võimalik kaugjuhtida nädalavaatega ajasti abil, samuti on võimalik eemalt järgmise sõidu jaoks parajaks reguleerida sõiduki temperatuuri. Sihtkohti, huvipunkte ja laadimispunktide asukohti saab rakenduse kaudu edastada otse autosse. BMW Connected kaugjuhitavad teenused mõõdavad ka iga teekonna ökonoomsust ning annavad asjalikke soovitusi, kuidas sõit veelgi ökonoomsemaks muuta ja sõiduulatust pikendada.

  • Konditsioneeri eellülitus

    Istu suvel mõnusalt jahedasse autosse või talvel sooja puhaste akendega autosse – BMW 225xe iPerformance Active Tourer statsionaarse soojenduse ja jahutusega on see võimalik. Tänu elektrilisele jahutuskompressorile ja paagivabale elektrisoojendile töötab automaatne õhukonditsioneer peaaegu hääletult ja isegi siis, kui mootor on välja lülitatud. Eelseadistada saab kaks lahkumisaega.

    Pool tundi enne plaanitud lahkumist rakendab nutikas juhtsüsteem soojenduse, jahutuse ja ventilatsiooni, et saavutada valitud temperatuur. Süsteemi juhib sõiduki seest iDrive juhtseade või saad seda lülitada mugavalt ühilduva nutitelefoni kaudu My BMW Remote App rakendusest.

    Kui kõrgepingeakus on piisavalt voolu, toimib statsionaarne soojendus ja jahutus olenemata sellest, kas autot laetakse parajasti või mitte.

SALONGI INTERJÖÖR JA FUNKTSIONAALSUS.

BMW 225xe iPerformance Active Tourer on kütusekulult ökonoomne ja ruumikuselt külluslik. Tänu kõrgendatud istmetele saavad tagaistmel sõitjad nautida suurepärast vaadet. Kõrgepingeaku on kompaktselt mahutatud tagaistme alla, mis tähendab, et sul on transportimiseks alati piisavalt ruumi. Standardne 40 : 20 : 40 allalastav tagaiste suurendab veelgi sõiduki praktilisi väärtusi. See suurendab pakiruumi paindlikkust ja lihtsustab ka suurte esemete transportimist.

Kütusekulu ja CO2-heitkogused.

  • BMW 225xe Active Tourer iPerformance kütusekulu, CO2-heitkogused ja energiatarve:

    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1 kuni 2,0
    CO2-heide g/km (keskmine): 49 kuni 46
    Energiatarve kWh/100 km (keskmine): 11,9 kuni 11,8

    Kütusekulu ja CO2-heite näitajad on seotud valitud velje- ja rehvisuurustega.
    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiab brošüürist „Uue sõiduauto kütusekulu ja CO2-heite normid”, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses aadressil Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti.