ARVATAVASTI PARIM KAASPILOOT.

BMW 2. seeria Coupé BMW ConnectedDrive juhiabisüsteemid.

Usaldusväärse „kaardilugejaga” on BMW 2. seeria Coupé juba varustatud: need on arvukad BMW ConnectedDrive juhiabisüsteemid. Need toetavad juhti ja lasevad tal kogeda ainulaadset sõidunaudingut. Need annavad vajaduse korral aegsasti hoiatusi ja abistavad parkimisel. Või ulatavad abikäe manööverdamisel, kus tahavaatekaamera on lisasilmapaari eest. BMW 2. seeria Coupé on partner, kellele võid loota, ja kes laseb sul keskenduda kõige olulisemale, nimelt juhtimisele.

JUHTIMISASSISTENT.

Juhtimisassistendi turvavarustuses on kombineeritud kaamerapõhised sõidurajalt eemalekandumise ja kokkupõrke hoiatussüsteemid ning jalakäijate hoiatussüsteem koos hädapiduritega.
Sõidurajalt eemalekandumise ja kokkupõrke hoiatussüsteem jälgib rajatähiseid ja alates kiirusest umbes 70 km/h annab juhtimisassistent märku võimalikust soovimatust rajavahetusest vibratsiooniga roolirattal ja visuaalse hoiatusega armatuurlaua teabekuval. Hoiatus ei käivitu siis, kui rajavahetus oli tahtlik ja suunatuli oli sisse lülitatud.
Kui hädapiduritega kokkupõrke hoiatussüsteem tuvastab sõidukid, siis hädapiduritega jalakäijate hoiatussüsteem reageerib jalakäijatele. Kui kokkupõrke hoiatussüsteem on sisselülitatud ja eesmine sõiduk järsult pidurdab, reageerib BMW sellele kohe. Esmalt ilmub hoiatussümbol, siis hakkab see vilkuma ja lõpuks kõlab helisignaal. Kui juht ikka ei reageeri ja kiirus on alla 60 km/h, siis alustab süsteem iseseisvalt pidurdamist. Kui kiirus on ligikaudu 20–25 km/h, aitab jalakäijate hoiatussüsteem õnnetusi vältida ning kiirustel kuni 60 km/h vähendab see õnnetuse raskust. Kui süsteem peab sekkuma, eelseadistab see pidurite reaktsiooni tundlikumaks ning alustab vajaduse korral pidurdamist. Tähelepanuvõime assistent jälgib juhi käitumist ja kontrollib väsimusmärke. Ebaharilike olukordade tuvastamisel näidatakse keskpaneeli ekraanil soovitust puhata.

iDrive puutetundlik juhtseade.

iDrive puutetundlik juhtseade (osa navigatsioonisüsteemist Professional) võimaldab keskpaneeli ekraani mugavalt kasutada ka ühe käega. Juhtseadmega integreeritud puuteplaadi abil saab kergesti vajalikku teavet (nt sihtkohti navigatsioonisüsteemi) sisestada, kasutades omaenda käekirja. Juhtseadet saab ka pöörata ja vajutada, et saada ligipääs eri funktsioonidele, muuta seadustusi ja sirvida loetelusid. Selle kasutamine on lihtne ja intuitiivne, põhinedes käetunnetusel. Nii on juhil lihtsam ja liikluselt tähelepanu kõrvale juhtivaid tegureid enam peaaegu polegi. Kõiki juhtseadme toiminguid näeb selgesti keskpaneeli ekraanilt.

KIIRUSPIIRANGUTE TEABESÜSTEEM.

Ohutus ennekõike: kiiruspiirangute teabesüsteem koos möödasõidukeelu indikaatoriga näitab kehtivat kiiruspiirangut ning möödasõidukeelu piirkondi. Selle leiab instrumendipaneeli teabekuvalt. Spetsiaalne kaamera märkab sellest teavitavaid liiklusmärke.
Juhtseade töötleb neid koos navigatsioonisüsteemist edastatud andmetega. Sõiduki teisi komponente kasutades saab süsteem teavitada ka muutuvatest kiirusepiirangutest, näiteks märjast ilmast või kellaajast tingitud piirangute puhul. * Varustus on saadaval ainult koos navigatsioonisüsteemidega Business või Professional.

PARKIMISASSISTENT.

Parkimisassistent muudab lihtsamaks külgboksi ja teega risti parkimise. Madalal kiirusel (alla 35 km/h) autoderivist maksimaalselt 1,5 m kauguselt möödudes mõõdab see nii sisse- kui ka väljalülitatuna potentsiaalseid parkimiskohti (arvestades ka kitsast külgboksi).
Kui piisavalt suur parkimiskoht on leitud, lülitab juht suunatule lihtsalt sisse ja parkimisassistent võtab juhtimise üle. Juhi käsitseda jäävad käigukast, gaasipedaal ja pidurid. Süsteem esitab keskpaneeli ekraanil ka vajalikud juhised ja kõlavad märkuandvad lisahelid.
Kui auto aeglaselt takistusele läheneb, aktiveeritakse parkimisassistent automaatselt funktsiooniga AUTO PDC (Automatic Park Distance Control). Süsteemi laiendatud funktsionaalsus sisaldab ka juhi abistamist teega risti parkimisel. Samuti esitab PDC hoiatussignaali, kui sõiduk kummalgi küljel mõnele takistusele liiga lähedale satub.
Parkimisel ilma parkimisassistendita kasutab külgmine parkimisabi lisaandureid, et jälgida auto külgi, ja näitab keskpaneeli ekraanil võimalikke takistusi.Nii saab juht parkimise ajal rahulikuks jääda ja turvalisuses kindel olla.

TAHAVAATEKAAMERA.

Tahavaatekaamera näitab parkimise ja manöövrite ajal juhtekraanil BMW taha jäävat ala. Kui kiirus on alla 20 km/h, näiteks parkimisel, aitab tahavaatekaamera nähtavust parandada.
Interaktiivsed rattajäljed näitavad, kas valitud parkimikoht on auto jaoks piisavalt suur, ning abistavad juhti parkimise ajal keskpaneeli ekraanile ilmuvate värviliste tähistega. Liigendkinnitusega haagisekonksu kasutamisel muudab tahavaatekaamera tänu praktilisele suumile haagise ühendamise lihtsamaks.