SUUREM NAUDING. VÄHEM KÜTUST.

BMW 2. seeria Gran Tourer ühendab sõidudünaamika ja ökonoomsuse.

SUUREM NAUDING. VÄHEM KÜTUST.

BMW 2. seeria Gran Tourer ühendab sõidudünaamika ja ökonoomsuse.

BMW TwinPower Turbo bensiini- ja diiselmootorid, peenelt väljatöötatud šassii ja ergas Steptronic käigukast: BMW 2. seeria Gran Tourer pakub üllatavalt sportlikku sõidukogemust nii pikkadel sirgetel lõikudel kui ka järskudes kurvides. Ja see on ka ökonoomne. Tänu intelligentsele energiahaldussüsteemile ja BMW EfficientDynamics tehnoloogiale on BMW 2. seeria Gran Tourer sõidukitel eelis nii kütusekulu, keskkonna kui ka sinu rahakoti seiskohast.

SUUREM NAUDING. VÄHEM KÜTUST.BMW 2. seeria Gran Tourer ühendab sõidudünaamika ja ökonoomsuse.

BMW TwinPower Turbo bensiini- ja diiselmootorid, peenelt väljatöötatud šassii ja ergas Steptronic käigukast: BMW 2. seeria Gran Tourer pakub üllatavalt sportlikku sõidukogemust nii pikkadel sirgetel lõikudel kui ka järskudes kurvides. Ja see on ka ökonoomne. Tänu intelligentsele energiahaldussüsteemile ja BMW EfficientDynamics tehnoloogiale on BMW 2. seeria Gran Tourer sõidukitel eelis nii kütusekulu, keskkonna kui ka sinu rahakoti seiskohast.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Pole tähtis, kas eesmärk on maksimaalne sooritusvõime või võimalikult väike kütusekulu – BMW jaoks on alati olulisim BMW sõidukitele omane sõidunauding. BMW EfficientDynamics on BMW väljatöötatud strateegia, et vähendada kütusekulu ja CO2-heitkoguseid, suurendades samas sõidudünaamikat ja -naudingut. See on terviklik tehnoloogiate pakett, mis hõlmab nii mootorit, energiahaldust kui ka sõiduki kontseptsiooni ja seda standardvarustusena kõigis BMW mudelites..
BMW TwinPower Turbo perekonna bensiini- ja diiselmootorite uus generatsioon vastutab parema soorituse ja madalama kütusekulu eest. Ökonoomsust aitab tõsta ka optimeeritud aerodünaamika ning BMW EfficientLightweight, mis samal ajal vähendab sõiduki massi ja suurendab selle jäikust, kasutades sõiduki õigetes osades õigeid materjale. See on ilmne tõend BMW liidripositsioonist innovatsiooni alal, kuna tegemist on ainsa suure autotootjaga, kes kasutab põhimaterjalina ülikerget ja äärmiselt jäika süsinikkiudu (CFRP). See on terviklik tehnoloogiate kogum, mis hõlmab ka intelligentset energiahaldussüsteemi ja valikulist ECO PRO režiimi, mis võimaldab optimeerida kütusekulu.

BMW xDRIVE.

Intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem kohandub täiuslikult ka kõige keerulisemate teeoludega ja tagab suurepärase haarduvuse igal ajal. xDrive ja dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC) vastutavad selle eest, et BMW oleks täielikult stabiilne ja turvaline. xDrive, mida juhib DSC-andurite süsteem, jaotab võimsuse kiirelt ja paindlikult sildade vahel ära, et vältida üle- või alajuhitavuse tekkimist kurvides ning tagada nii suurepärane suunastabiilsus. Samuti tagab see kiire ja turvalise kiirendamise isegi libedatel või järskudel lõikudel. Nii ei pea DSC keeruliste teeolude korral palju sekkuma. BMW xDrive kombineerib nii endas nelikveo kõiki eelised, nagu veojõud, suunastabiilsus ja sõiduohutus, ja seda BMW nobedusega.

BMW sDRIVE.

BMW sDRIVE.

sDrive viitab BMW sõidukitele, mille puhul kantakse ajamiülekande pöördemoment üle vaid ühe silla kaudu. Enamik BMW sõidukeid on sDrive tagasillaveoga. Ent olenevalt sõiduki kontseptsioonist võib kasutada ka sDrive esisillavedu. BMW 2. seeria Gran Tourer esisillavedu on ruumi säästev lahendus sõidukitele, mis on kompaktsed, kuid ruumika salongiga. Samas püsib BMW sõidukitele omane dünaamika ja nobedus.

TIPPVORMIS SÕIDUNAUDING.

Vaata BMW 2. seeria Gran Tourer sõidukit filmis.

TIPPVORMIS SÕIDUNAUDING.

Vaata BMW 2. seeria Gran Tourer sõidukit filmis.

DÜNAAMILINE JUHTIMISSÜSTEEM.

BMW 2. seeria Gran Tourer sõiduki dünaamiline ajamisüsteem ühendab tippsoorituse muljetavaldava ökonoomsusega. BMW TwinPower Turbo bensiini- ja diiselmootorid ning kuue- ja kaheksakäiguline Steptronic käigukast oma optimeeritud käikudevaheliste üleminekuga tagavad optimaalse jõuülekande, parema reaktsiooni, väikesed heitkogused ja sujuva sõidu.

  • BMW TwinPower Turbo tehnoloogia

    Tänu BMW TwinPower Turbo tehnoloogiale võimaldab BMW bensiini- ja diiselmootorite uus põlvkond BMW EfficientDynamics mootorisarjast sooritusvõimet parandada ja sõiduki reaktsioone ka madalatel pööretel märksa kiiremaks muuta. Sealjuures on mootor väga kütusesäästlik ja väikeste heitkogustega. Paremad kütusekulu- ja dünaamikanäitajad tagavad märgatavalt suurema sõidunaudingu.

  • 6-käiguline Steptronic käigukast

    Kuuekäiguline Steptronic käigukast muudab käiguvahetuse ja sõidu tänu paremale reaktsioonile oluliselt mugavamaks. Selle teeb võimalikuks optimeeritud hüdrauliline juhtimine. See ühendab tõelise mugavuse sõidudünaamika ning parema kütusetõhususega.

  • 8-käiguline Steptronic käigukast

    8-käiguline Steptronic automaatkäigukast seab dünaamilisele sooritusvõimele ja ökonoomsusele uued standardid ja on BMW EfficientDynamics süsteemi põhielement. Eriti väiksed käikudevahelised vahed lihtsustavad optimaalset jõuülekannet kõigil kiirustel. See vähendab omakorda oluliselt kütusekulu, võimaldades samas juhil nautida sportlikku särtsu ja dünaamilist sooritusvõimet. Just suurtel kiirustel hoitakse mootori pöörded madalal, mis aitab vähendada nii kütusekulu kui ka mootorimüra.
    Palju abi on ka konvertersidurist – isegi siis, kui auto on manuaalrežiimil. Kiire mootoriülekanne ja täpselt seadistatud käigukast tagavad koos erakordselt sujuva käiguvahetuse.
    Integreeritud funktsioonid, nagu intuitiivne jõuülekanne ning sõiduki liikumise ja liiklusolude pidev jälgimine, mõjutavad oluliselt käiguvahetust. Olenemata valitud sõidurežiimist lülitub süsteem alati kõige sobivamale käigule.

NUTIKAS ENERGIAHALDUS.

Väiksem kütusekulu, suurem sõidumõnu. Intelligentne energiahaldus ja BMW EfficientDynamics võimaldavad BMW 2. seeria Gran Tourer BMW paagis iga kütusetilga parimal viisil ära kasutada. Suurem sooritusvõime ja ökonoomsus, rohkem sõidunaudingut.

  • Režiim ECO PRO

    Olenevalt juhi sõidustiilist on režiimiga ECO PRO võimalik kütusekulu vähendada kuni 20% (BMW korraldatud kütusekulu-uuringu andmetel). Veelgi enam võimaldavad säästa vabakäigu funktsioon ja ECO PRO Route.

  • Automaatne Start/Stop-funktsioon

    Automaatne Start/Stop-funktsioon lülitab sõiduki ajutisel peatumisel (nt foori taga või liiklusummikus) mootori välja, vähendades nii üldist kütusekulu. Niipea kui juht vajutab sidurit (manuaalkäigukast) või võtab jala pidurilt (Steptronic käigukast), lülitab mootor end sekundi murdosa jooksul automaatselt sisse.

  • Regeneratiivpidurdus

    Iga pidurdus tekitab kineetilist energiat, mis varem lihtsalt raisku läks. Regeneratiivpidurdus kasutab selle varem kasutamata jäänud potentsiaali ära. See muundab pidurdamisel või jala gaasipedaalilt võtmisel tekkiva vabakäiguenergia elektrienergiaks.
    Seda energiat kasutatakse autoaku laadimiseks. Intelligentne energiahaldus tähendab seda, et generaator ei pea enam pidevalt töötama ja see vähendab generaatori koormust. Tulemus on väiksem kütusekulu ja parem sooritusvõime ehk klassikaline BMW EfficientDynamics.

  • Käiguvahetuse indikaator

    Täpselt ajastatud käikude vahetamine aitab kütust säästa, seda eriti linnaliikluses või pikemate vahemaade läbimisel. Optimaalne käiguvahetus, väiksem kütusekulu – mootori elektroonika arvutab sõiduolude ja mootori pöörete järgi kindlaks kõige ökonoomsema käigu. Kui sisse tuleks lülitada madalam või kõrgem käik, süttib teabekuval noolega sümbol. Süsteem märkab ka järsku kiirendamist ning viivitab märguandega seni, kuni mootori pöörded on harilikule tasemele jõudnud. BMW-sisesed võrdlevad katsed on näidanud, et käiguvahetuse indikaatoriga sõidukitel on kütusekulu umbes neli protsenti väiksem.

AERODÜNAAMIKA.

Tänu nutikatele aerodünaamikameetmetele on kõigil BMW sõidukitel suurepärased õhutakistuse näitajad. Sellel on positiivne mõju ökonoomsusele ja sõidustabiilsusele ja see aitab vähendada salongi jõudvat müra. Seda aitavad saavutada sellised lahendused nagu automaatselt juhitavad õhuavad, sile põhjakate, tagaosa õhulabad või esispoileri õhukardin.

  • Õhukardin

    Disainis domineerib integreeritud õhukardinaga esispoiler, mis kehastab BMW EfficientDynamics filosoofiat. Õhukardin suunab õhu läbi kahe vertikaalse õhu sisselaskeava eesmistesse rattakoobastesse, nii et kiirendatud õhuvool tekitab rataste välisküljele n-ö õhukardina. Selline uuenduslik tehnoloogia vähendab õhuturbulentsi ja -takistust, mis omakorda vähendab oluliselt kütusekulu.

  • Õhulabad

    Õhulabad on ülemiste kerepiilarite pikendused sõiduki tagaosa külgedel. Need takistavad õhuvoolu, vähendades nii sõiduki turbulentsi. Tänu sellele väheneb õhutakistus koos kütusekulu ja CO2-heitega. Samuti annavad õhulabad sõiduki tagaosale dünaamilisema välimuse.

NOBEDUS JA SÕIDUMUGAVUS.

NOBEDUS JA SÕIDUMUGAVUS.

Kiire reaktsioon linnaliikluses või lõõgastumine pikal autoreisil: BMW 2. seeria Gran Tourer kohandub ideaalselt sõiduoludega ja pakub suurimat sõidumugavust igas olukorras.
Tänu elektromagnetilisele roolivõimendusele, mis tagab vahetu roolimisreaktsioon ja lisab sõidumugavust, on sõiduk alati õigel kursil. See on ideaalselt juhtimiskontseptsiooniga kohandatud ja avaldab muljet oma täpsuse, vahetu reaktsiooni ja väiksema füüsilise koormusega parkimisel.
Kohanduv sportrool ja Servotronic muudavad auto juhtimise ja reaktsioonid vahetumaks ning roolimine nõuab vähem füüsilist pingutust. See reageerib rooli nurgale erineva roolikeeramise ulatusega. See parandab nii sportliku sõidu ajal kui ka parkimisel ja pööretel juhitavust.