DÜNAAMIKAL EI OLE KUNAGI VAREM OLNUD NÕNDA PALJU HINGAMISRUUMI.

BMW 6. seeria Cabrio sõidudünaamika ja ökonoomsus.

DÜNAAMIKAL EI OLE KUNAGI VAREM OLNUD NÕNDA PALJU HINGAMISRUUMI.

BMW 6. seeria Cabrio sõidudünaamika ja ökonoomsus.

Suure pöördemomendiga mootorid ja nutikad šassiitehnoloogiad on täiuslikult üksteise jaoks loodud, mis omakorda tagab esmaklassilise sõidukogemuse, mida täiendab sportmudeli väljalaskesüsteemi dünaamiline hääl. BMW 6. seeria Cabrio dünaamika ja kiiruse suurust väljendavad BMW EfficientDynamics tehnoloogiad, nt suure jõudluse ja üliökonoomsed BMW TwinPower Turbo mootorid või 8-käiguline Steptronic sportkäigukast.

DÜNAAMIKAL EI OLE KUNAGI VAREM OLNUD NÕNDA PALJU HINGAMISRUUMI.BMW 6. seeria Cabrio sõidudünaamika ja ökonoomsus.

Suure pöördemomendiga mootorid ja nutikad šassiitehnoloogiad on täiuslikult üksteise jaoks loodud, mis omakorda tagab esmaklassilise sõidukogemuse, mida täiendab sportmudeli väljalaskesüsteemi dünaamiline hääl. BMW 6. seeria Cabrio dünaamika ja kiiruse suurust väljendavad BMW EfficientDynamics tehnoloogiad, nt suure jõudluse ja üliökonoomsed BMW TwinPower Turbo mootorid või 8-käiguline Steptronic sportkäigukast.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Pole tähtis, kas eesmärk on maksimaalne sooritusvõime või võimalikult väike kütusekulu – BMW jaoks on alati olulisim BMW sõidukitele omane sõidunauding. BMW EfficientDynamics on BMW väljatöötatud strateegia, mis aitab vähendada kütusekulu ja heitkoguseid, suurendades samas sõidudünaamikat ja -naudingut. See on terviklik tehnoloogiate pakett, mis hõlmab nii veosüsteemi, energiahaldust kui ka BMW EfficientLightweight sõidukikontseptsiooni ja seda standardvarustusena kõigis BMW mudelites.
BMW TwinPower Turbo perekonna bensiini- ja ka diiselmootorite uus generatsioon vastutab BMW sõidukite parema soorituse ja madalama kütusekulu eest. Suuremale ökonoomsusele aitab kaasa ka optimeeritud aerodünaamika.

SPORTMUDELI VÄLJALASKESÜSTEEM.

Sportmudelile omase väljalaskesüsteemi tasakaalustatud, ent energiline heli täiendab ideaalselt sõiduki atleetlikku olemust. Mootorihelisid saab ka kohandada integreeritud väljalaskeklapimehhanismi kaudu, mida juhitakse sõidurežiimide valikust. Dünaamilisi sõidurežiime SPORT ja SPORT+ saadab adrenaliinirohkem ja selgemini eristatav mootorimüra ning mugavusele orienteeritud režiimides on mootori akustika diskreetsem, sobides paremini pikematele sõitudele või luksuslikumaks sõidukogemuseks.

Võimas ja ainulaadne.

SÕIDUDÜNAAMIKA.

Enesestmõistetavad asjad võivad tegelikult olla väga raske töö tulemused. Ka BMW 6. seeria Cabrio ei ole siin erand. Selle juhtimise kergus on šassii hoolika ja ülitäpse seadistamise tulemus. BMW EfficientDynamics tehnoloogiad, nagu kõrge pöördemomendiga BMW TwinPower Turbo kuue- ja kaheksasilindrilised reasmootorid ning standardvarustusse kuuluv kaheksakäiguline Steptronic Sport käigukast, muudavad selle BMW 6. seeria mudeli dünaamiliseks Cabrioks, milles saad lõõgastuda ja nautida päikese ning õhuvoo kergust ja õhulisust.

Storming on.

Experience the driving dynamics of the BMW 6 Series Convertible.

  • Šassii

    BMW 6. seeria Cabrio avaldab muljet täpse juhitavuse ja absoluutse külgstabiilsusega. Selle tehniline alus on šassii, mis tagab optimaalse kontakti teepinnaga ja ideaalse juhitavuse igas olukorras. BMW 6. seeria Cabrio šassii ühendab peenseadistatud tehnilisi komponente ja selle ühtlast telgedevahelist 50 : 50 kaalujaotust ja tagasillavedu.
    Tagasild teeb võimalikuks mootorivõimsuse dünaamilise ülekande teepinnale, samas kui juhtimist ei sega mis tahes välised mõjutajad. Osa šassiist moodustavad ka kahe hoovaga esisild ja integreeritud tagasild. Sõiduki kaalu vähendamiseks on mõlemad neist suuremas osas valmistatud alumiiniumist. Sest vähem on rohkem: BMW 6. seeria Cabrio puhul tähendab väiksem mass paremat reaktsioonivõimet, rohkem mugavust ja paremat turvalisust.

  • Nelja ratast hõlmav aktiivrool

    BMW M135i M Performance on BMW 1. seeria kõige sportlikum mudel. Sõidudünaamika viivad uuele tasemele kohanduv sportrool, M-sportvedrustus või kohanduv M-vedrustus. Nelja ratast hõlmav aktiivrool tagasillaveoga sõidukitel seostab tagarataste juhtimise esisilla kohanduva roolimisnurgaga. Kiirustel kuni umbes 60 km/h pööravad tagumised rattad eesmiste ratastega vastassuunas. Näiliselt vähendatud teljevahe parandab manööverdamisvõimet ja reaktsiooni. Kiirustel üle 60 km/h pööravad tagumised rattad eesmiste ratastega paralleelseks. Nii tundub teljevahe pikem, mis tõstab stabiilsust ja on ühtlasi ka mugavam, eriti kiiretel või ootamatutel reavahetustel.

  • Sõidurežiimide valik, sh ECO PRO

    Sõidurežiimide valikus on standardse mootori- ja käigukastiseadistusega režiim COMFORT, säästlikkusele suunatud režiim ECO PRO ning dünaamilisemat sõidustiili võimaldav režiim SPORT. Režiim ECO PRO valib sobivad kiirenduse ja ülekande väärtused ning soojenduse või konditsioneeri kasutamise seaded, et sõit oleks võimalikult kütusesäästlik.
    Režiim ECO PRO vähendab kütusekulu kuni 20 protsenti. Kütust aitab veelgi säästa vabakäigurežiim, marsruudi planeerimise assistent ja ECO PRO ROUTE. Marsruudi planeerimise assistent hindab navigatsioonisüsteemi abil kohalikke liiklustingimusi ning pakub aegsasti kasulikke nõuandeid. Näiteks kui järgmise kurvi taga ootab kiirusepiirang, soovitab süsteem juhil enne kurvi kiiruse maha võtta.
    Ka ECO PRO Route on mõeldud selleks, et kütust kasutataks efektiivselt. See pakub välja kõige otstarbekama marsruudi, võttes arvesse liiklustihedust, juhi sõidustiili ja ümberkaudseid tingimusi. Vabakäigufunktsioon võimaldab kuni 160-kilomeetrise tunnikiirusega mööda teed edasi libiseda ka siis, kui juht jala gaasipedaalilt ära võtab, kuid hoogu ei pidurda. Režiimis SPORT on reaktsioon seevastu vahetum, võimaldades seega ka sportlikumat sõidustiili.

KAHEKSAKÄIGULINE STEPTRONIC SPORTKÄIGUKAST.

Kaheksakäiguline Steptronic sportkäigukast kohandub juhi individuaalse sõidustiili järgi. See sobib suurepäraselt kõigeks, mugavast kulgemisest kuni väga dünaamilise sõidustiilini. Lisaks automaatsele käiguvahetusele on loomulikult võimalik alati ümber lülituda ka manuaalsele käiguvahetusele. Käigukangi saab lükata roolil paikneva käiguvahetuse laba dünaamiliselt kujundatud valikuhoova abil.
Sportrežiimis on käiguvahetus seadistatud maksimaalse sooritusvõime saavutamiseks. Tänu väikesele sammule ja kaheksale käigule hoitakse mootorit alati sellisel tasemel, kus saab selle võimsust ja tõhusust kõige paremini rakendada. See parandab ka kiirendust, näiteks siis, kui möödute teisest autost.
Suurtel kiirustel hoiab kaheksas lisakäik mootori pöörded madalal, mis aitab vähendada nii kütusekulu kui ka mootorimüra. Siin tuleb mängu ka hiljuti välja töötatud konvertersidur. Kaheksakäiguline Steptronic sportkäigukast pakub käikude vahetamisel suurimat mugavust ja parimat võimalikku tõhusust.

  • Stardiabi

    Kaheksakäiguline Steptronic sportkäigukasti funktsioonide hulgas on ka stardiabi, mis tagab seisult maksimaalse kiirenduse. Selle funktsiooni kasutamiseks aktiveeri DSC (dünaamiline suunastabiilsuskontroll) nupule vajutades DTC (dünaamiline veojõukontroll), vii käigukang asendisse „S”, hoia pidurit kindlalt all ja anna gaasi. Seejärel vabasta pidur ning sõiduk jätkab maksimaalset kiirendust seni, kuni gaasipedaali all hoiad. Tegu on funktsiooniga, mis on mõeldud rõõmustama dünaamiliste ja sportlike ambitsioonidega juhte.

BMW xDrive.

BMW xDrive.

Intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem kohandub täiuslikult ka kõige keerulisemate teeoludega ja tagab suurepärase haarduvuse igal ajal. xDrive ja dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC) vastutavad selle eest, et BMW oleks täielikult stabiilne ja turvaline. xDrive, mida juhib DSC-andurite süsteem, jaotab võimsuse kiirelt ja paindlikult sildade vahel ära, et vältida üle- või alajuhitavuse tekkimist kurvides ning tagada nii suurepärane suunastabiilsus. Samuti tagab see kiire ja turvalise kiirendamise isegi libedatel või järskudel lõikudel. Nii ei pea DSC keeruliste teeolude korral palju sekkuma. BMW xDrive kombineerib nii endas nelikveo kõiki eelised, nagu veojõud, suunastabiilsus ja sõiduohutus, ja seda BMW nobedusega.

NUTIKAS ENERGIAHALDUS.

BMW 6. seeria Cabrio intelligentse energiajuhtimise süsteem sisaldab standardvarustuses EfficientDynamics tehnoloogiad, nagu ECO PRO režiim, automaatne Start/Stop-funktsioon ja regeneratiivpidurdus. Nende funktsioonide koosmõju abil saavutad säästva liikuvuse ja maksimaalse ökonoomsuse.

  • Režiim ECO PRO

    Olenevalt juhi sõidustiilist on režiimiga ECO PRO võimalik kütusekulu vähendada kuni 20% (BMW korraldatud kütusekulu-uuringu andmetel). Tänu vabakäigufunktsioonile, marsruudi planeerimise assistendile ja ECO PRO Route funktsioonile on võimalik säästa veel viis protsenti kütust.
    Vabakäigufunktsioon ühendab jõuülekande mootori küljest lahti ja sõiduk veereb edasi ilma mootorit kasutamata. Seejärel sõidab auto vabakäigul juhul, kui juht võtab kiirusel 50 kuni 160 km/h jala gaasipedaalilt ja pidureid ei rakendata. Vajaduse korral võib marsruudi planeerimise assistent vabakäigufunktsiooni intelligentselt välja lülitada.
    Navigatsioonisüsteemi teabe abil tunneb marsruudi planeerimise assistent ära kiirusepiirangud, asulad ja kurvid, ringteed, pöörded ja mahasõidud ning annab juhile õigel ajal nõu, millal kiirus maha võtta tuleks.
    ECO PRO Route kuvab kõige tõhusamat marsruuti, tuginedes liiklustingimustele, juhi sõidustiilile ja kohalikele oludele. Pardaarvuti näitab, mitu protsenti kütust ECO PRO Route valitud marsruuti järgides kokku hoitakse.

  • Automaatne Start/Stop-funktsioon

    Automaatne Start/Stop-funktsioon tagab, et auto kasutaks kütust ainult siis, kui see tegelikult liigub. Ajutise peatumise korral, näiteks foori taga oodates või liiklusummikutes, aitab automaatne Start/Stop-funktsioon säästa kütust, lülitades mootori välja kohe, kui auto on neutraalses asendis ja jääb täielikult seisma.
    Signaal teabekuval näitab, kas automaatne Start/Stop-funktsioon on aktiivne. Niipea kui jalg pidurilt võetakse, lülitab mootor end automaatselt sisse.
    See funktsioon ei tee kunagi järeleandmisi sõidumugavuses ja -ohutuses, kuna ei lülitu tööle enne, kui mootor jõuab optimaalse töötemperatuurini, kui salongis on sobiv temperatuur ning juhul, kui aku täituvus on liiga madal või kui parajasti rooli pöörad. Keskne kontrollüksus taaskäivitab mootori vajaduse korral ka siis, kui auto seisab. Näiteks juhul, kui auto hakkab iseenesest edasi veerema või eesmine tuuleklaas muutub uduseks. Automaatset Start/Stop-funktsiooni saab igal ajal lihtsa nupuvajutusega välja lülitada.

  • Regeneratiivpidurdus

    Igal pidurdusel vabaneb kineetiline energia, mis veel hiljuti läks raisku. Regeneratiivpidurdus kasutab selle varem kasutamata jäänud potentsiaali ära. See muundab pidurdamisel või jala gaasipedaalilt võtmisel tekkiva vabakäiguenergia elektrienergiaks. Seda energiat kasutatakse autoaku laadimiseks. Selline intelligentne energiahaldus tähendab seda, et generaator ei pea enam pidevalt töötama ja see vähendab generaatori koormust. Tulemus on väiksem kütusekulu ja parem tõukejõud – klassikaline BMW EfficientDynamics.