VÄLJAST KUUM. SEEST VÜRTSIKAS.

BMW M6 Coupé.

VÄLJAST KUUM. SEEST VÜRTSIKAS.BMW M6 Coupé.

Keskmine l / 100 km

9,9

Keskmine CO2-heide g/km

231

Max pöördemoment Nm p/min juures

680/1500–5750

Kuidas kirge väljendada? Võiksid proovida numbritega. Kuigi 560 hj ja 0–100 km/h 4,2 sekundiga näitavad ainult murdosa sellest, mis muudab BMW M6 Coupé lummavaks. Piisab ainult ühest pilgust aerodünaamiliselt optimeeritud kerele, et saada aimu sellest, mis M-insenere kannustab. Auto imposantne olek näitab, kui palju on selles sõidukis sportauto DNA-d. Seda peegeldab ka salongi disain. Sportlik kuni väikseima detailini, kuhu soovi korral on võimalik lisada BMW Individual kollektsiooni eksklusiivseid materjale. Just seepärast vajab BMW M6 Coupé märkimisväärne inseneritöö tunnustamist. Sama kehtib ka kärme M TwinPower Turbo kaheksasilindrilise bensiinimootori kohta. Aktiivse M-diferentsiaali ja ülitäpse M-vedrustuse sarnaste süsteemide abil on kesksel kohal ideaalse seadistusega üksus. Valikuline võistluspakett BMW M6 Coupé pakub sõidukile veelgi enam ralliraja tunnetust. Tohutu 600 hj võimsuse ja optimeeritud sõidudünaamikaga on piiride katsetamine nüüd ahvatlevam kui kunagi varem.

TUTVU BMW M6 COUPÉGA.

Disain.

BMW M6 Coupé justkui hiiliks hüppevalmilt mööda teed. Iga gaasipedaalile vajutusega tõmbab mootor aerodünaamilises esiosas olevate suurte õhuavade kaudu värsket õhku sisse. M-embleem välgatab põgusalt neerukujulise iluvõre topeltribidel. Rehvid juba haakuvad asfaldile. Puhas jõud lükkab atleetlikku keha suure jõuga edasi. Ideaalsed tingimused isiklikeks rekorditeks: BMW M6 Coupé salong on ideaalne viimase piiri peal sõitmiseks. Seda ilma luksuse ja oivaliste materjalide arvelt kompromisse tegemata – soovi korral on saadaval kogu BMW Individual kollektsioon.

Sõidudünaamika ja ökonoomsus.

Kui M-seeria TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor pikendatud kapoti all ellu ärkab, ei ole boksiraja ja garaaži vahelised piirid enam selged. BMW M6 Coupé ralligeenid on eksimatult äratuntavad – iga kiud edastab nobedust ja täpsust. Kontuurne katus vähendab tänu oma vähendatud kaalule raskuskeset, mis tõstab dünaamikat ja ökonoomsust. See viib elegantse sportkupee alati juhtpositsioonile.

Võistluspakett.

Tõelise võidusõidu tunne: võistluspaketi abil saad täiustatud mootorivõimsuse, vahetuma roolimise ja eriseadistusega vedrustuse, mis kindlustavad, et BMW M6 Coupé toob teedele veelgi suurema jõudlustaseme. M-seeria TwinPower Turbo kaheksasilindrilise bensiinimootori võimsus on 412 kW asemel 423 kW. Suurem võimsus saavutatakse võimendusrõhu suurendamisega mootori kõrgematel pööretel. Sportmudeli väljalaskesüsteem loob eriti dünaamilise mootori hääle, mis on loodud põnevust tekitama. Sellel mudelil on spetsiaalvedrustus ja dünaamiliselt vahetu roolisüsteem, mis tagavad, et sõiduk toimib nii rallirajal kui ka igapäevakasutuses erakordse täpsusega. Maanteel püüab võistluspakett pilke eksklusiivsete hübriidrehvidega 20-tolliste M Double-spoke style 601 kahevärviliste M-kergmetallvelgede ja sportmudeli väljalaskesüsteemi musta kroomviimistlusega topeltsummutiga.

412 KW

Muudab võimsuse imestuseks. M-seeria TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor on M-seeria jõuallikate kroonijuveel. Selle tohutu 560 hj (412 kW) ja 680 Nm jõud on igal ajal kättesaadav tänu uuenduslikule TwinScroll turboülelaaduri kontseptsioonile ja seda saab valikulise võistluspaketiga täiendavalt suurendada 600 hj.
See on võimalik tänu mootori kõrgetele pööretele, turboülelaadurile ja sellistele tehnoloogilistele tippsaavutustele nagu Valvetronic ja täppississepritse. Täiskiirusel on pöördemoment u 1500 p/min, mis tagab peaaegu täielikult lineaarse jõuülekande märkimisväärse võimsuse ning samuti toob juhi näole naeratuse. M-seeria TwinPower Turbo kaheksasilindriline bensiinimootor näitab tänu intelligentsetele BMW EfficientDynamics süsteemidele, nt regeneratiivpidurdusele, et võimsus ja ökonoomsus ei välista teineteist. Nende abil on keskmine kütusekulu ainult 9,9 liitrit 100 km kohta.