KÕIGE SAGEDASEMAD KÜSIMUSED – MEIE ABISTAVAD VASTUSED.

Siin on vastused BMW äriklientide sagedamini esitatud küsimustele.

Kui soovite Eestis ärikliendina BMW sõidukeid soetada, leiad siit olulist teavet allikate ja kontaktide kohta.

  • Meie ettevõte vajab aastas mitut autot. Mida te soovitate?

    Kindlasti pakub teile huvi meie ärikliendikontseptsioon. Palun võtke ühendust United Motorsiga, kes selgitab teile meeleldi täpsemalt BMW äriklientidele osaks saavaid eeliseid.

  • Oleme keskmise suurusega ettevõte ja meie kontor asub Eestis. Oleme huvitatud BMW sõidukitest ja kavatseme need registreerida Eestis. Kellega ühendust võtta?

    Palun pöörduge selleks United Motorsi poole. Kui te veel BMW klient ei ole, siis pöörduge BMW Eesti esindaja poole, kelleks on United Motors.

  • Kas saan oma BMW edasimüüja ise valida või peab sõidukid hankima kindlatelt edasimüüjatelt?

    Valik on teie. United Motors pakub äriklienditeenindust.

  • Mis saab siis, kui minu ettevõte laieneb ja vajan rohkem sõidukeid?

    Aastas kolm või rohkem autot ostvatel klientidel on võimalik meiega ärikliendileping sõlmida. Täpse teabe saamiseks võta ühendust oma United Motorsiga või külasta meie veebilehe ärikliendile suunatud osa.