Film BMW 1. seeria sõidukaadritest.

1

Uus BMW 1. seeria.

Bensiin Diisel

Mootor ja kütus

1

Uus BMW 1. seeria.

Bensiin Diisel

Mootor ja kütus

1Uus BMW 1. seeria.

Vallandab edasipürgimist: BMW 1. seeria on saabunud, et tõmmata endale kõik imetlevad pilgud. Seda tänu oma silmapaistvale disainile ja progressiivsele disainikeelele, mis eristab seda teiste hulgast kohe esimesel silmapilgul. Sama kehtib ka salongi moodsa atmosfääri kohta, mis inspireerib läbi oma kõrge kvaliteedi ja avatuse. Tõhusad mootorid, esisillavedu ja tipptasemel šassii tehnoloogiad garanteerivad nüüd BMW 1. seerias sõidukogemuse täis dünaamikat ja liikuvust, samal ajal kui innovaatillised tehnoloogiad ja juhiabisüsteemid tagavad alati turvaliselt ja mugavalt sihtmärgini jõudmise.

 

BMW M135i xDrive(2):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 7,1–6,8
CO2-heide g/km (keskmine): 162–155

 

BMW 128ti:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,4–6,1
CO2-heide g/km (keskmine): 148–139

Loe lisaks

NEED OMADUSED ÜLETAVAD KÕIK OOTUSED.

Avasta BMW 1. seeria disain, sõidudünaamika ja tehnilised omadused.

BMW 1. seeria Misano Blue metallik, kolm neljandikku eestvaade, sõidu ajal.

DISAIN.

BMW 1. seeria juhikoht koos nahkkattega M-rool, kui juhi uks on avatud.

SALONG.

BMW 1. seeria film dünaamiliste sõidustseenidega.

SÕIDUDÜNAAMIKA.

BMW 1. seeria 128ti F40 kolm neljandikku eestvaade parkimistasandil

BMW 1. SEERIA 128ti.

BMW 1. seeria parkimisassistent koos tagurdamise abisüsteemiga.

INNOVAATILINE PARKIMISABI.

BMW 1. seeria Misano Blue metallik, kolm neljandikku eestvaade, sõidu ajal.

DISAIN.

Progressiivne sportlikkus – eesmised suured õhuavad voolujoonelisel siluetil ning läbi õlajoone uuenduse saanud Hofmeisteri kaar: BMW 1. seeria välisilme kehastab dünaamilisust ja puhast sõidunaudingut koos iga detaili ja täpse joonega.

BMW 1. seeria juhikoht koos nahkkattega M-rool, kui juhi uks on avatud.

SALONG.

Kõik sinu sõidumugavuse jaoks: kõrge kvaliteediga materjalid, ergonoomiliselt optimeeritud omadused ja uuenduslikud tehnoloogiad. Kõrgele funktsionaalsustasemele lisaks avaldab salong uues BMW 1. seerias muljet oma iseloomus kvaliteedi ja avatuse ning ruumikuse kombineerimisega.

BMW 1. seeria film dünaamiliste sõidustseenidega.
BMW 1. seeria film dünaamiliste sõidustseenidega.
BMW 1. seeria 128ti F40 kolm neljandikku eestvaade parkimistasandil

BMW 1. SEERIA 128ti.

Sportlik, iseloomulik, teisitimõtlev: BMW 1. seeria 128ti ühendab vilka sõidudünaamika ja jõulise sooritusvõime suurimaks sõidunaudinguks. Punased disainirõhutused välisilmes ja salongis annavad talle eksimatu väljanägemise ja sportliku karisma.

BMW 1. seeria parkimisassistent koos tagurdamise abisüsteemiga.
BMW 1. seeria parkimisassistent koos tagurdamise abisüsteemiga.

SINU MÕTETE LUGEMISELE KÕIGE LÄHEMAL.

BMW intelligentne isiklik assistent: digitaalne iseloom sinu BMW 1. seerias.

BMW 1. seeria koos hääljuhitava BMW intelligentse isikliku assistendiga.

BMW INTELLIGENTNE ISIKLIK ASSISTENT.

Nutikas assistent pardal: BMW intelligentne isiklik assistent sinu BMW 1. seerias on sinu kõrval, kui oled teel, lisades su teekonnale lisamugavust. Vahetult peale autosse istumist tervitab su assistent sind keskpaneeli ekraanil. Intelligentne hääljuhitav assistent, mis on aktiveeritav häälkäsklusega „Hei BMW“, toetab sind kõigi sõidukit puudutavate soovide ja küsimustega ning aitab sul oma BMW kasutamise maksimumini viia. See annab informatsiooni autokohta, kontrollib keskseid funktsioone, näiteks valgust ja temperatuuri, või aitab võidelda väsimusega ja vähendada stressi.
BMW 1. seeria koos hääljuhitava BMW intelligentse isikliku assistendiga.

HEI BMW, MUL ON KÜLM.

Vaja on vaid lühikest häälkäsklust, et BMW intelligentne isiklik assistent reguleeriks temperatuuri BMW 1. seerias sulle sobivaks.

BMW intelligentse isikliku assistendi temperatuurikontroll BMW 1. seerial.

KLIIMA SEADISTAMINE HÄÄLKÄSKLUSE TEEL.

„Hei BMW, mul on külm“ – vaja on vaid seda lühikest häälkäsklust, et BMW intelligentne isiklik assistent reguleeriks temperatuuri su BMW 1. seeria auto salongis. Sõltuvalt eelistustest saad häälkäsklusega aktiveerida õhukonditsioneeri, lülitada salongi valgustuse roheliseks, seadistada õhutuse teisele tasemele või ehk tõsta temperatuuri jalaruumis.
BMW intelligentse isikliku assistendi temperatuurikontroll BMW 1. seerial.

CARINGCAR.

Vitalize- ja Relax-programmidega funktsioon Caring Car BMW intelligentses isiklikus assistendis aitab sul kohale jõuda värske ja rahulolevana.

BMW intelligentse isikliku assistendi Caring Car’i programmid BMW 1. seerial.

CARINGCAR.

Kohalejõudmine värske energiaga? Stressis olles lõõgastumine? Caring Car’iga pole see probleem. Kui ütled, „Hei, BMW, ma olen väsinud“, või „Hei, BMW, ma olen stressis,“ algatab su BMW intelligentne isiklik assistent Vitalize- või Relax-programmi. Mõlemad stimuleerivad meeli, kasutades erinevate salongifunktsioonide koostööd.
BMW intelligentse isikliku assistendi Caring Car’i programmid BMW 1. seerial.
Uus BMW 1. seeria on noor, lahe ja linnalähedane. Kompaktsed proportsioonid, voolujooneline katusejoon ja rabavad dünaamilised jooned lubavad liikuvust ja sõidunaudingut esimesest pilgust. Salong on kaasaegne ja täpselt struktureeritud. See pakub kaasreisijatele rohkem ruumi kui kunagi varem.
Domagoj Dukec, BMW disainivaldkonna asepresident.

ENESEKINDEL KÕIGI OMA DETAILIDEGA.

Sportlik välisilme ja salongi disain BMW 1. seerial.

Kohe äratuntav autoriteetsus: BMW 1. seeria disain jätab võimsa mulje nii seest kui ka väljast. Alustades dünaamilise esiosaga koos suure neerukujulise iluvõre ja laia esispoileriga. Selgelt määratletud kontuurid jooksevad paralleelselt voolujoonelise katusejoonega kuni äratuntava tagaosani. BMW 1. seeria tippklassi iseloom jätkub ka salongis. Siin saavad kaassõitjad nautida heaolutunde rikkalikke proportsioone ja avatud atmosfääri. Juhikoht avaldab muljet ergonoomiliselt optimeeritud varustusevalikuga ja oma süstemaatiliselt rakendatud juhile suunitletusega.
1. seeria BMW värvitoonis Misano Blue metallik, kolm neljandiku eestvaade, parkimas tee ääres, ülaltvaates.
BMW 1. seeria liikuvates piltides.
1. seeria BMW värvitoonis Misano Blue metallik, külgvaates parkimiskohal.
BMW 1. seeria M135i tagantvaates, elamu ees parkides.
BMW 1. seeria juhikoht koos M sport istmetega, nahast M-rool ja valgustatud salongi dekoratiivliistud.
Ergonoomilise kujuga M Sport istmed on BMW 1. seerias kontrastõmblustega ja integreeritud peatoega.
BMW 1. seeria külgmine tagantvaade koos iseloomuliku Hofmeisteri kaarega.
1. seeria BMW värvitoonis Misano Blue metallik, kolm neljandiku eestvaade, parkimas tee ääres, ülaltvaates.

RABAV ESIOSA.

Rabava kujuga LED esituled, pilkupüüdev kahepoolne võrkdisainiga neerukujuline iluvõre ja väljendusrikas esispoiler koos laiade õhuavadega toovad välja BMW 1. seeria dünaamilise esiosa.

BMW 1. seeria liikuvates piltides.
1. seeria BMW värvitoonis Misano Blue metallik, külgvaates parkimiskohal.

MOODNE SILUETT.

BMW 1. seeria pikk teljevahe, voolujooneline katusejoon ja muskulaarsed rattakoopad tõestavad selle nooruslikku ja liikuvat iseloomu. Uuenduse saanud Hofmeisteri kaar loob veel ühe äratuntava aktsendi.

BMW 1. seeria M135i tagantvaates, elamu ees parkides.

ATLEETLIK TAGAOSA.

Kombineeritud mitmekülgne õlajoon ja äratuntava kujuga tagaspoileri lai olek muudavad 1. seeria BMW tagaosa autoriteetseks ja eksimatult dünaamiliseks.

BMW 1. seeria juhikoht koos M sport istmetega, nahast M-rool ja valgustatud salongi dekoratiivliistud.

JUHIST LÄHTUV DISAIN.

Atraktiivne salong BMW 1. seerias pakub veenvat kombinatsiooni sportlikust ja kaasaegsest õhkkonnast ja ruumiküllusest. Optiliste omaduste hulgas on valgustatud salongi dekoratiivliistude katted koos vabalt programmeeritava laia ekraaniga kombinatsioonis BMW Live Cockpit Professionaliga.

Ergonoomilise kujuga M Sport istmed on BMW 1. seerias kontrastõmblustega ja integreeritud peatoega.

JÕULISED M SPORT ISTMED.

Ergonoomilise kujuga M Sport istmed koos integreeritud peatoega ei näe mitte vaid head välja, vaid pakuvad ka ideaalset toestust ja optimaalset istumise asendit dünaamiliseks sõiduks.

BMW 1. seeria külgmine tagantvaade koos iseloomuliku Hofmeisteri kaarega.

RABAV DETAIL.

BMW 1. seeria progressiivne disain pakub värsket tõlgendust Hofmeisteri kaarest ja laieneb visuaalselt kereni – see annab atleetlikule õlajoonele lisa disainielemendi koos kõrgelt tunnustatud väärtusega.

AUTORITEETSUS IGAS OLUKORRAS.

Dünaamiliselt häälestatud ülekanne ja šassii tehnoloogiad BMW 1. seerias.

Uue BMW 1. seeria sõidudünaamika.

M-SPORT VEDRUSTUS.

BMW 1. seeria sportlik ja otsene vedrustus.

BMW 1. seeria kohanduv vedrustus.

M-SPORT VEDRUSTUS.

M Sport vedrustus teeb sõiduki umbes 10 mm madalamaks. Ka sõiduki vedrustuse ulatus on väiksem ning stabilisaatorid ja amortisaatorid jäigemad. Üheskoos on tulemuseks vahetum vedrustuse disain, mis võimaldab veelgi sportlikumat sõidustiili.
BMW 1. seeria koos kohanduva vedrustusega.

M SPORT ROOL.

Täpne ja otsene sõidu karakteristika koos väiksema roolimisvajadusega – kuni dünaamiliste piirideni välja.

BMW 1. seeria koos M Sport rooliga.

M SPORT ROOL.

M Sport rool ja Servotronic muudavad auto juhtimise ja reaktsioonid vahetumaks ning roolimine nõuab vähem füüsilist pingutust. Sõiduk on täpsemalt roolitav ja pakub märgatavalt optimeeritud käsitlemise karakteristikat, eriti dünaamilise sõidu ajal kitsastes kurvides või kiirete põigete korral. M Spordi rooli funktsioonid üle terve roolinurga otsese, lineaarse ulatusega. Servotronic pakub muutuvat ja alati optimaalset juhtimisvõimsuse tuge.
BMW 1. seeria koos M Sport rooliga.

VEOJÕUD JA SÕIDUSTABIILSUS.

Täiuslik kontroll ja stabiilsus tänu optimeeritud ajami komponentidele.

BMW 1. seeria koos hea veojõu ja sõidustabiilsusega.

VEOJÕUD JA SÕIDUSTABIILSUS.

Ülekande komponendid on ideaalselt teineteisele häälestatud, et tagada optimaalne stabiilsus ja kontroll BMW 1. seeria üle. Intelligentne BMW xDrive nelikveo süsteem jaotab edasiviiva jõu sujuvalt ja kohanduvalt eesmistele ja tagumistele ratastele. Suhtlus 8-käigulise Steptronicu Sport käigukastiga toob kaasa märgatava boonuse veojõus, sõidudünaamikas ja sõidu ohutuses. Standardvarustuses olev ARB tehnoloogia (külgnevate rataste libisemise piiramise lüliti) annab veel enam stabiliseerivat funktsiooni. Tihedas koostöös DSC funktsiooniga (dünaamiline suunastabiilsuskontroll) vähendab see märgatavalt alajuhitavuse võimsust, mida tavaliselt kogetakse esiveolistel sõidukitel.
BMW 1. seeria koos hea veojõu ja sõidustabiilsusega.

KAHEKSAKÄIGULINE STEPTRONICU SPORTKÄIGUKAST.

Kiired käiguvahetused, ökonoomne jõuülekandesüsteem, järsk kiirendus.

BMW 1. seeria koos kaheksakäigulise Steptronic Sport käigukastiga.

KAHEKSAKÄIGULINE STEPTRONICU SPORTKÄIGUKAST.

Käsitsi vahetatav või automaatselt juhitav 8-käiguline Steptronicu Sport käigukast BMW 1. seerias võimaldab kiireid ja sportlikus stiilis käiguvahetusi koos püsivalt kõrge jõudlusega. Kui sõidad väga dünaamiliselt ülemises pöörete vahemikus, toetavad juhti uue täiendusena käiguvahetuse tuled, mis asuvad armatuurlaual või Head-Up Displayl. Kui automaatne režiim on aktiveeritud, kohanduvad käiguvaliku- ja käiguvahetuspunktid individuaalse sõidustiiliga SPORT-režiim on süsteemselt loodud sooritusvõimeks ja võimsaks kiirendamiseks, kui mootorit hoitakse alati suurel kiirusel, kus on piisavalt väljundit.
BMW 1. seeria koos kaheksakäigulise Steptronic Sport käigukastiga.
BMW 1. seeria värvitoonis Misano Blue metallik altvaates koos inimesega esiplaanil.

BMW 1. SEERIA DETAILIDES.

BMW 1. seeria kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW M135i xDrive(2):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 7,1–6,8
    CO2-heide g/km (keskmine): 162–154

    BMW 128ti:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,4–6,1
    CO2-heide g/km (keskmine): 148–139

    Tähisega (2) märgistatud sõidukite väärtused on esialgsed.

    Pildid näitavad lisavarustust, ekraanid ja kuvad sõltuvad vastuse valikutest.

    Teave kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri VO (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad käsiraamatust „Kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguse teatmik“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.