SÄÄSTLIK LIIKUMINE.

BMW 2. seeria Active Tourer BMW EfficientDynamics.

Nagu kõik tippsportlased, teab BMW 2. seeria Active Tourer, kuidas oma jõudu maksimaalselt ära kasutada. Tänu BMW TwinPower Turbo tehnoloogiale ja BMW EfficientDynamics energiahaldussüsteemile on kütusekulu ja heitkogused võimalik hoida madalad. Samal ajal pakub BMW alati enda sõidukitele omast maksimaalset sõidunaudingut.

BMW TWINPOWER TURBO TEHNOLOOGIA.

BMW innovatiivne bensiinimootor võimaldab tänu BMW TwinPower Turbo tehnoloogiale jõuülekannet ja sõiduki reaktsioone ka madalatel pööretel märksa kiiremaks muuta. Sealjuures on mootor väga kütusesäästlik ja väikeste heitkogustega. EfficientDynamics tootesarja uusim mootorite generatsioon ühendab endas uusi kütuse sissepritsetehnoloogiaid ja täielikult muudetavat veojõu ümberjagamist kombineeritult uuendusliku turboülelaaduri tehnoloogiaga, et muuta mootorid tõhusamaks ja dünaamilisemaks.

Ühendatud on võimsus ja ökonoomsus.

BMW 2. seeria Active Tourer BMW TwinPower Turbo mootorid.

REŽIIM ECO PRO.

Olenevalt juhi sõidustiilist on režiimiga ECO PRO võimalik kütusekulu vähendada kuni 20% (BMW korraldatud kütusekulu-uuringu andmetel). Veelgi enam võimaldavad säästa vabakäigu funktsioon (ainult Steptronic automaatkäigukastiga) ja ECO PRO Route funktsioon (ainult navigatsioonisüsteemiga).

  • ECO PRO Route

    ECO PRO Route kuvab kõige tõhusamat marsruuti, tuginedes liiklustingimustele, juhi sõidustiilile ja teeoludele. Pardaarvuti näitab, mitu protsenti kütust ECO PRO Route režiimi abil kokku hoitakse.

  • Vabakäigurežiim

    Vabakäigufunktsioon ühendab jõuülekande mootori küljest lahti ja sõiduk veereb edasi käigukasti kasutamata. Seejärel sõidab auto vabakäigul juhul, kui juht võtab kiirusel 50 kuni 160 km/h jala gaasipedaalilt ja pidureid ei rakendata. Koos aktiivse püsikiirusehoidjaga kiirendab sõiduk ka pärast ECO PRO režiimis pidurdamist tagasi soovitud kiirusele.

AUTOMAATNE START/STOP-FUNKTSIOON.

Automaatne Start/Stop-funktsioon tagab selle, et auto kasutaks kütust ainult siis, kui see liigub. Ajutise peatumise korral, näiteks foori taga oodates või liiklusummikutes, aitab automaatne Start/Stop-funktsioon säästa kütust, lülitades mootori välja kohe, kui auto peatub ja vabastatakse sidur (manuaalkäigukastiga mudeli puhul) või kui auto jääb täiesti seisma (Steptronic käigukast).
Signaal teabekuval näitab, kas automaatne Start/Stop-funktsioon on aktiivne. Niipea kui vajutatakse sidurit (manuaalkäigukast) või jalg võetakse pidurilt ära (Steptronic käigukast), lülitab mootor end automaatselt sisse.

BRAKE ENERGY REGENERATION.

BRAKE ENERGY REGENERATION.

Iga pidurdus tekitab kineetilist energiat, mis varem lihtsalt raisku läks. Regeneratiivpidurdus kasutab selle varem kasutamata jäänud potentsiaali ära. See muundab pidurdamisel või jala gaasipedaalilt võtmisel tekkiva vabakäiguenergia elektrienergiaks. Seda energiat kasutatakse autoaku laadimiseks. Intelligentne energiahaldus tähendab seda, et generaator ei pea enam pidevalt töötama ja see vähendab generaatori koormust. Tulemus on väiksem kütusekulu ja parem sooritusvõime – klassikaline BMW EfficientDynamics.

OPTIMUM SHIFT INDICATOR.

OPTIMUM SHIFT INDICATOR.

Optimaalne ja täpselt ajastatud käiguvahetus aitab kütust säästa, seda eriti linnaliikluses või pikemate vahemaade läbimisel. Käikude vahetamine õigel ajal tähendab väiksemat kütusekulu: mootori elektroonika määrab teeolude ja mootori pöörete järgi kindlaks kõige ökonoomsema käigu. Kui sisse tuleks lülitada madalam või kõrgem käik, süttib teabekuval nool. Süsteem märkab ka järsku kiirendamist ning viivitab märguandega seni, kuni mootori pöörded on harilikule tasemele jõudnud. Võrdlevad katsed on näidanud, et käiguvahetuse indikaatoriga sõidukitel on kütusekulu umbes neli protsenti väiksem.