ROHKEM RUUMI HEADELE IDEEDELE.

Esimene BMW 2. seeria Active Tourer.

ROHKEM RUUMI HEADELE IDEEDELE.

Esimene BMW 2. seeria Active Tourer.

ROHKEM RUUMI HEADELE IDEEDELE.Esimene BMW 2. seeria Active Tourer.

Keskmine kütusekulu l / 100 km (218d)

4,3–4,1 [4,3–4,1]

Pakiruumi maht (218d)

468–1510

Allalastava seljatoega eesmine kaassõitjaiste (218d)

jah

BMW 2. seeria Active Tourer on tõend selle kohta, et kompaktseid mõõte, funktsionaalsust ja paindlikkust saab ideaalselt kombineerida dünaamilise disainiga. Olgu tegemist sportlike tegevuste, puhkusereisi või igapäevase kasutamisega, see sõiduk on alati valmis kohalt võtma – dünaamikaga, mida BMW sõidukilt oodatakse.

VÄLJAST KOMPAKTNE, SEEST RUUMIKAS.

BMW 2. seeria Active Tourer disain.

Kui igapäevategevused nauditavaks muuta, oled alati tipus. Just nagu BMW 2. seeria Active Tourer. See uus sõidukikontseptsioon pakub ideaalset kombinatsiooni mitmekülgsusest, praktilisusest ja BMW sõidukitele omasest sõidunaudingust. Pikk teljevahe, lühikesed ülendid ja kõrge katusejoon muudavad proportsioonid kompaktseks, kuid hoolimata sellest on salong tõeliselt avar.

Mugavus ja mitmekülgsus.

Hoolimata sellest, kas punktist A punkti B tuleb transportida kogu pere või kogukas pagas, on BMW 2. seeria Active Tourer sõidukis ruumi kõigile ja kõigele. Reguleeritavad istmed, kokkuvolditava põrandaga pakiruum ja näiliselt lõputu arv panipaiku annavad võimaluse olemasolevat ruumi täpselt enda vajaduste järgi kohandada. Tänu suurtele ustele on sõidukisse sisenemine ja sealt väljumine mugav ning (valikuline) puutevabalt avatav ja sulgetav pakiruum lihtsustab pagasi laadimist.

Sarjad ja varustus.

Loo BMW varustuspakettide valiku abil ise täpselt oma vajadustele ja soovidele vastav BMW 2. seeria Active Tourer. BMW 2. seeria Active Tourer saab täiuslikuma näo BMW sarjadega Luxury ja Sport. Lisaks on saadaval nii M Sportpakett, muud paketid kui ka BMW originaaltarvikud.

Klaasist panoraamkatus.

Klaasist panoraamkatus avab uued haaravad vaatenurgad. Hea valgustusega atmosfäär rõhutab sõiduki erilist salongiõhkkonda. Kui päikesevalgus on liiga ere, saab päikesevarju rullkatte lihtsalt ja sujuvalt sulgeda. Klaasist panoraamkatust on võimalik nii pealt ära libistada kui ka üles tõsta ja see pakub salongi heaks õhutamiseks mitmesuguseid võimalusi. Kui klaaskatus on õhutusasendis, keritakse päikesevari automaatselt tagasi, et õhk sisse pääseks. Lisaks hakkab automaatselt tööle integreeritud tuuledeflektor, mis minimeerib avatud katusega sõites turbulentsi.