BMW 2. seeria Cabrio, pilt sõitmise ajal

VABADUS: ÜMBER MÕTESTATUD.

BMW 2. seeria Cabrio.

VABADUS: ÜMBER MÕTESTATUD.

BMW 2. seeria Cabrio.

VABADUS: ÜMBER MÕTESTATUD.BMW 2. seeria Cabrio.

Välimus: vapustavalt kaunis. Iseloom: vaba ja piirideta. BMW 2. seeria Cabrio on sportliku vabaduse ja elegantsi kehastus. Sõiduki dünaamiline disain, võimsad mootorid ja uue disainiga salongi eksklusiivne lisavarustus avavad piiramatu sõidunaudingu uued horisondid. Oma klassi kõige sportlikum kabriolett ei jäta kahtlustki, kui tähtis võib olla vabadustunne.


BMW 230i Cabrio:
kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,4–6,2
CO2-heide g/km (keskmine): 147–141

 

 

Loe lisaks

SÕLTUMATUS OMA LIIKUVAIMAS VORMIS.

BMW 2. seeria Cabrio parimad omadused.

BMW 2. seeria Cabrio välisilme

KOMPROMISSITU ESTEET.

BMW 2. seeria Cabrio salong

ASTU MUGAVUSTSOONI.

BMW 2. seeria Cabrio katus

AVATUD MEELEGA.

BMW 2. seeria Cabrio sõidudünaamika

PIIRITULT DÜNAAMILINE.

BMW 2. seeria Cabrio välisilme

KOMPROMISSITU ESTEET.

BMW 2. seeria Cabrio välisilme.

BMW 2. seeria Cabrio salong

ASTU MUGAVUSTSOONI.

BMW 2. seeria Cabrio salong.

BMW 2. seeria Cabrio katus

AVATUD MEELEGA.

Kuni 50-kilomeetrise tunnikiirusega saab katust täisautomaatselt käitada, jättes piiriks vaid taeva.

BMW 2. seeria Cabrio sõidudünaamika

PIIRITULT DÜNAAMILINE.

BMW 2. seeria Cabrio sõidudünaamika ja ökonoomsus.

BMW 2. seeria Cabrio sportlikud omadused loovad veelgi silmatorkavama tänapäevase välimuse.
OLIVER HEILMER, BMW AUTOMOBILE SALONGIDISAINI JUHT

JÕULISED SEISUKOHAD.

BMW 2. seeria Cabrio disain.

Esmamulje: vabadus ja edasiliikumine. BMW 2. seeria Cabrio ainulaadsest disainikeelest õhkub kergust ja elegantsi, võimsust ja inspiratsiooni. Kui pehme katus on avatud, domineerivad välisdisainis veelgi sportlikum esiosa ja atleetlik õlajoon. Ja vähem põnevustpakkuv ei ole ka kinnise katusega sõit – elegantne salong avaldab muljet oma dünaamilise disaini, kvaliteetse lisavarustuse ja oluliselt parandatud akustilise mugavusega.
BMW 2. seeria Cabrio, pilt küljelt sõitmise ajal
BMW 2. seeria Cabrio, mudeli nimi tagaosas
BMW 2. seeria Cabrio, esiosa disain
BMW 2. seeria Cabrio, kolm neljandikku tagantvaade
BMW 2. seeria Cabrio, juhikoht
BMW 2. seeria Cabrio, külgukse paneel
BMW 2. seeria Cabrio, esiosa disain

BMW 2. seeria Cabrio, pilt küljelt sõitmise ajal

BMW 2. seeria Cabrio, mudeli nimi tagaosas

BMW 2. seeria Cabrio, juhikoht

BMW 2. seeria Cabrio, külgukse paneel

BMW 2. seeria Cabrio, kolm neljandikku eestvaade

BMW 2. SEERIA CABRIO.

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW M240i Cabrio:
    kütusekulu l / 100 km (keskmine): 7,6
    CO2-heide g/km (keskmine): 173–172

    BMW 230i Cabrio:
    kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,4–6,2
    CO2-heide g/km (keskmine): 147–141

    BMW 220i Cabrio:
    kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,2–6,1
    CO2-heide g/km (keskmine): 142–139

    BMW 218i Cabrio:
    kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,5–6,3 [6,3–6,1]
    CO2-heide g/km (keskmine): 148–144 [143–139]

    Teave kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määruse (EÜ) nr 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad käsiraamatust „Kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguse teatmik“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.