PIDEVAS TÄIUSTAMISES.

BMW 330e pistikhübriid.

PIDEVAS TÄIUSTAMISES.

BMW 330e pistikhübriid.

Elektriline mootor ja BMW TwinPower Turbo kombineerivad parima kummastki valdkonnast selles erakordselt dünaamilises ja mugavas sedaanis: BMW 330e iPerformance. BMW 3. seerias kohtub majesteetlikkus innovatsiooni, sportlikkuse ja elegantsiga. Muljetavaldav juhtimisdünaamika koos äärmise ökonoomsuse ja loodussõbralikkusega tänu lokaalsete heitmete vabale sõidule – ainulaadne kontseptsioon, mis on ideaalselt kohandatud BMW 3. seeria sedaani omadustega.

PIDEVAS TÄIUSTAMISES.BMW 330e pistikhübriid.

Elektriline mootor ja BMW TwinPower Turbo kombineerivad parima kummastki valdkonnast selles erakordselt dünaamilises ja mugavas sedaanis: BMW 330e iPerformance. BMW 3. seerias kohtub majesteetlikkus innovatsiooni, sportlikkuse ja elegantsiga. Muljetavaldav juhtimisdünaamika koos äärmise ökonoomsuse ja loodussõbralikkusega tänu lokaalsete heitmete vabale sõidule – ainulaadne kontseptsioon, mis on ideaalselt kohandatud BMW 3. seeria sedaani omadustega.

SÕIDUKIKONTSEPTSIOON.

BMW 3. seeria väikeauto kütusekuluga. Tänu BMW EfficientDynamics BMW eDrive tehnoloogiale on võimalik vaid elektri jõul sõita kuni 40 kilomeetrit – lokaalsete heitmete vabalt ja ilma tilkagi kütust kulutamata. Kõrgepingeaku paikneb pakiruumi all, mille umbes 370-liitrine maht on igapäevasõitudeks ideaalne, tegemata kompromisse mugavuse, praktilisuse ja avaruse arvelt. Väliselt eristub iPerformance tavapärase toitega mudelitest eDrive embleemiga mõlemal C-piilaril ning i-märgisega eesmistel küljepaneelidel. Sinised neerukujulise iluvõre ribid ja sinised rattarummud annavad samuti eksimatult märku sõiduki uuenduslikust ajamitehnoloogiast. Lisaks pakub pistikhübriid optimaalset veojõudu ja nobedust tänu sportliku seadistusega vedrustusele ja tagab muljetavaldava dünaamika kõikides sõidurežiimides. Tänu sellele kõigele ületab BMW 330e iPerformance sedaan kõik ootused ka sõidudünaamika alal. Tulevikku vaatav sõidukikontseptsioon, millele tõepoolest pole võrdset.

BMW iPerformance.

INDIVIDUAALSED SÕIDUOMADUSED.

Pistikhübriidina on BMW 330e iPerformance sedaanil mitu sõidurežiimi, mis võimaldavad juhil tegelikku energiakulu oluliselt mõjutada. See oleneb nii valitud sõidurežiimist kui ka isiklikust juhtimisstiilist. Kui aku on täis, on võimalik läbida kuni 40 kilomeetrit ilma tilkagi kütust kulutamata. Režiimis AUTO eDrive kasutatakse optimaalset kombinatsiooni elektrimootorist ja sisepõlemismootorist, mis võimaldab asetada fookuse tipptasemel ökonoomsusele.

  • Linnasõit

    Linnasõitudel tulevad BMW 330e iPerformance sedaani elektrilise ajamisüsteemi tugevad küljed tõeliselt esile. Täis akuga on lühikesi vahemaid (kuni 40 km) võimalik katta lokaalsete heitmete vabalt, kasutamata ainsatki tilka bensiini.

  • Igapäevasõidud

    Igapäevasõitudel tuleb mängu ka pistikhübriidi ajamisüsteemide koostoimimine. Režiimis AUTO eDrive tagab sisepõlemismootori ja elektrimootori intelligentne kombinatsioon oluliselt madalama kütusekulu kui selle sõidukiklassi bensiini- ja diiselmootorid suudavad. Lühidalt: naudi BMW 3. seeria sedaani luksust, mille boonuseks on erakordne ökonoomsus.

  • Pikad distantsid

    Koge ökonoomset sõidunaudingut ka pikkadel distantsidel. Pistikhübriid on võimekas ka pikkadel sõitudel, toomata kompromissiks sõiduulatust või sõiduki funktsionaalsust.

ÜLEKANNE.

BMW 330e iPerformance sedaani panevad liikuma võimsa väljundiga BMW TwinPower Turbo 4-silindriline bensiinimootor ja tõhus eDrive elektrimootor. Nende EfficientDynamics süsteemide kombinatsiooniga on loodud uuenduslik sõiduk, mis ei paku ainult madalat kütusekulu, vaid ka suurepärast sõidudünaamikat ja stabiilsust kõigis sõiduoludes.

INTELLIGENTNE ENERGIAHALDUS.

Üks BMW eDrive kontseptsiooni põhisambaid on intelligentne energiahaldus. Süsteem koordineerib kõigi ajami komponentide koostoimimise, et tagada võimalikult ökonoomne sõit suurepärase sõidudünaamikaga. Intelligentne energiahaldus optimeerib hübriidajami ökonoomsustegurit, valides intuitiivselt sobiva jõuallika. Näiteks toimub see siis, kui navigeerimisandmete abil tuvastatakse, et marsruudile jääb sõiduolusid, mis sobivad kõige paremini läbimiseks elektrimootoriga või kõrgepingeaku laadimiseks.
Olukordades, kus sisepõlemismootori võimsuse ja ökonoomsuse suhe oleks madal, lülitub süsteem kõrgemale koormusvahemikule, kus võimsuse ja ökonoomsuse suhe parem on. See tähendab, et lisajõudlust lisab sisepõlemismootor. Selle võimsust kasutatakse aku elektritoiteks elektrimootori/generaatori kaudu, mida võib hiljem kasutada elektri jõul sõitmiseks või sisepõlemismootori ökonoomseks toetamiseks. See juhib ka elektrimootorit/generaatorit, nii et kineetiline energia muundatakse vabakäigul ja pidurdamisel elektrienergiaks. Koos režiimiga ECO PRO reguleerib intelligentne energiahaldus kõiki sõiduki süsteeme, sealhulgas kõik lisa- ja mugavusfunktsioonid, nii et kütusekulu oleks võimalikult väike ja sõit ökonoomne.
eDrive nupp võimaldab juhil valida kolme eDrive sõidurežiimi vahel: standardrežiim AUTO eDRIVE, ainult elektriline MAX eDRIVE ja SAVE BATTERY režiim, mis hoiab laadimisolekut alati püsival tasemel.

  • Režiim AUTO eDrive

    Režiimis AUTO eDrive tuvastab nutikas BMW EfficientDynamics süsteem sõidukiiruse ja aku laetusastme järgi elektrimootori ja sisepõlemismootori kõige efektiivsema kombinatsiooni. Režiimil on kaks etappi. Kui aku laetustase on 12% ja 100% vahel, saab vaid elektri jõul sõita kuni 80 km/h. Suurematel kiirustel või raskemates tingimustes lülitub automaatselt sisse bensiinimootor. Kui aku laetustase langeb alla 12%, on BMW 330e iPerformance sedaaniga võimalik ainult elektri jõul sõita mõõduka kiirendusega kuni 20 km/h ja kerge kiirendusega ning püsiva kiirusega kiirusel kuni 55 km/h.

  • Režiim MAX eDrive

    Võta elektrilisest sõidunaudingust maksimum: MAX eDrive režiimis on võimalik vaid elektri jõul sõita kiirusel kuni 120 km/h. Suurematel kiirustel või kui kiirenduspotentsiaal on ära kulutatud, lülitub automaatselt sisse sisepõlemismootor.

  • Režiim SAVE BATTERY

    Kui aku laetusaste on madal, võimaldab režiim SAVE BATTERY akut laadida sisepõlemismootoriga või laetusastet säilitada. Nii on juhil võimalik elektrienergiat hilisemaks hoida.

  • Intuitiivne valik

    Kui sihtkoht on navigatsioonisüsteemi sisestatud, analüüsib intuitiivne energiahaldussüsteem kavandatud marsruuti, kasutades selliseid püsiandmeid nagu kiirusepiirangud ning reaalaja teavet liiklusolude kohta. Nii kasutab süsteem elektrienergiat efektiivselt, sobivalt, ja – mis kõige tähtsam – marsruutidel, kus see kõige kasulikum on (nt linnas sõites).

LAADIMINE.

Kõrgepingeaku laadimine ei saaks olla lihtsam: kas tavalises koduses pistikupesas või BMW i Wallboxiga laiast 360° ELECTRIC toote- ja teenusesarjast. Väljas liikudes saab akut laadida ühes paljudest avalikest ChargeNow laadimisjaamadest.

  • Laadimine kodus

    Kodus on sõidukit lihtne laadida, ühendades selle kaasas oleva standardse laadimisjuhtmega pistikupesasse ning see on uuesti täis akuga kõigiks sõitudeks valmis umbes kahe tunni pärast. Veelgi kiirem ja mugavam on akut laadida eraldi saadaval oleva BMW i Wallboxiga. See seinale kinnitatav kodune laadimisjaam suurendab laadimismahtu, vähendab laadimisele kuluvat aega ja on ideaalne aksessuaar BMW i sõidukitele. Paigaldusteenus on paindlikult kohandatav individuaalsetele vajadustele.

    Auto laadimispesa asub esiosa vasakul küljel klapi taga. Laadimispesa LED-valgusrõngas näitab laadimisolekut visuaalselt.

  • Laadimine ringi liikudes

    Lisaks sõiduki kodus laadimisele on nüüd tänu BMW ChargeNow liikuvusteenuse arendamisele võimalik laadida BMW elektrisõidukeid ja pistikhübriidsõidukeid ka kõikjal ringi liikudes. Samuti muudab elu lihtsamaks arvukate teenusepakkujate avalike laadimisjaamade võrgustik.
    BMW ConnectedDrive aitab navigatsioonisüsteemi abil kergesti üles leida kõik ChargeNow laadimisjaamad BMW Remote rakenduses või ChargeNow veebilehel. Auto laadimispesa asub esiosa vasakul küljel klapi taga, kus laadimispesal paiknev LED-valgusrõngas näitab teavet sõiduki laadimisoleku kohta ka väljast.
    Tänu ChargeNow kaardi ja rakenduse väljatöötamisele on nüüd juhtide käsutuses sularahavaba ligipääs laadimisjaamadele. Laadimisprotsessi ülevaade on saadaval kliendiportaalis veebilehel chargenow.com. Samuti tagab ChargeNow, et klientidel oleks selge ülevaade makstavatest tasudest. Iga kuu lõpus esitatakse klientidele koondarve, mille eest saab tasuda krediitkaardiga.

ÜHENDUVUS.

Alati sinu BMW sõidukiga ühenduses. Nutitelefoniga (iOS või Android) on kättesaadavad nii BMW kaugjuhitavad teenused, näiteks kauglukustus, kui ka hübriidile loodud teenused. See tagab, et sul on alati ülevaade BMW 330e iPerformance sedaani kütusekulu- ja ökonoomsusnäitajatest. BMW teenused igas olukorras, nii sõidukis kui ka mujal.

  • Rakendus BMW Connected

    Mõeldud rakenduse BMW Connected kaugjuhitavad teenused näitavad üksikasjalikku teavet BMW oleku kohta, nt sõiduki asukoht, aku laetus ja võimalik sõiduulatus.
    Laadimisprotsessi on võimalik kaugjuhtida nädalavaatega ajasti abil, samuti on võimalik eemalt järgmise sõidu jaoks parajaks reguleerida sõiduki temperatuuri. Sihtkohti, huvipunkte ja laadimispunktide asukohti saab rakenduse kaudu edastada otse autosse.
    BMW Connected kaugjuhitavad teenused mõõdavad ka iga teekonna ökonoomsust ning annavad asjalikke soovitusi, kuidas sõit veelgi ökonoomsemaks muuta ja sõiduulatust pikendada.

  • Konditsioneeri eellülitus

    Istu suvel mõnusalt jahedasse autosse või talvel sooja puhaste akendega autosse – BMW 330e pistikhübriidi statsionaarse soojenduse ja jahutusega on see võimalik. Tänu elektrilisele jahutuskompressorile ja paagivabale elektrisoojendile töötab automaatne õhukonditsioneer peaaegu hääletult ja isegi siis, kui mootor on välja lülitatud. Eelseadistada saab kaks lahkumisaega.
    Pool tundi enne plaanitud lahkumist rakendab nutikas juhtsüsteem soojenduse, jahutuse ja ventilatsiooni, et saavutada valitud temperatuur. Süsteemi juhib sõiduki seest iDrive juhtseade või saad seda lülitada mugavalt ühilduva nutitelefoni kaudu rakendusest BMW Remote Services.
    Kui kõrgepingeakus on piisavalt voolu, toimib statsionaarne soojendus ja jahutus olenemata sellest, kas autot laetakse parajasti või mitte.

MUGAVUS.

Selline uuenduslik sõiduk nagu BMW 330e iPerformance sedaan pakub muidugi ka ülimat mugavust. Kõrgepingeaku on paigutatud nii kompaktselt, et umbes 370-liitrine pakiruum mahutab vabalt kõik igapäevaselt vajaliku. Standardvarustuse vedrustus tagab täieliku sõidudünaamika, püsiva stabiilsuse ja meeldiva sõidunaudingu ka pikematel reisidel või siis, kui sõidukis on raskem koorem.