INTELLIGENTNE TEE VEEL SUUREMA SÕIDUNAUDINGUNI.

BMW 3. seeria Touring BMW ConnectedDrive juhiabisüsteemid.

Mida rohkem sõidule keskenduda saad, seda suuremat naudingut koged. Just seetõttu vabastab BMW 3. seeria Touring sind paljudest kohustustest. Juhtimisassistent hoiatab saabuvate ohtude eest. Navigatsioonisüsteem Professional tagab, et sind ei tabaks ebameeldivad üllatused isegi võõras ümbruses. Ja parkimine on sisseehitatud abisüsteemidega lihtsam kui kunagi varem.

JUHTIMISASSISTENT.

Juhtimisassistendi paketis on kombineeritud kaamerapõhised sõidurajalt eemalekandumise ja kokkupõrke hoiatussüsteemid ning jalakäijate hoiatussüsteem koos hädapiduritega.
Sõidurajalt eemalekandumise ja kokkupõrke hoiatussüsteem jälgib rajatähiseid ja alates kiirusest umbes 70 km/h annab juhtimisassistent märku võimalikust soovimatust rajavahetusest vibratsiooniga roolirattal ja visuaalse hoiatusega armatuurlaua teabekuval. Hoiatus ei käivitu siis, kui rajavahetus oli tahtlik ja suunatuli oli sisse lülitatud.
Kui hädapiduritega kokkupõrke hoiatussüsteem tuvastab sõidukid, siis hädapiduritega jalakäijate hoiatussüsteem reageerib jalakäijatele. Kui kokkupõrke hoiatussüsteem on sisselülitatud ja eesmine sõiduk järsult pidurdab, reageerib BMW 3. seeria sõiduk sellele kohe. Süsteem töötab sammude kaupa. Kõigepealt kuvatakse hoiatussümbol, seejärel hakkab sümbol vilkuma ja kõlab helisignaal. Viimaks rakendatakse kergelt pidureid (kui liigutakse alla 60 km/h). Jalakäijate hoiatussüsteem töötab kiirustel vahemikus 10 ja 60 km/h ja edastab vahetu ohu korral ühetasandilise hoiatuse. Kui süsteem hoiatab võimaliku kokkupõrke eest, eelhäälestatakse pidureid samal ajal nii, et need reageeriksid kiiremini. Ohuolukorras rakendab süsteem pidurid. Selle funktsiooni toimimist võib piirata pimedus ja udu.

FUNKTSIOONIGA STOP & GO AKTIIVNE PÜSIKIIRUSEHOIDJA.

FUNKTSIOONIGA STOP & GO AKTIIVNE PÜSIKIIRUSEHOIDJA.

Aktiivne püsikiirusehoidja koos funktsiooniga Stop&Go ning radaripõhise kokkupõrke hoiatussüsteemiga kiiruse täielikuks peatamiseks ja pidurdamiseks tagab mugavama ning turvalisema liiklemise ummikutes. Süsteem hoiab juhi valitud kiirust ja vahemaad eesoleva autoni. Sõiduk võtab kiirendamise ja pidurdamise üle ning hoiab isegi aeglases liikluses eessõitva autoga varem kindlaks määratud vahemikus pikivahet. Seda kõike isegi liiklusummikus seismajäämise korral. Eesolevale sõidukile liginedes või siis, kui rajale keerab mõni teine sõiduk, reguleerib süsteem kiirust täpselt teise sõiduki liikumise järgi. See toimib kiirustel kuni 210 km/h.
Funktsioon Stop&Go ei peata ainult liikumist (vajaduse korral), vaid ka kiirendab otse soovitud kiirusele, kui liiklus seda jälle võimaldab.
Kui kokkupõrke hoiatussüsteem on sisselülitatud ja eesmine sõiduk järsult pidurdab, reageerib BMW sellele kohe. Süsteem töötab sammude kaupa. Kõigepealt kuvatakse hoiatussümbol, seejärel hakkab sümbol vilkuma ja kõlab helisignaal ning viimaks rakendatakse järsult pidureid.

BMW HEAD-UP DISPLAY.

Sõidad maanteel kiirusega 100 km/h ja vaatad vilksamisi spidomeetrit. Vaid üheks hetkeks, kuid juba on läbitud 28 meetrit. Selle 28 meetri jooksul võib paljugi juhtuda. Kui just pole olemas võimalust, mis laseks kõike ühel ajal jälgida: BMW Head-Up Display. BMW ConnectedDrive esiklaasile projitseerimine BMW Head-Up Display suudab veel palju enamat: soovi korral näitab see kehtivat kiirusepiirangut või möödasõidupiiranguid. BMW Head-Up Display näitab BMW öise nägemise funktsiooni edastatud hoiatusi, suunatulesid ja olekukontrolli andmeid.

PARKING.

Intelligent systems for easier manoeuvring in and out of parking spaces are available as an option for the BMW 3 Series Touring. Useful assistants such as the Rear view camera, Parking assistant and Surround View increase comfort in all parking situations – and in particular in tight spaces and circumstances in which your view is restricted.

  • Tahavaatekaamera

    BMW ConnectedDrive uuendustega on tagatud selge ülevaade keerulistes oludes: kuni viis kaamerat tagavad uuele BMW 3. seeria sõidukile uue vaatenurga igas olukorras.
    Tahavaatekaamera aitab ka parkimisel. Interaktiivsed sõiduraja jooned pildil annavad juhile teada, kas parkimiskoht on piisavalt suur. Suumi abil on võimalik pilti reguleerida nii, et haagise saab konksu külge ühendada ilma kõrvalise abita.

  • Parkimisassistent

    Parkimisassistent muudab lihtsamaks külgboksi parkimise. Madalal kiirusel (alla 35 km/h) autoderivist maksimaalselt 1,5 m kauguselt möödudes mõõdab see nii sisse- kui ka väljalülitatuna potentsiaalseid parkimiskohti.
    Kui piisavalt suur parkimiskoht on leitud, lülitab juht suunatule lihtsalt sisse ja parkimisassistent võtab juhtimise üle. Juhi käsitseda jäävad käigukast, gaasipedaal ja pidurid. Süsteem esitab keskpaneeli ekraanil ka vajalikud juhised ja kõlavad märkuandvad lisahelid. Nii saab juht parkimise ajal rahulikuks jääda ja turvalisuses kindel olla.
    Kui auto aeglaselt takistusele läheneb, aktiveeritakse parkimisassistent automaatselt funktsiooniga AUTO PDC (Automatic Park Distance Control). Süsteemi laiendatud funktsionaalsus sisaldab ka juhi abistamist teega risti parkimisel. Samuti esitab PDC hoiatussignaali, kui sõiduk kummalgi küljel mõnele takistusele liiga lähedale satub.
    Parkimisel ilma parkimisassistendita kasutab külgmine parkimisabi lisaandureid, et jälgida auto külgi, ja näitab keskpaneeli ekraanil võimalikke takistusi. Nii saab juht parkimise ajal rahulikuks jääda ja turvalisuses kindel olla.

  • ümbrusvaade

    Ümbrusvaate erivarustuse hulka kuuluvad lisakaamerad. Kaks küljekaamerat eesmises põrkerauas on suunatud vasakule ja paremale. Mõlemat pilti kuvatakse samaaegselt keskpaneeli ekraanil, nii ei jää teel toimuv märkamata isegi halva nähtavusega väljasõitudel.
    Ülaltvaatekaamerad välispeeglites loovad andmeid, mis koos tahavaatekaamerast kogutava teabega töödeldakse elektroonikasüsteemis üheks pildiks, mis kujutab uut BMW 3. seeria sõidukit ja selle ümbrust linnulennult 270-kraadises vaates. See muudab parkimiskohale liikumise või sealt lahkumise ning kõik manöövrid lihtsaks ja turvaliseks.

NAVIGATSIOONISÜSTEEM PROFESSIONAL.

Navigatsioonisüsteem Professional pakub juhile täielikku 3D-disaini, mis on ühendatud uuendusliku liidesekontseptsiooniga ja arvukate navigeerimis-, kontori- ja multimeediafunktsioonidega.
Alati sinu sõidukiga integreeritud navigatsioonisüsteemil Professional on palju pakkuda. Unikaalse väljanägemise annab kõrge lahutusvõimega värviekraan. Tugevad kontrastid ja kristallselge esitus tagavad suurepärase loetavuse. Süsteemil on kiirkäivitusfunktsioon, mis suudab välkkiirelt soovitud marsruuti arvutada, pakub individuaalseid nõuandeid kütusekulu vähendamiseks ja aitab linnas lihtsasti 3D-kaardi abil orienteeruda.

  • iDrive puutetundlik juhtseade

    Menüü otsenuppude, kaheksa praktilise järjehoidja ja hääljuhtimisega iDrive puutetundliku juhtseadme kasutamine on mugavalt intuitiivne ning vajaliku aadressi ja sihtpunkti saab sisestada käsitsi puutetundlikule pinnale. Kolmemõõtmeline kaardikuva, mis kasutab taustaks satelliidifotosid ja fotorealistlikke kujutisi valitud objektidest, muudab navigeerimise põnevaks visuaalseks kogemuseks.

  • Automaatsed kaardiuuendused

    Kaardiuuendused on saadaval United Motorsis kolmeks aastaks ilma litsentsitasudeta. BMW ConnectedDrive võimaldab mõnes Euroopa linnas kolme aasta jooksul kaarte automaatselt uuendada kuni neli korda aastas.

REAVAHETUSE HOIATUSSÜSTEEM.

REAVAHETUSE HOIATUSSÜSTEEM.

Kiirustel üle 20 kilomeetri tunnis tuvastab radaripõhine reavahetuse hoiatussüsteem pimedast punktist lähenevad sõidukid ja naaberrajal paiknevad sõidukid. Juhti hoiatab ohutsoonis paiknevate sõidukite eest kolmnurkne hoiatusmärgis küljepeeglitel. Kui juht annab hoolimata sellest märku soovist rida vahetada ja lülitab sisse suunatule, hoiatab sõiduk teda rooli vibratsiooniga ja vilkuva kolmnurkse hoiatusmärgisega küljepeeglitel.

TEAVE KIIRUSEPIIRANGUTE KOHTA JA MÖÖDASÕIDU KEELU MÄRGIS.

TEAVE KIIRUSEPIIRANGUTE KOHTA JA MÖÖDASÕIDU KEELU MÄRGIS.

Parem karta kui kahetseda: kiiruspiirangute teabesüsteem koos möödasõidukeelu indikaatoriga näitab kehtivat kiiruspiirangut ning seda, kas möödasõit on lubatud või keelatud. Teavet näidatakse instrumendipaneeli teabekuval või esiklaasile projitseerimise funktsiooni Head-Up Display abil.
Spetsiaalne kaamera märkab sellest teavitavaid liiklusmärke. Juhtseade töötleb neid koos navigatsioonisüsteemist edastatud andmetega. Olemas on ka vihmaandur, mis aitab vajaduse korral tuvastada (näiteks) märgades tingimustes kehtivaid ajutisi kiirusepiiranguid. See tähendab, et oled alati teadlik sellest, mis teda teekonnal ees ootab. Saadaval ainult koos navigatsioonisüsteemiga Business või Professional.

BMW SELECTIVE BEAM.

BMW SELECTIVE BEAM.

Pimestamisvastane BMW ConnectedDrive kaugtulede assistent reguleerib esitulede täistulesid, et tagada tee optimaalne valgustatus ja vähendada juhi vaeva. Kui süsteem on aktiveeritud, kontrollib esipeeglitesse paigaldatud pildiandur liiklust ja valgustingimusi kuni 400 m ulatuses. Assistent kasutab kaugtulede tugevuse määramiseks anduritelt saadud pilte ja reguleerib neid sujuvalt. Vastutulevad sõidukid tuvastatakse 1000 meetri kauguselt. Mehhanism esituledes katab kaugtulede valguspunkte ja suunab need dünaamiliselt nii, et ohtu pimestamiseks pole.