UNUSTAMATU KOGEMUS.

BMW 5. seeria Gran Turismo sõidudünaamika.

Kõik BMW sõidukid jagavad üht omadust: dünaamika, millele pole võrdset. Seda annab eriti hästi edasi BMW 5. seeria Gran Turismo, millega läbitud iga meeter on võimalus kogeda puhast sõidunaudingut.

ŠASSII.

BMW 5. seeria Gran Turismoga koged sportlikku sõidunaudingut, kui sõiduki šassii juhib vahetu teetunnetuse otse roolirattale, tagades samas ohutuse ja enneolematu mugavuse. See vastab vaevata ka kõigile teistele nõudmistele: on ühtviisi trimmis ja mugav, dünaamiline ja ohutu. Selle muudavad võimalikuks 50 : 50 kaalujaotus sildade vahel ning kõigi komponentide ideaalne asetus.
Alumiiniumist integreeritud tagasild isoleerib mootori tee vibratsioonist ja teeb võimalikuks tõhusama jõuülekande ning mugavama sõidu. Seda omadust täiendab veelgi nelja ratast hõlmava aktiivrooli kasutamise võimalus. Kahe hoovaga esisild võimaldab ratastel paremini teega haakuda. Alumiiniumkonstruktsioon on piisavalt kerge, kuid samas jäik ning absorbeerib kokkupõrke korral selle jõu ja kaitseb salongis istuvaid sõitjaid. Ka sportlikumad manöövrid kulgevad kõigis sõiduolukordades sujuvalt ega sega reisijaid.

  • Isereguleeruv õhkvedrustus on standardvarustuses

    BMW 5. seeria Gran Turismo standardvarustuses on isereguleeruv õhkvedrustus, mis tasakaalustab esi- ja tagasilla kõrguse erinevused. Tagarataste andurid mõõdavad autokere kõrgust teest. Olenevalt auto täituvusest ja sõiduoludest reguleeritakse vedrustuse õhutaset, nii et see oleks alati kõige optimaalsemal tasemel. See parandab juhitavust ja tagab ohutu sõidu ka raskelt koormatud autoga.

  • Dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem ja adaptiivne juhtimine

    Konarlikud teed, augud, munakivid või sile asfalt – tänu dünaamilisele amortisaatorite juhtimissüsteemile kohandub šassii nüüd teeolude või sõidustiili järgi. Lisaks vaikimisi seadistusele Comfort on amortisaatorite seadistuseks võimalik valida ka Comfort+, mis tagab mugava sõidu ka konarlikul pinnal.
    Adaptiivse juhtimise funktsioon ühendab dünaamilise amortisaatorite juhtimissüsteemi aktiivse kerestabilisaatoriga Dynamic Drive. Sinu BMW on varustatud anduritega, mis jälgivad pidevalt sõiduki kiirust, rooli asendit ja kerele mõjuvaid tõuke- ja tõmbejõude. Selle teabe abil reguleerib süsteem automaatselt kiiresti ja täpselt stabiliseerijaid ja amortisaatoreid. Tänu sellele paraneb juhitavus, lüheneb pidurdusteekond ning sõit on mugavam.

8-KÄIGULINE STEPTRONIC KÄIGUKAST.

8-KÄIGULINE STEPTRONIC KÄIGUKAST.

Kaheksakäiguline Steptronic käigukast muudab käiguvahetuse ja sõidu tänu kiiretele mootorikiiruse üleminekutele ja lühemale käigulülitusele oluliselt mugavamaks. See ühendab tõelise mugavuse käegakatsutava dünaamika ning parema kütusetõhususega. Käike on võimalik soovi korral vahetada ka manuaalselt käigukangiga.

NELJA RATAST HÕLMAV AKTIIVROOL.

Tagasillaveoga autodel on nelja ratast hõlmav aktiivrool ühendatud passiivse tagarataste juhtimissüsteemiga, mis on seotud esisilla pöördeulatusega. Kui kiirus jääb alla 60 km/h, pööravad tagumised rattad eesmiste ratastega vastassuunas. See lühendab telgede pikivahet ja parandab seega juhitavust ja reageerimisvõimet. Kiirustel üle 60 km/h pööravad tagumised rattad eesmiste ratastega samas suunas. See suurendab telgede pikivahet, muutes sõidu stabiilsemaks ja mugavamaks, mis on eriti kasulik näiteks kiiretel reavahetustel.

SÕIDUREŽIIMIDE VALIK.

Sõidurežiimide valik võimaldab soovitud režiimi käivitada keskkonsoolis olevast nupust. Võid valida režiimi Comfort, millel on standardsed mootori- ja käigukastiseaded, säästliku ECO PRO või režiimi Sport, mis võimaldab dünaamilisemat sõidukogemust. Tahhomeetri all näed, milline režiim on aktiveeritud.

  • Režiim ECO PRO

    Säästlik režiim ECO PRO valib intelligentselt sobivad kiirenduse ja ülekande väärtused ning soojenduse või konditsioneeri kasutamise strateegia. ECO PRO nõuanded aitavad juhtimist optimeerida ja lisasõiduulatuse funktsioon annab juhile teada, mitu kilomeetrit rohkem saab tänu režiimi ECO PRO optimeeritud kütusekulule sõita.
    Olenevalt juhi sõidustiilist vähendab režiim ECO PRO kütusekulu kuni 20 protsenti. Selliste lisafunktsioonide abil nagu vabakäigul liikumine, ennetav juhtimisassistent ja ECO PRO Route on võimalik säästa veel kuni 5% kütust. * Need on saadaval ainult koos Steptronic käigukasti ja navigatsioonisüsteemiga Professional. Potentsiaalne sääst on arvutatud ettevõttesisese kütusekulu-uuringu põhjal.

  • Eelvaate assistent

    Eelvaate assistent töötab koos uusima põlvkonna navigatsioonisüsteemiga Professional, mis arvestab läbitava piirkonna oludega ning annab sulle nõu juba enne, kui ise midagi märkad. Näiteks kui pärast järgmist kurvi algab linn või seal on kiirusepiirang, soovitab süsteem juba enne kurvi läbimist aeglustada, et kiiruse vahetamine toimuks võimalikult efektiivselt.

  • ECO PRO Route ja vabakäik

    ECO PRO Route aitab tagada ökonoomse kütusekasutuse. See pakub liiklustiheduse, sinu sõidustiili ja kohalike tingimuste põhjal välja kõige optimaalsema marsruudi. Potentsiaalsele säästule saad ise hinnangu anda ja otsustada, kas järgida soovitusi või mitte.
    Vabakäigufunktsiooniga (ainult Steptronic käigukastiga mudelid) liugleb auto kiirustel kuni 160 km/h pärast seda, kui juht jala gaasipedaalilt eemaldab ja pidurit ei vajuta, mööda teed nii kaua edasi, kuni ennetav juhtimisassistent kütuse säästmiseks kiirust kohandab.

  • Sportrežiim

    Sportmudelite reaktsioon on seevastu vahetum, võimaldades seega ka sportlikumat sõidustiili. Need on ka oluliselt sportlikuma mootori ja vedrustusega kui standardvarustusega mudel. Näiteks on mootori reageerimisvõime veelgi parem. Kaheksakäigulise Steptronic käigukastiga mudelitel on käiguvahetus ajastatud sportlikumale sõidustiilile. Lisaks adaptiivsele vedrustusele on sportrežiimi vedrustus ka jäigem. Servotronic ja kohanduv sportrool vähendavad samas roolivõimendi mõju.

BMW xDrive.

BMW xDrive.

Intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem kohandub täiuslikult ka kõige keerulisemate teeoludega ja tagab suurepärase haarduvuse igal ajal. xDrive ja dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC) vastutavad selle eest, et BMW oleks täielikult stabiilne ja turvaline. xDrive, mida juhib DSC-andurite süsteem, jaotab võimsuse kiirelt ja paindlikult sildade vahel ära, et vältida üle- või alajuhitavuse tekkimist kurvides ning tagada nii suurepärane suunastabiilsus. Samuti tagab see kiire ja turvalise kiirendamise isegi libedatel või järskudel lõikudel. Nii ei pea DSC keeruliste teeolude korral palju sekkuma. BMW xDrive kombineerib nii endas nelikveo kõiki eelised, nagu veojõud, suunastabiilsus ja sõiduohutus, ja seda BMW nobedusega.