VÕIMSUS. INSENERITÖÖ KOGEMUSE TULEMUS.

BMW 7. seeria BMW TwinPower Turbo mootorid.

Uskumatu sooritusvõime ja murranguline ökonoomsus – kõik BMW 7. seeria BMW TwinPower Turbo bensiini- ja diiselmootorid on BMW EfficientDynamics inseneride hoolika arendustöö kehastuseks. See, kuidas nad meeskonnana töötavad, on lihtsalt imetlusväärne. BMW 740e/Le iPerformance sedaan esindab uuenduslikku, säästlikku ja ökonoomset mootoritehnoloogiat.

M PERFORMANCE TWIN POWER TURBO 12-SILINDRILINE BENSIINIMOOTOR.

Autotööstuse arengu olulise teetähisena pakub mudelite BMW M760Li xDrive ja BMW M760Li xDrive mudeli V12 Excellence 12-silindriline M Performance TwinPower Turbo mootor väljapeetud võimsust, mis tagab tasakaalukalt enesekindla sõidunaudingu. Selle erakordselt ladus käik ja pehme jõuülekanne teevad igast sõidust hingetukstegeva kogemuse nii juhi kui ka reisijate jaoks.
V12-mootor ühendab kaks turboülelaadurit kaksik-Vanose nukkvõlli juhtimise süsteemi ja täppississepritsega. Mootorikiirustel 1500* kuni 5000 p/min saavutab 12-silindriline mootor maksimaalseks pöördemomendiks 800 Nm ja oma maksimaalse võimsuse 448* kW (610* hj) mootorikiirustel 5250* kuni 6000* p/min, võimaldades sõidukil kiirendada 0 kuni 100 km/h vaid 3,7* sekundiga. Tänu täppississepritsele on mootor äärmiselt säästlik ning automaatne Start/Stop-funktsioon lülitab ajutisel peatumisel sõiduki mootori automaatselt välja, vähendades nii kütusekulu veelgi. Tänu uuenduslikele tehnoloogiatele tarbib mootor hoolimata oma laitmatust sooritusvõimest 100 km läbimiseks keskmiselt vaid 12,6* liitrit kütust ja CO2-heitkogused on ainult 294* g/km.
BMW xDrive nutikas nelikveosüsteem jagab veojõu sujuvalt esi- ja tagasilla vahel, et tagada maksimaalne haarduvus, suunastabiilsus ja turvalisus kõigis sõiduolukordades.

* Need on algsed väärtused, mida ei ole veel kinnitatud.

  • BMW M760Li xDrive
  • BMW M760Li xDrive mudel V12 Excellence

BMW TWINPOWER TURBO BENSIINIMOOTORID.

Uusima generatsiooni BMW TwinPower Turbo bensiinimootorid on erakordselt nobeda jõuülekande ja reaktsiooniga ka madalatel pööretel. Samas on need oma eelkäijatest ökonoomsemad, väiksemate heitkoguste ja parema sooritusega. Nendes innovatiivsetes mootorites on kombineeritud uusim kütuse sissepritsetehnoloogia ja klapijuhtimissüsteem ning kaksik-VANOS koos tipptasemel tehnoloogiaga ülelaaduriga ning need on BMW EfficientDynamics arengustrateegia teerajajad. Tulemus on erakordselt tõhus jõuülekanne, mis rõhutab võimsust, mille poolest BMW mootorid tuntud on. BMW TwinPower Turbo 6-silindrilist reasmootorit on korduvalt tunnustatud Euroopa aasta mootori auhinnaga ning see leiab imetlust kogu maailmas oma dünaamilise jõuülekande, erakordselt ladusa käigu ning muljetavaldava ökonoomsusega. BMW EfficientDynamics sarja mootorites on kasutusel tehnoloogikontseptsioon, mis on osutunud üliedukaks ja mida on rakendatud pea kõigis bensiinimootorites.

BMW TWINPOWER TURBO DIISELMOOTORID.

BMW TwinPower Turbo diiselmootorite uus põlvkond on BMW EfficientDynamics tehnoloogia rakendamise ilmne kehastus, kombineerides parimad võimsuse ja sooritusvõime näitajad madala kütusekuluga. Diiselmootoritele omaselt on need suurepärase reaktsiooniga ja tagavad nobeda jõuülekande ka madalatel pööretel, hoides samas kütusekulu madalana. Need on tuntud oma erakordse ökonoomsuse ja dünaamika poolest ning on väikese heitkoguse ja hõõrdumisega, et tagada maksimaalne sõidunauding. BMW EfficientDynamics sarja uued diiselmootorid on kerge alumiiniumkonstruktsiooniga ning muutuva turbiinigeomeetriaga ühe, kahe või kolme turboülelaaduriga. Samuti on need varustatud uusima CommonRail ühisanum-sissepritsega, mis tagab optimaalse põlemisprotsessi, aidates veelgi vähendada kütusekulu ja CO2-heidet.

  • BMW 7. seeria sedaani mudelite maksimaalne kiirus on elektrooniliselt piiratud.

    Kõik mootorid vastavad EU6 heitestandardi nõuetele. Kütusekulu arvutatakse ECE sõidutsükli (93/116/EÜ) järgi, mis koosneb umbes ühe kolmandiku ulatuses linnasõidust ja kahe kolmandiku ulatuses maanteesõidust (olenevalt läbitud maa pikkusest). Peale kütusekulu mõõdetakse ka CO2-heitkoguseid. Kütusekulu arvutatakse põhivarustusega sõidukite kohta. Erivarustusel (nt laiemad rehvid) võib olla kütusekulule ja sooritusvõimele oluline mõju.

    Toodud tehnilised andmed kehtivad Saksamaa turul. Illustreeritud mudelid võivad osaliselt sisaldada lisavarustust ja -tarvikuid, mis ei kuulu põhivarustusse. Teiste turgude spetsiifiliste nõuete kohaselt võib tekstis ja joonistel kirjeldatud mudelites ning standard- ja lisavarustuses esineda muudatusi. Täpse teabe saamiseks võta ühendust United Motorsi esindusega. Kujundus ja varustus võivad muutuda. Võib esineda vigu. Siin pole näidatud riigispetsiifilistele turgudele mõeldud varustust.

    Tühimass (EL) kilogrammides: näidatud number kajastab 90% ulatuses täidetud paaki, 68-kilost juhti ja 7-kilost pagasit. Tühimass on arvutatud põhivarustusega sõiduki kohta. Lisavarustus võib seda väärtust suurendada.

    Nimiväljundvõimsus: BMW soovitab kasutada pliivaba bensiini oktaaniarvuga 95. Samuti võib kasutada pliivabu kütuseid oktaaniarvuga 91 ja enam, mille maksimaalne etanoolisisaldus on 10% (E10). Loetletud sooritusvõime ja kütusekulu on saadud oktaaniarvuga 98 kütuse kasutamisel.

    BMW 7. seeria mudelite kütusekulu ja CO2-heitkogused bensiini- või diiselmootoriga
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 12,6* kuni 4,4
    CO2-heitkogused g/km (keskmine): 299 kuni 116

    BMW 7. seeria iPerformance mudelite kütusekulu ja CO2-heitkogused ning energiatarve
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5 kuni 2,0
    CO2-heitkogused g/km (keskmine): 56 kuni 45
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,9 kuni 12,5

    Kütusekulu ja CO2-heitkogused on seotud valitud velje- ja rehvisuurustega.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiab brošüürist „Uue sõiduauto kütusekulu ja CO2-heite normid”, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses aadressil Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti.