TEERAJAJA. PARDAL TERVE MAAILM.

BMW 7. seeria BMW ConnectedDrive teenused ja rakendused.

Kommunikatsioon, teave ja meelelahutus – BMW ConnectedDrive teenused ja rakendused toovad sinuni täiesti uue liikuvuselamuse. Näiteks on BMW 7. seeria konditsioneeri võimalik juba varem nutitelefonist sisse lülitada või kasutada teel olles Concierge teenuseid oma isikliku reisijuhina.

CONNECTEDDRIVE TEENUSED.

Varustusvaliku ConnectedDrive teenused on BMW ConnectedDrive funktsioonide aluseks, mis pakuvad juhile teel olles mitmekülgset teavet, meelelahutust ja teenuseid. Pakkumises on ka asukohapõhine teave, nagu uudised ja ilm, veebiotsing GoogleTM-i kaudu ja praktilised kontoriprogrammid. Sellised teenused ja funktsioonid nagu veebikaamerad, börsiteave, parkimisteave ning teave reisimise ja hotellide kohta on kättesaadavad otse autost ilma nutitelefonita ConnectedDrive menüü kaudu. Integreeritud on ka mugav, turvaline ja piiramatu ligipääs valitud nutirakendustele. ConnectedDrive teenused võimaldavad ka ligi pääseda BMW ConnectedDrive poele, mille teenuseid ja rakendusi saab igal ajal ning igal pool soovikohaselt kokku panna. Valikulise lisavarustuse ConnectedDrive teenused avavad veelgi rohkem selliseid võimalusi, mis muudavad iga reisi BMW sõidukiga tõeliseks sõiduelamuseks.

  • Rakendused

    Rakenduste funktsioon võimaldab BMW sõidukis kasutada paljusid nutitelefonirakendusi. Selleks et sõidukis saaks valitud rakendusi kasutada, teeb BMW lisaks enda arendatavatele rakendustele, nagu BMW Connected ja M Laptimer, koostööd eri partneritega, näiteks Spotify, Napsteri, GoPro, Deezeri ja Audible'iga, kelle rakendusi on samuti võimalik autos turvaliselt kasutada. Lihtsalt ühenda ühilduv nutitelefon sõidukiga haakuva adapteri, USB-juhtmega või juhtmevabalt. Seejärel saab kõiki rakenduse funktsioone mugavalt hallata iDrive juhteseadmelt. Koostöös BMW partneritega laieneb autos kasutatavate rakenduste valik pidevalt. Lisateavet leiad veebilehelt www. bmw.com/apps.

  • BMW ConnectedDrive kliendiportaal

    BMW ConnectedDrive kliendiportaalis on võimalik hallata isikuandmeid ja sõiduki seadeid, mis on vajalikud sõidukis, eri rakendustes või BMW ConnectedDrive kõnekeskuses saadaval olevate funktsioonide kasutamiseks. Personaalsetele vajadustele vastavaid teenuseid ja rakendusi saab iga sõiduki jaoks osta BMW ConnectedDrive poest. Kasulikku teavet oma BMW oleku kohta saab klient just funktsioone käsitlevast jaotisest: näiteks läbisõit, allesjäänud sõiduulatus, uste, pakiruumi ja akende olek, vajalikud hooldused ja Check Control teated. Näidatakse ka sõiduki praegust asukohta, ilma selles asukohas ja sõiduki tehnilisi andmeid. Kaugjuhitavaid teenuseid saab sisse lülitada ja juhtida juhtelemendist. Sõidukit on kavandatava väljasõitmise ajaks võimalik eelsoojendada või -jahutada, lukust vabastada või lukustada, signaali käivitada või tulesid vilgutada. Sõiduki asukohta ja liiklusolusid näidatakse kaardil. Võimalik on otsida huvipunkte ja need sõidukisse saata. Kasutajaliidese funktsioonide ala disain põhineb nii sõiduki keskpaneeli ekraanil kui ka BMW ConnectedDrive rakendustel ja on kasutatav ka nutitelefonides või tahvelarvutites.

  • Apple CarPlay® ettevalmistamine

    Apple CarPlay® seadistamisel saab juht sõidu ajal juhtmevabalt ja turvaliselt kasutada ühilduvat iPhone®-i telefoni. See võimaldab nutitelefoni sisu (nt muusika, iMessenger/tekstisõnumid, telefon, Siri ja mõned kolmandate poolte rakendused) kasutada tavapäraselt sõiduki kasutajaliideses. Seadistatud Apple CarPlay'd saab olenevalt sõiduki varustusest kasutada puutesisestusega, iDrive juhteseadmelt või hääljuhtimisega.

BMW CONNECTED.

BMW Connected on isiklik assistent, mis sind igapäevases liikumises toetab ning rahulikult ja õigel ajal sihtkohta jõuda aitab. Kõik teenused on eemalt kättesaadavad iPhone'is Apple Watchi rakenduse kaudu.
Veebist või rakendustest nagu Yelp, Apple Maps või Google Maps leitud sihtkohad saab vaid ühe klõpsuga kiiresti ja mugavalt BMW Connectedi süsteemi importida ning sujuvalt sõiduki navigatsioonisüsteemile edastada. iPhone'i kalendrisse salvestatud kohtumised koos aadressi ja soovitud saabumisajaga imporditakse automaatselt rakenduse BMW Connected liikuvasse päevakavasse. Olenevalt hetkeasukohast ja liiklusoludest arvutab BMW Connected planeeritud saabumisaja, teavitab kasutajat aegsasti ning annab talle juhised, kuidas pargitud autost lõppsihtkohta jõuda. Kui hilinemine on ootamatute liiklustakistuste või parkimiskohtade puuduse tõttu sihtkoha lähedal vältimatu, saab kasutaja lasta BMW Connectedi süsteemil saata teisele osalejale eeldatava saabumisajaga tekstisõnumi, ilma et ta peaks ise füüsiliselt telefoni kasutama. Lisaks õpib BMW Connected sagedasi sihtkohti tundma ning lisab need liikuvasse päevakavasse automaatselt.
Rakenduse BMW Connected saab alla laadida Apple'i App Store'ist.

CONCIERGE TEENUSED.

See on võimalus kõigile, kes on mõelnud omada päris isiklikku ülemteenrit: siin see on – BMW ConnectedDrive Concierge teenused. Ühe nupuvajutusega ühendab teenus sind BMW kõnekeskuse töötajaga, kes on teel olles sinu isiklik assistent.
Kas otsid kindlat restorani, lähimat sularahaautomaati või valveapteeki – sind aitab BMW kõnekeskuse teenindaja, kes vajaliku teabe navigatsioonisüsteemile edastab. Concierge teenused toimivad juhi mobiiltelefoni kaudu eraldiseisva süsteemina ja on lisatasuta saadaval ööpäev läbi seitse päeva nädalas nii kodu- kui ka välismaal.

REAALAJAS LIIKLUSTEAVE.

Reaalajas liiklusteave (Real Time Traffic Information – RTTI) hoiab sind alati kursis kõige värskema liiklusteabega. Edastatakse täpsed üksikasjad viivituste asukoha ja kestuse kohta, et hoida juht peaaegu reaalajas kursis hetke liiklusoludega kiirteedel, maanteedel ja linnasisestel marsruutidel. Intelligentne alternatiivse marsruudi soovitus aitab juhil oma sihtkohta jõuda nii kiiresti ja ökonoomselt kui võimalik. Andmeid kogutakse anonüümsetest mobiilivõrkude liikumisprofiilidest, sõidukiparkide GPS-süsteemidest, nutitelefonirakendustest ja politsei teadaannetest, võttes lisaks arvesse ka tavapäraseid liiklusmustreid, nagu tipptunnid.
Liiklusteave on esitatud selgelt, kuvades teed roheliselt, kollaselt, oranžilt ja punaselt.

INTELLIGENTNE HÄDAABIKÕNE.

Intelligentse hädaabikõne süsteem tagab vajaduse korral ööpäev läbi kiire ja sihipärase abi ning väljaõppinud personali nõuanded ja seda kõike juhi emakeeles ning isegi siis, kui sõiduk viibib välismaal. Kui juhtub õnnetus, mille käigus aktiveeruvad turvapadjad või (näiteks) turvavööpingutid, valib süsteem intelligentse hädaabikõne automaatselt. Auto sisseehitatud, st isiklikust mobiiltelefonist sõltumatu SIM-kaart edastab BMW kõnekeskusesse häire koos auto täpse asukoha, õnnetuse raskuse ja sõitjate võimalike vigastustega. BMW kõnekeskus annab sellest teada lähimale päästekeskusele ja nõustab kannatanuid telefoni teel kuni päästjate saabumiseni. Hädaabikõne funktsiooni saab kasutada ka manuaalselt juhul, kui abi vajavad teised liiklejad.

KAUGJUHITAVAD TEENUSED.

Kaugjuhitavate teenuste ja tasuta rakenduse BMW Connected abil (saadaval Apple'i App Store'is) saab mitmeid sõidukiga seotud funktsioone, näiteks sõiduki lukustamine või avamine, juhtida interneti teel.
Nagu BMW ConnectedDrive'i kliendiportaal, annab ka rakendus juurdepääsu sõidukiga seotud teabele, nt sõiduulatus või akende ja uste olek. Nii on juht alati sõiduki olukorraga kursis ka eemal olles ning kogu teave on kättesaadav ühest kohast.
Kõigele lisaks näitab teabepakett sõiduki asukohta reaalajas. Teenuste kasutamiseks on nõutav kaugjuhitavate teenuste ühekordne aktiveerimine kliendiportaalis BMW ConnectedDrive, kuhu pääseb veebilehe www.bmw-connecteddrive.com kaudu.

VEEBIPÕHINE MEELELAHUTUS.

Ideaalne lugu igaks olukorraks, igale teele ja igaks meeleoluks. BMW veebipõhine meelelahutus sisaldab vahetut ja piiramata ligipääsu miljonitele muusikafailidele, ilma et peaks kasutama nutitelefoni või muud lisaseadet. Saadaval on palju lugusid igale maitsele. Niipea kui autos esitatakse mõne artisti lugu või albumit, laaditakse see automaatselt auto kõvakettale. Nii on tagatud katkestusteta kuulamisnauding.
Veebipõhise meelelahutuspaketiga saab mis tahes BMW muusikapartneri, näiteks Napsteri juures avada piiramatu mahuga konto, mida saab lisatasu maksmata kasutada kuues Euroopa riigis: Saksamaal, Prantsusmaal, ÜK-s, Itaalias, Hispaanias ja Hollandis. Siin näidatud illustratsioonid võivad muutuda.

WIFI KUUMKOHT.

WIFI KUUMKOHT.

Varustuses on LTE standardit kasutav WiFi kuumkoht, mis võimaldab kasutada tasulist internetiühendust. Siis saavad reisijad oma seadmetega internetis käia, e-kirjadega töötada, muusikat ja videoid voogedastada ning palju muud teha. Kuumkoht tagab selle, et maksimaalse LTE standardiga mobiilse interneti kasutamisel ei oleks ka ringi liikudes mingeid takistusi. Funktsioon ühildub suure hulga seadmetega, nt BMW Touch Command ning paljude tootjate sülearvutid, tahvelarvutid ja mobiiltelefonid. WiFi kuumkohaga saab korraga ühendada kuni kaheksa seadet. Sõiduk on ühendatud sisseehitatud SIM-kaardi abil, mille saab tasulise paketiga United Motorsi esindusest. Kui LTE võrk ei ole kättesaadav, lülitub süsteem automaatselt teistele kättesaadavatele standarditele. Kuna teenus loob ühenduse välisantenni kaudu, on kokkupuude kiirgusega salongis väga vähene.

  • BMW 7. seeria mudelite kütusekulu ja CO2-heitkogused bensiini- või diiselmootoriga
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 12,6* kuni 4,4
    CO2-heitkogused g/km (keskmine): 299 kuni 116

    BMW 7. seeria iPerformance mudelite kütusekulu ja CO2-heitkogused
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,5 kuni 2,0
    CO2-heitkogused g/km (keskmine): 56 kuni 45
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,9 kuni 12,5

    BMW 730d kütusekulu ja CO2-heitkogused
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 4,9 kuni 4,5
    CO2-heitkogused g/km (keskmine): 129 kuni 119

    Kütusekulu ja CO2-heitkogused on seotud valitud velje- ja rehvisuurustega.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiab
    brošüürist „Uue sõiduauto kütusekulu ja CO2-heite normid”, mis on tasuta
    saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses aadressil Paldiski
    mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti.