SEIKLUSVAIM KOHTUB MUGAVUSEGA.

BMW X1 mugavus ja funktsionaalsus.

SEIKLUSVAIM KOHTUB MUGAVUSEGA.

BMW X1 mugavus ja funktsionaalsus.

Ideaalne kaaslane tundmatu avastamiseks. BMW X1 kvaliteetmaterjalidega viimistletud salongis on sõitjatele antud kõrgem istumisasend, kust on parim vaade ümbrusele. Koos intuitiivse käsitsemise ja paindliku ruumilahendusega on BMW X1 ideaalne partner kõigiks sinu tulevikuplaanideks.

SEIKLUSVAIM KOHTUB MUGAVUSEGA.BMW X1 mugavus ja funktsionaalsus.

Ideaalne kaaslane tundmatu avastamiseks. BMW X1 kvaliteetmaterjalidega viimistletud salongis on sõitjatele antud kõrgem istumisasend, kust on parim vaade ümbrusele. Koos intuitiivse käsitsemise ja paindliku ruumilahendusega on BMW X1 ideaalne partner kõigiks sinu tulevikuplaanideks.

Loe lisaks

KÕRGE JUHIISTE.

BMW X1 kõrgemale toodud istmetel on palju eeliseid. Kõige ilmsem neist on see, et juhil ja reisijatel on ümbrusest parem ülevaade ja tänu sellele on turvalisem ka liiklemine. Teine eelis on see, et BMW X1 sisenemine on kõigi reisijate jaoks palju mugavam. Ning lõpuks võimaldab istumisasend salongi avarust paremini hinnata. Koos suurte aknapindade ja valikulise klaasist panoraamkatusega annab kõrgem istumisasend meeldiva avarustunde.

RUUMIKUS.

Oma kompaktsete välismõõtmetega avaldab BMW X1 muljet igapäevase linnaelu kõigis osades. Nende taga peitub rohkem, kui arvatagi oskad. Tänu SAV-tüüpi sõidukitele iseloomulikule kõrgele katusejoonele on salong erakordselt ruumikas ja kutsuv. Avarust lisab ka kõrgem istumisasend ja ümberringi paiknevad suured aknad. Kuid BMW X1 puhul ei ole tegu kõigest subjektiivse muljega: 56 cm jalaruumi tagaistmel on piisav ka pikemate reisijate ja reiside jaoks.

KÕRVALISTME SELJATUGI, ALLALASTAV.

Allalastava seljatoega kaassõitjaiste annab tunnistust väga paindlikust ja hästi läbimõeldud ruumilahendusest. Seljatoe saab kergesti täiesti alla lasta, mis loob peaaegu täiesti tasase pinna. See võimaldab transportida pikemaid esemeid ja spordivarustust, mille pikkus on kuni 2,50 m.

REGULEERITAVAD TAGAISTMED.

BMW X1 muljetavaldava paindlikkuse taga on näites reguleeritavad tagaistmed, mida on võimalik pikisuunas nihutada suhtega 60 : 40. Tänu sellele on pakiruum veelgi paremini kohandatav, sest valida on tagaistme jalaruumi või pakiruumi mahu vahel. Teise istmerea reguleerimiseks on istme all käepärane kang. Ka osades 40 : 20 : 40 lahutatava seljatoe kaldenurk on reguleeritav. See lisab reisijatele mugavust ning võimaldab pakiruumi vajaduse korral veelgi laiendada.

LAADIMISMUGAVUS.

BMW X1 mugavust tajud juba enne sõitma hakkamist. Näiteks asub laialt avatava pagasiluugi taga ruumikas pakiruum, mis on pagasi laadimiseks täpselt õigel kõrgusel. Äärmiselt avaras salongis, mille liigutatava tagaistme seljatugi on allalastav, on ruumi ka suurematele esemetele, nagu suusad või jalgrattad.

PAGASILUUGI KONTAKTIVABA AVAMINE.

Kui seisate, käed pakke täis, auto juures ja soovite pakiruumi avada, ei ole tarvis taskutest võtmeid otsida. Võtmeta kasutamise süsteem automaatse pakiruumi avamisega võimaldab luuki avada jalaga – pakiruumi lukk vabastatakse anduri abil ning luuk avaneb automaatselt.

KÜTUSEKULU JA CO₂-HEIDE.

  • BMW X1 mudelite kütusekulu ja CO2-heitkogused bensiini- või diiselmootoriga
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,5–4,3
    CO2-heide g/km (keskmine): 149–114

    BMW X1 xDrive25i kütusekulu ja CO2-heide(1):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,5–6,3
    CO2-heide g/km (keskmine): 149 –144

    Näidatud kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe väärtused määrati kindlaks vastavalt Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 versioonile, mis kehtis tüübikinnituse ajal. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    (1) Need väärtused kehtivad kuni 15.04.2018. Saadavuse kohta annab infot kohalik BMW esindus.

    Need (3)-ga tähistatud väärtused põhinevad juba uuel WLTC määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. [Nende sõidukite puhul võivad (muuhulgas) sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused erineda siin näidatud väärtustest.]

    CO2-heite näitajad on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 1999/94/EÜ ja praegu kehtivale Euroopa määruse versioonile. Näidatud väärtused põhinevad NEDC klassifitseerimistsükli järgi arvestatud kütusekulul, CO2-väärtustel ja energiakulul.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad „Uute sõiduautode kütusekulu, CO2-heited ja voolukulu“, mis on saadaval ametlikus BMW esinduses ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.