MÕISTUSEGA KÕHUTUNNE.

BMW X1 BMW TwinPower Turbo mootorid.

BMW X1 uuenduslikud TwinPower Turbo mootorid ühendavad endas sooritusvõime ja ökonoomsuse. Sind ootab valik mitmesuguseid jõuallikaid koos uuenduslike turboülelaadurite ja uusima sissepritsetehnoloogiaga. Ning diisel- ja bensiinimootorite uusim põlvkond on samuti suunatud põhiküsimusele – puhtale sõidunaudingule.

Loe lisaks

BMW TWINPOWER TURBO BENSIINIMOOTORID.

Uusima generatsiooni BMW TwinPower Turbo bensiinimootorid on erakordselt nobeda jõuülekande ja reaktsiooniga ka madalatel pööretel. Samas on need oma eelkäijatest ökonoomsemad, väiksemate heitkoguste ja parema sooritusega. Nendes innovatiivsetes mootorites on kombineeritud uusim kütuse sissepritsetehnoloogia ja klapijuhtimissüsteem ning kaksik-VANOS koos tipptasemel tehnoloogiaga ülelaaduriga ning need on BMW EfficientDynamics arengustrateegia teerajajad. Tulemus on erakordselt tõhus jõuülekanne, mis rõhutab võimsust, mille poolest BMW mootorid tuntud on. BMW TwinPower Turbo 6-silindrilist reasmootorit on korduvalt tunnustatud Euroopa aasta mootori auhinnaga ning see leiab imetlust kogu maailmas oma dünaamilise jõuülekande, erakordselt ladusa käigu ning muljetavaldava ökonoomsusega. BMW EfficientDynamics sarja mootorites on kasutusel tehnoloogikontseptsioon, mis on osutunud üliedukaks ja mida on rakendatud pea kõigis bensiinimootorites.

  • BMW X1 xDrive25i (1)
    Silindrid/klapid
    4/4
    Töömaht cm³
    1,998
    Kolvi käik/diameeter (mm)
    94.6/82.0
    Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures
    170 (231)/5,000-6,000
    Mootori pöörded (Nm) p/min juures
    350/1350-4500
    Kokkusurumise määr: 1
    10.2
  • BMW X1 xDrive20i (1)
    Silindrid/klapid
    4/4
    Töömaht cm³
    1,998
    Kolvi käik/diameeter (mm)
    94.6/82.0
    Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures
    141 (192)/5,000
    Mootori pöörded (Nm) p/min juures
    280/1,350-4,600
    Kokkusurumise määr: 1
    11.0

BMW TWINPOWER TURBO DIISELMOOTORID.

BMW TwinPower Turbo diiselmootorite uus põlvkond on BMW EfficientDynamics tehnoloogia rakendamise ilmne kehastus, kombineerides parimad võimsuse ja sooritusvõime näitajad madala kütusekuluga. Diiselmootoritele omaselt on need suurepärase reaktsiooniga ja tagavad nobeda jõuülekande ka madalatel pööretel, hoides samas kütusekulu madalana. Need on tuntud oma erakordse ökonoomsuse ja dünaamika poolest ning on väikese heitkoguse ja hõõrdumisega, et tagada maksimaalne sõidunauding. BMW EfficientDynamics sarja uued diiselmootorid on kerge alumiiniumkonstruktsiooniga ning muutuva turbiinigeomeetriaga ühe, kahe või kolme turboülelaaduriga. Samuti on need varustatud uusima CommonRail ühisanum-sissepritsega, mis tagab optimaalse põlemisprotsessi, aidates veelgi vähendada kütusekulu ja CO2-heidet.

  • BMW X1 xDrive 25d
    Silindrid/klapid
    4/4
    Töömaht cm³
    1995
    Kolvi käik/diameeter (mm)
    90,0/84,0
    Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures
    170 (231) / 4000
    Mootori pöörded (Nm) p/min juures
    450/1750
    Kokkusurumise määr: 1
    16,5
  • BMW X1 xDrive20d (3)
    Silindrid/klapid
    4/4
    Töömaht cm³
    1995
    Kolvi käik/diameeter (mm)
    90,0/84,0
    Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures
    140 (190) / 4000
    Mootori pöörded (Nm) p/min juures
    400/1750
    Kokkusurumise määr: 1
    16,5
  • BMW X1 sDrive18d (3)
    Silindrid/klapid
    4/4
    Töömaht cm³
    1995
    Kolvi käik/diameeter (mm)
    90,0/84,0
    Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures
    110 (150) / 4000
    Mootori pöörded (Nm) p/min juures
    350/1750-2500
    Kokkusurumise määr: 1
    16,5
  • BMW X1 xDrive18d (3)
    Silindrid/klapid
    4/4
    Töömaht cm³
    1,995
    Kolvi käik/diameeter (mm)
    90.0/84.0
    Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures
    110 (150)/4,000
    Mootori pöörded (Nm) p/min juures
    330/1,750
    Kokkusurumise määr: 1
    16.5
  • BMW X1 sDrive18i (3)
    Silindrid/klapid
    3/4
    Töömaht cm³
    1499
    Kolvi käik/diameeter (mm)
    94,6/82,0
    Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures
    103 (140)/4500-6500
    Mootori pöörded (Nm) p/min juures
    220/1480-4200
    Kokkusurumise määr: 1
    11,0
  • BMW X1 sDrive16d (3)
    Silindrid/klapid
    3/4
    Töömaht cm³
    1496
    Kolvi käik/diameeter (mm)
    90,0/84,0
    Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures
    85(116) / 4000
    Mootori pöörded (Nm) p/min juures
    270/1750-2250
    Kokkusurumise määr: 1
    16,5

KÜTUSEKULU JA CO₂-HEIDE.

  • BMW X1 mudelite kütusekulu ja CO2-heitkogused bensiini- või diiselmootoriga
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,5–4,3
    CO2-heide g/km (keskmine): 149–114

    BMW X1 xDrive25i kütusekulu ja CO2-heide(1):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,5–6,3
    CO2-heide g/km (keskmine): 149 –144

    BMW X1 xDrive20d kütusekulu ja CO2-heide(3):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 4,8
    CO2-heide g/km (keskmine): 126

    Näidatud kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe väärtused määrati kindlaks vastavalt Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 versioonile, mis kehtis tüübikinnituse ajal. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    (1) Need väärtused kehtivad kuni 15.04.2018. Saadavuse kohta annab infot kohalik BMW esindus.

    Need (3)-ga tähistatud väärtused põhinevad juba uuel WLTC määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. [Nende sõidukite puhul võivad (muuhulgas) sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused erineda siin näidatud väärtustest.]

    CO2-heite näitajad on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 1999/94/EÜ ja praegu kehtivale Euroopa määruse versioonile. Näidatud väärtused põhinevad NEDC klassifitseerimistsükli järgi arvestatud kütusekulul, CO2-väärtustel ja energiakulul.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad „Uute sõiduautode kütusekulu, CO2-heited ja voolukulu“, mis on saadaval ametlikus BMW esinduses ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.