SOORITUS ON DETAILIDES.

Uus BMW X4 M40i.

BMW MPerformance

SOORITUS ON DETAILIDES.

Uus BMW X4 M40i.

SOORITUS ON DETAILIDES.Uus BMW X4 M40i.

Kui küsimuse all on maksimaalne sooritusvõime, on väikesed detailid sageli otsustava tähtsusega. Uus BMW X4 M40i näitab seda oma sooritusvõime ja nobedusega, mis võimaldab sul kergusega hakkama saada ka kõige raskemates liiklusolukordades. Selle enesekindluse taga on 353 hj (260 kW) / 500 Nm M Performance TwinPower kuuesilindriline bensiinimootor, uuenduslik kergkonstruktsioon ja adaptiivne M-vedrustus.
 

BMW X4 M40i(2)(3):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 9.2–9.0
CO2-heide g/km (keskmine): 213–209
 

Loe lisaks

KAOTAB VÕISTLUSMOMENDI.

M Performance’i TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor.

KAOTAB VÕISTLUSMOMENDI.

M Performance’i TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor.

Sammu pidamine ei ole kunagi nii raske olnud – konkurentide jaoks. Nimelt võtab M Performance’i TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor paigalt 353 hj (260 kW) võimsusega tänu Twin-Scroll turboülelaadurile ning täielikult muudetavale Valvetronic-klapijuhtimissüsteemile ja kõrgsurve otsesissepritsele. See võimaldab saavutada maksimaalseks pöördemomendiks 500 Nm ja kiirendada 0–100 km/h 4,8 sekundiga – andes veelgi suurema juhtpositsiooni konkurentide ees.

Loe lisaks

PERFEKTSIONISTI SOORITUS.

BMW X4 M40i sõidudünaamika omadused.

PERFEKTSIONISTI SOORITUS.

BMW X4 M40i sõidudünaamika omadused.

Uuteks väljakutseteks tuleb alati võimalikult hästi valmistuda. Seetõttu ongi BMW X4 M40i absoluutses tippvormis. Erakordselt täpne M-sportvedrustus ja kohanduv sportrool tagavad äärmiselt täpse juhitavuse. M-sportpidurid põhivarustuses, BMW xDrive’i nelikveosüsteem ja M Sporti diferentsiaal parandavad sõiduki külg- ja pikidünaamilisi omadusi. Sest see loodigi uusi standardeid seadma.

Loe lisaks
  • Adaptiivne M-vedrustus

    Adaptiivset M-vedrustust saab vastavalt teetingimustele ja sõiduolukorrale igal ajal elektrooniliselt reguleerida. Sõidurežiimide valik võimaldab juhil reguleerida ka vedrustuse omadusi ja ise valida soovitud sõidustiili – alates mugavusrežiimist kuni äärmiselt sportliku ja reaktsioonivõimelise juhitavusega režiimini.

  • Kohanduv sportrool

    Kohanduv sportrool ja Servotronic muudavad auto juhtimise ja reaktsioonid vahetumaks ning roolimine nõuab vähem füüsilist pingutust. See reageerib rooli nurgale erineva roolikeeramise ulatusega. See parandab dünaamilisema sõidu aegset juhitavust ning vähendab parkimisel ja manööverdamisel vajalikke rooliliigutusi.

  • BMW xDrive koos M Sporti diferentsiaaliga

    BMW xDrive’i nutikas nelikveosüsteem jagab veojõu sujuvalt ja muutuvalt esi- ja tagasilla vahel, et tagada maksimaalne haarduvus, sõidudünaamika ja turvalisus kõigis sõiduolukordades. Veelgi nobedamad sõiduomadused aitab saavutada elektrooniline võimsusejaotur, mis aitab näiteks kurvides üle- või alajuhitavust kompenseerida. M Sporti diferentsiaal optimeerib haarduvust ja suunastabiilsust dünaamilise sõidu ajal või rasketes teetingimustes.

TIPPVORM SELLE PARIMAS TÄHENDUSES.

Juba esimesest pilgust on näha, kuidas M Performance’i tehnoloogiat täiendav disain rõhutab BMW X4 M40i eksklusiivsust. Suured toonis Cerium Grey õhuavad, neerukujuline iluvõre ja peeglikatted väljendavad selgesti sõiduki sportlikke ambitsioone. Jõulise välimuse kindlustavad 21-tollised kergmetallveljed ning sügava mulje jätvad eksklusiivsed vabavormilised Black Chrome viimistlusega summutitorud. Läbivalt atleetliku stiili võtavad kokku eesmistel külgseintel olevad M-embleemid ja tagaosas olev mudelitähis – samuti toonis Cerium Grey.

LÕÕGASTU JA ASU TEELE.

Põhivarustuses olev M Sportpakett lisab BMW X4 M40i sõidukile dünaamikat, mis jätkub terves salongis. Alates nahkkattega M-roolist ja M Performance’i mudelite näidikutest ja salongi dekoratiivliistudest kuni M-jalatugedeni väljendab see sportlikkust igas oma detailis.

Loe lisaks

Murranguline igast aspektist.

Kolmekodaralisel nahkkattega M-roolil on multifunktsioonlülitid, M-logo ja integreeritud juhipoolne turvapadi. Rooli Walknappa Black nahast ääris koos mustade tepingute ja kontuursete pöidlalohkudega pakub vahetut ja sportlikku sõidukogemust.
Loe lisaks

Silmapaistev funktsionaalsus ja disain.

Eraldi reguleeritavatel juhi ja kaasreisija sportistmetel on arvukalt manuaalseid reguleerimisvõimalusi – muuta saab seljatoe laiust, pikisuunalist asendit ning seljatoe ja istme kallet. Tänu kõrgemale istmele ja lisapolstritega seljatoele ning kõrgetele küljepolstritele on need üliergonoomilised ja hea külgtoestusega.
Loe lisaks

Karismaatiliselt sportlik.

Keskkonsoolil on seeria tähise asemel värviline M-embleem, mis rõhutab salongi sportlikku õhkkonda ja viitab mudeli sõidudünaamilistele omadustele.
Loe lisaks

SOORITUSELE ORIENTEERITUD KOGUKOND.

M Performance Automobiles.

SOORITUSELE ORIENTEERITUD KOGUKOND.

M Performance Automobiles.

UUS BMW X4.

Tule proovisõidule.

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • Näidatud kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe väärtused määrati kindlaks vastavalt Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 versioonile, mis kehtis tüübikinnituse ajal. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Tähisega (2) märgistatud sõidukite väärtused on esialgsed.

    Need väärtused põhinevad juba uuel WLTC määrusel (3) ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. [Nende sõidukite puhul võivad (muuhulgas) sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused erineda siin näidatud väärtustest.]

    CO2-heite näitajad on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 1999/94/EÜ ja praegu kehtivale Euroopa määruse versioonile. Näidatud väärtused põhinevad NEDC klassifitseerimistsükli järgi arvestatud kütusekulul, CO2-väärtustel ja energiakulul.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad ametlikus BMW esinduses ning lehelt: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.