BMW X6 technical data

BMW X6

BMW X6: TEHNILISED ANDMED

BMW X6BMW X6: TEHNILISED ANDMED

Siit leiad BMW X6 tehnilised andmed

Loe lisaks

BMW X6 TEHNILISED ANDMED

Vali mudel

Mass

Tühimass (EL) (kg) 2.13
Max lubatud mass (kg) 2.8
Lubatud koormus (kg) 745
Lubatud koormus sillale ees/taga (kg) 1280/1580
Pakiruumi min maht (istmed üleval või katus all) (l) 580
Pakiruumi max maht (istmed all või katus peal) (l) 1.53
Haagise koormus (piduriteta) (kg) 750
Haagise koormus 8% (piduritega) (kg) 2700
Haagise koormus 12% (piduritega) (kg) 2700

Mootor

Silindrid/klapid 6/4
Töömaht (cm³) 2998
Kolvi käik/diameeter (mm) 94,6/82,0
Mootorivõimsus kW (hj) p/min juures 250 (340) / 5500-6500
Mootori pöörded (Nm) p/min juures 450 / 1500-5200
Kokkusurumise määr: 1 11,0

Sooritusvõime

Maksimaalne kiirus (km/h) 250
Kiirendus 0–100 km/h (s) 5,5

Kütusekulu

Linnas (l / 100 km) 10,1-9,6
Maanteel (l / 100 km) 7,7-7,0
Keskmine (l / 100 km) 8,6-7,9
Keskmine CO₂-heide (g/km) 196-181
Paagi maht (ligikaudne, l) 83

Veljed

Eesmiste rehvide mõõtmed 275/35 R22 104 Y XL
Tagumiste rehvide mõõtmed 265/50 R19 110 W XL
Eesmiste velgede mõõtmed ja materjal 9 J × 19 tolli, kergmetallist
Tagumiste velgede mõõtmed ja materjal 9 J × 19 tolli, kergmetallist

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW X6 M50i:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 10,6–10,4
    CO₂-heide g/km (keskmine): 242–237

    *kerghübriidtehnoloogiaga

    Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.