BMW i

TEHNILISED ANDMED.

Kütusekulu
Energiatarve kWh / 100 km
12,9
CO₂-heide (keskmine, g/km)
0
Energiatõhusus (Range Extender: CO₂ tõhusus)
A+
Sõiduulatus ja laadimisaeg
Sõiduulatus elektriga, km (NEDC)
190***
Kliendile suunatud sõiduulatus, km
-
Liitiumioonaku võimsus, kWh
18.8
Kiire laadimine nt alalisvoolu kiirlaadimisjaamas: DC; 125 A; 50 kW (80%)
Alla 30 minuti.
Kõrgepingeaku laadimisaeg tundides 16 A (80%)
5.5
Mass
Tühimass (EL) kilogrammides
1,280
Max lubatud mass kilogrammides
1,630
Lubatud last kilogrammides
425
Lubatud koormus sillale ees/taga kilogrammides
755/930
BMW eDrive
Elektrimootor: väljundvõimsus kW
125
Elektrimootor: max pöördemoment Nm
250
Sooritusvõime
Maksimaalne täiselektriline kiirus km/h
150
Kiirendus 0–100 km/h sekundites
7.2
Elastsus 80–120 km/h sekundites
4.9
Veljed
Eesmiste rehvide mõõtmed
155/70 R19 84 Q
Tagumiste rehvide mõõtmed
155/70 R19 84 Q
Eesmiste velgede mõõtmed
5 J × 19 tolli, kergmetallist
Tagumiste velgede mõõtmed
5 J × 19 tolli, kergmetallist
Kütusekulu
Energiatarve kWh / 100 km
12.6* / 13.1**
CO₂-heide (keskmine, g/km)
0
Energiatõhusus (Range Extender: CO₂ tõhusus)
A+
Sõiduulatus ja laadimisaeg
Sõiduulatus elektriga, km (NEDC)
300-312***
Kliendile suunatud sõiduulatus, km
200***
Liitiumioonaku võimsus, kWh
27.2
Kiire laadimine nt alalisvoolu kiirlaadimisjaamas: DC; 125 A; 50 kW (80%)
Alla 40 minuti.
Kõrgepingeaku laadimisaeg tundides 16 A (80%)
7.5
Mass
Tühimass (EL) kilogrammides
1,320
Max lubatud mass kilogrammides
1,670
Lubatud last kilogrammides
425
Lubatud koormus sillale ees/taga kilogrammides
750/955
BMW eDrive
Elektrimootor: väljundvõimsus kW
125
Elektrimootor: max pöördemoment Nm
250
Sooritusvõime
Maksimaalne täiselektriline kiirus km/h
150
Kiirendus 0–100 km/h sekundites
7.3
Elastsus 80–120 km/h sekundites
5.1
Veljed
Eesmiste rehvide mõõtmed
155/70 R19 84 Q
Tagumiste rehvide mõõtmed
155/70 R19 84 Q
Eesmiste velgede mõõtmed
5 J × 19 tolli, kergmetallist
Tagumiste velgede mõõtmed
5 J × 19 tolli, kergmetallist
Kütusekulu
Energiatarve kWh / 100 km
13,5
CO₂-heide (keskmine, g/km)
13
Energiatõhusus (Range Extender: CO₂ tõhusus)
A+
Sõiduulatus ja laadimisaeg
Sõiduulatus elektriga, km (NEDC)
170***
Kliendile suunatud sõiduulatus, km
300***
Liitiumioonaku võimsus, kWh
18.8
Kiire laadimine nt alalisvoolu kiirlaadimisjaamas: DC; 125 A; 50 kW (80%)
Alla 30 minuti.
Kõrgepingeaku laadimisaeg tundides 16 A (80%)
5.5
Mass
Tühimass (EL) kilogrammides
1,415
Max lubatud mass kilogrammides
1,755
Lubatud last kilogrammides
415
Lubatud koormus sillale ees/taga kilogrammides
765/1,030
BMW eDrive
Elektrimootor: väljundvõimsus kW
125
Elektrimootor: max pöördemoment Nm
250
Sooritusvõime
Maksimaalne täiselektriline kiirus km/h
150
Kiirendus 0–100 km/h sekundites
7.9
Elastsus 80–120 km/h sekundites
5.5
Veljed
Eesmiste rehvide mõõtmed
155/70 R19 84 Q
Tagumiste rehvide mõõtmed
175/60 R19 84 Q
Eesmiste velgede mõõtmed
5 J × 19 tolli, kergmetallist
Tagumiste velgede mõõtmed
5.5 J × 19 tolli, kergmetallist
Kütusekulu
Energiatarve kWh / 100 km
11.3* / 11.9**
CO₂-heide (keskmine, g/km)
12* / 13**
Energiatõhusus (Range Extender: CO₂ tõhusus)
A+
Sõiduulatus ja laadimisaeg
Sõiduulatus elektriga, km (NEDC)
231-240***
Kliendile suunatud sõiduulatus, km
330***
Liitiumioonaku võimsus, kWh
27.2
Kiire laadimine nt alalisvoolu kiirlaadimisjaamas: DC; 125 A; 50 kW (80%)
Alla 40 minuti.
Kõrgepingeaku laadimisaeg tundides 16 A (80%)
7.5
Mass
Tühimass (EL) kilogrammides
1,440
Max lubatud mass kilogrammides
1,760
Lubatud last kilogrammides
395
Lubatud koormus sillale ees/taga kilogrammides
770/1,030
BMW eDrive
Elektrimootor: väljundvõimsus kW
125
Elektrimootor: max pöördemoment Nm
250
Sooritusvõime
Maksimaalne täiselektriline kiirus km/h
150
Kiirendus 0–100 km/h sekundites
8.1
Elastsus 80–120 km/h sekundites
5.7
Veljed
Eesmiste rehvide mõõtmed
155/70 R19 84 Q
Tagumiste rehvide mõõtmed
175/60 R19 84 Q
Eesmiste velgede mõõtmed
5 J × 19 tolli, kergmetallist
Tagumiste velgede mõõtmed
5.5 J × 19 tolli, kergmetallist

Teave andmete kohta

  • * Veljevariant 1: 19-tollised veljed
    ** Veljevariant 2: 20-tollised veljed, talverehvid
    Kütusekulu ja CO₂-heide on seotud valitud velje- ja rehvisuurustega.

    *** Sõiduulatus oleneb paljudest teguritest, nagu juhi isiklik sõidustiil, valitud marsruut, ilm, soojenduse/jahutuse kasutamine ja eeltingimused.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiab brošüürist uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heite normide kohta, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses aadressil Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti.

    Süsteemiga Range Extender varustatud BMW i3 kõrgepingeaku laadimiseks kasutatava mootori heitgaasid vastavad EU6 heitestandardile. Kütusekulu arvutatakse ECE sõidutsükli (93/116/EÜ) järgi, mis koosneb umbes ühe kolmandiku ulatuses linnasõidust ja kahe kolmandiku ulatuses maanteesõidust (olenevalt läbitud maa pikkusest). Peale kütusekulu mõõdetakse ka CO₂-heitkoguseid. Kütusekulu arvutatakse põhivarustusega sõidukite kohta. Erivarustusel (nt laiemad rehvid) võib olla kütusekulule ja sooritusvõimele oluline mõju.

    Toodud tehnilised andmed kehtivad Saksa turul müüdavatele sõidukitele. Illustreeritud mudelid võivad osaliselt sisaldada lisavarustust ja -tarvikuid, mis ei kuulu põhivarustusse. Teiste turgude spetsiifiliste nõuete kohaselt võib tekstis ja joonistel kirjeldatud mudelites ning standard- ja lisavarustuses esineda muudatusi. Täpse teabe saamiseks võta ühendust United Motorsi esindusega. Kujundus ja varustus võivad muutuda. Võib esineda vigu. Siin pole näidatud riigispetsiifilistele turgudele mõeldud varustust.

    Tühimass (EL) kilogrammides: näidatud number kajastab 90% ulatuses täidetud paaki, 68-kilost juhti ja 7-kilost pagasit. Tühimass on arvutatud põhivarustusega sõiduki kohta. Lisavarustus võib seda väärtust suurendada.

    BMW soovitab kasutada pliivaba bensiini oktaaniarvuga 95. Samuti võib kasutada pliivabu kütuseid oktaaniarvuga 91 ja enam, mille maksimaalne etanoolisisaldus on 10% (E10). Loetletud sooritusvõime ja kütusekulu on saadud oktaaniarvuga 98 kütuse kasutamisel.

    Arvud ei viita ühele konkreetsele sõidukile ega ole osa tootepakkumisest, vaid on ette nähtud ainult eri tüüpi sõidukite võrdluseks.

    CO₂-heitkoguste määramisel direktiivi 1999/94/EÜ järgi ei ole võeta arvesse tootmise ja kütuste või muude energiaallikate pakkumisel tekkivaid CO₂-heitkoguseid.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku Lisateavet uute sõiduautode ametliku