KOMPROMISSITU. KÕIK SÕIDURÕÕMU HEAKS, TÄIESTI HEITMEVABALT.

Uue BMW i3 ja uue BMW i3s säästlikkus.

KOMPROMISSITU. KÕIK SÕIDURÕÕMU HEAKS, TÄIESTI HEITMEVABALT.

Uue BMW i3 ja uue BMW i3s säästlikkus.

KOMPROMISSITU. KÕIK SÕIDURÕÕMU HEAKS, TÄIESTI HEITMEVABALT.Uue BMW i3 ja uue BMW i3s säästlikkus.

BMW i3 kehastab uut suhtumist liikuvusse. See põhineb ühtsel lähenemisel, mis hõlmab kõiki sõidukiga seotud protsesse alates selle arendamisest kuni tootmise ja lõpuks ümbertöötlemiseni. Paljud materjalidest pärinevad taastuvatest allikatest ning BMW i3 on tooted 100% taastuvatest allikatest pärit energiaga. Sõidunauding ei saaks olla parem.

Loe lisaks
BMW i

LÄBIMÕELDUD SÄÄSTVUS.

LÕPUTU LISAVÄÄRTUS.

Säästvus ei ole BMW i puhul vaid sõna. See on meie olulisem põhimõte. See tähendab, et kogu BMW i3 elutsükkel põhineb maksimaalsel ressursside kokkuhoiul ja säästvusel.

Loe lisaks

ARENG.

Sõiduki disain on alguses peale välja töötatud elektrilise liikuvuse jaoks. Innovaatilised aerodünaamikameetmed vähendavad õhutakistust ja energiakulu ning säästvad ja ümbertöödeldud materjalid kaitsevad keskkonda, vahetades välja traditsioonilised materjalid nagu plastiku.

Loe lisaks

TOOTMINE.

Erakordselt säästev: BMW i3 süsinikkiust komponendid on toodetud vaid hüdroenergiat kasutades. Saksamaal Leipzigis asuv BMW tehas töötab vaid tuuleenergia jõul. Ja tootmiseks kulub võrreldes teiste BMW mudelitega poole vähem energiat.
Loe lisaks

KASUTUS.

BMW i3 sõidukiga liigute heitmete-, müra- ja lõhnavabalt. See vähendab linnade õhusaastet. Veelgi enam – laadimiseks saab kergesti kasutada rohelist energiat või enda päikesepaneelidega toodetud energiat. ECO PRO režiim suurendab sõiduulatust ja vähendab energiakulu.

Loe lisaks

ÜMBERTÖÖTLEMINE.

BMW i3 on 95% ulatuses ümbertöödeldav. Akumoodulit saab taaskasutada päikeseenergia salvestusseadmena. Ka süsinikkiud on võimalik uuesti tootmisprotsessi kaasata.

Loe lisaks

TULEVIKUMATERJALID.

LOODUSLIKEST KIUDUDEST DETAILID.

Silmnähtavalt säästev: laia kasutusalaga kanephibisk vahetab välja naftapõhised plastikud ja vähendab BMW i3 kaalu, kuna kanephibiski kiud on tavapärastest materjalidest 30% kergemad. Kanephibiski taim suudab CO₂ hapnikuks muuta keskmisest suuremal hulgal.
Loe lisaks

40% ESMAKASUTUSES OLEVAST VILLAST ISTMED.

Sertifitseeritud esmakasutuses olev vill on ülimalt mugav taastuv ressurss, millest on valmistatud kuni 40% ulatuses Lodge’i mudeli istmekatted. Hingav villasegu reguleerib keha ja istmepinna vahelist temperatuuri nii, et istmed on jahedad ka palavas.

Loe lisaks

EUKALÜPTIPUUST DEKORATIIVLIISTUD.

Eukalüptipuu on looduslikult siidise ja poorse pinnaga ja vajab seetõttu umbes 90% vähem pinnatöötlust kui tavapäraselt kasutatavad puidutüübid. Salongiliistudes kasutatav eukalüptipuu pärineb Metsahoolekogu (FSC®) sertifikaadiga istandustest, kus on tagatud säästva metsanduse põhimõtted.

Loe lisaks

100% OLIIVILEHTEDEGA PARGITUD NAHK.

BMW i3 nahkdetailid on temperatuuri tasakaalustavate omadustega ja pargitud keskkonnasõbralikul viisil ainult loodusliku oliivilehtede ekstraktiga. See aitab nahal säilitada oma loomuliku läike ja temperatuuri tasakaalustavad omadused. Pealegi läheksid oliivilehed pärast saagikoristust raisku ja see meetod võimaldab neid arukalt ära kasutada.

Loe lisaks

ROHELINE ENERGIA.

BMW i3 abil on oma igapäevaelu säästvamaks muutmine väga lihtne. Sõidu ajal on see heitevaba. See vähendab linnade õhusaastet ja jätab sulle hingamiseks rohkem värsket õhku. Kui laed seda rohelise energiaga või toodad energiat oma päikesepaneelidega, saad pidevalt heitmevabalt sõita. ECO PRO režiim suurendab sõiduulatust ja vähendab enamasti energiakulu.

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW i3 energiatarve ja CO2-heide (2):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO2-heide g/km (keskmine): 0
    Energiatarve kWh / 100 km: 16,3–15,2
    Sõiduulatus elektriga, km (keskmine): 310–285
    Kliendile suunatud elektriline sõiduulatus, km: kuni 260

    BMW i3s energiatarve ja CO2-heide(2):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO2-heide g/km (keskmine): 0
    Energiatarve kWh / 100 km: 17,2–16,1
    Sõiduulatus elektriga, km (keskmine): 285–270
    Kliendile suunatud elektriline sõiduulatus, km: kuni 260

    Näidatud kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe väärtused määrati kindlaks vastavalt Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 versioonile, mis kehtis tüübikinnituse ajal. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Tähisega (2) märgistatud sõidukite väärtused on esialgsed.

    CO2-heite näitajad on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 1999/94/EÜ ja praegu kehtivale Euroopa määruse versioonile. Näidatud väärtused põhinevad NEDC klassifitseerimistsükli järgi arvestatud kütusekulul, CO2-väärtustel ja energiakulul.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu, CO2-heited ja voolukulu“, mis on saadaval ametlikus BMW esinduses ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.