TIPPVORMIS SPORTLANE.

BMW i8 ökonoomsus ja dünaamika.

TIPPVORMIS SPORTLANE.

BMW i8 ökonoomsus ja dünaamika.

Uuendusliku LifeDrive sõidukiarhitektuuriga BMW i8 omab ideaalseid tingimusi optimeeritud kaaluga disainiks ja sellel on BMW sõidukite seas kõige madalam raskuskese. See on ideaalne alus sportauto omaduste jaoks. Tänu ülikergetele materjalidele, spetsiaalselt optimeeritud aerodünaamikale ja ulatuslikule BMW EfficientDynamics tehnoloogiate paketile saavutab BMW i8 imetlusväärsed kütusekulu ja heitenäitajad.

TIPPVORMIS SPORTLANE.BMW i8 ökonoomsus ja dünaamika.

Uuendusliku LifeDrive sõidukiarhitektuuriga BMW i8 omab ideaalseid tingimusi optimeeritud kaaluga disainiks ja sellel on BMW sõidukite seas kõige madalam raskuskese. See on ideaalne alus sportauto omaduste jaoks. Tänu ülikergetele materjalidele, spetsiaalselt optimeeritud aerodünaamikale ja ulatuslikule BMW EfficientDynamics tehnoloogiate paketile saavutab BMW i8 imetlusväärsed kütusekulu ja heitenäitajad.

BMW i

AERODÜNAAMIKA.

Voolujooneline kere, efektne koonusjas kuju, väike mass – BMW i8 on ilmselgelt sportauto. Hulk aerodünaamiliselt optimeeritud funktsioone tagavad maksimaalse dünaamika ja säästlikkuse. Vaid üks näide on LED-tagatuled, mis on loodud mitmekihilise disaini põhimõttel ja toimuvad õhuvoolu suunavate kanalitena.

Madal, lai ja dünaamiline.

BMW i8 omab kõiki täisverelise sportauto tunnuseid.

  • Aerodünaamiline disain

    BMW i8 vorm ja lame siluett märgivad selle edasitungivat jõudu juba esimesest pilgust. See on dünaamiliselt kaunis ka paigal seistes koos oma aerodünaamika ideaalidele pühendunud vormi ja detailidega, mis mõjutavad ka sõiduki disaini. Voolujoonelise üles suunatud C-piilariga külgsein ja katusejoon on midagi enamat kui ainult visuaalne aktsent. BMW i8 puhul on see kontseptsioon, mis parandab selgesti aerodünaamikat. Takistustegur, mis on kõigest 0,26 cW, ei jäta mingit kahtlust, et BMW i8 on sportauto, mille aerodünaamilist kiilukujulist disaini ei kohta kusagil mujal.

  • Aerodünaamika omadused

    Osaliselt suletud BMW neerukujuline iluvõre ja aktiivsed eesmised õhutusavad lasevad jahutussüsteemi täpselt vajaliku koguse õhku. Air Curtains, esispoileri suured õhu sisselaskeavad, vähendavad aktiivselt õhutakistust ning teevad BMW i8 aerodünaamika hetkega tuntavaks. Esirataste taga ja tagarataste ees paiknevad nn aerolabad, mis mõjutavad samuti positiivselt takistustegurit. Täpselt tasakaalustatud õhuvool autokere ümber teeb võimalikuks parima sõidudünaamika ja stabiilsuse. Sellele mõjule aitavad kaasa ka difuusoriga varustatud küljekarbi katted. Ka aerodünaamilised rattapöiad aitavad õhutakistust miinimumini viia, vähendades rattakoobaste turbulentsi.

NUTIKAS KERGEKAALULINE KONSTRUKTSIOON.

NUTIKAS KERGEKAALULINE KONSTRUKTSIOON.

Läbivalt kerge konstruktsioon on elektriautode puhul väga oluline. See on sõiduki üks kõnekamaid omadusi ja mõjutab nii dünaamikat, disaini kui ka ökonoomsust. Väiksem mass tähendab hoogsamat kiirendust, paremat reaktsiooni ja maksimaalset ökonoomsust.

BMW i8 kergkonstruktsioon.

Väiksem mass. Liikuvam ja ökonoomsem

SÜSINIKKIUD.

SÜSINIKKIUD.

Elektriaku lisakaalu kompenseerimiseks on salong valmistatud süsinikkiudkomposiidist, mis on ligi 50% kergem kui teras ja umbes 30% kergem kui alumiinium, säilitades sealjuures nendega samaväärselt stabiilsed ja avariide korral turvalisuse tagavad omadused. BMW i mudelid on esimesed masstootmises sõidukid, mis on suures osas valmistatud kõrgtehnoloogilistest materjalidest. Süsinikkiud on uuendusliku LifeDrive-konstruktsiooni tähtis komponent, mis muudab BMW i8 juures kõike, isegi sportliku sõidu tulevikku.

LIFE DRIVE ARHITEKTUUR.

Sportauto proportsioonid kohtuvad erakordselt väikse massi kontseptsiooniga, kus insenerid on kõrvaldanud iga üleliigse grammi. LifeDrive-konstruktsioon koosneb kahest moodulist, mis vastavad täpselt nutika ja kerge konstruktsiooni nõuetele. Esimene komponent on Drive-moodul, alumiiniumist šassii, mille esiosas on elektrimootor. Drive-mooduli tagaosas on kolmesilindriline bensiinimootor. Kaht osa ühendab kõrgepingeaku. Teine LifeDrive komponent Life-moodul on ülikerge salong, mis on valmistatud äärmiselt vastupidavast süsinikust. See aitab kompenseerida ka elektrimootori ja kõrgepingeaku lisakaalu. Kokku ongi see LifeDrive kontseptsioon, mis teeb BMW i8-st hübriidsõidukite generatsiooni liidri. Täpselt vajaduste järgi loodud kergkonstruktsiooni kontseptsioon on ideaalne ja toimiv viis tuua tänavatele maksimaalne sportlikkus ning geniaalne säästlikkus.

Ainulaadne kontseptsioon.

Sportlikkuse ja keskkonnasõbraliku ökonoomsuse kombinatsiooni alus.

  • 50 : 50 suhtes jagatud teljekoormus.

    Spetsiaalne LifeDrive-konstruktsioon jaotab BMW i8 massi optimaalselt mõlema telje vahel. Elektrimootor ees, bensiinimootor taga ning piki auto keskkonsooli jookseb neid ühendav element, nn energiatunnel, millesse on sisse ehitatud kõrgepingeaku. Hübriidi tehnolooga, kus aku asub autokere all, on kombineeritud kergsüsinikust mooduliga, mis tagab optimaalse kaalujaotuse ja erakordselt sportliku juhitavuse.