IKOON. VEELGI TÄIUSTATUD.

Täiesti uus BMW M3 CS.

IKOON. VEELGI TÄIUSTATUD.

Täiesti uus BMW M3 CS.

IKOON. VEELGI TÄIUSTATUD.Täiesti uus BMW M3 CS.

Kiirendus 0–100 km/h sekundites

3,9*

Max võimsus (kW) (hj) p/min juures

338 (460)/6250*

Kütusekulu l/100 km, keskmine:

8,4*

CO2-heide g/km, keskmine:

197*

Uus BMW M3 CS on BMW M GmbH uusim erimudel ning ka M3 mudeliseeria kõigi aegade kõige võimsam standardtootmises sõiduk. See võimas sedaan jätkab edukalt kõrge sooritusvõimega autode traditsiooni, millele pani aluse legendaarne BMW M3 Evolution. Arvukate kergete süsinikust komponentide ja innovatiivsete M-tehnoloogiatega varustatud tippsportlane saavutab legendaarsel Nürburgringi Nordschleifel rekordajaks muljetavaldavad 7 minutit ja 38 sekundit. Samas avaldab BMW M3 CS, mida toodetakse kokku vaid umbes 1200 sõidukit, muljet oma igapäevase neljaukselisele sportsedaanile omase praktilisusega. Spordiikooni tippsaavutus.

BMW M3 CS:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 8,4*
CO2-heide g/km (keskmine): 197*

* Need on algsed väärtused, mida ei ole veel kinnitatud. Need võivad muutuda.

Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

VAPUSTAV DISAIN. ADRENALIINIROHKE DÜNAAMIKA.

Atleetlik esiosa.

Esmamulje ei saaks olla sportlikum: BMW M3 CS esiosale annavad kompromissitult dünaamilise välimuse lame kahepoolne neerukujuline iluvõre koos musta värvikatte saanud ribidega ning iseloomuliku välimusega kohanduvad topelt-LED-esituled. Dünaamikast annab aimu kolmeosaline esispoiler oma suurte õhuavadega, mis tagavad võimsale kuuesilindrilisele mootorile ja M-komposiitpiduritele või valikulistele süsinikkeraamilistele M-piduritele piisava jahutuse* – ja rõhutavad sportlikku välimust tervikuna. CS-mudeli spetsiaalne läbipaistva kattega kergest süsinikust eesmine jaotur, mis on ka avalikel teedel lubatud, vähendab esisillale mõjuvat tõstejõudu ja parandab nii ka sõidudünaamikat.
* Oleneb tingimustest ja kasutamisest; materjalispetsiifilistest omadustest tingituna võib märgades oludes vahetult enne sõiduki seiskumist tekkida müra. Niiskuse ja teekattel oleva soola tõttu võib pidurite toime olla samaväärne tavalise pidurisüsteemiga. See võib olla tajutav lühiajalise pidurdusvõime langusena ja on vajaduse korral tasakaalustatav piduripedaalile suurema jõu rakendamisega.
Loe lisaks

Erakordne võimsus.

BMW M3 CS kapoti all peitub M TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor, mis tagab täiesti omaette klassi kuuluva vapustava sõidusoorituse. Võimas ja dünaamiline jõuallikas kasutab oma 460 hj ja 600 Nm suurust pöördemomenti, et viia see tippsportlane 0 kuni 100 km/h 3,9 sekundiga* ja sealt edasi tippkiirusele, mis on piiratud 280 km/h juures.
* Need on algsed väärtused, mida ei ole veel kinnitatud. Need võivad muutuda.
Loe lisaks

Ökonoomne kergkonstruktsioon.

BMW M3 CS sisaldab muljetavaldaval hulgal vähendatud kaaluga kergkomponente. CFRP-st kapott on 25 protsenti kergem kui BMW M3 Sedani juba optimeeritud kaaluga alumiiniumkapott. Veidi madalam osa katuse keskel on samuti CFRP-st. Tänu sellele kaalub katus tavalisest metallkatusest kuus kilo vähem ning madalamale toodud raskuskese parandab veelgi juhitavust ja dünaamikat. Kergekaaluline kontseptsioon jätkub süstemaatiliselt ka salongis, kus on ergonoomilised kergkonstruktsiooniga M-sportistmed ja standardtootmises olevast mudelit 30 protsenti vähem kaaluv keskkonsool.
Loe lisaks

Optimaalne kontakt teega.

Piire nihutavad sõiduomadused saavutatakse uute efektsete kümne kodaraga kergmetallvelgede abil, mis on sellel mudelil toonis Orbit Grey. Optimeeritud kaaluga valuvelgede kümne kodaraga disain on inspireeritud BMW M4 DTM võidusõidusarja mudelist. Standardina on neil Michelin Pilot Sport Cup 2 rehvid suuruses 265/35 R 19 ees ja suuruses 285/30 R 20 taga. Igapäevaselt praktilisema valikuna on saadaval ka tugevama profiiliga Michelini sportrehvid.
Loe lisaks

Muljetavaldav tagaosa.

Ka tagaosas jätkab BMW M3 CS laitmatult endale iseloomulikult jõulist disainikeelt. Üheks eridetailiks on läbipaistva kattega süsinikust Gurney flap, mis vähendab tagasillale mõjuvat tõstejõudu, parandades nii sõiduomadusi eriti just suurtel kiirustel. Üleni CFRP-st valmistatud M-difuuser on dünaamiline pilgupüüdja ja võtab kokku sõiduki tagaosa efektse välimuse. M sport väljalaskesüsteemi roostevabast terasest paaris M summutitorudel on M-logo.
Loe lisaks

VEENVALT SPORTLIK SALONGI INTERJÖÖR.

Uue BMW M3 CS salongi iseloomustab sportlik eksklusiivsus, mis väljendub arvukates M eridetailides. Kirjaga „M3 CS” alumiiniumist lävendikatted annavad eesootavast sõidukogemusest aimu juba enne sõidukisse sisenemist. Võistluspaketist tuttavad kergkonstruktsiooniga M-sportistmed on kaetud eksklusiivse BMW Individual täisnahkpolstriga toonis Bicolour Silverstone/Black. Isegi adrenaliinirohkel sõidul rallirajal tagavad need parima toetuse külgedelt ja on samas erakordselt mugavad ka pikemate vahemaade läbimisel.
Juhi järgi kujundatud juhikoha keskpunktis on ergonoomiline nahkkattega M-rool. Ümaratest klassikalise M-disainiga näidikutest on juhikohalt suurepärane ülevaade ning valikus on ka M Alcantara viimistlusega rool, millel on sportlikud punased ja sinised M tepingud ja keskasendi märgis, et tagada maksimaalne kontroll sõiduki üle igas olukorras. Keskkonsool kaalub standardkomponendist 30 protsenti vähem ning on kaetud luksusliku Alcantaraga, millel on hallid kontrasttepingud. Samad disainielemendid korduvad ka seisupiduri ümbrisel ja armatuurlaua dekoratiivliistul. Liistul on ka elegantne mudeli logo „CS“, mis rõhutab selgelt sportlikku suunda.

Kütusekulu ja CO₂-heitkogused.

  • BMW M3 CS:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 8,4*
    CO2-heide g/km (keskmine): 197*

    * Need on algsed väärtused, mida ei ole veel kinnitatud. Need võivad muutuda.

    Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiate ametlikus BMW esinduses ning lehelt: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Arvud ei viita ühele konkreetsele sõidukile ega ole osa pakkumisest, vaid on ette nähtud ainult eri tüüpi sõidukite võrdlemiseks. CO2-heitkoguste määramisel direktiivi 1999/94/EÜ järgi ei ole võetud arvesse tootmise ja kütuste või muude energiaallikate pakkumisel tekkivaid CO2-heitkoguseid.