IKOON+

BMW M

Uus BMW M3 sedaan. Radikaalselt rohkem.

BMW M

IKOON+

Uus BMW M3 sedaan. Radikaalselt rohkem.

IKOON+Uus BMW M3 sedaan. Radikaalselt rohkem.

Vapustava disainiga kompromissitu neljaukseline sportauto. Koos arvukate motospordist pärit tehnouuendustega. Veelgi parem dünaamika ja juhitavus. Adrenaliinirohketeks sõiduhetkedeks, kus saab selgeks üks. BMW M3 sedaan – see tähendab isiklike rekordite püüdmist.






BMW M3 sedaan
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 8,8 (8,3)
CO2-heide g/km (keskmine): 204 (194)

Sulgudes arvud viitavad sõidukile, millel on seitsmekäiguline M-seeria Drivelogic-funktsiooniga topeltsiduriga käigukast.

Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

BMW M

Kiirendus 0–100 km/h sekundites

4,3 (4,1)

Max võimsus (kW) (hj) p/min juures

317 (431) / 5500–7300

Keskmine kütusekulu l / 100 km

8,8 (8,3)

CO2-heide g/km:

204 (194)

Tühimass (EL) kilogrammides

1610 (1635)

Uus BMW M3 sedaan on neljaukseline võimas sportauto, mille M-seeria TwinPower Turbo kuuesilindrilise bensiinimootori võimsus on nüüd 331 kW (450 hj) – sellest piisab piiramatuks sooritusvõimeks mis tahes pööretel. Hulk erinevaid uusi autospordist pärinevaid elemente tagavad vapustava dünaamika ja ülitäpse juhitavuse. Piire nihutav mudel.

DISAIN+

ISELOOM+

BMW M3 sedaan: äärmiselt sportlik, ikoonilise olemuse ja ökonoomselt dünaamilise võimsuspotentsiaaliga. Kõik disainielemendid alates suurtest õhuavadest ja väljendusrikastest kergmetallvelgedest kuni atleetliku tagaosani rõhutavad selle võimsa sportauto puhast jõudu.

IDEAALSUSENI VIIDUD+

BMW M3 küljevaates on ühendatud võimsa sportauto DNA neljaukselise sedaani igapäevamugavusega.

MULJETAVALDAV+

Esiletõusev nina koos kõrgläikega musta topeltribidega neerukujulise iluvõre, M3 embleemi ning suurte õhuavadega, mida rõhutavad täis-LED-esituled. Nende peen disain ja muljetavaldav välimus tagavad enesekindla ilme päevasel ajal ja valgustavad eesoleva tee öösel.

VÄLJENDUSRIKAS+

Laia rööpmevahega tagaosa jätab sügava mulje. Resoluutset hoiakut täiendavad uue disainiga LED-tagatuled ning laiad kõrge sooritusvõimega sportrehvid. M-tagaspoiler suurendab tõmbejõudu, parandades nii aerodünaamikat. Ning M-difuusor ja M-topeltsummutitorud sulanduvad ideaalselt iseloomulike õhu väljalaskeavadega tagaspoilerisse.

AERODÜNAAMILINE+

Kaks vertikaalset õhukardina ava ja külgmised M-ribid ning integreeritud Air Breather vähendavad rattakoobastes õhutakistust. See parandab aerodünaamilist sooritust ning paneb ka juhi südame kiiremini tuksuma.

TULED+

Süsinikkiuga tugevdatud plastist (CFRP) katus, mis on osa BMW intelligentsest kergekaalulisest konstruktsioonist, aitab vähendada auto massi ja toob selle raskuskeskme allapoole. See parandab juhitavust ja dünaamikat kurvides, kiirendamisel ja pidurdamisel.

RÕHUTATUD+

Ka tagatuled toimivad täielikult valgusdioodide abil. Oma pikendatud L-kujuga ning katkematu disainiga loovad need sujuva ülemineku pakiruumiluugilt, rõhutades tagaosa iseloomulikku välimust.

M-VÕISTLUSPAKETT.

Suurema mootorivõimsusega ja spetsiaalselt kohandatud aktiivse M-vedrustusega M-võistluspakett suurendab märkimisväärselt sõidudünaamikat. M Sport väljalaskesüsteem koos kahe musta kroomitud summutitoruga annab mootorihelile sügava kõla. Paketis on ka eksklusiivsed kergekaalulised M-sportistmed ja 20-tollised hübriidrehvidega kergmetallveljed.

SALONG+

JUHIKOHT+

Sportlikumat salongi interjööri on raske ette kujutada: ergonoomiline nahkkattega M-rool koos kahe M Drive nupuga, millest saab aktiveerida isiklikult kohandatud sõidusätted. Vaid M-sõidukitel kasutatava armatuurlauaga juhikoht. Ideaalsed sügavad M-istmed. Lühidalt: salong, millest õhkub dünaamikat ja tehnoloogilist arengut.

JUHILE SUUNATUD+

Otse nägemisväljas on M-disainiga näidikukuva ja ergonoomiline nahkkattega M-rool. Individuaalsed sätted käivitatakse M Drive nuppude abil. Topeltsiduriga M-käigukasti puhul asuvad käiguvahetuse labad otse pehme Nappa nahaga viimistletud rooliratta taga.

KÜLGTUGI+

Sügavad M-istmed, millel on integreeritud peatoed ning õlakohal valgustatud M-logo, pakuvad suurepärast tuge külgedelt ja inspireerivad uusi isiklikke rekordeid. Kergkonstruktsioonide kasutamine aitab vähendada sõiduki kogukaalu. Keskkonsoolil on põlvepadi, mis pakub dünaamilisel sõidul lisatuge küljelt.

DETAILID+

Kui M-karakter uuele tasemele viiakse, on seda näha ka detailidest, näiteks keskkonsoolist, mille valitud elemendid (nagu raadio ja kliimaseadme juhtnupud) on viimistletud kroomdetailidega.

EKSKLUSIIVNE+

Piiride püüdmine ja eksklusiivselt sportlikku õhkkonda sukeldumine ei ole BMW M3 sedaani puhul kunagi vastuoluline eesmärk. M-istmete kvaliteet on samaväärne kogu salongiga. Suurepärane näide: peene tekstuuriga Merino nahk toonis Opal White kollektsioonist BMW Individual.

PILGUPÜÜDJA+

Tõeline eksklusiivsus paneb endale järele vaatama. Seda pakuvad näiteks valikulised Piano Finish Black dekoratiivliistud salongis, mis on pärit BMW Individual kollektsioonist. Nende kõrgläikega pind viimistleb terviklikuks kogu salongi sportliku tulevikudisaini.

SÕIDUDÜNAAMIKA+

Veenev rallirajal. Muljetavaldav maanteel. Eriti koos valikulise M-võistluspaketiga. Mootorivõimsusega 450 hj ja paljude motospordist ülevõetud lahendustega tuuakse välja sõiduki sportlik loomus. Spetsiaalselt seadistatud kohanduv M-vedrustus, aktiivne M-diferentsiaal, M Servotronic ja seitsmekäiguline topeltsiduriga M-käigukast määravad piirid ja teevad BMW M3 sedaani juhist tõelise sportlase.

M TWINPOWER TURBO KUUESILINDRILINE BENSIINIGA TÖÖTAV REASMOOTOR.

M TWINPOWER TURBO KUUESILINDRILINE BENSIINIGA TÖÖTAV REASMOOTOR.

BMW M TwinPower Turbo kolmeliitriline kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor ühendab endas kõik parima: laia pöördevahemiku kuni 7600 p/min ja erakordse võimsuse maksimaalse pöördemomendiga 550 Nm. Bi-Turbo otsesissepritse ja M-peenhäälestus tagavad mootori vahetu reaktsiooni väikseimalegi gaasipedaali vajutusele entusiastliku kiirenduse ja kindla veojõuga. Arvukad uuenduslikud funktsioonid, nagu ilma muhvideta konstruktsioon või kergem valatud väntvõll, jätkavad nutika kerguse kontseptsiooni, parandavad dünaamikat ja kiirendust, vähendavad kütusekulu ja aitavad saavutada optimaalset, peaaegu 50 : 50 kaalujaotust. Tulemuseks on enneolematult vahetu sõidukogemus, mida täiendab M-mootori muljetavaldav kõla.

JUHITAVUS+

Ökonoomses BMW EfficientLightweight kergkonstruktsioonis kasutatakse ülikergeid materjale, mis on M-sõidukite puhul ülim prioriteet. See säästab olulisel hulgal kaalult, suurendades samas kere jäikust. Eeliste hulgas on peaaegu 50 : 50 kaalujaotus ning madalam raskuskese. Praktikas tähendab see paremat suunastabiilsust ja haarduvust koos parema dünaamika ja juhitavusega.

BMW M3 SEDAAN 360° VAATES.

Kütusekulu ja CO₂-heitkogused.

  • BMW M3 sedaan
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 8,8 (8,3)
    CO2-heide g/km (keskmine): 204 (194)

    Sulgudes arvud viitavad sõidukile, millel on seitsmekäiguline M-seeria Drivelogic-funktsiooniga topeltsiduriga käigukast.

    Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiab brošüürist „Uue sõiduauto kütusekulu ja CO2-heite normid”, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti ja lehelt http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Arvud ei viita ühele konkreetsele sõidukile ega ole osa pakkumisest, vaid on ette nähtud ainult eri tüüpi sõidukite võrdlemiseks. CO2-heitkoguste määramisel direktiivi 1999/94/EÜ järgi ei ole võetud arvesse tootmise ja kütuste või muude energiaallikate pakkumisel tekkivaid CO2-heitkoguseid.