SOORITUS+

BMW M

BMW M3 Sedani sõidudünaamika.

SOORITUS+

BMW M3 Sedani sõidudünaamika.

SOORITUS+BMW M3 Sedani sõidudünaamika.

Ringrajal veenev. Maanteel muljetavaldav. Eriti koos valikulise M-võistluspaketiga. See sisaldab 450 hj võimsusega mootorit ja arvukaid autospordist pärinevaid uusi lahendusi, mis aitavad sõiduki sportliku karakteri täiuseni viia. Spetsiaalselt seadistatud kohanduv M-vedrustus, aktiivne M-diferentsiaal, M Servotronic või seitsmekäiguline topeltsiduriga M-käigukast määravad piirid ja teevad BMW M3 Sedani juhist tõelise sportlase.

 

BMW M3 Sedan
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 9,1 [8,3]
CO2-heide g/km (keskmine): 209 (194)


Sulgudes arvud viitavad sõidukile, millel on seitsmekäiguline M-seeria Drivelogic-funktsiooniga topeltsiduriga käigukast.


Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

Loe lisaks
BMW M

TERE TULEMAST PIIRJOONELE.

BMW M3 Sedan on ehtne rajalt eemal olev tippsportlane. See näitab alati äärmiselt täpset ning nõtket juhitavust – ning seda eelkõige nõudlikes teeoludes. Nüüd viib võimas M-mootor oma võimu jõuliselt ning täpselt üle asfaldile, kasutades selleks 6-käigulist M-manuaalkäigukasti või seisakutevaba 7-käigulist topeltsiduriga käigukasti.

M-VÕISTLUSPAKETT.

Suurema mootorivõimsusega ja spetsiaalselt kohandatud aktiivse M-vedrustusega M- Competition pakett suurendab märkimisväärselt sõidudünaamikat. M Sport väljalaskesüsteem koos kahe musta kroomitud summutitoruga annab mootorihelile sügava kõla. Paketis on ka eksklusiivsed kergekaalulised M-sportistmed ja 20-tollised hübriidrehvidega kergmetallveljed.

  • Sõidudünaamikat rõhutab M-võistluspakett

    M-seeria TwinPower Turbo kuuesilindrilise bensiinimootori võimsus on nüüd 331 kW (450 hj). M-sportmudeli väljalaskesüsteemist kostub isikupärane ja jõuline hääl, mis on loodud põnevust tekitama. Kergetel M-sportistmetel on reguleeritava laiusega seljatoed, milles on vertikaalsed avad. Esiistmete turvavöödel on peen M-triibumuster. Spetsiaalselt häälestatud kohanduv M-vedrustus loob teega optimaalse kontakti, parandab haarduvust ja lisab roolimistäpsust.

  • M-võistluspaketi rõhutatud välisilme

    Välisilme muudavad silmapaistvaks M-võistluspaketi eksklusiivsed sepistatud 20-tollised Star-spoke 666 M stiilis kergmetallveljed koos hübriidrehvidega. Atleetlikku loomust rõhutavad BMW Individuali arvukad kõrgläikega Shadow Line’i elemendid, nagu eesmise neerukujulise iluvõre mustad kõrgläikega detailid ja mudelimärgis ning mustad kõrgläikega summutitorud.

BMW M3 SEDANI KÄIGUKASTI VALIKUD.

Võimalus valida BMW M3 Sedani 6-käigulise M-manuaalkäigukasti ja 7-käigulise topeltsiduriga M-käigukasti vahel laseb sul otsustada, mis viisil soovid oma pulssi nullist 180ni viia. Mõlemad garanteerivad maksimaalse sõidunaudingu.

  • 6-käiguline M-manuaalkäigukast

    Traditsioonilise mudeliga võrreldes 12 kg võrra kergem ning kompaktsema kujuga 6-käiguline M-manuaalkäigukast BMWM3 Sedanil on ideaalne näide nutikalt kergest konstruktsioonist. Käigukasti sünkronisaatori blokeerrõngaid kattev uuenduslik süsinikust hõõrdekiht muudab käiguvahetuse mugavamaks ning kuivkarterisüsteem tagab efektiivsema õlivoolu.

  • 7-käiguline topeltsiduriga M-käigukast

    Vahetage käike ilma veojõudu katkestamata, sidurit kasutamata ning aeglustamata: Drivelogicu 7-käigulise topeltsiduriga M-käigukastiga on see võimalik. Käike saab vahetada automaatselt või käsitsi kas nahkkattega sportroolil paiknevate käiguvahetuslabade abil või käigukangist. Stardiabi tagab seisult maksimaalse kiirenduse.

AKTIIVNE M-DIFERENTSIAAL.

AKTIIVNE M-DIFERENTSIAAL.

Aktiivne M-diferentsiaal parandab haarduvust ja stabiilsust sõiduraja vahetamisel, järskudest kurvidest väljumisel, kurvide läbimisel suurel kiirusel ning erineva pinnaga teedel sõites. Haarduvust optimeeritakse elektroonilise juhtimisseadmega, mis ühtlustab tagarataste pöörlemiskiirust.

KOHANDUV M-VEDRUSTUS.

KOHANDUV M-VEDRUSTUS.

Elektrooniliselt amortisaatoreid reguleerides tagab kohanduv M-vedrustus, et sõiduk oleks sõiduoludes ideaalselt häälestatud. Vedrustuse sätet on võimalik sõidurežiimide menüüst muuta kas eriti mugavaks või sportlikult dünaamiliseks, valides selleks COMFORT, SPORT või SPORT+ režiimi.

AUTOSPORDI TUNNE 365 PÄEVA AASTAS.

Uuendusliku autosporditehnoloogia kasutamine standardsete sportautode valmistamisel on BMW M GmbH trumbiks. Just seetõttu saavutab BMW M3 Sedan täiusliku tasakaalu adrenaliiniküllase soorituse ja igapäevase praktilisuse vahel.

  • Stardiabi

    Stardiabi tagab seisult maksimaalse kiirenduse. See kohandab mootori ideaalsele algkiirusele ja topeltsiduriga M-käigukast reguleerib pidevalt käigukangi punkte nii, et järgmise käigu sisselülitamisel on mootori pöörded optimaalsel tasemel.

  • M-juhipakett

    M-juhipaketiga on tippkiirus 280 km/h. M-juhipaketti on võimalik tellida uutele autodele ostu ajal, kuid selle saab hõlpsalt ka hiljem lisada. Pärast paigaldamist jäävad kõik tehnilised andmed samaks. Paketis on ka kupong BMW M-intensiivkoolitusele, mis on BMW Driving Experience‘i osa.

  • M Drive

    M Drive võimaldab mootori, amortisaatorite, roolimisomaduste ning käigukasti reguleerimise abil eraldi üles seada dünaamilise suunastabiilsuskontrolli (DSC) režiimi, Head-Up Display ning juhi isiklikud profiilid – alates mugavast kulgemisest kuni kiire reageeringuga seadistuseni. Aktiveerimiseks piisab, kui puudutada ühte kahest multifunktsionaalsesse rooli integreeritud M-nupust.

  • M Servotronic

    M Servotronic reguleerib roolivõimendust sõiduki kiiruse järgi ning teeb vahetu ja täpse juhtimise võimalikuks ka suurtel kiirustel. Kuna roolimine ei vaja enam peaaegu üldse füüsilist pingutust, on see juhi jaoks tõeliselt mugav parkimisel, manöövritel ja kitsastel või käänulistel teedel liikudes.

  • M Dynamic-režiim

    M Dynamic-režiimi alamfunktsioon dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC) lubab kerget rehvilibisemist, tehes nii võimalikuks parema sõidudünaamika. Kui DSC aitab vältida ala- ja ülejuhitavust, siis M Dynamic-režiim võimaldab ära kasutada kogu piki- ja tagasuuna dünaamikapotentsiaali. Sel juhul on DSC kasutus aga piiratud.

HAARDUVAD PIDURID.

BMW M3 Sedani ülidünaamilise sõidukogemuse otsustava tähtsusega osaks on pidurisüsteem. Täpsed ja tõhusad M-komposiitpidurid ning valikulised süsinikkeraamilised M-pidurid on dünaamika ja soorituse poolest tipptasemel.

  • Komposiitmaterjalist M-pidurid

    Tänu eri materjalide kasutamisele saavutavad komposiitmaterjalist M-pidurid erakordselt head aeglustusnäitajad ning on eriti stabiilsed ja vastupidavad. See vähendab ka kaalu, millel on omakorda positiivne mõju juhitavusele, dünaamikale ja kiirendusele. Toonis Blue Metallic pidurisadulaid kaunistav M-logo näitab, et tegemist on erakordselt tõhusate M-mudelitel kasutatavate piduritega.

  • Süsinikkeraamilised M-pidurid

    Süsinikkeraamilised M-pidurid aitavad pidurdusjõudu paremini rakendada. Need on korrosioonikindlad, abrasioonile väga vastupidavad, kuumuskindlamad ja annavad oma panuse sõiduki kogumassi vähendamisse, mis aitab parandada liikuvust, dünaamikat ning kiirendust. M-logoga matid kuldsed pidurisadulad muudavad selle erilise seadme ka väljastpoolt nähtavaks.

    Oleneb tingimustest ja kasutamisest; materjalispetsiifiliste omaduste tõttu võib märgades tingimustes vahetult enne sõiduki seiskumist tekkida müra. Niiskuse ja teekattel oleva soola tõttu võib pidurite toime olla samaväärne tavalise pidurisüsteemiga. See võib olla tajutav lühiajalise pidurdusvõime langusena ja on vajaduse korral tasakaalustatav piduripedaalile suurema jõu rakendamisega.

Kütusekulu ja CO₂ -heide.

  • Sulgudes arvud viitavad sõidukile, millel on 7-käiguline M-seeria Drivelogic-funktsiooniga topeltsiduriga käigukast.

    Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad ametlikus BMW esinduses ning lehelt: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Arvud ei viita ühele konkreetsele sõidukile ega ole osa pakkumisest, vaid on ette nähtud ainult eri tüüpi sõidukite võrdlemiseks. CO2-heitkoguste määramisel direktiivi 1999/94/EÜ järgi ei ole võetud arvesse tootmise ja kütuste või muude energiaallikate pakkumisel tekkivaid CO2-heitkoguseid.