MOOTOR+

BMW M

Kolmeliitrine M TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor.

MOOTOR+

Kolmeliitrine M TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor.

MOOTOR+Kolmeliitrine M TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor.

BMW M3 Sedani südameks on M TwinPower Turbo 6-silindriline bensiiniga töötav reasmootor. Erakordne jõud ja eksimatult äratuntav heli. Optimaalselt häälestatud autospordi tehnoloogiate koostöö võimaldab saavutada kuni 317 kW (431 hj) võimsuse, mida on võimalik valikulise M-võistluspaketi abil suurendada 331 kW-ni (450 hj).

Loe lisaks
BMW M

KIIRENDUS 0-100 KM/H TOIMUB 4,1 SEKUNDIGA.

KIIRENDUS 0-100 KM/H TOIMUB 4,1 SEKUNDIGA.

M TwinPower Turbo kolmeliitriline kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor ühendab endas kõik parima: laia pöördevahemiku kuni 7600 p/min ja erakordse võimsuse maksimaalse pöördemomendiga 550 Nm. Bi-Turbo otsesissepritse ja M-peenhäälestus tagavad mootori vahetu reaktsiooni entusiastliku kiirenduse ja kindla veojõu näol väikseimalegi gaasipedaali vajutusele. Arvukad uuenduslikud funktsioonid, nagu ilma muhvideta konstruktsioon või kergem valatud väntvõll, jätkavad nutika kerguse kontseptsiooni, parandavad dünaamikat ja kiirendust, vähendavad kütusekulu ja aitavad saavutada optimaalset, peaaegu 50 : 50 kaalujaotust. Tulemuseks on enneolematult vahetu sõidukogemus, mida täiendab M-mootori muljetavaldav kõla.

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW M3 Sedan
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 9,1 [8,3]
    CO2-heide g/km (keskmine): 209 (194)

    Sulgudes arvud viitavad sõidukile, millel on seitsmekäiguline M-seeria Drivelogic-funktsiooniga topeltsiduriga käigukast.

    Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiate ametlikus BMW esinduses ning lehelt: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Arvud ei viita ühele konkreetsele sõidukile ega ole osa pakkumisest, vaid on ette nähtud ainult eri tüüpi sõidukite võrdlemiseks. CO2-heitkoguste määramisel direktiivi 1999/94/EÜ järgi ei ole võetud arvesse tootmise ja kütuste või muude energiaallikate pakkumisel tekkivaid CO2-heitkoguseid.