PIIRIDETA+

BMW M

Uus BMW M4 Cabrio. Radikaalselt rohkem.

BMW M

PIIRIDETA+

Uus BMW M4 Cabrio. Radikaalselt rohkem.

PIIRIDETA+Uus BMW M4 Cabrio. Radikaalselt rohkem.

Adrenaliinirohke sõit päikese poole. Ülitäpse juhitavuse, köitva reaktsioonivõime ja suurepärase dünaamikaga. Mootoriga, mis oma muljetavaldavat võimekust näitab. Tehnoloogiatega, mis on kahtlemata sportlikku päritolu. Enesekindlusega, mille tõendiks on avatud katusega julge naeratus: uus BMW M4 Cabrio on ambitsioonikas vabadus neljal rattal.

 

 

 

 

BMW M4 Cabrio
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 9,1 (8,7)
CO₂-heide g/km (keskmine): 213 (203)

Sulgudes arvud viitavad sõidukile, millel on seitsmekäiguline M-seeria Drivelogic-funktsiooniga topeltsiduriga käigukast.


Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

Kiirendus 0–100 km/h sekundites

4,6 (4,4)

Max võimsus (kW) (hj) p/min juures

317 (431) / 5500–7300

Keskmine kütusekulu l / 100 km

9,1 (8,7)

CO₂-heide g/km:

213 (203)

Tühimass (EL) kilogrammides

1840 [1865]

M-seeria TwinPower Turbo kuuesilindrilise bensiinimootori võimsus on nüüd 331 kW (450 hj) ja paljud autospordist inspireeritud tehnoloogiad vabastavad adrenaliinirohkemaid, võimsamaid ja piiranguteta sõiduvõimalusi. Võrreldamatu kogemus – nii lahtise kui ka kinnise katusega. Uus BMW M4 Cabrio – ambitsioonikas vabadus neljal rattal.

DISAIN+

LIGITÕMBAV+

BMW M4 Cabrio inspireerib oma puhta sportlikkuse, dünaamilise silueti ja kokkupandava kõvakatusega, mis tagab piiramatu sõidunaudingu aasta ringi. Efektsete disainielementide hulgas on ka topeltribidega ja M4 logoga neerukujuline iluvõre, külgedel paiknevad M-õhuavad ja nurga all lõikega kaks M-summutitoru, mis viivad lahtise auto sõidukogemuse täiuseni.

IDEAALSUSENI VIIDUD+

BMW M4 Cabrio näeb tänu oma pikendatud vormile ja kontuursetele külgedele välja jõuline ja sportlik. Pikka siluetti täiendab ning sõidukis peituvast võimsusest annab aimu laia rööpmevahega tagaosa. Nii lahtise kui ka kinnise katusega.

MULJETAVALDAV+

BMW M4 Cabrio esiletõusev nina koos kõrgläikega musta topeltribidega neerukujulise iluvõre ning suurte õhuavadega, mida rõhutavad täis-LED-esituled. Nende peen disain ja muljetavaldav välimus tagavad enesekindla ilme päevasel ajal ja valgustavad eesoleva tee öösel.

VÄLJENDUSRIKAS+

Uue BMW M4 Cabrio tohutut võimsust väljendavad väljapoole laienevad rattakoopad. Resoluutset hoiakut täiendavad uue disainiga LED-tagatuled olenemata sellest, kas need parajasti põlevad või mitte. M-difuusor ja M-topeltsummutitorud sulanduvad ideaalselt iseloomulike õhu väljalaskeavadega tagaspoilerisse.

AERODÜNAAMILINE+

Kaks vertikaalset õhukardina ava ja külgmised M-ribid ning integreeritud Air Breather vähendavad rattakoobastes õhutakistust. See tagab optimaalse aerodünaamika ning paneb ka juhi südame kiiremini tuksuma.

INTENSIIVNE+

Kohe kui kokkupandav kõvakatus on sõidu ajal kiirustel kuni 18 km/h automaatselt 20 sekundiga avanenud, tunnetad maksimaalset kabrioletile omaselt intensiivset sõiduelamust. Ka siis, kui katus on suletud, näeb see hea välja, lisab turvalisust ning hoiab salongi akustikat ka suurtel kiirustel.

RÕHUTATUD+

Ka tagatuled toimivad täielikult valgusdioodide abil. Oma pikendatud L-kujuga ning katkematu disainiga loovad need sujuva ülemineku pakiruumiluugilt, rõhutades tagaosa iseloomulikku välimust.

M-VÕISTLUSPAKETT.

Suurema mootorivõimsusega ja spetsiaalselt kohandatud aktiivse M-vedrustusega M-võistluspakett suurendab märkimisväärselt sõidudünaamikat. M Sport väljalaskesüsteem koos kahe musta kroomitud summutitoruga annab mootorihelile sügava kõla. Paketis on ka eksklusiivsed 20-tollised hübriidrehvidega kergmetallveljed.

SALONG+

JUHIKOHT+

Veel sportlikumat salongi on raske ette kujutada: ideaalsed M-istmed koos valgustatud M-logoga. Ergonoomiline nahkkattega M-rool koos kahe M Drive nupuga, millest saab aktiveerida isiklikult kohandatud sõidusätted. Vaid M-sõidukitel kasutatava armatuurlauaga juhikoht. Lühidalt: salong, millest õhkub dünaamikat ja tehnoloogilist arengut.

JUHILE SUUNATUD+

Otse nägemisväljas on M-disainiga näidikukuva ja ergonoomiline nahkkattega M-rool. Individuaalsed sätted käivitatakse M Drive nuppude abil. Topeltsiduriga M-käigukasti puhul asuvad käiguvahetuse labad otse pehme Nappa nahaga viimistletud rooliratta taga.

KÜLGTUGI+

M-istmed, millel on integreeritud peatoed ning õlakohal valgustatud M-logo, pakuvad suurepärast tuge külgedelt ja inspireerivad uusi isiklikke rekordeid. Keskkonsoolil on põlvepadi, mis pakub dünaamilisel sõidul lisatuge küljelt.

DETAILID+

Kui M-karakter uuele tasemele viiakse, on seda näha ka detailidest, näiteks keskkonsoolist, mille valitud elemendid (nagu raadio ja kliimaseadme juhtnupud) on viimistletud kroomdetailidega.

EKSKLUSIIVNE+

Piiride püüdmine ja eksklusiivselt sportlikku õhkkonda sukeldumine ei ole BMW M4 Cabrio puhul kunagi vastuoluline eesmärk. M-istmete kvaliteet on samaväärne kogu salongiga. Suurepärane näide: peene tekstuuriga Merino nahk toonis Silverstone.

PILGUPÜÜDJA+

Tõeline eksklusiivsus paneb endale järele vaatama. Seda pakuvad näiteks valikulised Piano Finish Black dekoratiivliistud salongis, mis on pärit BMW Individual kollektsioonist. Nende kõrgläikega pind viimistleb terviklikuks kogu salongi sportlikult elegantse disaini.

450 hj

Valikulise M-võistluspaketiga BMW M4 Cabrio suudab 331 kW mootorist kätte saada veelgi rohkem dünaamikat. Paketis on ka kohanduv M-vedrustus, poleeritud 20-tollised kergmetallveljed Star-Spoke style 666 M koos hübriidrehvidega ning sügavama heliga M Sport väljalaskesüsteem.

SÜDAMELÖÖK+

BMW M4 Cabrio juhtimine on vapustavalt intensiivne ja pakub piiramatut sõidurõõmu. Selle võimsa sportlase juures on kõik loodud tagama võimast dünaamikat ning suurepärast juhitavust. Ja tänu paljudele motospordist ülevõetud tehnoloogiatele muudab see laitmatu sportlane oma võimsuse veojõuks ülima täpsusega. Seda eriti koos valikulise võistluspaketiga, mille puhul on kasutatud võimsamat mootorit ja spetsiaalset kohanduvat M-vedrustust.

M TWINPOWER TURBO KUUESILINDRILINE BENSIINIGA TÖÖTAV REASMOOTOR.

M TWINPOWER TURBO KUUESILINDRILINE BENSIINIGA TÖÖTAV REASMOOTOR.

BMW M TwinPower Turbo kolmeliitriline kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor ühendab endas kõik parima: laia pöördevahemiku kuni 7600 p/min ja erakordse võimsuse maksimaalse pöördemomendiga 550 Nm. Bi-Turbo otsesissepritse ja M-peenhäälestus tagavad mootori vahetu reaktsiooni väikseimalegi gaasipedaali vajutusele entusiastliku kiirenduse ja kindla veojõuga. Arvukad uuenduslikud funktsioonid, nagu ilma muhvideta konstruktsioon või kergem valatud väntvõll, jätkavad nutika kerguse kontseptsiooni, parandavad dünaamikat ja kiirendust, vähendavad kütusekulu ja aitavad saavutada optimaalset, peaaegu 50 : 50 kaalujaotust. Tulemuseks on enneolematult vahetu sõidukogemus, mida täiendab M-mootori muljetavaldav kõla.

JUHITAVUS+

Ökonoomses BMW EfficientLightweight kergkonstruktsioonis kasutatakse ülikergeid materjale, mis on M-sõidukite puhul ülim prioriteet. See säästab olulisel hulgal kaalult, suurendades samas kere jäikust. Eeliste hulgas on peaaegu 50 : 50 kaalujaotus ning madalam raskuskese. Praktikas tähendab see paremat suunastabiilsust ja haarduvust koos parema dünaamika ja juhitavusega. 

BMW M4 CABRIO 360° VAATES.

Kütuseluku ja CO₂-heide.

  • BMW M4 Cabrio
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 9,1 (8,7)
    CO₂-heide g/km (keskmine): 213 (203)

    Sulgudes arvud viitavad sõidukile, millel on seitsmekäiguline M-seeria Drivelogic-funktsiooniga topeltsiduriga käigukast.

    Energiatarve määratakse ECE sõidutsükli alusel ja see oleneb valitud velgede ja rehvide suurusest. Näidatud mudelitele on paigaldatud ka lisavarustust.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiab brošüürist „Uue sõiduauto kütusekulu ja CO₂-heite normid”, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti ja lehelt http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Arvud ei viita ühele konkreetsele sõidukile ega ole osa pakkumisest, vaid on ette nähtud ainult eri tüüpi sõidukite võrdlemiseks. CO₂-heitkoguste määramisel direktiivi 1999/94/EÜ järgi ei ole võetud arvesse tootmise ja kütuste või muude energiaallikate pakkumisel tekkivaid CO₂-heitkoguseid.