PIIRID ON ALISTAMISEKS.

BMW M6 Cabrios ühendatud sõidudünaamika ja ökonoomsus.

PIIRID ON ALISTAMISEKS.

BMW M6 Cabrios ühendatud sõidudünaamika ja ökonoomsus.

BMW M6 Cabrios muudavad M-seeria TwinPower Turbo kaheksasilindrilise mootori tasakaalustatud hääl, uusimad abisüsteemid, vedrustus ja mootori sportlik DNA teede ja ralliradade vahelised piirid hägusaks. Vähemalt seni, kuni pehme katus on avatud ja päikesekiired paitavad luksuslikku salongi interjööri. Siis hakkavad segunema auto ja võimsa kiirpaadi vahelised piirid.

PIIRID ON ALISTAMISEKS.BMW M6 Cabrios ühendatud sõidudünaamika ja ökonoomsus.

BMW M6 Cabrios muudavad M-seeria TwinPower Turbo kaheksasilindrilise mootori tasakaalustatud hääl, uusimad abisüsteemid, vedrustus ja mootori sportlik DNA teede ja ralliradade vahelised piirid hägusaks. Vähemalt seni, kuni pehme katus on avatud ja päikesekiired paitavad luksuslikku salongi interjööri. Siis hakkavad segunema auto ja võimsa kiirpaadi vahelised piirid.

SEITSMEKÄIGULINE M-SEERIA DRIVELOGIC-FUNKTSIOONIGA TOPELTSIDURIGA KÄIGUKAST.

Kahe siduri ja Drivelogic süsteemiga M-käigukast on uuenduslik käigukast, mis on spetsiaalset välja töötatud kõrgete pööretega BMW M-mootorile. See sisaldab optimeeritud veojõuga automaatkäigukasti, stardiabi, madalate kiiruste abi ning automaatset Start/Stop-funktsiooni. Käike on võimalik vahetada käsitsi või automaatselt nahkkattega M-sportroolil paiknevate käigulabade abil või keskkonsoolil oleva käigukangiga.
Kahe siduriga M-seeria käigukast võimaldab käike vahetada ilma veojõu katkestusteta erakordselt kiiresti. See on võimalik tänu eraldi siduritega kahele alamkäigule, mis kannavad sidureid vahetades mootorivõimsuse ühtlaselt ratastele edasi. Olemasolev navigatsiooniteabe abil on käiguvahetusstrateegia samuti optimeeritud – näiteks vahetab kahe siduriga M-käigukast enne kurve käigu alla. Täiendav stardiabi tagab seisult maksimaalse kiirenduse, mis teeb võimalikuks erakordselt sportliku sõidukogemuse. Suurtel kiirustel saab käike vahetada ilma sidurita, katkestamata sealjuures jõuülekannet.
Olenemata sellest, kas juht on valinud automaat- („D”-režiim) või manuaalrežiimi („S”-režiim), pakub Drivelogic alati kolme käiguvahetusviisi: eriti sportlik, mugav ja ökonoomne.

M-VÕISTLUSPAKETT.

Tõelise võidusõidu tunne: M-võistluspaketi abil saad täiustatud mootorivõimsuse, vahetuma roolimise ja eriseadistusega vedrustuse, mis kindlustavad, et BMW M6 toob teedele veelgi suurema jõudlustaseme.
M-seeria TwinPower Turbo kaheksasilindrilise bensiinimootori võimsus on 423 kW asemel 441 kW. Suurem võimsus saavutatakse võimendusrõhu suurendamisega mootori kõrgematel pööretel. M-sportmudeli väljalaskesüsteemist kostub eriti dünaamiline mootorihääl, mis on loodud põnevust tekitama. Sellel mudelil on spetsiaalvedrustus ja dünaamiliselt vahetu roolisüsteem, mis tagavad, et sõiduk toimib nii rallirajal kui ka igapäevakasutuses erakordse täpsusega. Äärmiselt muljetavaldavad on eksklusiivsed 20-tollised M Double-spoke style 601 kahevärvilised M-kergmetallveljed ja M-sportmudeli väljalaskesüsteemi musta kroomviimistlusega topeltsummuti.

AKTIIVNE M-DIFERENTSIAAL.

Aktiivne M-diferentsiaal jaotab kiirendusjõudu kohanduvalt kahe tagaratta vahel ja parandab sõiduraja vahetamisel, järskudest kurvidest väljumisel, kurvide läbimisel suure kiirusega või ebatasase pinnaga teedel haarduvust ja stabiilsust. See tagab täpse juhitavuse ka äärmusliku külgkiirenduse korral. Diferentsiaaliluku pidev ja sujuv reguleerimine harmoniseerib sõidusooritust ning parandab äärmuslikes sõiduolukordades juhitavust.
Haarduvust optimeeritakse elektroonilise juhtimisseadmega, mis ühtlustab tagarataste pöörlemiskiirust. See motospordi jaoks väljaarendatud süsteem on elektrilise juhtelemendi abil ühendatud dünaamilise suunastabiilsuskontrolliga (DSC). See täppisreguleerib lukustust 0 ja 100 protsendi vahel, neutraliseerides ka väikseimad pöördemomendi erinevused tagarataste vahel, põhjustamata sealjuures alajuhitavust. Aktiivne M-diferentsiaal tagab optimaalse haarduvuse, suurepärase suunastabiilsuse ja ideaalse juhitavuse ning suunab praktiliselt kogu mootorivõimsuse kiirendamisse.

SÜSINIKKIUST KERAAMILISED M-PIDURID.

Süsinikkeraamilised M-pidurid* on üle võetud motospordist. Uuenduslike süsinikkiust komposiitpidurite rakendamine muudab pidurdusjõu veelgi vahetumaks ning kompenseerib pidurdusjõu vähenemist. See on ka korrosioonikindel, väga vastupidav abrasioonile, kuumuskindlam ja annab oma panuse ka sõiduki kogumassi vähendamisse. Tänu kergkonstruktsioonile vähendab see vedrustuseelset massi, parandab kiirendust, reaktsiooni ja üldist juhitavust, kuid ka sõidudünaamikat, haarduvust ja vedrustuse mugavust ning samuti vähendab kütusekulu.

Süsinikkiust keraamilistel M-piduritel on harjumatult suured pidurikettad (ees 410 mm, taga 396 mm), kuue kolviga fikseeritud pidurisadulad ees ja ühe kolviga pidurisadulad taga ning need on väga kuumuskindlad ka pikaaegsel kasutamisel, mis muudab need sobivaks ka rallirajale. Perforeeritud õhutusega piduriketaste äärised võimaldavad kuumusel paremini hajuda. Süsinikkeraamilisi M-pidureid on tänu klassikalise M-logoga mattkuldsetele pidurisadulatele lihtne ära tunda.

* Oleneb tingimustest ja kasutamisest; materjalispetsiifilistest omadustest võib märgades tingimustes vahetult enne sõiduki seiskumist tekkida müra. Niiskuse ja teekattel oleva soola tõttu võib pidurite toime olla samaväärne tavalise pidurisüsteemiga. See võib olla tajutav lühiajalise pidurdusvõime langusena ja on vajaduse korral tasakaalustatav piduripedaalile suurema jõu rakendamisega.

MOTOSPORDIST PÄRIT OMADUSED.

Alati leidub kiirem auto. Ja siin see siis ongi. BMW M6 Cabrios on esindatud BMW M GmbH filosoofia. Lõppude lõpuks on võimsus ainult üks tegur − selle muutmine võrreldamatuks sõiduelamuseks on hoopis midagi muud. Kõrgtehnoloogilised materjalid, näiteks alumiinium, keraamika ja süsinik, on kombineeritud oskuste ja võidusõidu DNA-ga. Inseneridest saavad entusiastid, kui nad otsivad mooduseid, kuidas luua kõige põnevamat võimalikku kogemust, mis kaasab bensiini ja asfaldi lahtise taeva all.

  • Stardiabi

    Kui mootor on jõudnud töötemperatuurile, võimaldab stardiabi saavutada seisult maksimaalse kiirenduse. Lihtsalt desaktiveeri dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC), vali sõiduprogrammi 3 järjestlülituse režiim, hoia pidurit tugevalt all ja vajuta kiirendamiseks gaasipedaali. Kui startimise lipusümbol armatuurlaual põleb, viiakse mootor gaasipedaali vajutamisel startimiseks parimale kiirusele. Seejärel vabasta pidur ning sõiduk jätkab maksimaalset kiirendust seni, kuni gaasipedaali all hoiad. Kahe siduriga M-käigukast reguleerib pidevalt käigukangi punkte nii, et järgmise käigu sisselülitamisel on mootori pöörded optimaalsel tasemel. Tegu on funktsiooniga, mis on mõeldud rõõmustama dünaamiliste ja sportlike ambitsioonidega juhte.

  • Elektrooniline amortisaatorite juhtimissüsteem

    Elektrooniline amortisaatorite juhtimissüsteem reguleerib automaatselt või käsitsi amortisaatorite sätteid, et need vastaksid tee seisukorrale. Kõiki sõitmist mõjutavaid sõiduki liikumisi jälgitakse anduritega. Elektrooniline amortisaatorite juhtimissüsteem analüüsib neid andmeid ja edastab selle amortisaatoritele. Seal kasutatakse magnetklappe amortisaatorite kohandamiseks pidevalt varieeruvale tasemel, et need vastaksid muutuvatele teeoludele ning lasti ja sõidu tingimustele. Selle tulemusena väheneb märgatavalt ettekaldumine pidurdamisel ja teekonaruste, kurvide ning kiirendamise põhjustatud kere liikumine. Näiteks tänu lühemale pidurdusteekonnale on tulemuseks suurem sõiduturvalisus ja paranenud sõidumugavus.

  • Dünaamiline suunastabiilsuskontroll

    Veel üheks BMW M6 Cabrio üldise kontseptsiooni oluliseks osaks on dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC). Optimeeritud juhtfunktsioonid tagavad võrreldes eelnevate süsteemidega parema sõidudünaamika. Samuti on lisatud täiendavaid aktiivse turvalisuse (pidurdusvalmidus, pidurite kuivatamise funktsioon, pidurdusvõime vähenemise kompenseerimine) ja mugavuse (sõiduassistent, automaatse hoidmisfunktsiooniga parkimispidur) funktsioone.
    Dünaamiline suunastabiilsuskontroll võimaldab juhil valida kolme režiimi vahel: DSC sees, MDM (M Dynamic režiim), DSC väljas. Kui DCS on sees, siis tasakaalustab see tänu pidurdusfunktsioonile üle- ja alajuhtimist ning MDM võimaldab suuremat rehvilibisemist, et ambitsioonikamad juhid saaksid kasutada kerget külglibisemist. Ka selles režiimis sekkuvad määratud piiride ületamisel tugifunktsioonid. Kui DSC on desaktiveeritud (DSC väljas), saab juhti täie võimsusega avastada ralliraja piire ja kasutada auto külglibisemisesse ajamiseks gaasipedaali.

  • M Servotronic

    M Servotronic võimaldab juhil nautida optimaalset roolivõimendust igas olukorras. See reguleerib dünaamiliselt, kui palju on sõiduki kiiruse juures vaja rooli keerata, ning teeb vahetu ja täpse juhtimise võimalikuks ka suurtel kiirustel. Kuna roolimine ei vaja enam peaaegu üldse füüsilist pingutust, on see juhi jaoks tõeliselt mugav; parkimisel, manöövritel ja kitsastel või käänulistel teedel liikudes auto reageerimisvõime suureneb.

    Juhtseade kasutab elektroonilisi kiirusnäitusid, mille järgi määratakse vajalik roolivõimendus igaks sõiduolukorraks. Hüdraulilise roolivõimenduse roolimisvõimu reguleeritakse optimaalselt ja täpselt, et see vastaks sõidutingimustele.

    Tänu sellele nõuab roolimine madalatel kiirustel vähem füüsilist pingutust. Kiiruse suurenedes vähendatakse aga järk-järgult roolivõimendust, et tagada vahetum kontakt teega ja optimaalne suunastabiilsus. M Servotronic on spetsiaalselt M-seeria autodele kalibreeritud ja ainult ühe nupulevajutusega saad teha ühe kolmest võimalikust valikust. Koos M-võistluspaketiga suurendab M Servotronic reageerimisvõimet veelgi.

M-JUHIPAKETT.

M-juhipakett suurendab tippkiiruse standardselt kiiruselt 250 km/h kuni 305 km/h. M-juhipaketti on võimalik tellida uutele autodele juba ostu ajal, kuid selle saab ka hõlpsalt hiljem lisada. Pärast paigaldamist jäävad kõik tehnilised andmed samaks. Paketis on ka kupong BMW M intensiivkoolitusele, mis on BMW Driving Experience osa. Kui M-juhipakett on ostetud rohkem kui ühel korral, võib Driving Experience vahetada lisatasu eest mõne teise koolituse vastu.

M DRIVE.

M Drive võimaldab kohandada personaalseid juhiprofiile alates mugavast kulgemisest kuni rallirajale sobiva igakülgselt sportliku ja hea reageerimisvõimega seadistuseni. Kummagi salvestatud profiili (ja selle seadistuste) aktiveerimiseks tuleb puudutada vaid üht kahest nahkkattega multifunktsionaalsel roolil paiknevast M-nupust. Eelseadistatud konfiguratsioone saab kohandada ükshaaval iDrive menüüst.
M-sõidudünaamika nupud, mis võimaldavad eraldi reguleerida ülekande ja vedrustuse erinevaid osasid, on paigutatud keskkonsoolile käigukangi lähedusse. Juht saab üksteisest sõltumata valida DSC-režiimi või reguleerida mootori tööomadusi, dünaamilise amortisaatorite juhtimissüsteemi parameetreid, M Servotronic rooli omadusi, kahe siduriga M käigukasti omadusi ja BMW Head-Up Display välimust. Nii on võimalik sõiduki jaoks paika panna üksikasjalikud seadistused, mille salvestamiseks tuleb vajutada ja hoida alla üht kahest M Drive nupust multifunktsionaalsel roolil.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TEHNOLOOGIAD.

Pole tähtis, kas eesmärk on maksimaalne sooritusvõime või võimalikult väike kütusekulu – BMW jaoks on alati olulisim BMW sõidukitele omane sõidunauding. BMW EfficientDynamics on BMW väljatöötatud strateegia, mis aitab vähendada kütusekulu ja heitkoguseid, suurendades samas sõidudünaamikat ja -naudingut. See on terviklik tehnoloogiate pakett, mis hõlmab nii veosüsteemi, energiahaldust kui ka sõiduki intelligentsel kergel konstruktsioonil põhinevat kontseptsiooni ja seda standardvarustusena kõigis BMW mudelites.

  • Automaatne Start/Stop-funktsioon

    Automaatne Start/Stop-funktsioon tagab, et auto kasutaks kütust ainult siis, kui see tegelikult liigub. Ajutise peatumise korral, näiteks foori taga oodates või liiklusummikutes, aitab automaatne Start/Stop-funktsioon säästa kütust, lülitades mootori välja kohe, kui auto jääb seisma ja vabastatakse sidur (manuaalkäigukastiga mudeli puhul) või kui auto jääb pidurdades täiesti seisma (M DCT Drivelogic).
    Signaal teabekuval näitab, kas automaatne Start/Stop-funktsioon on aktiivne. Niipea kui juht võtab jala pidurilt, lülitab mootor end kohe automaatselt sisse.
    See funktsioon ei tee kunagi järeleandmisi sõidumugavuses ja -ohutuses, kuna ei lülitu tööle enne, kui mootor jõuab optimaalse töötemperatuurini, kui salongis on sobiv temperatuur ning juhul, kui aku täituvus on liiga madal või kui parajasti rooli pöörad. Keskne kontrollüksus taaskäivitab mootori vajaduse korral ka siis, kui auto seisab. Näiteks juhul, kui auto hakkab iseenesest edasi veerema või eesmine tuuleklaas muutub uduseks. Automaatset Start/Stop-funktsiooni saab igal ajal lihtsa nupuvajutusega välja lülitada.

  • Regeneratiivpidurdus

    Igal pidurdusel vabaneb kineetiline energia, mis veel hiljuti läks raisku. Regeneratiivpidurdus kasutab selle varem kasutamata jäänud potentsiaali ära. See muundab pidurdamisel või jala gaasipedaalilt võtmisel tekkiva vabakäiguenergia elektrienergiaks. Seda energiat kasutatakse autoaku laadimiseks. Selline intelligentne energiahaldus tähendab seda, et generaator ei pea enam pidevalt töötama ja see vähendab generaatori koormust. Tulemus on väiksem kütusekulu ja parem tõukejõud – klassikaline BMW EfficientDynamics.