PIIRE NIHUTAV VÕIMSUS.

BMW X1 sõidudünaamika ja ökonoomsus.

PIIRE NIHUTAV VÕIMSUS.

BMW X1 sõidudünaamika ja ökonoomsus.

BMW X1 on omas elemendis kõikjal, inspireerides oma hea juhitavusega nii linnatänaval kui ka maastikul. See on võimalik tänu paljudele ideaalselt koostoimivatele komponentidele. Kõige aluseks on peaaegu ideaalne 57 : 43 kaalujaotus (ees/taga) telgede vahel. Valikuline intelligentne nelikveosüsteem BMW xDrive toob võimsuse BMW X1 ratasteni täpselt seal, kus vaja, olenemata pinnasest. Maksimaalseks dünaamikaks loodud vedrustus annab sulle juhtimisel alati vahetut tagasisidet. Samas võimaldavad ulatuslikud BMW EfficientDynamics meetmed vähendada BMW X1 kütusekulu ja heidet. Tänu sellele koged puhast sõidurõõmu igal meetril.

PIIRE NIHUTAV VÕIMSUS.BMW X1 sõidudünaamika ja ökonoomsus.

BMW X1 on omas elemendis kõikjal, inspireerides oma hea juhitavusega nii linnatänaval kui ka maastikul. See on võimalik tänu paljudele ideaalselt koostoimivatele komponentidele. Kõige aluseks on peaaegu ideaalne 57 : 43 kaalujaotus (ees/taga) telgede vahel. Valikuline intelligentne nelikveosüsteem BMW xDrive toob võimsuse BMW X1 ratasteni täpselt seal, kus vaja, olenemata pinnasest. Maksimaalseks dünaamikaks loodud vedrustus annab sulle juhtimisel alati vahetut tagasisidet. Samas võimaldavad ulatuslikud BMW EfficientDynamics meetmed vähendada BMW X1 kütusekulu ja heidet. Tänu sellele koged puhast sõidurõõmu igal meetril.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TEHNOLOOGIA.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TEHNOLOOGIA.

BMW TwinPower Turbo mootorid, intelligentne kerge konstruktsioon ja tipptasemel aerodünaamika on BMW X1 sõidukogemuse aluseks, vähendades samas kütusekulu. Selle lähenemise seovad tervikuks BMW EfficientDynamics tehnoloogiad, nagu põhivarustusse kuuluv automaatse Start/Stop-funktsiooniga energiahaldussüsteem ja regeneratiivpidurdus. BMW X1 ökonoomsust ja dünaamikat aitavad veelgi suurendada lisavalikud, nt 8-käiguline Steptronic käigukast.

BMW X1 sDRIVE16d.

BMW X1 sDRIVE16d.

BMW sDrive16d koos BMW uue TwinPower Turbo 3-silindrilise diiselmootoriga, mille võimsus on enam kui piisavad 85 kW (116 hj), on ka äärmiselt ökonoomne. Põikimootor ja esisillavedu on ruumi säästev lahendus avara salongi ja esisillaveoga sõidukites.

BMW xDRIVE.

Intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem kohandub täiuslikult ka kõige keerulisemate teeoludega ja tagab suurepärase haarduvuse igal ajal. xDrive ja dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC) vastutavad selle eest, et BMW oleks täielikult stabiilne ja turvaline. xDrive, mida juhib DSC-andurite süsteem, jaotab võimsuse kiirelt ja paindlikult sildade vahel ära, et vältida üle- või alajuhitavuse tekkimist kurvides ning tagada nii suurepärane suunastabiilsus. Samuti tagab see kiire ja turvalise kiirendamise isegi libedatel või järskudel lõikudel. Nii ei pea DSC keeruliste teeolude korral palju sekkuma. BMW xDrive kombineerib nii endas nelikveo kõiki eelised, nagu veojõud, suunastabiilsus ja sõiduohutus, ja seda BMW nobedusega.

STEPTRONIC.

Steptronic käigukast seab mugavusele, dünaamikale ja ökonoomsusele uued standardid. See on BMW EfficientDynamics meetmete põhiosa. Eriti väike käiguvahemik teeb võimalikuks optimaalse sõidu igal kiirusel. See vähendab oluliselt kütusekulu ning annab sinu käsutusse veelgi rohkem sportlikkust ja dünaamikat.

  • 8-käiguline Steptronic käigukast

    8-käiguline Steptronic sportkäigukast muudab käiguvahetuse tänu kiiretele mootorikiiruse üleminekutele ja lühemale käigulülitusele eriti ladusaks. Nii on tagatud ka sõidumugavus. See ühendab tõelise mugavuse käegakatsutava dünaamika ning parema kütusetõhususega.

  • 8-käiguline Steptronic sportkäigukast

    8-käiguline automaatne Steptronic sportkäigukast kohandub juhi individuaalse sõidustiili järgi. See saab ühtviisi hästi hakkama nii mugava kulgemise kui ka väga dünaamilise sõidustiiliga. Sportrežiimis on käiguvahetus seadistatud maksimaalse sooritusvõime saavutamiseks. Käike on võimalik käsitsi vahetada käigukangi või nahkkattega sportroolil paiknevate käigulabade abil.

DRIVING PLEASURE - WHEREVER YOU ARE.

Koge BMW X1 sõidudünaamikat.

DRIVING PLEASURE - WHEREVER YOU ARE.

Koge BMW X1 sõidudünaamikat.

REŽIIM ECO PRO.

Olenevalt juhi sõidustiilist on režiimiga ECO PRO võimalik kütusekulu vähendada kuni 20% (BMW korraldatud kütusekulu-uuringu andmetel). Tänu vabakäigufunktsioonile, marsruudi planeerimise assistendile ja ECO PRO Route funktsioonile on võimalik säästa veel viis protsenti kütust.

  • Vabakäigurežiim

    The coasting function decouples the drive train from the engine and the vehicle rolls without the transmission. The car "coasts" when the driver takes the foot from the gas between 50 and 160 km/h and does not apply the brakes. In combination with Active Cruise Control, the vehicle also accelerates back to the desired speed more efficiently after braking when in ECO PRO Mode.

  • ECO PRO Route

    ECO PRO Route kuvab kõige tõhusamat marsruuti, tuginedes liiklustingimustele, juhi sõidustiilile ja kohalikele oludele. Pardaarvuti näitab, mitu protsenti kütust ECO PRO Route valitud marsruuti järgides kokku hoitakse.

NUTIKAS ENERGIAHALDUS.

Nagu kõigi BMW-de puhul, on ka BMW X1 põhivarustuses BMW EfficientDynamics tehnoloogiad, nagu automaatne Start/Stop-funktsioon, roolivõimendus ja elektromehaaniline roolivõimendus. Kõigi intelligentse energiahalduse süsteemi komponentide koostoimimine toob tuleviku liikuvuse tänapäeva.

  • Automaatne Start/Stop-funktsioon

    Automaatne Start/Stop-funktsioon lülitab sõiduki ajutisel peatumisel (nt foori taga või liiklusummikus) mootori välja, vähendades nii üldist kütusekulu. Niipea kui juht vajutab sidurit (manuaalkäigukast) või võtab jala pidurilt (Steptronic käigukast), lülitab mootor end sekundi murdosa jooksul automaatselt sisse.

  • Regeneratiivpidurdus

    Regeneratiivpidurdus toodab pidurdamisel või siis, kui juht jala gaasipedaalilt võtab, energiat. Kasutamata jäänud kineetiline energia muundatakse elektrienergiaks ja salvestatakse akusse. Seetõttu puudub vajadus mootori pidevaks käitamiseks, kütusekulu väheneb ning mootorivõimsus on jõuülekande jaoks kiirendamisel vaba.

  • Elektromehaaniline roolivõimendus

    Erinevalt hüdraulikasüsteemidest lülitub elektromehaaniline roolivõimendus sisse ainult siis, kui juht rooli kasutab. Tänu sellele kulutatakse vähem energiat ja kütust.

  • Käiguvahetuse indikaator

    Täpselt ajastatud käikude vahetamine aitab kütust säästa, seda eriti linnaliikluses või pikemate vahemaade läbimisel. Käikude vahetamine õigel ajal tähendab väiksemat kütusekulu: mootori elektroonika määrab teeolude ja mootori pöörete järgi kindlaks kõige ökonoomsema käigu. Kui sisse tuleks lülitada madalam või kõrgem käik, süttib teabekuval nool. Süsteem märkab ka järsku kiirendamist ning viivitab märguandega seni, kuni mootori pöörded on harilikule tasemele jõudnud. Steptronic käigukasti kasutamisel manuaalrežiimis antakse juhile soovitusi käigu vahetamiseks. BMW-sisesed võrdlevad katsed on näidanud, et käiguvahetuse indikaatoriga sõidukitel on kütusekulu umbes 4% väiksem.

KÜTUSEKULU JA CO₂-HEIDE.

  • BMW X1 mudelite kütusekulu ja CO2-heitkogused bensiini- või diiselmootoriga
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,6 kuni 3,9
    CO2-heitkogused g/km (keskmine): 152 kuni 104

    BMW X1 xDrive25i kütusekulu ja CO2-heitkogused
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 6,6 kuni 6,4
    CO2-heitkogused g/km (keskmine): 152 kuni 149

    BMW X1 sDrive16d kütusekulu ja CO2-heitkogused
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 4,1 kuni 3,9
    CO2-heitkogused g/km (keskmine): 109 kuni 104

    Nurksulgudevälised arvud viitavad standardse ülekandega põhimudelile; nurksulgudes olevad arvud viitavad valikuliselt saadaoleva ülekandega (vt erivarustuse osa) mudelile.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiab brošüürist „Uue sõiduauto kütusekulu ja CO2-heite normid”, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses aadressil Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti.