PÜÜAB SINU PILKU. VABASTAB VÕIMSUSE.

BMW X4 sõidudünaamika.

PÜÜAB SINU PILKU. VABASTAB VÕIMSUSE.

BMW X4 sõidudünaamika.

Ein Druck aufs Gaspedal reicht aus und der BMW X4 betritt seine eigene Welt. Das 8-Gang Steptronic Sport Getriebe spielt das Potenzial der Motoren voll aus: Der BMW X4 xDrive35d absolviert den Sprint von 0 auf 100 km/h in nur 5,2 Sekunden. Der intelligente Allradantrieb BMW xDrive bringt die Kraft mit überragender Traktion auf den Asphalt. Serienmäßig sind außerdem Variable Sportlenkung und Performance Control an Bord.

PÜÜAB SINU PILKU. VABASTAB VÕIMSUSE.BMW X4 sõidudünaamika.

Ein Druck aufs Gaspedal reicht aus und der BMW X4 betritt seine eigene Welt. Das 8-Gang Steptronic Sport Getriebe spielt das Potenzial der Motoren voll aus: Der BMW X4 xDrive35d absolviert den Sprint von 0 auf 100 km/h in nur 5,2 Sekunden. Der intelligente Allradantrieb BMW xDrive bringt die Kraft mit überragender Traktion auf den Asphalt. Serienmäßig sind außerdem Variable Sportlenkung und Performance Control an Bord.

KOHANDUV SPORTROOL.

Kohanduv sportrool ja Servotronic muudavad auto juhtimise ja reaktsioonid vahetumaks ning roolimine ei nõua nii palju vaeva. See reageerib rooli nurgale, sõltumata sealjuures kiirusest ja erinevatest roolikeeramise ulatustest. See vähendab märkimisväärselt järsematel pööretel roolimiseks vajalike liigutuste ulatust. See parandab märgatavalt sõiduki reageerimisvõimet ja suurendab järske manöövreid tehes juhitavust, muutes lihtsaks ka kitsastel teedel liikumise ja võimaldades eriti sportliku sõidustiili juures vajaduse korral kiireid põikeid teha. Samuti lisab see mugavust parkimisel ning pöördeid ja manöövreid tehes. Väikeste roolinurkade juures tagab süsteem suurepärase suunastabiilsuse ja väga hea roolitäpsuse.

SÕIDUDÜNAAMIKA.

SÕIDUDÜNAAMIKA.

Erikonstruktsiooniga šassii, kõrge sooritusvõimega mootorite ja suure valikuga tippkvaliteediga standardvarustusega on BMW X4 muljetavaldavalt nobe.

VEOJÕU ÜMBERJAGAMINE.

Veojõu ümberjagamine jaotab pööramisel mootori ja pidurdamise juhtimise rataste vahel ära. Kuna välimised rattad peavad pööramisel läbima pikema vahemaa kui sisemised rattad, sekkub BMW veojõu ümberjagamissüsteem, kasutades mootori väljundit ja kontrollitud pidurdamist: välimistele ratastele edastatakse rohkem energiat kui sisemistele, mis aitab iga ratta veojõudu maksimumini viia. See tähendab, et sõiduk pöörab peaaegu täiesti iseseisvalt, muutes sõitmise sel viisil turvalisemaks ja mugavamaks.

KÄIGUVAHETUSE LABADEGA KAHEKSAKÄIGULINE STEPTRONIC SPORTKÄIGUKAST.

Kaheksakäiguline Steptronic sportkäigukast kohandub juhi individuaalse sõidustiili järgi. See sobib suurepäraselt kõigeks, mugavast kulgemisest kuni väga dünaamilise sõidustiilini.
Lisaks automaatsele käiguvahetusele on loomulikult võimalik alati ümber lülituda ka manuaalsele käiguvahetusele. Käiguvahetus on võimalik nii tavapärasest lühema käigukangiga kui ka roolil paiknevate käiguvahetuse labadega.
Sportrežiimis on käiguvahetus sätestatud maksimaalse sooritusvõime saavutamiseks. Erakordselt sujuvate üleminekutega kaheksa käiku optimeerivad kiirendamist, nii et mootor töötaks alati sellisel tasemel, mis tagab maksimaalse jõudluse ja ökonoomsuse. Maksimaalse kiirenduse teeb võimalikuks stardiabi. See funktsioon vahetab käike automaatselt viisil, mis hoiab mootori kõige optimaalsematel pööretel.
Suurtel kiirustel hoiab kaheksas lisakäik mootori pöörded madalal. See aitab vähendada nii kütusekulu kui ka mootorimüra. Siin tuleb mängu ka hiljuti väljatöötatud üliefektiivne konvertersidur. Kaheksakäiguline Steptronic sportkäigukast tagab maksimaalse ökonoomsuse ning erakordselt ladusa käiguvahetuse.

ŠASSII.

Šassii on disainitud spetsiaalselt BMW X4 omadusi silmas pidades ja avaldab muljet suurepärase teelpüsivuse, täpse juhitavuse ja tipptasemel reageerimisvõimega. Samas on see mis tahes olukorras ka erakordselt mugav. Dünaamilise amortisaatorite juhtimissüsteemi režiimid Comfort, Sport ja Sport+ võimaldavad juhtimisomadusi isiklike soovide järgi reguleerida. BMW X4 lai rööpmevahe ja viie hoovaga tagasild saavad ka suurtel kiirustel võetud kurvides hakkama minimaalse libisemisega.

  • Dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem

    Dünaamilise amortisaatorite juhtimissüsteemi abil on amortisaatoreid võimalik kohandada mis tahes sõiduolukorrale vastavaks, mis muudab sõidu mugavamaks ja parandab sõidudünaamikat. Lisaks standardsele režiimile Comfort, mis vähendab lööke ja muid sõiduki ebameeldivaid liigutusi, on saadaval veel kaks programmi: režiimid Sport ja Sport +. Nendes režiimides pingutatakse vedrustust automaatselt, et võimaldada sportlikumat sõidustiili.

BMW xDrive.

Intelligentne BMW xDrive nelikveosüsteem kohandub täiuslikult ka kõige keerulisemate teeoludega ja tagab alati suurepärase haarduvuse. xDrive ja dünaamiline suunastabiilsuskontroll (DSC) hoiavad auto stabiilsena ja õigel kursil. Kõigest sekundi murdosa pikkuse reageerimisajaga xDrive jaotab veojõu paindlikult kahe silla vahel ning tagab seeläbi parima haarde pinnasega. Seega kombineerib xDrive nelikveo eelised, nagu tõmme, külgstabiilsus ja turvalisus, BMW sõidukitele omase nobedusega.

  • xDrive olemasolu

    Selge sõnum isegi rasketes olukordades: funktsioon xDrive Status näitab suurt pilti. Maastikul sõites on juhi käsutuses offroad-sõitudeks vajalik teave nii armatuurlaua kui ka keskpaneeli ekraani kaudu. Lisaks orienteerumiseks mõeldud lihtsalt loetavale kompassile (saadaval ainult koos navigatsioonisüsteemiga) kuvatakse nii sõiduki pikkust kui ka põikikallakut ja rooliluku praegust nurka numbrites ning visuaalselt 3D-ekraanil.

SÕIDUREŽIIMIDE VALIK.

Sõidurežiimide valikus on standardse mootori- ja käigukastiseadistusega režiim Comfort, säästlikkusele suunatud režiim ECO PRO ning dünaamilisemat sõidustiili võimaldav Sport-režiim. Kütusesäästlik ECO PRO valib intelligentselt sobivad kiirenduse ja ülekande väärtused ning soojenduse või konditsioneeri kasutamise strateegia.
Režiim ECO PRO vähendab kütusekulu kuni 20 protsenti. Vabakäigufunktsioon (saadaval ainult koos Steptronic käigukastiga), marsruudi planeerimise assistent ja ECO PRO Route (ainult koos navigatsioonisüsteemiga Professional) aitavad veelgi kütust kokku hoida. Marsruudi planeerimise assistent hindab navigatsioonisüsteemi abil kohalikke liiklustingimusi ning pakub aegsasti kasulikke nõuandeid. Näiteks kui järgmise kurvi taga ootab kiirusepiirang, soovitab süsteem juhil enne kurvi kiiruse maha võtta.
Ka ECO PRO Route on mõeldud selleks, et kütust kasutataks efektiivselt. See pakub välja kõige otstarbekama marsruudi, võttes arvesse liiklustihedust, juhi sõidustiili ja ümberkaudseid tingimusi. Vabakäigufunktsioon võimaldab kuni 160-kilomeetrise tunnikiirusega mööda teed edasi libiseda ka siis, kui juht jala gaasipedaalilt ära võtab, kuid hoogu ei pidurda. Sportrežiimis on reaktsioon seevastu vahetum, võimaldades seega ka sportlikumat sõidustiili.

  • Sportrežiim

    Vii see uuele tasemele. Kui sõidurežiimide valikust on sisse lülitatud sportrežiim, siis on BMW mootor ja vedrustus vahetuma reaktsiooniga, mis muudab auto liikumise veelgi dünaamilisemaks.
    Sportrežiimi saab aktiveerida sõidukogemuse juhtimise funktsiooni abil keskkonsoolis. See kasutab varem seadistatud mootori ja vedrustuse konfiguratsiooni, mis on olenevalt kasutatavast varustusest oluliselt dünaamilisemad kui standardseaded. Näiteks on mootori reageerimisvõime veelgi parem. Steptronic käigukastiga mudelitel on käiguvahetus ajastatud oluliselt sportlikumale sõidustiilile. Sportrežiimis on keskmisel ekraanil näha ka hetkeline võimsus (kW) ja suhteline pöördemoment (Nm). See omadus on saadaval ainult koos navigatsioonisüsteemiga Professional. Lisaks adaptiivsele vedrustusele on sportrežiimi vedrustus muudetud ka jäigemaks. Kui BMW mudelil on ka kohanduv sportrool, vähendatakse roolivõimendust, mis muudab roolitunnetuse vahetumaks.