SOOV JÕUDA ETTE.

BMW Z4 rotsteri kärmus ja sõidudünaamika.

Põnevust pakkuv üleolek: tugevuste näitamisel ei tee BMW Z4 järeleandmisi. Valikuline kohanduv M-vedrustus pakub suurepärast teelpüsivust, ohverdamata mugavust. Sõidurežiimide valik kohandab šassiiseaded soovitud sõidustiilile ühe nupuvajutusega – mugav või sportlik, BMW Z4 võimaldab mõlemat. Seitsmekäiguline automaatne topeltsiduriga sportkäigukast lubab takistamatut kiirendust. Omaette klassis dünaamiline sõidukogemus.

7-KÄIGULINE TOPELTSIDURIGA SPORTKÄIGUKAST STEPTRONIC.

Seitse käiku, kaks sidurit, takistamatu kiirendus. BMW Z4 seitsmekäiguline automaatne sportkäigukast Steptronic laseb sul takistusteta edasi liikuda. Selle kaks sidurit lülituvad millisekunditega kahe ülekande vahel ilma vähimagi raputuse või veojõu katkemiseta.

  • Kahe siduriga käigukast

    Sõidudünaamikat ei määra ainuüksi võimsus – seda tuleb teel ka efektiivselt kasutada. 7-käigulisel kahe siduriga Steptronic sportkäigukastil ei lähe raisku millisekunditki võimsust. Käigud jaotuvad ühtlaselt kahe ülekandeahela vahel, kummalgi neist eraldi sidur. Kui üks käik välja lülitub, on järgmine juba sees. Nii toimub käiguvahetus maksimaalse täpsuse ja minimaalse ajaga. Ei mingeid jõnkse ega katkestusi veojõus.

  • Käiguvahetuslabad

    Tänu käiguvahetuse labadele on manuaalne käiguvahetus võimalik ilma käsi roolilt tõstmata. Kui eelistad ise mitte käike vahetada, siis hoiab õige käigu sees seitsmekäiguline Steptronic sportkäigukast, mis aitab nii ühtlasi kütust säästa. See laseb nautida muljetavaldavat sõidudünaamikat ja sportauto tasemele küündivat kiirendust madala kütusekuluga.
    * Saadaval ainult BMW Z4 mudeliga sDrive35i, BMW Z4 mudelis sDrive35is standardvarustuses.

KOHANDUV M-VEDRUSTUS.

Valikuline kohanduv M-vedrustus parandab BMW Z4 sportlikku häälestust vajaduse järgi, toomata ohvriks mugavust.
Šassii langetamine 10 mm võrra parandab liikuvust. Sõidukogemuse lüliti abil saab juht valida sportlikkuse ja mugavuse vahel. Sõidu ajal mõõdab andur pidevalt andmeid ja juhib kohanduva M-vedrustuse amortisaatorklappe sõiduolukorra ja tee profiili kohaselt. See toimub iga ratta puhul eraldi, et optimaalne teelpüsimine oleks alati tagatud.

SPORTREŽIIM.

Valikute küsimus. Kui valitud on sportrežiim, vastab BMW Z4 mootor ja sõidudünaamika veel vahetumalt, mis võimaldab eriti sportlikku sõidustiili.
Sportrežiimi saab aktiveerida standardvarustusse kuuluva sõidurežiimide valiku funktsiooni abil keskkonsoolis. Tänu eelmääratletud seadistusele ja vastavalt valitud seadmetele annab see standardsätetega võrreldes märgatavalt dünaamilisema veojõu ja vedrustuse reguleerimise. Mootor reageerib vahetumalt. Koos Steptronic käigukastiga on käiguvahetused oluliselt sportlikuma iseloomuga. Tänu kohanduvale M-vedrustusele on šassii oluliselt sportlikuma seadistusega. Kui valitud on kohanduv sportrool, väheneb elektrilise roolivõimenduse sekkumine, mis tagab vahetuma roolimise.