KIIRENDADES AJA PULSIL.

BMW i Visions.

KIIRENDADES AJA PULSIL.

BMW i Visions.

KIIRENDADES AJA PULSIL.BMW i Visions.

Uute radade avastamine nõuab sageli traditsioonide kõrvalejätmist ja täiesti uutesse suundadesse liikumist. BMW i Visions annab sellele unistusele kuju. Visionäärlikud ideed ja uued tehnoloogiad saavad esimest korda nähtavaks. Nii muutub tuleviku liikuvus käegakatsutavamaks. Iga BMW i Vision ei ole vaid tulevikutöö nägemus. See on ka heitmevaba tulevikuliikuvuse stiimul ja inspiratsioon.

BMW i

BMW i VISION FUTURE INTERACTION.

Oma esmaesitlusel 2016. aasta Las Vegase tarbeelektroonika näitusel andis BMW i Vision Future Interaction võimaluse heita pilk tulevikusõidukile, kus juht on täielikult ühendatud. Kõrglahutusekraanidega kasutajaliides toimib puuteekraaniga, häälkäsklustega või isegi AirTouch viibetega, mis juhi täiesti uude maailma viib. Ja kõike seda fantastilises tippklassi rotsteris.

Ühendus tulevikuga.

BMW i Vision future interaction.

EDULUGU: BMW i.

Projekt i.

BMW helgeimad pead kohtusid 2008. aasta kevadel Münchenis ülisalajases paigas, et pidada aru ambitsioonika eesmärgi üle: linnaliku liikuvuse ümberkujundamine. Moodustati eksperdirühm „Projekt i”, millel oli üks ülesanne: unustada kõik varasem. Pakkuda kõigele uut hingamist.

BMW VISION EFFICIENT DYNAMICS.

Esimest korda on väljatöötatud terviklik energiasäästukontseptsioon – varem hõlmas see meetod vaid energiasäästulahenduste integreerimist olemasolevate mudelitega. Kere ja ajamisüsteemi töötati välja spetsiaalselt energiasäästu silmas pidades. Sellest kontseptsioonist sai tehnoloogiline baas paljudele järgmistele BMW arendustele.

Käivita BMW i esitlus.

Elektrilisena sündinud: BMW i on BMW uus kaubamärk, mis avaldab muljet liikuvuse kontseptsiooniga, mis teeb võimalikuks täiselektrilise igapäevase liikuvuse nii enne sõitu, sõidu ajal kui ka pärast seda. Mõeldes kaugemale kui lihtsalt auto, ei jäta BMW i oma uuenduslike liikuvusteenustega mitte midagi olulist tähelepanuta.

BMW Concept i8 ja BMW Concept i3.

BMW Vision EfficientDynamics evolutsiooni järgmine samm on BMW i8 Concept. See ühendab sportauto muljetavaldava sooritusvõime tipptasemel ökonoomsusnäitajatega. Samal ajal esitletakse BMW i3 kontseptsiooni. See on esimene täielikult ühendatud elektriauto, mis on spetsiaalselt kohandatud elektrilise liikuvuse nõudmistega.

BMW i8 CONCEPT SPYDER.

Vähem ballasti, rohkem vabadust – BMW i8 Concept Spyder on vapustav kergekaaluline rotster, mille kergkonstruktsioonis on täielikult loobutud katusest ning kasutatud vaid süsinikku, alumiiniumi ja liitiumi. Selle raam mahutab telgede ajamisüsteemi ja akud nii, et sõiduk on täielikus tasakaalus.

BMW i3 CONCEPT COUPÉ.

Liikuvuse ümberkujundamine tähendab keskkonnateadlikust ja paindlikust sõidust kaugemale mõtlemist. Tulemus on BMW i3, mis loob oma visionäärliku disainiga tulevikuautodest uue nägemuse. Selle uuenduslik eDrive ajam teeb võimalikuks heitmevaba ja võrreldamatu sõidurõõmu, pakkudes samas uudset peaaegu täiesti helitut sõidukogemist.

BMW i3 turuletoomine.

Uus linnaliikluse nägemus: BMW i3 aluseks on nägemus, mis ulatub palju kaugemale keskkonnateadlikust ja kiirest sõidust. BMW i3 on oma visionäärliku disaini ja uuendusliku BMW eDrive süsteemiga tulevikuauto. Lisaks kohalike heitmete vabale sõidule on see linnakeskkonnas ka terviklikku võrku ühendatud.

BMW i8 turuletoomine.

See on tuleviku sportauto, mille kütusekulu ja heitkogused võiksid kuuluda kompaktautole. Selle pistikhübriidi jõud peitub elektrimootori ja sisepõlemismootori ideaalses sünkroonimises, mis toob tänavatele maksimaalse ökonoomsuse ja dünaamika. See pole enam kõigest visioon, vaid ellurakendatud nutikus. Esimene sportauto, mis juhib isegi zeitgeist'i tulevikku.

BMW i VISION FUTURE INTERACTION.

Tulevikku näidati 2016. aasta Las Vegase tarbeelektroonika näitusel, kus BMW i Vision Future Interaction andis võimaluse heita pilk tulevikusõidukile, kus juht on täielikult ühendatud. Vaid üks selle erakordsetest elementidest on täiesti uus süsteem AirTouch, mis võimaldab erinevaid funktsioone juhtida viibetega.

BMW i3 (94 Ah).

BMW i edulugu jätkub – või, pigem, liigub aina edasi ja edasi. Selle NEDC (New European Driving Cycle, uus Euroopa sõidutsükkel) sõiduulatus on kuni 300 km (igapäevakasutuses kuni 200 km, mis teeb uuest BMW i3 (94 Ah) sõidukist usaldusväärse kaaslase ka pikematel sõitudel. Ja kiirendades 0–100 km/h 7,3 sekundiga, on see ka tõeline sprinter.

Kütusekulu ja CO₂-heitkogused.

  • BMW i3 (60 Ah) energiatarve ja CO₂-heide
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO₂-heide g/km (keskmine): 0
    Energiatarve kWh / 100 km: 12,9

    BMW i3 (94 Ah) energiatarve ja CO₂-heide
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO₂-heide g/km (keskmine): 0
    Energiatarve kWh / 100 km: 12,6*/13,1**

    Süsteemiga Range Extender varustatud BMW i3 (60 Ah) energiatarve ja CO₂-heide
    CO₂-heide g/km (keskmine): 13
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,5
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0,6

    Süsteemiga Range Extender varustatud BMW i3 (94 Ah) energiatarve ja CO₂-heide
    CO₂-heide g/km (keskmine): 12*/13**
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 11,3*/11,9**
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0,6

    BMW eDrive iPerformance BMW i8 pistikhübriidi energiaterve ja CO₂-heide
    CO₂-heide g/km (keskmine): 49
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 11,9
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 2,1

    * Veljevariant 1: 19-tollised veljed
    ** Veljevariant 2: 20-tollised veljed, talverehvid
    Kütusekulu ja CO₂-heide on seotud valitud velje- ja rehvisuurustega.
    Sõiduulatus oleneb paljudest teguritest, nagu juhi isiklik sõidustiil, valitud marsruut, ilm, soojenduse/jahutuse kasutamine ja eeltingimused.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiab brošüürist „Uue sõiduauto kütusekulu ja CO₂-heite normid”, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja Inchcape BMW esinduses aadressil Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti.