LIIKUVAM. VÄHEM TAKISTUSI.

Aerodünaamika

LIIKUVAM. VÄHEM TAKISTUSI.

Aerodünaamika

Head mõtted ei pea alati olema keerulised. Tänu spetsiaalsetele aerodünaamikameetmetele, nagu õhuavade juhtimine, aktiivne tagaspoiler või õhukardin esispoileril, suudab BMW saavutada väiksema takistusteguri. Sellel on positiivne mõju ökonoomsusele ja sõidustabiilsusele ja see aitab vähendada salongi jõudvat müra. Vaata ise järele.

LIIKUVAM. VÄHEM TAKISTUSI.Aerodünaamika

Head mõtted ei pea alati olema keerulised. Tänu spetsiaalsetele aerodünaamikameetmetele, nagu õhuavade juhtimine, aktiivne tagaspoiler või õhukardin esispoileril, suudab BMW saavutada väiksema takistusteguri. Sellel on positiivne mõju ökonoomsusele ja sõidustabiilsusele ja see aitab vähendada salongi jõudvat müra. Vaata ise järele.

AKTIIVSE ÕHUVOOLUGA NEERUKUJULINE ILUVÕRE.

Aktiivse õhuvooluga neerukujuline iluvõre tunneb ära, kui mootor, pidurid ja teised detailid õhutust vajavad, ja avab õhuavad automaatselt. Kui õhu sissevool enam vajalik ei ole, siis need suletakse uuesti. See parandab aerodünaamikat ja vähendab kütusekulu.

ÕHUKARDIN.

Kui sina juhid oma autot, juhib õhuvoolu õhukardin. See vähendab sõiduki õhutakistust hämmastavalt lihtsal, kuid tõhusal viisil. Kitsenevad kanalid suurendavad õhuvoolu kiirust ja juhivad selle ratastest mööda. See vähendab turbulentsi rattakoobastes ja tänu kere omadustele ka takistust, mis omakorda vähendab kütusekulu ja CO2-heitkoguseid.

AIR BREATHER.

Kiirendad. Liigud aina kiiremini. Kuid õhutakistust ei ole jätkuvalt võimalik tuvastada. Nimelt juhivad Air Breather kanalid õhuvoolu edasi esiratastele. See vähendab rattakoobastes turbulentsi ja hajutab õhukeerised. Kütusekulu ja CO2-heide on väiksemad.

AKTIIVNE TAGASPOILER.

Kiiruse kasvades suurenevad ka sõiduki kerele rakenduvad jõud. Kui kiirus ületab 110 km/h, pikeneb tagaspoiler automaatselt. Väheneb hõõrdetegur, paraneb teelpüsivus ning samuti väheneb tagasillale rakenduv tõstejõud. Vähendatakse ka kütusekulu ja CO2-heitkoguseid. Kui kiirus jääb alla 70 km/h, lüheneb tagaspoiler automaatselt.

ÕHULABAD.

Õhulaba on terava servaga pikendus C-piilaril, mis poolitab õhuvoolu ja vähendab seega sõiduki taga tekkivat õhukeerist. See vähendab tagaosa aerodünaamilist takistust, mis omakorda vähendab nii kütusekulu kui ka CO2-heitkoguseid.

AERODÜNAAMILISED VELJED.

Tugev vastane tuulele: õhuvoolu optimeerivad Turbine stiilis rattapöiad suunavad õhu sõiduki külgedele, parandades seeläbi aerodünaamikaomadusi.

BMW i8 AERODÜNAAMIKA.

Voolujooneline kere, efektne koonusjas kuju, väike mass – BMW i8 näitab end julgelt täisverelise sportautona. Hulk aerodünaamiliselt optimeeritud funktsioone tagavad, et korraga saavutatakse maksimaalne dünaamika ja säästlikkus. Üheks selliseks näiteks on LED-tagatuled, mis on mitmekihilise disainiga ja konstrueeritud nii, et nendes on kanalid õhuvoolu jaoks.

 

Keskmine kütusekulu l/100 km: 2,1
Keskmine CO2-heide g/km 49
Keskmine energiatarve kWh / 100 km: 11,9

Kütusekulu ja CO₂-heitkogused.

  • Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiab brošüürist uute sõiduautode kütusekulu
    ja CO2-heite normide kohta, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ja UNITED MOTORSi esinduses aadressil
    Paldiski mnt 108, 13522 Tallinn, Eesti.