BMW e-liikuvus BMW elektriauto

100% ELEKTRILINE. 100% SÕIDUNAUDING. 100% BMW.

BMW elektriautod.

100% ELEKTRILINE. 100% SÕIDUNAUDING. 100% BMW.BMW elektriautod.

Kas teadsid, et 1972. aasta suveolümpiamängudel Münchenis sõitis kestvusalade ajal sportlaste ees täiselektriline BMW 1602e? Auto ülesanne oli kanda kaamerat ja pakkuda sportlastele vajaduse korral värsket vett. Heitmevaba ja vaikne BMW 1602e oli selleks ainuõige valik, sest see ei jäänud võistlejatele jalgu. Täna, pea 50 aastat hiljem, oleme needsamad omadused täiuseni lihvinud ning omandanud parimad teadmised elektrilise liikumise valdkonnas tänu pidevale tööle BMW eDrive’i tehnoloogia ja BMW i allkaubamärgiga. Kõik meie täiselektrilised mudelid – BMW iX3, BMW i3 ja BMW i3s – pakuvad seninägematut puhast sõidunaudingut. Lõppude lõpuks on raske ületada seda tunnet, mida tekitab pea täielikus vaikuses läbi liikluse liuglemine (olgu siis linnas või maal) vahetu reaktsioonitundlikkusega elektrimootori ning erilise paigalseisust kiirendusega. Ja seda kõike ilma heitgaaside ja kohalike heitmeteta. Liitu sinagi ja avasta BMW elektriautode maailm.

Loe lisaks
Lorem ipsum

AVASTA BMW ELEKTRIAUTODE MAAILM.

AVASTA BMW ELEKTRIAUTODE MAAILM.

KKK: TÄHTSAIMAD KÜSIMUSED JA VASTUSED MEIE ELEKTRIAUTODE KOHTA.

  • Mis on elektriauto?
    BMW e-liikuvus BMW elektriauto KKK

    Täiselektriline auto sõidab ainult elektrijõul. Seega pole tegu sisepõlemismootoriga. Elektrit talletatakse akus. Selle mahtuvus määrab ära auto sõiduulatuse ehk vahemaa, mille saab läbida ühe laadimisega.
    Paljud autojuhid muretsevad sõiduulatuse pärast, aga enamasti on need mured alusetud. Suurem osa tänapäevaseid täiselektrilisi autosid suudab läbida üle 250 km. Näiteks Saksamaal sõidab 90% autojuhtidest hoopiski alla 100 km päevas.
    Täiselektrilised autod on suurepärane valik neile, kellel on võimalus autot tööl või kodus laadida. Samal ajal tegeletakse jõuliselt avaliku laadimisvõrgu laiendamisega. See tähendab uusi laadimisjaamu linnades ja maanteede kõrval. Tänu sellele muutub pikkade vahemaade läbimine tulevikus üha lihtsamaks.

  • Millised on elektriauto eelised?

    Elektriauto pakub täiesti uutmoodi emotsioonidega laetud sõiduelamust. Tänu juba paigalseisust mõjuma hakkavale pöördemomendile saad oma nahal kogeda põnevat elektridünaamikat ja spontaanset kiirendust. Samas pakub pea täiesti vaiksel töötav elektrimootor sootuks uutmoodi rahustavat sõidukogemust.
    Täiselektriline auto ei tekita sõidu ajal heitmeid (kasutatakse väljendit „kohalikud heitmed“), olles seega võimalikult keskkonnahoidlik.
    Lisaks muule räägib täiselektriliste autode kasuks suur valik riiklikke toetusi ja kaasnevaid maksusoodustusi.

  • Millised tegurid mõjutavad minu elektriauto kõrgepingeaku sooritusvõimet?

    Üks oluline tegur, mis mõjutab aku sooritusvõimet ja mahtuvust, on temperatuur. Küllap oled oma telefoniakuga juba kogenud, et sooritusvõime kannatab väga madalate ja väga kõrgete temperatuuride juures. Sõiduvahendis on temperatuuri mõju aga optimeeritud kasutusstrateegiate abil miinimumini viidud. . Kas teadsid, et auto sõiduulatusest annab märku ka aku mahtuvus? Lisaks temperatuurile mõjutavad sõiduulatust kõik energiat tarbivad süsteemid nagu kliimaseade, samuti veetava koorma kaal ja juhi sõidustiil.

  • Kuidas mõjutab minu sõidustiil elektriauto sõiduulatust?

    Nii nagu tavapärase sisepõlemismootoriga autode puhul, on ka elektriautode puhul oluline juhi sõidustiil. Üldjuhul saab auto sõiduulatust optimeerida ettevaatava, rahuliku ja ühtlase sõidustiiliga. Kui valid kiirteel veidi aeglasema kiiruse, aitab juba seegi sõiduulatust märgatavalt suurendada. Energiatagastuse ajal ehk olukordades, kus tõstad jala gaasipedaalilt, muudetakse kineetiline energia elektrienergiaks ja suunatakse akusse, et saaksid selle arvelt juurde lisakilomeetreid.

  • Mida ma pean tegema, kui mu elektriauto jääb pikemaks perioodiks seisma või parkima?

    Kui jätad auto pikemaks ajaks parkima (näiteks puhkuse ajal), siis proovi jälgida, et aku jääks 30–50% juurde ning vii auto suvekuudel jahedasse ja varjulisse kohta ning külmadel kuudel garaaži. Ühtlasi tuleb jälgida, et auto ei oleks pikemat aega seistes laadimisjaama külge ühendatud.

BMW e-liikuvus BMW laadimine

Soovin lähemalt tutvuda laadimisega.

BMW e-liikuvus BMW sõiduulatus

Soovin lähemalt tutvuda sõiduulatusega.

BMW e-liikuvus BMW elektriauto BMW iX3

iX3: ESIMENE TÄISELEKTRILINE BMW SPORTS ACTIVITY VEHICLE.

BMW iX3 kuulutab välja elektrilise sõidunaudingu uue ajastu. Uuri lähemalt esimest täiselektrilist BMW SUV-sõidukit, mis ühendab endas kahe maailma parimad omadused: BMW X3 sõidudünaamika ja esmaklassiline kvaliteet ning viienda põlvkonna BMW eDrive’i tehnoloogia sooritusvõime ja ökonoomsus.

BMW e-liikuvus BMW elektriauto BMW iX3

ELEKTRIAUTODE MAKSUSOODUSTUSED JA PREEMIAPROGRAMMID.

100% CONNECTED. 100% MUGAVUS. 100% CONNECTED CHARGING.

Põgus pilguheit BMW Chargingu digitoodetele ja tead täpselt, mida vaja.

Kui kaugele ma praeguse laadimistasemega sõita saan? Kus asuvad tee peale jäävad laadimisjaamad? Meie digitaalsed Connected Chargingu teenused ja BMW intelligentne isiklik assistent annavad vastuse kõikidele küsimustele. BMW Chargingu tooted ja teenused annavad sulle kõik andmed ja vastused, mida vajad, et teha BMW juhtimine ja laadimine võimalikult lihtsaks, enesestmõistetavaks ja ennustatavaks.

BMW e-liikuvus BMW Charging
BMW e-liikuvus BMW Connected Charging

Connected Charging.

Unusta sõiduulatuse pärast muretsemine. Connected Chargingu teenuste abil on BMW elektriauto sõiduulatus optimaalne ja ökonoomne. Kaardil olev läbipaistev ring annab aimu, kui kaugele sõita saaksid. Huvipakkuvate kohtade otsingufunktsiooniga näitab süsteem alati lähimaid avalikke laadimisjaamu sinu marsruudil ning teavitab sind ette näiteks nende kättesaadavusest ja pakutavast laadimisvoolust. Pikemate sõitude korral soovitab süsteem ka laadimisvõimalusega parkimiskohti, et saaksid vajalikul hetkel väikese pausi teha. Selleks et laadimisest viimast võtta, näidatakse sulle ka lähedal asuvaid huvipakkuvaid kohtasid (kohvikud, restoranid jne).
Avasta ConnectedDrive
BMW e-liikuvus BMW Connected rakendus

Reisi kavandamine kodus.

Sinu ülesanne on vaid sihtkoht meelde jätta. Connected Charging ja BMW Connected rakendus hoolitsevad ülejäänu eest. Saad oma elektriauto seisukorda ärasõidueelselt virtuaalselt nutitelefonis kontrollida (aku määr, sõiduulatus), aktiveerida erinevaid funktsioone, nagu ventilatsioon, või analüüsida oma laadimisajalugu.
Reisil BMW iX3-ga
BMW intelligentne isiklik assistent

BMW intelligentne isiklik assistent.

„Tere, BMW. Kes sa oled?“ Kas poleks imeline, kui sinu BMW oleks ka sinu isiklik assistent? Suhtle oma sõidukiga, kasutades BMW intelligentse isikliku assistendi abi. See tunneb sind, muutub iga päevaga paremaks ja aitab välja mis tahes olukorrast. Saad süsteemile määrata ka oma isikliku aktiveerimissõna. See oskab seletada kõike sinu sõiduki kohta ning aitab sul oma BMW-d veel paremini tundma õppida. „BMW, kuidas ma saaksin oma sõiduulatust suurendada?“ – BMW intelligentne isiklik assistent vastab jooksvalt nii sellele kui ka teistele küsimustele, mis sul BMW elektriauto kohta võivad tekkida.
BMW e-liikuvus BMW Efficient Dynamics

Soovin lähemalt tutvuda BMW EfficientDynamicsiga.

BMW e-liikuvus BMW Corporate Sales

Soovin lähemalt tutvuda ettevõtjatele suunatud BMW müügiprogrammiga Corporate Sales.

BMW VISION iNEXT.

BMW Vision iNEXT metsa taustal, kolm neljandikku eestvaade

BMW VISION iNEXT.

Individuaalne liikuvus on uue ajajärgu künnisel. Teemad nagu isesõitvad autod, elektri jõul liikumine ja ühenduvus loovad võimalusi uuteks seiklusteks. BMW Vision iNEXT teeb eelseisvaks tulevikuks julge ja positiivse avalduse. See sõidab ainult elektri jõul, on paljuski automatiseeritud ning pakub täielikku ühenduvust. BMW Vision iNEXTiga reisides saavad juhid valida, kas võtavad juhtimise enda kätte režiimiga „Boost“ või lasevad end sõidutada režiimis „Ease“. Tänu elektriajamile on režiim „Boost“ äärmiselt dünaamiline, peaaegu hääletu ning kohalike heitmeteta. Salong saab täiesti erineva disaini ning täielikult uue staatuse. BMW Vision iNEXT muutub paigaks, kus saab lõõgastuda, suhelda, meelt lahutada ja keskenduda. See muudab üha kättesaadavamaks võimaluse ise määrata, kuidas sõiduaega kasutada. Alates 2021. aastast ilmub see seeriatootmises mudel uue tehnoloogia lipulaevana teedele.

BMW CONCEPT i4

BMW Concept i4 kolm neljandikku eestvaade

BMW CONCEPT i4

Oled sa valmis seniolematuks elektri jõul toimuvaks sõidunaudinguks? BMW Concept i4 on esimene täiselektriline BMW Gran Coupé – ja kütkestav näide sellest, kuidas BMW on elektrilise ajamisüsteemi kasutusele võtnud. Varustatud viienda põlvkonna BMW eDrive tehnoloogiaga, näitab BMW Concept i4 hingetuksvõtvat sooritusvõimet. Juhti ja reisijaid ootab vapustavalt sportlik sõidutunnetus, mida ei saa väljendada üksnes arvudega. See peaaegu hääletu dünaamiline jõuarendus on midagi sellist, mida tuleb lihtsalt kogeda. Silmapaistva sõiduulatusega kuni 600 kilomeetrit kehtestab uuenduslik BMW elektriauto igapäevakasutuse ja pikkade vahemaade läbimise uued standardid.
Avasta täiesti uue BMW Concept i4 sportlik ja elegantne disain koos nüüdisaegse esteetikaga ning saa põnev ülevaade esimesest täiselektrilisest premium-keskklassi mudelist BMW i4, mis tuleb turule 2021. aastal.

BMW e-liikuvus BMW pistikhübriid

Soovin lähemalt tutvuda BMW pistikhübriididega.

BMW e-liikuvus BMW säästlikkus

Soovin lähemalt tutvuda säästlikkusega.

BMW e-liikuvuse ülevaade BMW e-liikuvus

Soovin liikuda tagasi ülevaate lehele.

Kütusekulu ja CO2-heide.

BMW iX3(1):
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,8–17,5


BMW i3:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,1


BMW i3s:
Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
CO₂-heide g/km (keskmine): 0
Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 14,6–14,0


Tähisega (1) märgistatud väärtused on esialgsed.


Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

 

Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

 

Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.

Loe lisaks

Kütusekulu ja CO₂-heide.

  • BMW iX3(1):
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO₂-heide g/km (keskmine): 0
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 17,8–17,5

    BMW i3:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO₂-heide g/km (keskmine): 0
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 13,1

    BMW i3s:
    Kütusekulu l / 100 km (keskmine): 0
    CO₂-heide g/km (keskmine): 0
    Energiatarve kWh / 100 km (keskmine): 14,6–14,0

    Tähisega (1) märgistatud väärtused on esialgsed.

    Teave kütusekulu, CO₂-heite ja energiatarbe kohta on kindlaks tehtud kooskõlas kohustusliku mõõteprotseduuri määrusega (EÜ) 715/2007 tüübikinnituse ajal kehtiva versiooniga. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ja näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO₂-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu ja CO₂-heide“, mis on tasuta saadaval ametlikes BMW esindustes ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf

    Need väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi vastavateks NEDC väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. Sõiduki CO₂-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO₂-väärtused võivad erineda siin näidatud väärtustest.