KINDEL PARTNER, KEDA VÕIB HÄDAOLUKORRAS USALDADA.

BMW Breakdown and Accident Management.

Meie ekspertide kätes igal ajal: ammuta oma BMW-ga maksimaalset sõidunaudingut, turvalisust ja mugavust. BMW Breakdown and Accident Management kindlustab sulle abi hädaolukorras. 365 päeva aastas, 24 tundi päevas.
Võta lihtsalt BMW Mobile Service'iga ühendust, kui vajad kohapeal sõidu ajal abi: saadame kohe sinu juurde välja BMW Servicemobile või korraldame sõidu ajal osutatava abi valitud koostööpartnerite kaudu. Vajaduse korral korraldame ka takso või hotellibroneeringu.
Avarii korral aitavad sind BMW Accident Managementi asjatundjad. Nad teavad täpselt, mida on vaja teha, et pääseksid kiiremas korras uuesti sõitma. Olenemata sellest, kuhu teekond sind viib, tähendab BMW Breakdown and Accident Management, et sai ei jää oma murega kunagi üksi.

Loe lisaks

BMW AVARIIDE ABILIIN.

BMW avariide abiliin on sinu esimene kontaktipunkt õnnetuse korral. Ja me mõtleme seda sõna otseses mõttes, sest pakume sulle nõu ja tehnilist abi ning hoolitseme kõikide üksikasjade eest: puksiirabi korraldamine, asendussõiduki tagamine ja esialgse teate esitamine kindlustusettevõttele. BMW Accident Management võimaldab ka keerulised olukorrad kiiresti ja lihtsalt lahendada. Meie asjatundjad on sinu jaoks olemas ööpäev läbi.

  • BMW avariide abiliini kasutamine

    SISESTADA TURULE SPETSIIFILINE SISU

  • BMW avariide abiliiniteenused

    Üks kõne. Kõik vastused. Puksiirabi, asendussõiduk ja nõuete lahendamine: BMW Accident Management hoolitseb hädaolukorras kõikide oluliste üksikasjade eest.
    Ülevaade teenustest:
    • XXXÖöpäevaringne avariide abiliin, tasuta kõikidele BMW olenemata sellest, kus nad Austrias asuvadXXX
    • Puksiirabi ja asendussõiduki (rendiauto) korraldamine remondi ajaks
    • Lähima BMW Service Partneri teavitamine
    • BMW Partner aitab esitada kindlustusettevõttele aruande esitada
    • Selle tagamine, et sinu autot remonditakse BMW heakskiidetud töökojas
    • BMW Partner korraldab arvete esitamise ja nõuete lahendamise kindlustusettevõttega
    • Üldised soovitused, kuidas toimida pärast õnnetust
    • Nõuanded alternatiivsete sõiduvõimaluste kohta
    Teenus ei sisalda seonduvaid kulusid nagu puksiirabi, remondikulud, asendussõiduk jne.

  • Professionaalne õnnetusejärgne remont

    Esmaklassiline kvaliteet, jääkväärtuse optimaalne säilimine – esimene kontaktipunkt sinu BMW-le: tehnoloogia edusammudega muutub BMW sõidukite remont üha täiuslikumaks. Täpselt nõutavale standardile vastavalt suudab teha töid ainult sinu BMW Service Partner. Kvalifitseeritud spetsialistid taastavad tehniliselt ja visuaalselt sinu BMW algse seisukorra ning tagavad selle vastavuse kõikidele kokkupõrkekatsete spetsifikatsioonidele. Nagu arvata, tehakse remont BMW originaalosadega, mis toodetakse suure tähelepanuga üksikasjadele ning mis läbivad põhjalikud katsetused. Ja kui on vaja parandada sinu BMW värviviimistlust, tehakse seda BMW ColorSystemi keskkonnasõbraliku värviga.

BMW PÄÄSTETEAVE SÕIDUKIS VIIBIJAILE.

Eriti pärast rasket autoõnnetust on aeg oluline, kui päästjatel on vaja vigastatud isikud sõidukist välja päästa. Seepärast ongi vaja anda neile asjaomase auto kohta võimalikult kiiresti kogu teave. Kus on akud? Kus on turvapadjad? Millal võib sõiduki kiiresti ja turvaliselt osadeks lõigata? Seepärast tulimegi välja päästeteenistusele mõeldud BMW päästeteabe, BMW päästediagrammide ja tuuleklaasile paigutatava erikleebise ideega.

  • BMW päästediagrammid

    BMW päästediagrammid annavad päästeteenistusele olulist teavet, mis aitab neil sõidukis viibijaile kiiresti, turvaliselt ligi pääseda.
    Võid printida BMW päästediagrammid PDF-vormingus ja hoida neid juhi päikesesirmi taga. Järgimise hõlbustamiseks on päästediagrammid värvilised. Seetõttu soovitame printida sõiduki päästediagrammi värviprinteril.
    Juriidiline lahtiütlus: päästeandmelehtede sisu on mõeldud eranditult päästeteenistusele isikute tehniliseks päästmiseks.

  • Tuuleklaas kleebis

    BMW Partnerilt saab ka kleebise „Rescue chart inside vehicle“ (Päästediagramm on sõiduki sees). Selleks et päästjaile oleks ühel pilgul selge, et autos on olemas päästekaart, tuleb kinnitada juhi poolel tuuleklaasile kleebis. Sinu BMW partner annab sulle hea meelega nõu.

BMW BREAKDOWN MANAGEMENT: MOBILE CARE.

BMW Mobile Care'iga on avarii korral sinu toeks olemas terviklik mobiilsusteenuste pakett. Maksimaalse liikuvuse tagamiseks, kui see on oluline. Olenemata sellest, mis aega kell päeval või öösel näitab, võta lihtsalt BMW Mobile Service'iga iDrive'i menüü kaudu ühendust (ainult keskpaneeli ekraaniga sõidukites) või helista.

Kohalik teenindus: 699 8001
Rahvusvaheline teenindus: +372 699 8001

Enamikul juhtudel oskavad meie spetsialistid sind lihtsalt telefoni teel juhendada. BMW TeleServicesiga varustatud sõidukitele on abiks ka TeleService diagnostika ja abi.
Kui vajad sõidu ajal kohapeal abi, saame korraldada kiiresti ja kindlalt BMW Servicemobile ning vajaduse korral palju muudki, nt puksiirabi, takso ja hotellimajutus. BMW Mobile Care, meie üleeuroopalise liikuvusgarantiiga on sul autos kõik eelised olemas. Lai valik BMW Mobile Care teenuseid on sulle mõistagi tasuta.

  • Kohapealne abi sõidu ajal

    Enamikul juhtudel suudame aidata juba telefoni teel. Kui vajad kohapeal abi, saadame viivitamatult välja BMW Servicemobile või korraldame sulle sõidu ajal osutatava BMW abi valitud eriettevõttelt. Kanname teenuse kulud (kuni maksimaalselt 100 eurot). NB! Kohapeal piirdub abi sõidu ajal üksnes sõiduki sõidukõlbulikkuse taastamisega.

  • Abi torkeaukude ja viperuste korral

    Saame pakkuda ka kindlat abi torkeaugu korral. Kui sinu BMW-le on paigaldatud Runflat-rehvid ja nelja tunni jooksul ei ole asendusrehvid kättesaadavad, hüvitatakse ka täiendavate teenuste kulud – v.a rehvide eneste maksumus.
    Väiksemate viperuste korral, nt kui võtmed on jäänud auto sisse luku taha või kadunud, kui lisatud on valet tüüpi kütust või kütus lõppeb otsa, on meil hea meel korraldada abi osutamine. NB! Me ei võta endale mingit vastutust sõidu ajal kohapea osutatava abi ega eelpool kirjeldatud mahtu ületavate liikuvusteenuste maksumuse eest.

  • Puksiirabi lähima BMW Service Partnerini

    Kui probleemi ei ole võimalik kohapeal kõrvaldada, katame auto lähima BMW Service Partneri juurde pukseerimise kulu.

  • Taksosõit

    Kui sul oli avarii ja pead jätkama teekonda taksoga, katame ühe või enama taksosõidu kulu kuni maksimaalselt 65 eurot.

  • Hotellimajutus

    Kui soovid ööbida avarii tõttu hotellis, katame hotellis ööbimise kulud kõikidele sõidukis olnutele, kuni auto on remonditud, kuid mitte üle nelja öö (kuni nelja tärniga hotellis). Tingimusel et avariipaik asub elukohast kaugemal kui 50 km.

  • Jätkamine asendussõidukiga

    Katame asendussõiduki kulud kuni remondi lõpulejõudmiseni maksimaalselt kolme tööpäeva jooksul ja lisaks nädalavahetusel sinu kodumaal ning maksimaalselt viie tööpäevajooksul ja lisaks nädalavahetusel välismaal.
    NB! Asendussõidukite kättesaadavus võib erineda. Autorendiettevõtted võivad kehtestada üldtingimustes oma sõidukite kasutamisele geograafilised piirangud.

  • Muud teenused sinu täieliku liikuvuse säilitamiseks

    Lisaks eelpool kirjeldatud teenustele, katame sinu täieliku liikuvuse tagamiseks järgmiste teenuste kulud maksimaalse kogusumma ulatuses kuni 500 eurot avarii kohta.
    Kui olud nõuavad seda, katame ka rongi või lennukiga koju tagasipöördumise kulud – kuni eelpool nimetatud maksimumini.
    Kui sul tekivad kulud seoses sõiduki äratoomisega, katame need kuni eelpool nimetatud maksimumini. Vajaduse korral korraldame sõiduki koju tagasiviimise sinu eest, tingimusel et remondile kulub enam kui kolm tööpäeva sõiduki saabumisest töökotta kuni selle eeldatava valmimiseni. Sellisel juhul peab olema ka elukoht enam kui 100 km kaugusel avarii avariipaigast. Sõidukite toomisele välismaalt võib kuluda kuni 10 päeva (sh transport).*
    * Märkus teenuse kohta: sujuva liikuvuse tagamiseks osutatud mitme eraldi teenuse kulud on hüvitatavad ainult kuni maksimaalse kogusummani 500 eurot avarii kohta.

KULUDE HÜVITAMINE.

Aluspõhimõte on et, kaetavad on ainult Mobile Service'iga kokkulepitud liiki ja mahus kulud. Üldiselt võib öelda, et katame sinu eest vahetult kõik BMW Mobile Care'i teenuste kulud. Kui erandjuhul on vaja teenuste eest tasuda, hüvitame kulud sulle viivitamatult. Selleks vajame originaalarveid kasutatud teenuste kohta (nt sõidukite taaskasutamisega tegelevalt ettevõttelt) koos remondiarve koopia ja täidetud avariiteatega.

MAHT.

Avariide puhul kehtivad BMW Mobile Care'i teenused sõitmisel järgmistes Euroopa riikides:
Albaania, Andorra, Austria, Belgia, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Horvaatia, Küpros, Tšehhi, Taani, Eesti, Soome, Prantsusmaa, Saksamaa, Suurbritannia, Kreeka, Ungari, Iirimaa, Itaalia, Läti, Liechtenstein, Leedu, Luksemburg, Makedoonia, Malta, Monaco, Madalmaad, Norra, Poola, Portugal, Rumeenia, Serbia, Montenegro, Rootsi, Šveits, Slovakkia, Sloveenia, Hispaania (sh Kanaari saared) ning Türgi.

Kui sul on küsimusi BMW Mobile Care'i kohta, võid võtta meiega ühendust telefoninumbril 0800-21 53 99 Austrias või +49-89-58 80 99 556 kõikides teistes riikides, kus BMW Mobile Care on olemas.

BMW LIIKUVUSTEENUSE KEHTIVUS.

BMW pakub kogu Euroopas liikuvusgarantiid BMW Mobile Care'iga, mis kehtib kuni 10 aastat kuupäevast, kui sõiduk esimest korda registreeriti.

  • Terviklikud liikuvusteenused kahe aasta jooksul

    Pakkumine tähendab terviklikke liikuvusteenuseid vastavalt kehtivatele BMW Mobile Care'i garantiitingimustele kahe aasta jooksul kõikidel uutel BMW sõidukitel, mis on registreeritud esimest korda 1. jaanuaril 2011 või hiljem.

  • Liikuvusgarantii pikendamine

    Pärast 24 kuu pikkuse garantii lõppemist võid otsustada, kas soovid oma BMW-le BMW Mobile Care'i garantiid pikendada. Kui korralise mootori õlivahetuse sooritab volitatud BMW töökoda, pikeneb BMW Mobile Care'i liikuvusgarantii automaatselt täiendava 24 kuu võrra kuni maksimaalselt 10. aasta lõpuni esialgsest registreeringust. Mootori järgmise õlivahetuse kuupäeva määrab pardaarvuti individuaalse sõidustiili alusel. Tõendiks on kanne sinu sõiduki hooldusraamatusse või hoolduse kohta esitatud arve.
    Isegi kui volitatud BMW töökoda ei ole sul ühtki mootori õlivahetust teinud, ei takista sind miski liikuvusgarantiid pikendamast. Kui korraldad seejärel mootori järgmise õlivahetuse volitatud BMW töökojas, pikeneb BMW Mobile Care'i liikuvusgarantii automaatselt täiendava 24 kuu võrra, kuid maksimaalselt 10. aasta lõpuni esialgsest registreeringust. NB! BMW Mobile Care'i liikuvusgarantii kehtivus lõppeb kõikidel juhtudel 10. aasta lõpus kuupäevast, kui sõiduk esimest korda registreeriti.

  • Liikuvusgarantii välistused

    BMW Mobile Care'i liikuvusgarantiist tulenev teenuse saamise õigus ei lähe kaduma, kui muud hooldus- ja parandustööd, sh täiendav õlivahetus, tehakse volitamata töökodades. Siiski on BMW Mobile Care'i liikuvusgarantiist tulenevad teenused välistatud, kui sõiduki liikuvuse kadu tuleneb tootja määratud ülevaatuss- ja hooldusvahemike eiramisest või kui mittevolitatud töökojas tehtud ülevaatused, hooldus- ning muud remonditööd ei vasta tootja nõuetele.