Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
TÄIELIK KESKENDUMINE SINU SÕIDUNAUDINGULE.
BMW Service.
Kvaliteet, ökonoomsus ja innovatsioon: BMW hooldusega pakutava asjatundlikkuse kolm nurgakivi – täna ja homme. Juba enne uue BMW mudeli tootmise algust töötavad meie insenerid välja uuenduslikke hooldusfunktsioone ja -kontseptsioone. Oleme võtnud endale kohustuseks tagada sinu BMW-le esmaklassiline hooldus ja kompromissitu sõidukogemus.

AUTOTEHNOLOOGIA BMW-LT.
Läbimõeldud lähenemisviis hooldusele: hooldusolekut, mis põhineb tegelikult vajalikul tööl, saab vaadata mugavalt autost. Pardasüsteemide, BMW Service Partneri ja BMW peakontori vahelist ühenduvust kasutatakse konkreetselt hooldusprotsessi optimeerimiseks. See muudab hooldusaegade eelneva kokkuleppimise hõlpsaks ja hoiab ära sellise töö kulu, mida ei ole tegelikult vaja.

BMW SERVICE PARTNERS.
Alati sinu teenistuses: tänu meie ülemaailmsele võrgustikule oled harva BMW Service Partnerist kaugel. Ja olenemata sellest, kuhu sõidad, sillutavad optimaalsele teenindusele teed ühenduvus BMW peakontoriga ja jooksev teabeedastus.
Lastes auto eest hoolitseda kohalikul BMW Service Partneril, võid olla rahulik teadmises, et võid loota asjatundlikule, kõrgkvaliteetsele hooldusele, põhjalikku väljaõppe saanud spetsialistidele, kes teostavad remonti ja annavad sulle nõu, kasutades arvutipõhiseid info- ja diagnostikaseadmeid.

PARDADIAGNOSTIKA.
Kõrgtehnoloogiline hooldus: sõiduki sisseehitatud pardadiagnostika tuvastab ja registreerib eelnevalt võimalikud tõrked sõiduki elektri- ning elektroonikasüsteemis. Diagnostika alusel sooritab arvutipõhine süsteem kiire ja täpse rikkeotsingu. Lisaks toimub BMW Service Partneri ja BMW peakontoris töötavate spetsialistide vahel interaktiivne vahetu mõlemasuunaline teabevahetus, millega tagatakse hoolduse järjekindlalt kõrge tase.

ALATI PILDIL SEISUKORRAL PÕHINEVA HOOLDUSEGA.
BMW-st sai juba 1982. aastal esimene autotootja, kes kaotas jäigad hooldusvahemikud ja võttis kasutusele tegelikel vajadustel põhineva lähenemisviisi hooldusele. Olenevalt mudelist määratakse kuluvosade ja töövedelike seisukord nüüd andurite ning algoritmide abil või selliste parameetrite alusel nagu kilometraaž ja sõiduharjumused.
Mootori sisselülitamisel ilmub kuvale sõiduki olek ja see, millal on nähtud ette järgmine hooldus, selle lisaeelisega, et autohoolduse kohta antakse märku ainult siis, kui seda on tõesti vaja.

KEYREADER.
Uuenduslikud, kiired ja töökindlad: alates 2000. aastast ehitatud BMW mudelitel on salvestatud olulised sõidukiandmed, nt valmistajatehase tähis, kilometraaž või vahetu hooldusvajadus. Sinu BMW Service Partner saab vaadata teavet elektroonilisel seadmel KeyReader, kui auto hooldusele tuuakse. Sellega hoitakse ära teabe kahemõttelisus ja vääritimõistmine ning on enam aega arutada BMW teenindusnõustajaga konkreetseid küsimusi.