BMW X3 xDrive30e: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,1–1; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 26–22; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 24–22,3; sõiduulatus elektriga, km (WLTP)[1][2]: 81–90
Avasta pistikhübriidautode praktiline maailm. Tänu elektrimootori ja sisepõlemismootori kombinatsioonile pakuvad need sulle täielikku paindlikkust nii igapäevaelus kui ka reisimisel. Uuri lähemalt, kui suurt hulka eeliseid need uuenduslikud sõidukid võimaldavad.
BMW PISTIKHÜBRIIDID.
BMW 530e Touring: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1–0,7; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 22–16; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 23–20,5; sõiduulatus elektriga, km (WLTP)[1][2]: 84–98
BMW 330e Sedaan: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,1 - 0,8; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 25 - 19; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 23,6 - 20,7; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 85 - 101
BMW 330e xDrive Touring : kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,2 - 1; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 27 - 23; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 24,6 - 22,8; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 91-83
BMW 530e Sedaan: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 0,8–0,6; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 18–13; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 21,3–19,5; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 94–105
BMW M760e xDrive: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.consumptionWltpCombined}; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.emissionsWltpCombined}; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: {techdata.electricConsumption}; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}
BMW 230e xDrive Active Tourer: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.consumptionWltpCombined}; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.emissionsWltpCombined}; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: {techdata.electricConsumption}; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}
BMW 750e xDrive: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.consumptionWltpCombined}; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.emissionsWltpCombined}; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: {techdata.electricConsumption}; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}
BMW X3 xDrive30e: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,1–1; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 26–22; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 24–22,3; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 81–90
BMW X1 xDrive30e: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 0,9–0,7; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 21–16; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 18,2–16,8; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 77–85
BMW X5 xDrive50e: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,2–0,8; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 28–19; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 30,7–26,3; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 88–104
BMW XM: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 2–1,6; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 44–37; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 33,6–32,7; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 75–81
PARIM MÕLEMAST MAAILMAST.
BMW X-i pistikhübriidid ühendavad tõhususe ja võimsuse piisavalt suure elektrilise sõiduulatusega, millega saad tehtud kõik igapäevased käigud. Rääkimata jõulisest ajamist, mis on loodud ületama kõiki sinu sõidukatsumusi. Avasta meie linnamaasturimudelid, nagu BMW X3, X1 ja X5 ning lõika kasu nende jõuliste hübriidautode tõhususest.
Valik on sinu: elegantne sedaan või praktiline universaalkerega mudel. BMW 3. ja 5. seeria hübriidmudelid on tõhususe ja dünaamika võrdkuju. Luksus kohtub keskkonnateadlikkusega.
Nii kasutatud kui ka uutes sõidukites. BMW pistikhübriidi ostmisel või liisimisel leiad sa alati õiged lahendused ja pakkumised, mis vastavad sinu isiklikele vajadustele ja eelistustele.
LEIA OMA BMW PISTIKHÜBRIID.
SINU UUS BMW ELEKTRIAUTO.
Vaata saadaolevaid BMW mudeleid ning osta või liisi oma BMW otse interneti teel. Täiselektrilised autod ja pistikhübriidid. Näiteks BMW iX, BMW i4 või BMW i3. Valikusse kuulub palju pakkumisi.
KASUTATUD BMW PISTIKHÜBRIIDID.
Kasutatud BMW autodel ei ole peitu pugemiseks põhjust. Sama kehtib loomulikult ka BMW pistikhübriidide kohta. Vaata saadaolevaid kasutatud BMW autosid, mida osta või liisida.
PAINDLIK. INTELLIGENTNE. BMW HÜBRIID.
TÄIELIK PAINDLIKKUS.
Lae oma autot mugavalt kogu Euroopas ühes suurimas laadimisvõrgustikus. Elektrimootori abil saad heitevabalt läbida kuni 100 km pikkuseid vahemaid. Sisepõlemismootor lülitub vajadusel automaatselt tööle.
VABAKÄIGUL VEEREMINE JA PIDURDAMINE TAGASTAVAD ENERGIAT.
Pidurdades või jala gaasipedaalilt tõstes taastab auto energiat. See omakorda muundab kineetilise energia elektriks, mis laeb akut ja suurendab pistikhübriidajami sõiduulatust.
AKU OPTIMEERIMINE JA MUGAVUS.
Seadista oma auto salongitemperatuur täpselt ette. Seisvas sõidukis eelkonditsioneeri kasutamine on praktiline võimalus nii suvel kui ka talvel. Suurem mugavus sõidu algusest peale on mõnus nii sulle kui ka su kaassõitjatele.
KUIDAS PISTIKHÜBRIIDID TÖÖTAVAD?
Pistikhübriidautodel on kaks ajamit: sisepõlemismootor ja elektrimootor. Need annavad hübriidautole toidet eraldi või koostöös. Akut saab laadida väljastpoolt just nagu täiselektrilise auto puhul. Siiski laetakse akut ka sõitmise ajal, näiteks pidurdamisel, sest elektrimootor toimib generaatorina.
KERGHÜBRIIDTEHNOLOOGIA.
Pidurdamisest genereeritud elektrienergiaga saab toetada sõiduki sisepõlemismootorit ja elektrisüsteeme. Sina saad omakorda kasu veelgi sportlikumast sõidudünaamikast. Sõiduk kiirendab jõulisemalt, vabakäigurežiim tähendab aga oluliselt väiksemat energiakasutust.
HÜBRIIDAUTODE EELISED.
MADALAM HEIDE.
Pistikhübriidautod on tavapärastest bensiini- ja diiselmootoriga autodest keskkonnahoidlikumad. Pistikhübriidid läbivad kuni 100 km pikkuseid vahemaid puhtalt elektri jõul ega tekita heiteid, vähendades seeläbi teedel sinu süsinikujälge.
PIKK SÕIDUULATUS.
Pistikhübriidautod kohanduvad sinu igapäevaeluga. Kui täiselektriline sõiduulatus pole sinu teekonna jaoks piisav, lülitub automaatselt tööle sisepõlemismootor. See teeb pistikhübriidid pikematel sõitudel paindlikumaks ja piirkondlikust laadimistaristust sõltumatuks.
MUGAV ELEKTRIAUTO LAADIMINE KODUS.
Pistikhübriidautot saad laadida mugavalt ja hõlpsasti kodus – just nagu täiselektrilist autot. Ilmselgelt on see praktiline, sest sisepõlemismootoriga autoga võrreldes vähendad sa ühtaegu nii kulusid kui ka CO₂-heidet. Seega saad nüüd nautida keskkonnateadliku liikuvus eeliseid lihtsalt ja mugavalt.
KODUS JA LIIKVEL OLLES
PISTIKHÜBRIIDIDE TÕHUS LAADIMINE.
PAINDLIK. LAE REISIDES KOGU EUROOPAS.
Liikvel olles saad laadida igal ajal kiiresti. Seda tänu lisavarustusena pakutavale laadimiskaablile (Mode 3). Lae oma pistikhübriidi avalikes laadimisjaamades üle kogu Euroopa. Sõiduki laadimise ajal saad teha oma muid asjaajamisi. Paljude supermarketite ja restoranide parklates ning avalikes parkimismajades on nüüd laadimisjaamad. Seega saad nautida oma elektriajami eeliseid kõikjal, kuhu satud.
PRAKTILINE. LAE LIHTSALT KODUS.
Oma pistikhübriidautot saad laadida mugavalt ja hõlpsasti kodus – just nagu täiselektrilist autot. BMW Wallbox on nutikas laadimislahendus sinu koju. BMW paindliku kiirlaaduriga saad oma sõiduki ühendada ka kodusesse seinakontakti. Lae oma hübriidautot regulaarselt, et nautida igapäevaelus täiselektrilise sõidu eeliseid.
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED.
TÄISELEKTRILINE ALTERNATIIV.
Sõida dünaamiliselt, mugavalt ja heitevabalt. Meie täiselektrilised autod on varustatud tipptasemel ajamitehnoloogia, praktiliste laadimisvõimaluste ja pika sõiduulatusega. Sina saad omakorda kasu väiksematest hoolduskuludest kui sisepõlemismootoriga autode puhul.
ELEKTRIAUTODE KULUD.
Kui palju maksab elektriauto laadimine? Säästa raha tänu soodsamatele teeninduskuludele ja madalamatele maksudele. Kas elektriautodele on saadaval toetusi või soodustusi? Saa teada, kas elektriauto on sinu jaoks mõistlik valik.
LISATEAVE.
TEE OMA VALITUD BMW
MUDELIGA PROOVISÕIT.
Kas soovid isiklikult kogeda, kuidas on sinu ideaalset elektrimudelit juhtida ja milline on selle tunnetus? Broneeri endale lihtsalt interneti teel sobiv proovisõiduaeg. Sinu kohalik BMW partner võtab sinuga ühendust ja edastab kogu vajaliku teabe.
SOOVID PERSONAALSET NÕUSTAMIST?
Küsimuste korral ning lisateabe või hinnapakkumise saamiseks võta ühendust oma kohaliku BMW esindusega. Meie professionaalne BMW teeninduspersonal nõustab sind hea meelega telefoni teel või isiklikult.
BMW KLIENDITUGI.
BMW klienditugi on valmis aitama sind kõigis BMW-ga seotud küsimustes, et leiaksid neile vastused – sõltumata sellest, kas oled juba praegu BMW juht või kavatsed osta uue BMW.
Kütusekulu ja CO₂-heide.
BMW 530e Touring: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1–0,7; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 22–16; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 23–20,5; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 84–98
BMW 330e Sedaan: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,1 - 0,8; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 25 - 19; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 23,6 - 20,7; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 85 - 101
BMW 330e xDrive Touring : kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.consumptionWltpCombined}; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.emissionsWltpCombined}; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: {techdata.electricConsumption}; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}
BMW 530e Sedaan: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 0,8–0,6; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 18–13; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 21,3–19,5; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 94–105
BMW M760e xDrive: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,4–1,1; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 31–25; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 25,9–23,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 71–78
BMW 230e xDrive Active Tourer: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 0,9–0,8; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 20–19; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 17–16,1; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 83–88
BMW 750e xDrive: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,3–1; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 30–23; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 25,9–23,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 72–80
BMW X3 xDrive30e: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,1–1; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 26–22; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 24–22,3; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 81–90
BMW X1 xDrive30e: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 0,9–0,7; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 21–16; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 18,2–16,8; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 77–85
BMW X5 xDrive50e: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 1,2–0,8; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: 28–19; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: 30,7–26,3; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: 88–104
{model.description}: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.consumptionWltpCombined}; CO₂ heide, g/km (kombineeritud, WLTP)[1][3][4]: {techdata.emissionsWltpCombined}; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) [1][3][4]: {techdata.electricConsumption}; sõiduulatus elektriga, km (WLTP) [1][2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}
[1] Ametlikud andmed kütusekulu, CO₂-heite, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 kehtivale versioonile. Vahemike puhul võetakse WLTP järgi määratud andmetes arvesse kogu lisavarustust (konkreetsel juhul seda, mis on saadaval Saksamaa turul). Peale 2021. aasta 1. jaanuari värskelt tüübikinnituse saanud sõidukitele on ametlikud andmed saadaval ainult WLTP järgi. Lisaks sellele, vastavalt EÜ määrusele 2022/195 jäetakse alates 1. jaanuarist 2023 vastavustunnistustest välja NEDC-väärtused. Lisateavet WLTP ja NEDC mõõtmismenetluste kohta leiad aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html
Lisateavet uute sõiduautode kütusekulu ja ametliku mudelipõhise CO₂-heite kohta leiad teosest „Uute sõiduautode kütusekulu, CO₂-heide ja energiatarve“, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ning veebilehel https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.
[2] Sõiduulatus sõltub paljudest teguritest, eriti aga individuaalsest sõidustiilist, sõidutingimustest, välistemperatuurist, soojenduse/kliimaseadme ja eelsoojenduse kasutamisest.
[3] Bensiinimootorite sooritusvõime andmed kehtivad sõidukitele, mis kasutavad kütust oktaaniarvuga 98. Kütusekulu andmed kehtivad sõidukite kohta, mis kasutavad etalonkütuseid ELi määruse 715/2007 kohaselt. Kasutada võib ka pliivaba kütust oktaaniarvuga 91 ja kõrgema oktaaniarvuga kütust, mille maksimaalne etanoolisisaldus on 10% (E10). BMW soovitab kasutada kütust oktaaniarvuga 95. Kõrgsoorituslike autode puhul soovitab BMW kütust oktaaniarvuga 98.
[4] Pistikhübriidi puhul: kaalutud, kombineeritud (EÜ vahelduvvooluga laadimise kaal)
[5] Laadimisvõime sõltub laetusest, ümbritseva keskkonna temperatuurist, individuaalsest sõiduprofiilist ja lisatarbijate kasutamisest. Näidatud vahemikud põhinevad WLTP parimal juhul. Laadimisaeg kehtib 23-kraadise välistemperatuuri korral pärast eelnevat sõitmist ja võib kasutuskäitumisest sõltuvalt erineda. külmumistemperatuurist madalamal temperatuuril on täiselektriline ajamisüsteem kasutatav alles pärast mõne kilomeetri läbimist, kui aku on soojenenud töötemperatuurini.