Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
GARANTII
GARANTII
Inchcape Motors Estonia OÜ annab BMW ja MINI sõidukitele ning BMW ja MINI originaalvaruosadele müügigarantii alljärgnevalt nimetatud tingimustel:
GARANTIITINGIMUSED
Inchcape Motors Estonia OÜ (edaspidi nimetatud: Müüja) annab BMW ja MINI sõidukitele (edaspidi nimetatud: sõiduk) ning BMW ja MINI originaalvaruosadele (edaspidi nimetatud: originaalvaruosa) müügigarantii alljärgnevalt nimetatud tingimustel:
1. GARANTII OBJEKT JA KEHTIVUSE ALUSED
1.1.Garantii on Müüja kohustus tasu eest või
tasuta kõrvaldada BMW ja MINI sõidukite ning originaalvaruosade valmistamise
või nendes kasutatud materjalide defektid, mida BMW tootjatehas määratleb oma
garantiitingimustes;1.2.BMW ja MINI sõidukite ja
originaalvaruosade garantii laieneb:1.2.1.Müüja poolt müüdud sõidukitele ja Müüja
poolt müüdud ning vastavalt tootja nõuetele paigaldatud originaalvaruosadele;1.3.1.Garantii kehtib ainult sõidukitele, mida
on kasutatud ja hooldatud vastavalt tootjatehase nõuetele. Garantii kehtib, kui
korralised hooldustööd on teostatud õigeaegselt.1.3.2.Originaalvaruosadele kehtib garantii
ainult nende paigaldamisel vastavalt BMW AG nõutele.2. GARANTIITÄHTAEG
2.1.Müüja annab sõidukile üldgarantii 24
(kakskümmend neli) kuud ilma läbisõidu piiranguta sõiduki esmaregistreerimise
või sõiduki üleandmise-vastuvõtmise akti koostamise päevast, olenevalt milline
eeltoodud tingimustest saabub varem. Müüja garanteerib, et nimetatud tähtaja
jooksul on sõiduk defektivaba lähtudes antud hetke tehnoloogilisest tasemest.2.2.1.Müüja annab sõiduki keredetailidele
läbiroostegarantii 144 (sada nelikümmend neli) kuud (12 aastat) sõiduki
esmaregistreerimise või üleandmise-vastuvõtmise akti koostamise päevast,
olenevalt milline eeltoodud tingimustest saabub varem. Müüja garanteerib, et
nimetatud tähtaja jooksul on sõiduki keredetailid roostevabad. Keredetailide
läbiroostegarantii ei kehti keredetailidele, mis ei ole metallist, samuti
sõiduki lisavarustusse kuuluvatele keredetailidele (esi- ja tagaspoilerid,
kaitserauad jne).2.2.2Müüja annab sõidukile värvigarantii 36
(kolmkümmend kuus kuud) sõiduki esmaregistreerimise või üleandmise-vastuvõtmise
akti koostamise päevast, olenevalt milline eeltoodud tingimustest saabub varem.2.3.Lepingu punktis 2.1. nimetatud garantii
ajal garantii korras sõidukile originaalvaruosade paigaldamise korral lõppeb
vastavate originaalvaruosade garantii samaaegselt sõiduki üldgarantii tähtaja
möödumisega.2.4.Müüja annab originaalvaruosadele (s.h. järelpaigaldatud
originaal lisavarustusele) garantii 24 (kakskümmend neli) kuud müüdud
originaalvaruosa üleandmise-vastuvõtmise akti koostamise päevast või müüdud
originaalvaruosa sõidukile paigaldamise päevast, olenevalt milline eeltoodud
tingimustest saabub varem. Müüja garanteerib, et nimetatud tähtaja jooksul on
originaalvaruosa defektivaba antud hetke tehnoloogilisest tasemest lähtudes.2.5.Müüja annab sõiduki kuludetailidele
garantii 24 (kakskümmend neli) kuud sõiduki või müüdud originaalvaruosa
üleandmise-vastuvõtmise akti koostamise päevast või müüdud originaalvaruosa sõidukile
paigaldamise päevast, olenevalt milline eeltoodud tingimustest saabub varem,
tingimusel, et kuludetaili defekt on põhjustatud kasutatud materjali veast
tingitud purunemisest, mida Klient ei tekitanud sõiduki ebaõige kasutamisega.2.6.Erandina käesolevate Garantiitingimuste
punktist 2.5., on järgnevalt nimetatud kuludetailidele kehtestatud lühendatud
garantiitähtaeg:2.6.1.piduriketaste garantii kestvusega mitte
kauem kui 24 (kakskümmend neli) kuud või kuni 30 000 (kolmkümmend tuhat)
kilomeetrit läbisõitu sõiduki või müüdud originaalvaruosa
üleandmise-vastuvõtmise akti koostamise või müüdud originaalvaruosa sõidukile
paigaldamise päevast , olenevalt milline eeltoodud tingimustest saabub varem.
Eeldusel, et kulumispiir ei ole ületatud;2.6.2.piduriklotside garantii kestvusega mitte
kauem kui 24 (kakskümmend neli) kuud või kuni 20 000 (kakskümmend tuhat)
kilomeetrit läbisõitu sõiduki või müüdud originaalvaruosa
üleandmise-vastuvõtmise akti koostamise või müüdud originaalvaruosa sõidukile
paigaldamise päevast, olenevalt milline eeltoodud tingimustest saabub varem.
Eeldusel, et kulumispiir ei ole ületatud;2.6.3. hõõgpirnide garantii kestvusega mitte
kauem kui 12 kuud sõiduki või müüdud originaalvaruosa üleandmise-vastuvõtmise
akti koostamise või müüdud originaalvaruosa sõidukile paigaldamise päevast ,
olenevalt milline eeltoodud tingimustest saabub varem;2.7.Müüja annab sõiduki rehvidele garantii
rehvide tootjatehase poolt ette nähtud tingimustel ja tähtajaks.2.8.Müüja annab tema poolt teostatud rataste
tasakaalustamise töödele garantii kestvusega kuni 2000 (kaks tuhat) kilomeetrit
läbisõitu alates tööde teostamise hetkest.2.9.Müüja annab tema poolt teostatud
veermikugeomeetria reguleerimistöödele garantii kestvusega kuni 2000
kilomeetrit läbisõitu, alates tööde teostamise hetkest juhul, kui kordus
reguleerimistööde algmõõtmise tulemus ei erine oluliselt eelmise reguleerimise
lõppmõõtmise tulemusest.3. GARANTII ENNETÄHTAEGSELT LÕPETAVAD ASJAOLUD
3.1. Garantii on välistatud juhtudel, kui:
3.1.1.Klient ei teavitanud Müüjat sõidukil või
originaalvaruosal ilmnenud defektist viivitamatult ning ei andnud Müüjale
võimalust ilmnenud defekti üle vaadata ning seda koheselt likvideerida.
Viivitamatu teatamise kohustust on igal juhul rikutud, kui defektist ei ole
Müüjat teavitatud hiljemalt 5 päeva jooksul arvates defekti ilmnemisest.3.1.2.Sõidukit või originaalvaruosa on
kasutatud mittevastavuses ekspluatatsiooninõuetega või seda on üle koormatud
(sealhulgas kasutatud võistlusspordis).3.1.3.Sõidukit või originaalvaruosa on
parandatud, hooldatud või ümber ehitatud töökojas, kus pole järgitud BMW
tootjatehase nõudeid. Sõidukile on teostatud tootja nõutele mittevastavaid
värvitöid ja/või kereremonditöid.3.1.4.Sõidukile või originaalvaruosale on paigaldatud
osasid, mida BMW tootjatehas ei aktsepteeri.3.1.5.Sõidukit või originaalvaruosa on
modifitseeritud või täiendatud viisil, mida BMW tootjatehas ei aktsepteeri.3.1.6.Klient ei ole järginud sõiduki
kasutamist, remonti ja/või hooldust sätestavaid nõudeid, millised on toodud
hoolduskäsiraamatus(kasutamisjuhend) ja service-raamatus. Klient ei ole
teostanud hooldustöid õigeaegselt.3.2.Käesolevate Garantiitingimuste punktis
2.2.1. ja 2.2.2. nimetatud sõiduki keredetailide läbiroostegarantii ja
värvigarantii kehtib üksnes tingimusel, kui Klient on omal kulul õigeaegselt ja
nõuetekohaselt kõrvaldanud kriimustused, mõlgid, lahtisest teekattest tingitud
värvikahjustused, avariikahjustused ja keskkonnafaktoritest tingitud
keredetailide kahjustused.3.3.Garantii alla ei kuulu sõiduki ja tema
osade loomulik kulumine.3.4.Garantii alla ei kuulu keskkonna mõjutuste
tõttu tekkinud defektid.3.5.Garantii alla ei kuulu tavapärased
hooldustööd.3.6.Garantii alla ei kuulu juhtumid, milliste
puhul on tegemist teise sihtturu jaoks toodetud sõiduki kohandamisega
kohalikele tingimustele (nt Põhja-Ameerika sõiduki raadio väljavahetamine, kuna
sagedusala on erinevalt diferentseeritud).3.7.Garantii alla ei kuulu hooldus- ja
remonttööde käigus kasutatud vedelikud ja gaasid (õlid, jahutusvedelik,
pidurivedelik, jahutusaine jms).3.8.Garantii alla ei kuulu sõiduki tavapärase
hoolduse käigus teostatud programmeerimis-, reguleerimis- ja muud
seadistustööd, mis on teostatud seoses sõiduki kohandamisega Kliendi nõuetele
ning milliste seadistustööde teostamine ei ole seotud garantii alla kuuluvate
defektide kõrvaldamisega.3.9.Tuning ja ümberehitatud detailid ei kuulu garantii
alla.4. GARANTIIST TULENEVATE NÕUETE ESITAMINE
4.1.Kliendil on õigus nõuda Garantiitingimuste
alapunktis 2 nimetatud garantiitähtaja jooksul sõiduki või originaalvaruosa
defektide kõrvaldamist, lähtudes alljärgnevast protseduurist:4.1.1.Klient kohustub viivitamatult teavitama
Müüjat ilmnenud defektist kirjalikus vormis (kirja, faksi, e-maili jne teel)
mitte hiljem kui 5 päeva jooksuldefekti ilmnenise hetkest;4.1.2.Kliendile vormistatakse Garantiitööde
tellimus, milline peab olema kinnitatud Kliendi allkirjaga.4.2.Müüja kohustub garantii alla kuuluvad
defektid kõrvaldama. Defektide kõrvaldamine toimub BMW tootjatehase poolt
valitud ühel alljärgnevalt nimetatud viisil:4.2.1.defektse sõiduki või originaalvaruosa
parandamine;4.2.2.defektse osa asendamine vastava uue
varuosaga.4.3.Kui Müüja on defektse originaalvaruosa
asendanud uuega, läheb välja vahetatud originaalvaruosa Müüja omandisse.4.4.Müüjal on õigus kasutada garantiitööde
teostamisel autoriseeritud alltöövõtjaid.4.5.Kui garantiitööde teostamisel ilmneb
vajadus täiendavate hooldustööde järele, on Müüja kohustatud Klienti sellest
teavitama. Täiendavate hooldustöödega seonduvad kulutused kannab Klient.4.6.Juhul, kui sõiduk muutub liikumisvõimetuks
garantii korras kõrvaldatava defekti tõttu, võtab Klient ühendust Müüjaga,
kelle esindaja otsustab, kas vajalikud remonttööd sooritatakse kohapeal või Müüja
töökojas. Viimasel juhul kompenseeritakse Kliendile põhjendatud
pukseerimiskulud kuni lähima BMW tootjatehase autoriseeritud esinduseni.
Pukseerimiskulude kompenseerimine kehtib ainult Sõiduki garantii korral, ei
kehti originaalvaruosade ega kere –ja värvigarantii puhul.4.7.Sõiduki või originaalvaruosa
garantiiremondis viibimise tõttu kantud kulutused rendiautole, majutusele jne.
ei kuulu garantii korras hüvitamisele.5. MUUD TINGIMUSED
5.1.Sõiduki omandiõiguse muutumine ei mõjuta
käesolevates Garantiitingimustes sätestatud garantiikohustuste kehtivust.