BMW iX3: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 18,0–17,6; sõiduulatus elektriga, km (WLTP)[2]: 461–471
Elektriautode kulueelised.
Elektriautod on olnud juba kaua midagi palju enamat kui investeering tulevikku. Tänapäeval pakuvad need juba hulka eeliseid, mis muutuvad iga uue mudelipõlvkonnaga järjest veenvamaks. Elektrisõiduk on kallim kui võrreldava suurusega sisepõlemismootoriga sõiduk, kuid selle kasutusea jooksul on ülalpidamise kogukulud väiksemad.
Liising, finantseerimine, teenused ja kindlustus.
Sinu uus täiselektriline BMW on käeulatuses. Täienda spetsiaalselt sulle tehtud liisingu- või finantseerimispakkumist atraktiivsete teenuste ja kindlustusega – kõik ühes paketis.
Kõik ühes. Lihtsalt nutikas. BMW Financial Services
Elektriautode igapäevased eelised.
BMW elektrisõidukiga on ringiliikumine järjest lihtsam, eriti asulates ja linnades. Sageli on erakasutuses elektriautodel lubatud bussirajal sõita. Parkimistasud on tavaliselt väiksemad või puuduvad üldse.
Muljetavaldava kasutuseaga akud.
Elektrisõidukite akud on töötatud välja äärmiselt hoolikalt. Nende kasutusiga on võimalik pikendada, kui kasutad sobivat sõidustiili. Muu hulgas on abi sellest, kui hoida aku laetuse taset vahemikus 10–80%. Nutikas soojenduse juhtimine reguleerib aku optimaalsele töötemperatuurile ja väldib ülekuumenemist.
Tasuta sõitmine heitevabades tsoonides.
Heitevabades tsoonides võivad sõita ainult teatud heitenormidele vastavad sõidukid. BMW täiselektrilised mudelid võivad nendes tsoonides sõita tasuta, eeldusel et need täidavad kohaldatavaid nõudeid. Saksamaa elektritranspordi seaduses on sätestatud ka spetsiaalsed load keelatud tsoonides ja rahustatud liiklusega tsoonides sõitmiseks.
Elektriautode keskkonnamõju.
Elektriautode energiatagastuse eelised.
Regeneratiivpidurdust nimetatakse ka rekuperatsiooniks ehk energiatagastuseks. Kui sõiduk pidurdab, muundatakse selle protsessi käigus kineetiline energia elektrienergiaks. Elektrisõiduki sõiduulatus oleneb sõidustiilist ja marsruudi profiilist. Veel üks eelis on see, et hõõrdumisel eralduvatest piduriosakestest põhjustatud saastet on vähem.
BMW i5 M60 xDrive Sedan: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 19,5–17,1; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 472–539
Suurem kasutegur.
Sõiduki kasutegur näitab edastatud energia osakaalu, mida tegelikult edasiliikumiseks kasutatakse. Kui arvestada ettenähtud ELi sõidutsüklit (WLTP) ning aku laadimise ja tühjenemise käigus tekkinud kadusid, on BMW praeguse põlvkonna elektriajamisüsteemide kasutegur ligikaudu 75%.
BMW elektriautoga sõitmisel kasutatakse laetud energiast umbes 75% tegelikult edasiliikumiseks. Sisepõlemismootoriga sõidukite kasutegur on võrreldavates tingimustes ligikaudu 33%. Sisepõlemismootoriga sõidukite kasutegurit vähendab heitsoojus.
BMW elektriautode lai valik.


BMW i4 eDrive40: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 18,6 - 15,4; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 491 - 600
BMW i4 M50 xDrive: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 21,9 - 17,6; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 416 - 520
BMW i5 eDrive40 Sedan: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 18–14,8; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 511–625
BMW i5 M60 xDrive Sedan: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 19,5–17,1; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 472–539
BMW i5 eDrive40 Touring: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 18,6–15,4; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 493–601
BMW i5 M60 xDrive Touring: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 20,2–17,7; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 453–522
BMW i7 xDrive60 Sedaan: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 22,2–18,5; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 518–624
BMW i7 M70 xDrive: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 23,9–20,8; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 486–559
BMW iX1 eDrive20: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 17,1–15,5; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 430–473
BMW iX2 xDrive30: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 17,7–16,3; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 417–448
BMW iX xDrive60: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 21,9 - 17,9; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 563 - 701
BMW iX M70 xDrive: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 23,5 - 20,6; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 521-600
Küsimused ja vastused elektriautode eeliste kohta.
Kogu teave elektrilise liikuvuse kohta.
Tarbimisväärtused ja CO₂-heide.
BMW i4 eDrive40: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 18,6 - 15,4; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 491 - 600
BMW i4 M50 xDrive: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 21,9 - 17,6; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 416 - 520
BMW i5 eDrive40 Sedan: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 18–14,8; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 511–625
BMW i5 M60 xDrive Sedan: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 19,5–17,1; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 472–539
BMW i5 eDrive40 Touring: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 18,6–15,4; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 493–601
BMW i5 M60 xDrive Touring: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 20,2–17,7; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 453–522
BMW i7 xDrive60 Sedaan: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 22,2–18,5; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 518–624
BMW i7 M70 xDrive: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 23,9–20,8; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 486–559
BMW iX1 eDrive20: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 17,1–15,5; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 430–473
BMW iX2 xDrive30: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 17,7–16,3; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 417–448
BMW iX xDrive60: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 21,9 - 17,9; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 563 - 701
BMW iX M70 xDrive: energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP)[1]: 23,5 - 20,6; sõiduulatus elektriga, WLTP (km)[2]: 521-600
[1] Ametlikud andmed kütusekulu, CO₂-heite, energiatarbe ja sõiduulatuse kohta määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad Euroopa määruse (EÜ) nr 715/2007 kehtivale versioonile. Vahemike puhul võetakse WLTP järgi määratud andmetes arvesse kogu lisavarustust (konkreetsel juhul seda, mis on saadaval Saksamaa turul). Peale 2021. aasta 1. jaanuari värskelt tüübikinnituse saanud sõidukitele on ametlikud andmed saadaval ainult WLTP järgi. Lisaks sellele, vastavalt EÜ määrusele 2022/195 jäetakse alates 1. jaanuarist 2023 vastavustunnistustest välja NEDC-väärtused. Lisateavet WLTP ja NEDC mõõtmismenetluste kohta leiad aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html
Lisateavet uute sõiduautode kütusekulu ja ametliku mudelipõhise CO₂-heite kohta saab materjalist „Uute sõiduautode kütusekulu, CO₂-heide ja energiatarve“, mis on tasuta saadaval kõigis müügiesindustes ning veebilehel https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.
[2] Sõiduulatus sõltub paljudest teguritest, eriti aga individuaalsest sõidustiilist, sõidutingimustest, välistemperatuurist, soojenduse/kliimaseadme ja eelsoojenduse kasutamisest.
[3] Laadimisvõime sõltub laetusest, ümbritseva keskkonna temperatuurist, individuaalsest sõiduprofiilist ja lisatarbijate kasutamisest. Näidatud vahemikud põhinevad WLTP parimal juhul. Laadimisaeg kehtib 23-kraadise välistemperatuuri korral pärast eelnevat sõitmist ja võib kasutuskäitumisest sõltuvalt erineda.
[4] Lisanduv sõiduulatus pärast 10 minutit suure võimsusega laadimist määrati DIN 70080 kohaselt WLTP tsükli alusel. See oleneb sõiduki varustusest, individuaalsest sõidustiilist, välistemperatuurist, aku laetuse tasemest ja lisaseadmete kasutamisest.