Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.

TULEVIK ON ELEKTRILINE, DIGITAALNE JA RINGMAJANDUSLIK.
Jätkusuutlikkus on BMW Groupi üks põhieesmärke ja see on ettevõtte strateegias tugevalt kinnistunud. Samas võimaldab see vaadata tagasi pikale traditsioonile, kui tekib küsimus, kuidas jätkusuutlikus juhtimises edasisi edusamme teha. Kuulutatud eesmärk on terviklik lähenemisviis, mis hõlmab kogu väärtusahela ulatuses kolme sammast: ökoloogiline, sotsiaalne, majanduslik ja keskendumine ringmajandusele. Selles skeemis on elektrisõidukite arendamine ülioluline tegur, kuid mitte ainus: BMW Groupi jaoks ulatub jätkusuutlikkus tarneahelast arenduse ja tootmise kaudu kõigi sõidukite kasutusetapi lõpuni ning veelgi kaugemale.
BMW SÕIDUKI JALAJÄLG.

Muutus algab läbipaistvusest.
Kuidas saan ma teada oma tulevase sõiduki keskkonnajälje? Selle vastuseks on BMW sõiduki jalajälje programm. Neli peamist jätkusuutlikkuse kriteeriumi – KLIIMAMÕJU, ÖKONOOMSUS, RINGLUS, TARNEAHEL – ja ulatuslik Saksa Tehnilise Järelevalve Ameti poolt kinnitatud elutsükli hindamine (LCA) annavad sulle tervikliku pildi.
TUTVU MEIE TERVIKLIKU LÄHENEMISVIISIGA JÄTKUSUUTLIKKUSELE NING MUDELIGA i5.
SELGED EESMÄRGID.

2025.
Uus klass seab jätkusuutlikkusele uued etalonid.
Tootmise algus BMW iFactory tehases Debrecenis, Ungaris:
- tehase tööks ei kasutata fossiilseid energiaallikaid;
- materjalide ja energiaallikate ringmajanduse pidev laiendamine;
- täiselektrilised mudelid.

2030.
CO₂-heidete vähendamine 40% sõiduki kogu elutsükli jooksul tähendab järgmist.
- 20% tarneahelas
- 80% tootmises
- 50% kasutusetapis
- 2030. aastal peaksid täiselektrilised BMW ja MINI sõidukid moodustama vähemalt 50% kõigist tarnetest.

Pikaajaline
BMW Groupi selge eesmärk on saada SBTi kohaselt kliimaneutraalseks. Selle tagamiseks on ettevõte seadnud 2030. aastaks konkreetsed eesmärgid ja verstapostid.
JÄTKUSUUTLIKKUS ON BMW GROUPI STRATEEGIA LAHUTAMATU OSA.
MEIE TERVIKLIK KOLME SAMBAGA LÄHENEMISVIIS.

Ökoloogiline.
BMW Group tunneb end kohustatud saavutama Pariisi kliimakokkuleppe eesmärgid ja vähendama CO₂-heiteid kogu väärtusahelas, järgides samal ajal kõiki ökoloogilisi suuniseid. Olulised aspektid on keskkonnakaitse, tõhus juhtimine saadaolevate ressurssidega ja ringmajanduse kui olulise põhielemendi edasiarendamine.

Sotsiaalne.
BMW Group näeb end ettevõtte ja tööandjana, kellel on sotsiaalne vastutus oma töötajate ja ühiskonna eest. Seepärast väärtustame väga meie töötajate tervist, mitmekesisust ja arenguvõimalusi. Ülemaailmse ettevõttena on BMW Group samamoodi teadlik oma vastutusest ühiskonna ees.

Majanduslik.
BMW Group on teadlik oma majanduslikust tähtsusest ja korraldab ettevõtte üldjuhtimist kooskõlas vastutustundlike põhimõtetega, mis on suunatud ettevõtte väärtuse jätkusuutlikule kasvatamisele. Võtmetähtsusega on suuniste järgimine, mida peame pikaajalise edu nurgakiviks ja mis on meie ettevõttekultuuris kindlalt juurdunud. Selle lähenemisviisiga püüame vältida rahalist kahju ja usalduse kaotamist meie vastu juba eoses. Sellest tulenevalt ei jäta meie võimalike riskide käsitlemine kunagi arvestamata tulevikku ja tagajärgi meie ettevõttele.
BMW GROUPI ARUANNE.
KOONDARUANNE PRAEGUSE OLUKORRA KOHTA.

BMW Group näeb oma vastutust ettevõtte aruandluse jätkusuutlikkuses, mõõdetavuses ja läbipaistvuses.
- Alates 2020. aastast oleme ühendanud oma aastaaruande jätkusuutlikkuse aruandega, et koostada üks koondaruanne.
- 2022. aastal sai BMW Group DAX 40 aktsiaindeksi ettevõtete seas jätkusuutlikkuse parima aruandluse eest auhinna Building Public Trust Award.
- See koondaruanne annab täpse ülevaate meie eesmärkidest jätkusuutlikkuse valdkonnas ja näitab ka iga-aastaseid saavutatud eesmärke.
BMW JÄTKUSUUTLIKKUSE HINNANGUD.
BMW GROUP SELLISTES ORGANISATSIOONIDES NAGU ECOVADIS.

BMW Group peab väliseid hinnanguid väga oluliseks viisiks partneritele ja klientidele objektiivsete hinnangute esitamiseks. Seetõttu palume alati, et välisavalduste nõudmised esitataks BMW Groupi pressiesindajatele ja BMW Groupi võtmekliendihalduritele, et konkreetsetest teemadest või küsimustest täielik ülevaade saada.
TEENUSED.
BMW Groupil on lai valik vahendeid ja teenuseid, mis toetavad ettevõtetest kliente nende jätkusuutlikkuse eesmärkide saavutamisel, et nad saaksid oma sõidukikasutust veelgi tõhusamalt ja jätkusuutlikumalt korraldada. Üks selle näidetest on sõidukipargi andmete tööriist. See tööriist pakub BMW või MINI sõidukipargi omanikele rohkelt teenuseid ja esitab mitmesuguseid sõidukiandmeid. Sõidukipargi andmeid pakutakse viies moodulis ja need hõlmavad rohkem kui kümmet asjakohast rakendusjuhtumit sõidukipargi haldamise kohta. Alates läbisõidust ja lepingute haldamisest kuni sõidukite oleku ja GPS-asukohtade kuvamiseni. See hõlmab lisaks teenindus-, hooldus- ja tarbimisteavet. Alates 2023. aastast lisandub pakkumisse veel kolm uut jätkusuutlikkusega seotud teenusevalikut. Andmetele pääseb juurde kas otse veebisaidi kaudu või paindlikult liidese (API) kaudu.
JÄTKUSUUTLIKKUSE VALDKONNA VERSTAPOSTID.
JÄTKUSUUTLIKKUSEL ON BMW GROUPIS PIKK AJALUGU.
- 1970ndad
- 2000
- 2010ndad
- 2020ndad

1972.
BMW 1602 Elektrot esitletakse Müncheni olümpiamängudel avalikkusele kui esimest elektriajamiga BMW sõidukit.

1973.
BMW Group on esimene autotootja maailmas, kes määrab ametisse oma keskkonnaametniku.

2000.
Jätkusuutlikkusest saab BMW Groupi ettevõttestrateegia peamine juhtpõhimõte.

Alates 2001.
BMW Groupi liikmelisus ÜRO globaalses kokkuleppes. Avaldatakse esimene BMW jätkusuutlikkuse aruanne.

2007.
BMW EfficientDynamicsi tehnoloogilised arendused seoses kütusekulu vähendamisega näitavad teed tulevikku.

2009.
Jätkusuutlikkusest saab BMW Groupi püsiv ettevõtte sihtmärk.

2011.
Jätkusuutlikkus on hankeprotsessi lahutamatu osa ja oluline ostukriteerium.

2012.
Kümne jätkusuutlikkuse eesmärgi määratlemine, mis tuleb saavutada 2022. aastaks.

2013.
BMW i3 esitletakse avalikkusele elektrilise liikuvuse teerajajana.

Alates 2014.
BMW Groupi hinnang EcoVadise platvormi kaudu.

2020.
Ambitsioonikate eesmärkide määratlemine CO₂-heidete vähendamiseks kogu väärtusahelas.

Alates 2020.
Jätkusuutlikkus on BMW Groupi strateegilise suunitluse keskmes.

2021.
BMW i Vision Circular kui ringmajanduse teerajaja. Esimene koondaruanne avaldatakse 2020. aasta kohta.
KKK.
Kuidas on jätkusuutlikkus BMW Groupis kinnistunud?
BMW Groupi konkreetsed eesmärgid on suunatud CO2 heitkoguste vähendamisele, ressursside kasutamise tõhustamisele ning sotsiaalsete ja keskkonnastandardite edasisele parandamisele. Sel põhjusel seati juba 2020. aasta juulis selged eesmärgid, mis tuleb saavutada aastaks 2030. Eesmärgid hõlmavad teemasid nagu CO2-heitme vähendamine ja elektritransport, ringmajandus, keskkonna- ja sotsiaalsed standardid ning sotsiaalne vastutus.
BMW Group võtab terviklikku lähenemist kestlikkusele väga tõsiselt. Seetõttu on kõik kolm kestlikkuse mõõdet (keskkond, sotsiaalsed probleemid, vastutustundlik ettevõtte juhtimine) olulised tegurid kõigi projektide otsustusprotsessides. Just seepärast rakendame kestlikkuse meetmeid kogu ettevõttes, eriti disainis, arenduses ja tootmises ning müügis. Lisaks kasutame sihtotstarbelisi meetmeid, et motiveerida oma müügiesindusi erinevates tegevusvaldkondades kestlikumaks muutuma.
Kas BMW Group on EcoVadise liige? Kus ettevõtte rahvusvahelise valdkonnaülese võrdluse pingereas paikneb?
BMW Group on EcoVadise liige ja kuulub valdkonna edetabelis parima 2% hulka: EcoVadise skoor (2022. aasta novembri seisuga) on 75/100, võrreldes valdkonna keskmisega 45/100.