Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.

SOTSIAALNE.
JÄTKUSUUTLIKKUSE KESKMES ON INIMESED.
BMW Groupis on jätkusuutlikkuse fookus suunatud eelkõige sotsiaalsetele aspektidele, kus tähelepanu keskmes on tööstandardid ja inimõigused. See on valdkond, kus oleme mures tagajärgede pärast, mida meie majandustegevus üksikisikutele ja sotsiaalsetele rühmadele kogu meie väärtusahela ulatuses põhjustab. Kuid selleks peame üle vaatama ka meie ettevõttesisesed tegevused: BMW Group on teadlik oma vastutusest tööandjana ja arvestab sellega jätkusuutlikkusele suunatud jõupingutustes.
TÖÖSTANDARDITE JA INIMÕIGUSTE RAKENDAMINE BMW GROUPIS.
ÜLEMAAILMNE RAKENDAMINE.

Rahvusvaheliselt tunnustatud keskkonnakaitse- ja sotsiaalkriteeriumide suunised on BMW Groupi kogu väärtusahela mõõdupuu.
See mõjutab eelkõige järgmist.
- Majanduskoostöö ja Arengu Organisatsiooni (OECD) suunised rahvusvahelistele ettevõtetele
- ÜRO äritegevuse ja inimõiguste juhtpõhimõtted
- ÜRO globaalse kokkuleppe kümme põhimõtet
- Rahvusvahelise Kaubanduskoja (ICC) ettevõtete jätkusuutliku arengu harta sisu
- ÜRO Keskkonnaprogrammi (UNEP) puhtama tootmise deklaratsioon
Need reeglid on meie töötajate esindajate osalusel muudetud ettevõttesisesteks koodeksiteks ja põhimõteteks, mis suunavad vastavalt meie tegevust.
TARNEAHELAD.

Autotööstus on tihedalt integreeritud ülemaailmsetesse tarneahelatesse. BMW Groupi jätkusuutlikkuse standard tarnijate võrgustikule nõuab, et inimõigusi järgitaks nende ahelate igas lülis. Oma ökoloogilise ja sotsiaalse vastutuse täitmiseks järgime ostmisel ja tarnijate võrgustikus mitmeastmelist hoolsuskohustuse protsessi. BMW Groupi edasimüüjate ja maaletoojate lepingutes nõutakse samuti nõuete täitmist ja inimõiguste järgimist.
BMW GROUP TÖÖANDJANA.

Töötajate tingimused.
Töötajatel on töökorralduses eri nõudmised. Seetõttu pakub BMW Group individuaalset loomingulist vabadust selliste meetmete kaudu nagu:
- paindlik tööaeg;
- mobiilne töö;
- täiendavad puhkepäevad töötasu vastaval määral vähendamise eest;
- puhkeperioodid
- alalised ja mittealalised osalise tööajaga lahendused
2021. aastal aitasid need meetmed kaasa sellele, et BMW Group suutis säilitada uuringuasutuse Universumi reastatud maailma atraktiivseimate tööandjate edetabelis oma kõrgeima positsiooni populaarseima autotootjana. (Maailma atraktiivseimad tööandjad, kehtib alates 2021. aastast)

Mitmekesisus.
BMW Group peab mitmekesisust tugevuseks. Mitmekesine tööjõud toob igapäevatöösse eri seisukohti, kogemusi ja oskusi, tugevdades seeläbi uuenduslikku tugevust ja konkurentsivõimet. Seetõttu kasutame koolitusi, vestlusi ja peame dialoogi, et teadvustada töötajatele ja juhatusele, millise positiivse panuse saab mitmekesisus ettevõttes anda. Peale selle edendab BMW Group mitmekesisust ja võrdseid võimalusi personali arendamisel. Peamised põhimõtted, nagu kaitse diskrimineerimise eest, kõigi töötajate võrdne kohtlemine ja lugupidamine igapäevases äritegevuses, on kindlalt sätestatud suunistes, mille hulka kuuluvad näiteks BMW Groupi käitumiskoodeks ning BMW Groupi inimõiguste ja töötingimuste koodeks.

Kultuuridevaheline kommunikatsioon.
Rahvusvahelise tööjõu ja kuuel mandril asuvate tegevuskohtadega ettevõttena oleme osa ühiskonnast. Sellest tulenevalt ulatub meie ökoloogiline, majanduslik ja sotsiaalne vastutus ka meie põhitegevusest kaugemale – oleme pühendunud parematele elutingimustele ja õppimisvõimalustele ning kultuuridevahelisele kommunikatsioonile. BMW Groupis teevad edukalt koostööd enam kui 110 riigist pärit inimesed. Kultuuridevahelise kommunikatsiooni edendamisele on suunatud lai valik isikliku arengu, kvalifikatsiooni täiendamise ja koolituste pakkumisi ning mitmed suhtlusvõimalused. Peale selle oleme alates 2011. aastast koos ÜRO Tsivilisatsioonide Liiduga (UNAOC) regulaarselt välja andnud kultuuridevahelise innovatsiooni auhinda projektide eest, millega otsitakse konstruktiivseid lahendusi rahvusvahelistele pingetele ja konfliktidele.

Töötajate pühendumus.
Paljud BMW Groupi töötajad kogu maailmas on seotud sotsiaalsete ja ökoloogiliste põhjustega. BMW Group toetab aktiivselt hõlpsat viisi selle sotsiaalse kaasatusega ühineda, näiteks sotsiaalteemalise nädala kaudu, loengute ja prooviüritustega või sotsiaalturul, mis on digitaalne platvorm, kus töötajad saavad hankida ja vahetada teavet heategevusprojektide kohta. Lisaks on paljud töötajad kaasatud sisevõrgustikesse. Nende hulka kuuluvad naiste võrgustikud paljudes kohtades või BMW Group PRIDE – algatus, mis on piiriüleselt pühendunud LGBTQ+* kogukonna huvidele. Kümme aastat on eriti väärilisi kaasatusi autasustatud BMW Groupi preemiaga sotsiaalse pühendumuse eest. Iga preemia summa on 10 000 eurot ja sellega toetatakse otse vastavat abiprojekti.