Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
MU PEA ON TÄIS IDEESID, MITTE KOKKULEPITUD AEGU.
#WHATEVERHAPPENS. BMW TELESERVICES.
BMW Teleservices-teenustega naudid sa hooldusküsimustes maksimaalset turvalisust ja mugavust. Pisihooldusest kuni kiire avarii- ja rikkeabini – BMW Teleservices ja BMW ConnectedDrive tagavad, et sul pole õigel ajal õige abi saamiseks vaja ise kuigi palju teha. Sinu BMW tuvastab vajaduse automaatselt ning edastab kõik olulised sõiduki andmed meie spetsialistidele. See tagab õigel ajal õigete meetmete kasutuselevõtu.
BMW TELESERVICES: BMW CONNECTEDDRIVE’IGA TASUTA.
On sul BMW ConnectedDrive või hädaabikõne funktsioon? Kui on, siis saad BMW Teleservices-funktsioone tasuta kasutada. Tee need kolm sammu, et sinu Service Partner saaks sinu hooldusgraafikut hallata.
Nii saad TeleServices-funktsioone täies mahus kogeda:
- Registreeru BMW ConnectedDrive’i portaalis või My BMW rakenduses.
- Liida oma sõiduk enda kontoga.
- Vali oma BMW Service Partner otse BMW ConnectedDrive’i portaalis, My BMW rakenduses või oma sõiduki iDriveDisplay suvandist BMW ASSISTANCE > SERVICE PARTNER.
BMW TELESERVICE’I KÕNE.
Kui on aeg hoolduseks või esineb rike, pakub BMW Teleservice’i kõne sulle ja sinu eelistatud Service Partnerile kogu asjakohast teavet. Juba enne sinuga hoolduse kokkuleppimiseks ühendust võtmist teab sinu BMW Service Partner sinu sõiduki seisukorda, saab tellida varuosi ning on täielikult ette valmistatud, et sinu sõiduki konkreetseid vajadusi täita. Ühtlasi lühendab see hooldusaegset ootamist.
Süsteem tuvastab varakult ka planeerimata hooldustööde vajaduse, näiteks kulunud pidurite puhul. Vajalikku teavet jagatakse, et taolised puudused saaks aegsasti kõrvaldada. Sina ei pea enam millegi pärast muretsema ning sinu BMW püsib täiuslikus seisukorras.
Sinuga kontakteerumiseks ja hooldusaja kokkuleppimiseks saab sinu määratud Service Partner sinu sõiduki praeguseid BMW Teleservice’i kontaktandmeid kasutades sulle helistada või sõnumeid saata, näiteks sinu sõiduki hooldusaja meeldetuletuseks.
Eeliste ülevaade.
Kasuta ära täiendavat mugavust ja tõhusust.
- Hooldusvajaduse automaatne tuvastus
- Hooldusega seotud andmete otseedastus BMW-le
- Sinu eelistatud Service Partneril on juurdepääs hooldust puudutavale kuupäevale
- Hooldusaegade automaatne meenutus
- Optimaalselt ettevalmistatud ja tõhusam hooldus
- Lühemad hoolduse külastused
Täpsem teave
Seisukorral põhineva hoolduse (CBS) andurid jälgivad pidevalt vedelike (nt mootoriõli) taset ja kuluvkomponente (nt piduriklotse). Kui on vaja hooldusaega, edastab sinu BMW kõik hooldusega seotud andmed automaatselt BMW-le. Sulle helistab sinu eelistatud BMW Service Partner, kui oled selle ConnectedDrive’i portaalis valinud, et leppida vajadusel aeg kokku. Edastatavate andmete täpsuse tõttu on võimalik hooldus kõigi vajalike komponentide ja varuosadega ette valmistada, seega jääb sõiduk hoolduskeskusse võimalikult lühikeseks ajaks. Jäigad hooldusvahemikud võid unustada. Töökotta sõidad ainult vajaduse korral.
BMW RIKKELIIN.
Rikke korral tagame sulle parima võimaliku abi: BMW maanteeabiga saad võtta ühendust otse oma sõidukist, valides iDrive’i abil BMW ConnectedDrive’i menüüst BMW Assistance’i. Kõik olulised andmed sinu sõiduki seisukorrast ja hetkeasukohast edastatakse otse mobiilsusteenusele ja luuakse kõneühendus. Spetsialistid kas parandavad pisirikked eemalt või organiseerivad kohapealse abi.
Pärast oma nõusoleku andmist on uusima iDrive’i põlvkonnaga sõidukid suutelised vastama vajalike andmete päringule ja võimaldavad selle teabe kaugele edastamist. Selle tulemusena saab maanteeabi kõnekeskuse teenindaja sõiduki andmed kätte isegi siis, kui sa temaga telefoni teel kontakti võtsid.
Alternatiivina saad sa maanteeabi toimingu käivitada oma My BMW rakendusest. Ka sel juhul on abiliin võimeline saama kogu vajaliku teabe, et pakkuda sulle parimat võimalikku tuge.
Eeliste ülevaade.
Kui esineb avariisid ja tõrkeid, võid olla probleemide diagnoosimisel kindel meie erialastele teadmistele.
- Kiire ja täpne kaugdiagnostika
- Teatavate tõrgete kaughooldus
- Asjatundlik abi igal ajal ja igas olukorras
- Vajaduse korral optimaalselt ettevalmistatud hooldus
Täpsem teave
Sinu BMW-s tekkinud rikke või tõrke korral vali lihtsalt iDrive-menüü kaudu BMW ConnectedDrive ja sealt funktsioon Mobile Care. Vaid nupuvajutusega saad sa edastada sõiduki hetkeandmed meie Mobile Care’i spetsialistidele ülevaatamiseks. Meie spetsialistid suudavad panna sinu BMW-le kaugdiagnoosi, just nagu see oleks nende juures töökojas. Automaatse kõneühenduse abil teavitavad meie spetsialistid sind sõiduki seisukorrast ja edasistest sammudest. Teatavad probleemid õnnestub neil tihti ka eemalt korda ajada. Kui kaughooldus ei ole võimalik, saadetakse Mobile Care’i abisõiduk kohe teele või suunatakse sind lähima BMW Service Partneri juurde. Sõiduki andmed edastatakse BMW Service Partnerile, tagamaks tema optimaalset ettevalmistust sinu sõiduki hooldamiseks.
BMW AVARIIKÕNE.
Uuenduslik avariikõne pakub professionaalset abi väiksemate õnnetuste puhul, kus turvapadi ei rakendunud. Siiski võimaldavad andurid sinu sõidukil kahjustusi tuvastada ja sind iDrive’i ekraanil hoiatusteate kuvamisega teavitada. Pead vaid nupule vajutama ning avariiabi kõnekeskuse spetsialistid on sulle kättesaadavad, et pakkuda oma professionaalset eksperdiabi. Kui sinu sõiduk on endiselt maanteekõlblik, lepime sinuga hea meelega kokku aja meie lähima Service Partneri juures. Kui ei ole, korraldavad nad sinu jaoks avariitaasteteenuse.
Eeliste ülevaade.
- Automaatne avariituvastus
- Abi ühe klõpsuga
- Automaatne asukoha edastamine
- BMW vahetu tugi
- Tasuta pukseerimisteenus
- Hooldusaeg volitatud/heakskiidetud BMW Service Partneri juures
Nõuded
- SA6AE, SA6AK, SA6AC koos SOP 07/2017. Valik võib turgude ja sõiduki varustustasemete puhul erineda.
- Kõiki avariisid ei pruugita tehnilistel põhjustel automaatselt tuvastada. Sellistel erijuhtumitel saab BMW Teleservice’i hädaabikõne aktiveerida käsitsi.
- SA6AE, SA6AK, SA6AC koos SOP 07/2017. Valik võib turgude ja sõiduki varustustasemete puhul erineda.
SERVICE PARTNERITE HALDUS.
Service Partnerite haldus võimaldab sul määrata eelistatud Service Partneri, kes võtab vastu sinu sõidukist tehtud Teleservice’i kõned. Hetkel määratud Service Partnerit saad sa sõidukimenüüs, ConnectedDrive’i kliendiportaalis või My BMW rakenduses igal ajal vaadata ja muuta. Teleservices-teenuste osutamise tagamiseks võib BMW korrigeerida puuduvaid või ilmselgelt valesid Service Partneri määramisi.
BMW TELESERVICES: KUIDAS SEE TÖÖTAB.
Kuidas kasutada BMW Teleservices-teenuseid.
Kuidas BMW avarii- ja rikkeabi töötab.
Kuidas valida oma eelistatud BMW Service Partnerit.