BMW 530e Touring[1][2][3]: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud WLTP): 1–0,7; CO₂-heide, kombineeritud WLTP, g/km: 22–16; energiakulu, kombineeritud WLTP, kWh / 100 km: 23,2–20,6; elektriline sõiduulatus, WLTP, km: 79–95
[1] Sõiduulatus oleneb paljudest teguritest, eriti aga individuaalsest sõidustiilist, sõidutingimustest, välistemperatuurist, soojenduse/kliimaseadme ja eelsoojenduse kasutamisest.
[2] Pistikhübriidi puhul: kaalutud, kombineeritud (EÜ vahelduvvooluga laadimise kaal).
[3] Esialgsed arvud; puuduvad arvud ei olnud avaldamise ajal kättesaadavad.
KAKS AJAMIT. ROHKESTI VÕIMALUSI.
Uus BMW 5. seeria pistikhübriid Touring on sinu suurepärane igapäevane teekaaslane. Tänu sisepõlemis- ja elektrimootori kombinatsioonile ning täiselektrilisele sõiduulatusele kuni 96 km[1][3] on see nii sportlik kui ka säästlik. Selles on palju ruumi, nii et sõitjad saavad sõita mugavalt ja rohkesti ruumi jätkub ka kogukale pagasile. Ja see on ikka sammu jagu teistest ees tänu digitaalsetele funktsioonidele, muu hulgas suurejoonelisele ekraanile BMW Curved Display ja üliheale kiirendusele 220 kW (299 hj)[1][3][4]. Avasta kõik uue BMW 5. seeria pistikhübriidi Touring mudelivariandid, varustusvõimalused ja tehnilised andmed, lisaks veel arvukad liisingu- ja finantseerimisvõimalused.
TECHNICAL DATA
VARIANTEN.
- Mudelid
- Täiselektriline
- Pistikhübriid
- Bensiin • Diisel
- M-mudelid
Võimsus[3][4][5] | 220 kW (299 hj) |
---|---|
0-100 km/h[3][4][5] | 6.4 s |
Vmax[3][4][5][6] | 220 km/h |
Elektriline Sõiduulatus (kuni)[1][3] | 96 km |
BMW 530e Touring[1][2][3]: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud WLTP): 1–0,7; CO₂-heide, kombineeritud WLTP, g/km: 22–16; energiakulu, kombineeritud WLTP, kWh / 100 km: 23,2–20,6; elektriline sõiduulatus, WLTP, km: 79–95
[1] Sõiduulatus oleneb paljudest teguritest, eriti aga individuaalsest sõidustiilist, sõidutingimustest, välistemperatuurist, soojenduse/kliimaseadme ja eelsoojenduse kasutamisest.
[2] Pistikhübriidi puhul: kaalutud, kombineeritud (EÜ vahelduvvooluga laadimise kaal).
[3] Esialgsed arvud; puuduvad arvud ei olnud avaldamise ajal kättesaadavad.
[4] Koosneb sisepõlemismootoriga ajamist (märgitud nimiväärtus) ja elektriajamist (kuni märgitud nimiväärtuseni). Elektriajami näitajad olenevad aku laetusest.
[5] Pistikhübriidi puhul: elektriajami näitajad olenevad aku laetusest.
[6] Pistikhübriidi puhul: külmumistemperatuurist madalamal temperatuuril on täiselektriline ajamisüsteem saadaval alles pärast mõne kilomeetri läbimist, kui aku on soojenenud töötemperatuurini.
SINU UUS BMW 5. SEERIA PISTIKHÜBRIID.
SALONGI DISAIN
IGATI RIKKALIK.
Rohkesti ruumi vajaliku kraami jaoks. Laadi golfikotid, pagas või isegi jalgrattad avarasse pakiruumi. Pagasi laadimist lihtsustavad praktilised lahtrid, aasad ja haagid.
MUGAVUSE JA MEELELAHUTUSE UUS TASE.
TÄIELIKULT INTEGREERITUD VIDEO VOOGEDASTUS.
Filme ja telesarju saad vaadata mugavalt oma BMW keskpaneeli ekraanilt. Suure eraldusvõimega videod lühendavad ooteaegu ja pakuvad parimat meelelahutust [7].
VÄLISDISAIN
DISAINI KEHASTUS.
SÕIDUULATUS JA LAADIMINE
LAADIMISVÕIMALUSED.
JÄTKUSUUTLIKKUS.
Ülemaailmse ettevõttena peab BMW Group end oluliseks osaks ühiskonnast ja võtab vastutuse kestlikkuse eest. Loe lähemalt ringmajanduse põhimõttest ja meetmetest, mida me rakendame CO₂-heite vähendamiseks ja loodusvarade säästmiseks.
TEHNOLOOGIA
ARUKALT SINU KÕRVAL.
UUE BMW 5. SEERIA PISTIKHÜBRIIDI TOURING ENNETAV HOOLDUS.
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED UUE BMW 5. SEERIA PISTIKHÜBRIIDI TOURING KOHTA.
Kütusekulu ja CO₂-heide.
BMW 530e Touring[1][2][3]: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud WLTP): 1–0,7; CO₂-heide, kombineeritud WLTP, g/km: 22–16; energiakulu, kombineeritud WLTP, kWh / 100 km: 23,2–20,6; elektriline sõiduulatus, WLTP, km: 79–95
[1] Sõiduulatus oleneb paljudest teguritest, eriti aga individuaalsest sõidustiilist, sõidutingimustest, välistemperatuurist, soojenduse/kliimaseadme ja eelsoojenduse kasutamisest.
[2] Pistikhübriidi puhul: kaalutud, kombineeritud (EÜ vahelduvvooluga laadimise kaal).
[3] Esialgsed arvud; puuduvad arvud ei olnud avaldamise ajal kättesaadavad.
[4] Koosneb sisepõlemismootoriga ajamist (märgitud nimiväärtus) ja elektriajamist (kuni märgitud nimiväärtuseni). Elektriajami näitajad olenevad aku laetusest.
[5] Pistikhübriidi puhul: elektriajami näitajad olenevad aku laetusest.
[6] Pistikhübriidi puhul: külmumistemperatuurist madalamal temperatuuril on täiselektriline ajamisüsteem saadaval alles pärast mõne kilomeetri läbimist, kui aku on soojenenud töötemperatuurini.
[7] Siin kirjeldatud teenused ja funktsioonid ei pruugi olla saadaval kõigil turgudel ja kõigis keeltes ning võivad vajada eraldi tellimusi.
Bensiinimootorite sooritusvõime andmed kehtivad sõidukite kohta, mis kasutavad kütust oktaaniarvuga 98. Kütusekulu andmed kehtivad sõidukite kohta, mis kasutavad etalonkütuseid ELi määruse 715/2007 kohaselt. Kasutada võib ka pliivaba kütust oktaaniarvuga 91 ja kõrgema oktaaniarvuga kütust, mille maksimaalne etanoolisisaldus on 10% (E10). BMW soovitab kasutada kütust oktaaniarvuga 95. Suure jõudlusega autodele soovitab BMW kütust RON 98.
Ametlikud andmed kütusekulu, CO₂-heite, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ning vastavad Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 kehtivale versioonile. Vahemike puhul võetakse WLTP järgi määratud andmetes arvesse kogu lisavarustust (konkreetsel juhul seda, mis on saadaval Saksamaa turul). Pärast 2021. aasta 1. jaanuari värskelt tüübikinnituse saanud sõidukitele on ametlikud andmed saadaval ainult WLTP järgi. EÜ määruse 2022/195 kohaselt jäetakse alates 1. jaanuarist 2023 vastavustunnistustest välja NEDC-väärtused. Lisateavet WLTP ja NEDC mõõtmismenetluste kohta leiate aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html