BMW M5 Sedan[1][2][3]: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 5–4,5; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 114–101; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 17,6–16,6; sõiduulatus km (WLTP): 63–69
Nimetatud väärtused põhinevad kohustuslikul WLTP-mõõtemenetlusel. Tegelikud väärtused sõltuvad mitmest tegurist, nagu koorma kaal, sõidustiil, marsruut, ilmastikuolud, lisaelektritarbimine (sh kliimaseade), rehvid, aku seisukord.
[3] Esialgsed arvud; puuduvad arvud ei olnud avaldamise ajal kättesaadavad.
[4] Koosneb sisepõlemismootoriga ajamist (märgitud nimiväärtus) ja elektriajamist (kuni märgitud nimiväärtuseni). Elektriajami näitajad olenevad aku laetusest.
[5] Pistikhübriidi puhul: elektriajami näitajad olenevad aku laetusest.
[6] Pistikhübriidi puhul: külmumistemperatuurist madalamal temperatuuril on täiselektriline ajamisüsteem saadaval alles pärast mõne kilomeetri läbimist, kui aku on soojenenud töötemperatuurini.
BMW M5-sedaani tehnilised andmed.
|
Jõuülekande liik |
Bensiinimootor – pistikhübriid |
|---|---|
|
Võimsus kW (hj) |
535 (727) 3 |
|
Pöördemoment Nm |
1 000 3 |
|
Käigukast |
8-käiguline, automaat |
|
Jõuülekanne |
Nelikvedu |
|
Silindreid |
8 |
|---|---|
|
Töömaht cm³ |
4 395 |
|
Nimivõimsus kW (hj) / p/min |
430 (585) / 5 600 - 6 500 |
|
Nimipöördemoment Nm / p/min |
750 / 1 800 - 5 400 |
|
(Nimi)võimsus / 30 minuti võimsus, kW (hj) |
145 (197) |
|---|---|
|
(Nimi)pöördemoment Nm |
280 |
|
|
|
|---|---|
|
Kiirendus 0–100 km/h (s) |
3,5 |
|
Kiirendus 0–100 km/h ühe jala võrra veeremisega, s |
3,2 5 |
|
Tippkiirus, km/h |
250 |
|
Tippkiirus elektrimootoriga (km/h) |
140 |
|
Kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 7 |
5–4,5 |
|---|---|
|
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP) 7 |
114–101 |
|
Energiatarve, kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP) 7 |
17,6–16,6 |
|
Sõiduulatus elektriga, km (WLTP) 8 |
63–69 |
|
Möödasõidumüra, dB(A) |
70 13 |
|
Seisumüra, dB(A) / p/min |
87 / 3 750 13 |
|
CO₂ heitkogused kuni sõiduki üleandmiseni (1., 2. ja 3. tüüpi), ligikaudu tonnides |
17,5 |
|---|---|
|
Kogu sõiduki teiseste toormaterjalide osakaal, ligikaudu protsentides |
22 |
|
Aku mahtuvus, kWh |
18,6 |
|---|---|
|
Maksimaalne laadimisvõimsus vahelduvvoolu kW |
11 |
|
Vähim laadimisaeg vahelduvvooluga 0–100% laetuseni, h |
2:15 |
|
|
|
|---|---|
|
5 096 mm
|
|
|
1 970 mm
|
|
|
1 510 mm
|
|
|
Pikkus, mm |
5 096 |
|
Laius, mm |
1 970 |
|
Kõrgus, mm |
1 510 |
|
Laius koos peeglitega (juhi-/kõrvalistujapoolne), mm |
2 156 |
|
Teljevahe, mm |
3 006 |
|
Tühimass, kg 11 |
2 510 |
|
Lubatud täismass, kg |
2 940 |
|
Kandevõime, kg |
505 |
|
Katusereelingute kinnituskohad ilma katusereelinguteta, kg |
75 |
|
Lisavalikuna tarnitav koos toega haagise koormuse jaoks, piduriga, kuni 12% / veotiisli kaal, kg 12 |
2 000 / 100 |
|
Pakiruumi maht liitrites |
466 |
|
Paagi mahutavus liitrites |
60 |
BMW veljed ja rehvid.
Me kontrollime oma sõidukite rehve rangelt kuni 50 erinevas kvaliteedikriteeriumis – neid on oluliselt rohkem, kui on ette nähtud kogu Euroopas kehtiva ühtse rehvimärgistuse määrusega. Siit leiad kogu teabe BMW poolt kasutatavate rehvide omaduste kohta.
Kütusekulu ja CO₂-heide.
BMW M5 Sedan[1][2][3]: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 5–4,5; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 114–101; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 17,6–16,6; sõiduulatus km (WLTP): 63–69
[1] Nimetatud väärtused põhinevad kohustuslikul WLTP-mõõtemenetlusel. Tegelikud väärtused sõltuvad mitmest tegurist, nagu koorma kaal, sõidustiil, marsruut, ilmastikuolud, lisaelektritarbimine (sh kliimaseade), rehvid, aku seisukord.
[2] Pistikhübriidi puhul: kaalutud, kombineeritud (EÜ vahelduvvooluga laadimise kaal).
[3] Esialgsed arvud; puuduvad arvud ei olnud avaldamise ajal kättesaadavad.
[4] Koosneb sisepõlemismootoriga ajamist (märgitud nimiväärtus) ja elektriajamist (kuni märgitud nimiväärtuseni). Elektriajami näitajad olenevad aku laetusest.
[5] Pistikhübriidi puhul: elektriajami näitajad olenevad aku laetusest.
[6] Pistikhübriidi puhul: külmumistemperatuurist madalamal temperatuuril on täiselektriline ajamisüsteem saadaval alles pärast mõne kilomeetri läbimist, kui aku on soojenenud töötemperatuurini.