ROHKEM JÕUDU. VÄHEM REEGLEID.

BMW TwinPower Turbo mootorid.

ROHKEM JÕUDU. VÄHEM REEGLEID.

BMW TwinPower Turbo mootorid.

Iga BMW südames on uuenduslikud BMW TwinPower Turbo tehnoloogiaga bensiini- ja diiselmootorid. Nendes on ühendatud uusimad kütuse sissepritsesüsteemid, täielikult muudetav sooritusvõime juhtimine ja uuenduslik turboülelaaduri tehnoloogia.

ROHKEM JÕUDU. VÄHEM REEGLEID.BMW TwinPower Turbo mootorid.

Iga BMW südames on uuenduslikud BMW TwinPower Turbo tehnoloogiaga bensiini- ja diiselmootorid. Nendes on ühendatud uusimad kütuse sissepritsesüsteemid, täielikult muudetav sooritusvõime juhtimine ja uuenduslik turboülelaaduri tehnoloogia.

Loe lisaks

BMW TWINPOWER TURBO BENSIINIMOOTORID.

Erakordselt ladusa käiguga uuenduslik 3-silindriline bensiinimootor, 4-silindriline bensiinimootor ja korduvalt aasta mootori auhinna pälvinud BMW TwinPower Turbo 6-silindriline bensiinimootor – kõik need seavad uusi standardeid. Nende uusim põlvkond ehk BMW EfficientDynamics on oma eelkäijatest ökonoomsem, väiksemate heitkogustega ja võimsam.

Ökonoomsuse ja dünaamika tõstmiseks ühendab see uuenduslik kombinatsioon, mis on üks BMW EfficientDynamics strateegia teetähistest, uusima sissepritsetehnoloogia ja klapijuhtimissüsteemi koos kaksik-Vanosega uuendusliku ülelaaduritehnoloogiaga. Tulemuseks on eriti ökonoomne ajamisüsteem, mis tõestab muljetavaldavalt, kui põhjalikud on BMW teadmised mootoritest.

KAKS SUUNDA. ÜKS TŠEMPION.

Veelgi parem sooritusvõime ja väiksem kütusekulu: M TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor.

KAKS SUUNDA. ÜKS TŠEMPION.

Veelgi parem sooritusvõime ja väiksem kütusekulu: M TwinPower Turbo kuuesilindriline bensiiniga töötav reasmootor.

BMW M4 Coupé:
Keskmine kütusekulu l / 100 km: 8,8 [8,3]
CO2-heide (keskmine, g/km): 204 [194]

Loe lisaks

BMW TWINPOWER TURBO DIISELMOOTORID.

BMW TwinPower Turbo diiselmootorites peegeldub BMW EfficientDynamics põhimõtte süsteemne rakendamine, milles on ühendatud ökonoomsus, võimsus ja sõiduomadused madala kütusekuluga. Nende ökonoomsuse ja dünaamika tasemes ei ole mingeid kahtlusi. Samal ajal teevad BMW TwinPower Turbo kolmesilindrilised diiselmootorid (kui ideaalsed baasmootorid), uuenduslikud BMW TwinPower Turbo neljasilindrilised diiselmootorid ja erakordselt võimas BMW TwinPower Turbo kuuesilindriline diisliga töötav reamootor oma töö ära erakordselt madala kütusekulu ja vähese hõõrdumisega. Seega on garanteeritud maksimaalne sõidurõõm. BMW EfficientDynamics mootoriperekonna alumiiniumist kergkonstruktsiooniga diiselmootoritel on varieeruva turbiinigeomeetriaga turboülelaadur. Kütuse sissepritse eest vastutab uusima põlvkonna CommonRail otsesissepritsetehnoloogia.

8-KÄIGULINE STEPTRONIC KÄIGUKAST. ALATI ÜHE KÄIGU TEISTEST EES.

8-käiguline Steptronic käigukast teeb võimalikuks laitmatu jõuülekande, vähendab kütusekulu ja viib sportlikkuse ja dünaamika uuele tasemel.

KAHEKSAKÄIGULINE STEPTRONIC SPORTKÄIGUKAST.

Kaheksakäiguline Steptronic Sport käigukast teeb võimalikuks oluliselt täpsema käiguvahetuse ja suurema sõidumugavuse tänu väiksema ulatusega käikudele ja miinimumini viidud pöördeintervallidele. See ühendab maksimaalse mugavuse muljetavaldava dünaamika ja väiksema kütusekuluga. Koos stardiabiga avaldab BMW muljet esimesest pilgust, tegelikult juba enne paigalt liikumist. Märksõna: maksimaalne kiirendus. Kiire vajutus DSC-nupule, käigukang asendisse S, pidurid peale, aktiveeri gaasipedaaliga allavahetuse funktsioon ning siis vabasta pidur ja saad teada, mis on pöördemoment.

Kiirendus 0–100 km/h toimub 4,8 sekundiga.

BMW BLUEPERFORMANCE.

BMW BluePerformance tehnoloogia vähendab diiselmootoris tekkivate lämmastikoksiidide (NOx) hulka miinimumini. Mõnel mudelil kasutatakse ka täiendavat lämmastikoksiidi vähendamise viisi – SRC-katalüüsmuundurit (SRC = valikuline katalüütiline reduktsioon) koos AdBlue®-pihustusega. See tehnoloogia võimaldab diiselmootori heidet veelgi vähendada.

Loe lisaks
  • Kõik BMW BluePerformance tehnoloogiaga mudelid.

    2016. aastal on AdBlue®-ga SRC-tehnoloogia järgmistel mudelitel (Euroopa, Türgi, Jaapan, Korea):

    BMW 4. seeria Coupé: 20d sDrive, 20dxDrive
    BMW 5. seeria Sedan: 520d xDrive, 525d xDrive, 530d xDrive, 535d xDrive, 20d sDrive, 20d xDrive, 20d ed sDrive, 25d sDrive, 30d sDrive, 30d xDrive, 40d xDrive, M50d xDrive
    BMW 5. seeria Touring: 520d xDrive, 525d xDrive, 530d xDrive, 535d xDrive, 20d sDrive, 20d xDrive, 25d sDrive, 30d sDrive, 30d xDrive, 40d xDrive, M50d xDrive
    BMW 5. seeria Gran Turismo: 520d, 530d xDrive, 535d xDrive
    BMW 6. seeria Gran Turismo: 30d sDrive, 30d xDrive, 40d sDrive, 40d xDrive
    BMW 7. seeria Sedan: 725d, 730d, 730d xDrive, 740d xDrive, 750d xDrive
    BMW X1: 20d sDrive, 20dxDrive
    BMW X3: 20d xDrive, 30d xDrive
    BMW X5: sDrive25d, xDrive25d, xDrive30d, xDrive40d, M50d
    BMW X6: xDrive30d, xDrive40d, M50d

KÜTUSEKULU JA CO₂-HEITKOGUSED.

  • BMW i8 Coupé kütusekulu ja CO2-heide (3)
    Keskmine kütusekulu l / 100 km: 1,8
    Keskmine CO2-heide g/km: 42
    Keskmine energiatarve kWh / 100 km: 14,0

    Nurksulgudevälised arvud viitavad standardse käiguvahetusega põhimudelile; nurksulgudes olevad arvud aga valikuliselt saadaoleva käiguvahetusega (vt erivarustuse osa) mudelile.

    Näidatud kütusekulu, CO2-heite ja energiatarbe väärtused määrati kindlaks vastavalt Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 versioonile, mis kehtis tüübikinnituse ajal. Näitajad kehtivad põhikonfiguratsiooniga sõidukile ning näidatud sõiduulatus sõltub valitud mudelile saadaolevast lisavarustusest ning erinevatest velje- ja rehvisuurustest.

    (1) Need väärtused kehtivad kuni 15.04.2018. Saadavuse kohta annab infot kohalik BMW esindus.

    Need (3)-ga tähistatud väärtused põhinevad juba uuel WLTP määrusel ja on teisendatud tagasi NEDC-le vastavateks väärtusteks, mis võimaldab sõidukeid omavahel võrrelda. [Nende sõidukite puhul võivad (muuhulgas) sõiduki CO2-heitega seotud maksude või muude tasude kontekstis kasutatavad CO2-väärtused erineda siin näidatud väärtustest.]

    CO2-heite näitajad on kindlaks määratud vastavalt direktiivile 1999/94/EÜ ja praegu kehtivale Euroopa määruse versioonile. Näidatud väärtused põhinevad NEDC klassifitseerimistsükli järgi arvestatud kütusekulul, CO2-väärtustel ja energiakulul.

    Lisateavet uute sõiduautode ametliku kütusekulu ja CO2-heite kohta leiad käsiraamatust „Uute sõiduautode kütusekulu, CO2-heited ja voolukulu“, mis on saadaval ametlikus BMW esinduses ning lehel: https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.