Skip to main content

Veebisait ei ole hetkel täismahus saadaval.

Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.

BMW i7 xDrive60 asfaldil keerdtrepiga torni ees, taustal mägipanoraam.

BMW 7. SEERIA.

LUKSUSLIK JA DÜNAAMILINE.

BMW i7 xDrive60[1]: energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,3–18,5; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 572–624

PRAEGUNE BMW 7. SEERIA.

BMW 7. seeria muudab niivõrd ainulaadseks selle kompromissitu kombinatsioon sportlikkusest, sõidudünaamikast, luksusest ja mugavusest. Nende premium-klassi sõidukitega on BMW kaitsnud oma juhtpositsiooni luksussedaanide segmendis juba aastakümneid. Tutvu nende filigraanse ülimuslikkuse, eksklusiivsete materjalide ja stiiliteadliku disainiga.

Sorteeri: Esile tõstetud
Sorteeri: Madalaim hind
Sorteeri: Kõrgeim hind
Sorteeri: Hobujõud
BMW i7 M70 Limousine
BMW i7 M70 Limousine
  • 485 (659) kw (hj)
  • 0-100 km/h 3.7 sek
BMW M

BMW i7 M70 xDrive Sedaan.

Hind alates: 183 980 €

BMW i7 M70 xDrive[1] : energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 23,7–20,8; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 490–559

BMW i7 xDrive60 Limousine
  • 400 (544) kw (hj)
  • 0-100 km/h 4.7 sek
BMW i

BMW i7 Sedaan.

Hind alates: 129 480 €

BMW X7 M60i xDrive
BMW X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kw (hj)
  • 0-100 km/h 4.7 sek
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

Hind alates: 133 380 €

BMW X7 M60i xDrive[1]: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 12,9–12,1; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 292–273

BMW X7 xDrive40d
  • bis zu 259 (352) kw (PS)
  • 0–100 ab 5.9 Sek

BMW X7.

Hind alates: 110 139 €

BMW M760e xDrive Sedaan
BMW M760e xDrive Sedaan
  • 420 (571) kw (hj)
  • 0-100 km/h 4.3 sek
BMW M

BMW M760e xDrive Sedaan.

Hind alates: 163 660 €

BMW M760e xDrive[1][2][3][4] : kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,4–1,1; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 31–25; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 26,0–23,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 70–78

BMW 740d xDrive Limousine
BMW 740d xDrive Limousine
  • 220 (299) kw (hj)
  • 0-100 km/h 5.8 sek

BMW 740d xDrive Sedaan.

Hind alates: 134 710 €

BMW 740d xDrive[5]: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 6,8–6,1; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 179–160

BMW 750e xDrive Sedaan
BMW 750e xDrive Sedaan
  • 360 (489) kw (hj)
  • 0-100 km/h 4.8 sek

BMW 750e xDrive Sedaan.

Hind alates: 141 610 €

BMW 750e xDrive[1][3][4][6]: kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,4–1,0; CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 31–23; energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 26,2–23,4; sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 71–80

TÄIENDAVAD TEEMAD.

i-seeria jätkusuutlikkuse keskus – puhas ülesmäge kulgev käänuline tee rannikuäärses metsapiirkonnas

BMW JÄTKUSUUTLIKKUS.

BMW i7, ühendatud laadimisjaamaga kontorihoone ees

BMW ELEKTRILINE LIIKUVUS.

BMW 7. SEERIA ÜLEVAADE.

Elegantne kohalolu ja enesekindel iseloom. BMW 7. seeria esindab luksussegmendis traditsioone, kogemust ja täiuslikkust. Erakordne võimsus ning sooritusvõime, mugavuse ja dünaamikaga intelligentsed tehnoloogiad nihutavad ikka ja jälle võimalikkuse piire. Kohalolu nimel, mis niipea kellelgi meelest ei lähe.

BMW 7. seeria Sedaan E23, pargitud mere ääres, taustal kivimuul

ESIMENE PÕLVKOND (E23).

BMW 7. seeriat esitletakse esmakordselt 1977. aastal. See on sõiduk, mis on loodud kehastama sportlikkust, tehnouuendusi ja kõrgeima taseme luksust. BMW E3 mudeliseeria järeltulijana on sel kuuesilindriline mootor. Mootor demonstreerib oma ülimuslikkust igal võimsustasandil võrratu sujuvuse ja sooritusvõimega, tehes sõidukist luksusautode segmendi kõige sportlikuma sedaani. Keredisain põhineb Paul Bracqi kavandil. Laskuv esi- ja tagaosa ning madal vööjoon rõhutavad luksussedaani sportlikku iseloomu.

 

Juba 1978. aastal on mudelile saadaval modernne varustus, näiteks elektrooniline automaatne kliimaseade ja püsikiirusehoidja. Alates 1979. aastast on saadaval ka blokeerumisvastane pidurisüsteem (ABS) ja digitaalne mootorielektroonika. Samal aastal lähevad kõik mootorid üle bensiini sissepritsele.

 

1980. aastal tuuakse tippmudelina turule BMW 745i. Selle võimsuseks on 185 kW (252 hj) ja tippkiiruseks 227 km/h. 1982. aasta mudelivärskendusega saab esiosa veelgi dünaamilisema välimuse. BMW 7. seeria uuendatakse ka neljakäigulisele automaatkäigukastile ning see saab ümberdisainitud šassii ja vedrustussüsteemi. Üheksa aasta jooksul veereb tootmisliinidelt teedele üle 270 000 kõige edukama seeria sõiduki. Need aitavad BMW-l hoida modernsete luksussedaanide segmendis juhtpositsiooni.


Tootmisperiood: 1977–1986
Mootorid: 2,5–3,4-liitrised (110–185 kW / 150–252 hj), kuuesilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4860 mm / 1800 mm / 1430 mm.

BMW 7. seeria Sedaan E32 põllumajanduslikus keskkonnas, ümbritsetud põldudest ja põllumajandusrajatistest

TEINE PÕLVKOND (E32).

Claus Luthe juhtimisel uuendatakse BMW 7. seeria teise põlvkonna jaoks sõiduki disaini. Seda iseloomustavad harmoonilised jooned ning dünaamilised ja enesekindlad stiilielemendid. Nende hulka kuuluvad lai neerukujuline radiaatorivõre sõiduki esiosas ja L-kujulised tuled muljetavaldavas tagaosas. ABS-pidurisüsteem on sõiduki põhivarustuses. Lisavarustusena on saadaval ka parkimiskontroll, salongi kostuvat müra vähendavad topeltklaasid ning uduvabad aknad.

Alates 1987. aastast on luksussedaan saadaval 5,0-liitrise V12-mootoriga. 220 kW (300 hj) arendav mootor on esimene omataoline 1945. aasta järgses Saksamaa autotööstuses. Optimaalse mugavuse tagamiseks on mudel saadaval ka pika versioonina. 1989. aastal tõstab luksuse uuele tasemele uus High Line’i varustusevalik, millest leiab näiteks pardakülmiku ja autotelefoni.

Alates 1991. aastast on seeriatootmises sõidukitele esmakordselt lisavarustusena saadaval ka ksenoontuled. Aasta hiljem toimunud suure mudelivärskendusega täiendatakse saadaolevate mootorite valikut kolme- ja neljaliitrise kaheksasilindrilise mootoriga. 1994. aastaks on toodetud umbes 310 000 sõidukit.

Tootmisperiood: 1986–1994
Mootorid: 3,0–5,0-liitrised (135–220 kW / 184–300 hj), kuue-, kaheksa- ja kaheteistsilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4910–5024 mm / 1845 mm / 1400–1411 mm

BMW 7. seeria Sedaan E38 suvisel avenüül maapiirkonnas, taustal väikelinn

KOLMAS PÕLVKOND (E38).

BMW 7. seeria uus põlvkond jõuab esindustesse 1994. aastal. See võidab autojuhid enda poolele tehnouuendustega ning on esimene navigatsioonisüsteemiga varustatud sõiduk Euroopas. Alates 1997. aastast kuuluvad põhivarustusse juhi ja kaassõitja külgturvapadjad ning aasta hiljem paigaldatakse sõitjate kaitseks peaturvapadjad. Disain muutub laiemaks ja sportlikumaks, kuid samas ka elegantsemaks.

Tegemist on esimese BMW 7. seeriaga, mille puhul saab valida diiselmootorit, mis on 3,0-liitrine, kuuesilindriline ning arendab ühisanumtehnoloogia toel 135 kW (184 hj). Alates 1996. aastast paneb diiselmootorite valiku alumisele otsale punkti 2,5-liitrine kuuesilindriline diiselmootor võimusega 105 kW (143 hj). 180 kW (245 hj) V8-diiselmootoriga kehtestab luksussedaan 1999. aastal uusi rekordeid. See jõuallikas teeb mudelist tol hetkel ajaloo võimsaima diiselauto.

Sooritusvõime poolest on kõige jõulisem mudel BMW 750i/750iL. 12 silindri ja 5,4-liitrise töömahuga mootor arendab 240 kW (326 hj) võimsust. 1998. aasta mudelivärskendusega kaasneb dünaamilisemate esi- ja tagatuledega uus disain. Samuti on sõidukil uue välimusega küljekarbikatted ja mõnevõrra laiem radiaatorivõre. Ühtlasi värskendatakse mootorite valikut, muutes need ökonoomsemaks, kuid pakkudes sealjuures siiski suuremat sooritusvõimet. Alates 2000. aastast on BMW 7. seeria valikus ka uus mootoritehnoloogia: mudelit BMW 750hL toodetakse väiksemas koguses ja see kasutab kütusena vesinikku. Lisaks tavapärasele pikale versioonile toodetakse umbes 900 sõidukit tähisega L7. Need on põhimudelist 39 sentimeetrit pikemad. Kokku toodetakse selle põlvkonna BMW 7. seeria mudeleid umbes 327 000.

Tootmisperiood: 1994–2001
Mootorid: 2,5–5,4-liitrised (105–240 kW / 143–326 hj), kuue-, kaheksa- ja kaheteistsilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 4984–5374 mm / 1862 mm / 1425–1435 mm

BMW 7. seeria Sedaanid E65, E66, E67, E68, pargitud mustas toonis klaasfassaadiga modernse kõrghoone ees

NELJAS PÕLVKOND (E65, E67 ja E68).

2001. aastal esitletakse uut BMW 7. seeriat läbinisti uue sõidukina. Disaini eest vastutavad Chris Bangle ja tema meeskond. Disain sisaldab täiesti uue välimusega esitulesid ning iseloomulikult nihkes tagaluuki. Tänu iDrive-süsteemile saavad autojuhid kogeda salongis seninägematut kasutuskontseptsiooni. Juhtnuppude arv jääb seega vähemaks. Autojuhid saavad nüüd kasutada kõikehõlmavate sõidukisüsteemide ligi 700 funktsiooni vaid üheainsa nupu kaudu. Seda nuppu saab pöörata, vajutada ja kaheksas eri suunas liigutada. Pardaarvutil juurdepääs ka internetile. Roolil asuva käiguvalitsaga kuuekäiguline automaatkäigukast on maailmas esmakordne. Tipptasemel mootori võimsuseks on 327 kW (445 hj), mille arendavad kuueliitrise töömahuga jõuallika 12 silindrit.

Alates 2003. aastast on BMW 7. seeria saadaval adaptiivsete esituledega. Suur mudelivärskendus järgneb kaks aastat hiljem. Esteetilisest küljest laieneb tagaosa ja suureneb radiaatorivõre. Veelgi dünaamilisema disainiga biksenoontuled saavad põhivarustuse osaks. iDrive’i süsteemi täiustatakse ja selle kasutamine muutub veelgi tõhusamaks. Samal aastal võeti kasutusele ka kaugtulede assistent ja BMW öise nägemise funktsioon, mis pakub pimedal ajal suuremat turvalisust.

7. seeria sõidukiversioonide kirjeldamiseks kasutatakse erinevaid tüübitähiseid: Sedaan (E65), 14 sentimeetrit pikema teljevahega pikk versioon (E66), spetsiaalne soomustatud versioon (E67) ja vesinikuajamiga versioon (E68).

Tootmisperiood: 2001–2008
Mootorid: 3,0–6,0-liitrised (160–327 kW / 218–445 hj), kuue-, kaheksa- ja kaheteistsilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 5039–5179 mm / 1902 mm / 1491 mm

BMW 7. seeria Sedaanid F01, F02 parkimismaja katusel, taustal päikesepaiste ja sinine taevas

VIIES PÕLVKOND (F01–F02).

Enesekindel sõidudünaamika. Silmapaistev kohalolu. Erakordne mugavus. Münchenis toimunud esmaesitlusel näitab BMW 7. seeria, kuidas kehtestada nende omaduste puhul uusi standardeid. Sõiduki disain on võrdväärselt elegantne ja sportlik. Seda tänu pikale kapotile, madalale katusjoonele ja dünaamilistele proportsioonidele. Üle terve tagaosa kulgeb kroomliist. Koostoimes tagatuledega rõhutab see sõiduki laiust.

Sõiduki salongis on eksklusiivsed kvaliteetmaterjalid ning hulgaliselt modernseid juhiabisüsteeme. Need hulka kuuluvad näiteks adaptiivne püsikiirusehoidja, sõiduraja hoidmise assistent ja BMW Head-Up Display. Lisaturvalisuse tagamiseks on sõidukil ka tahavaatekaamerad ning isegi ümberringivaade. See funktsioon genereerib sõidukist ülaltvaates kujutise, mis annab olukorrast parima võimaliku ülevaate.

Saadaolevate diisel- ja bensiinimootorite valik kindlustab sportliku sooritusvõime. Valik ulatub topeltturbomootoritest kuni mudelini BMW 760i, mille V12-mootori võimsuseks on 400 kW (544 hj). BMW 7. seeria on esmakordselt saadaval ka hübriidajamiga. BMW-le iseloomulikku sõidudünaamikat aitavad saavutada lisavarustusse kuuluv nelikvedu, külgkaldestabilisaator Adaptive Drive ja elektrooniline amortisaatorite juhtimissüsteem (EDC). Need võimaldavad turvalisemat ja täpsemat sõitu.

2012. aasta mudeliuuendusega lisatakse uus 3D-kujundusega keskekraan, uuendatud juhiabisüsteemid, näiteks LED-kaugtulede assistent ning parema ökonoomsusega täiustatud mootorid.

Tootmisperiood: 2008–2015
Mootorid: 3,0–6,0-liitrised (180–400 kW / 245–544 hj), kuue-, kaheksa- ja kaheteistsilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 5072–5212 mm / 1902 mm / 1479 mm

BMW 7. seeria Sedaan G11, G12, pargitud hilisõhtusel ajal aatriumis, taustal soojad tuled

KUUES PÕLVKOND (G11, G12).

Alates 2015. aastast toodetud BMW 7. seeria (G11) ühendab endas intelligentse dünaamika ja täpsuse, erakordse kohalolu ja eksklusiivse luksuse. See on ilmselge juba sillerdavast kvaliteetvärviviimistlusest. Aga ka tagaosa silmatorkavast disainist. Alates 2019. aastast on tasapinnalised LED-tuled ühendatud omavahel saleda valgusribaga. Koos kaugemale külgede suunas paigutatud trapetsikujuliste summutitorudega loovad need eriti enesekindla olemuse. Kere on valmistatud CFRP (süsinikkiuga tugevdatud plasti), terase ja alumiiniumi kombinatsioonist. Selle tulemusena väheneb sõiduki kaal märkimisväärselt. Pikk versioon (G12) on saadaval klaasist panoraamkatusega, mis pakub oma kallutamise ja avamise võimalusega küllaldast ventilatsiooni. Sky Lounge’i funktsioon pakub ka värvilist graafikat. Mõlemad harmoneeruvad täiuslikult B-piilaril asuva aktsentvalgustusega. BMW 7. seeria sõidukile lähenedes tervitab see sind tervitusvalgustusega.

Tänu eksklusiivsetele kvaliteetmaterjalidele, nagu Nappa nahkpolster koos tepingutega toonis Cognac, kohandatavale salongiviimistlusele ja katusepolstrile on sõiduki salongil eriti isikupärane esteetika. Tagaistme meelelahutussüsteem võlub sõitjaid HD-puuteekraaniga. Executive Lounge’i versioonis saavad tagaistujad nautida ülimat mugavust tänu luksuslikele istmetele. Need on varustatud hulgaliselt seadistusi pakkuvate massaažifunktsioonidega. Kaassõitja poolel taga istuja kogeb täiuslikku ümberringivaadet ning tema jalatugi on paigaldatud esiistme külge.

Tänu integreeritud SIM-kaardile on BMW isiklikul assistendil rakendustele ja teenustele piiramatu mobiilne juurdepääs. Nende seas näiteks pidevalt uuendatav teenus Connected Navigation ning võimalus teha tarkvara kauguuendusi. Tänu BMW Connectedile püsib sõiduk pidevalt nutitelefoniga ühenduses. Poolautomatiseeritud sõidu funktsioon parkimiskohalt väljumiseks võimaldab autojuhtidel sõidukit kaugjuhtida. See tähendab, et BMW 7. seeria võib juhi järelevalve all ise näiteks garaažist välja sõita.

2019. aasta mudelivärskenduse disain rõhutab luksussedaani kohalolu ja laiust veelgi. Sellise mõju saavutab sõiduk oluliselt suurema radiaatorivõre ja kohandatud esitulede abil.

Tootmisperiood: 2015–2022
Mootorid: 2,0–6,6-liitrised (183–448 kW / 249–610 hj), nelja-, kuue-, kaheksa- ja kaheteistsilindrilised
Pikkus / laius / kõrgus: 5098–5260 mm / 1902 mm / 1467–1479 mm

BMW 7. seeria Sedaan G70 sõidab futuristlikul maanteel, taustal linnapanoraam

SEITSMES PÕLVKOND (G70).

Uue BMW 7. seeria turuletulek 2022. aastal kuulutab luksusklassi uue lipukandja saabumist. Sõiduk ühendab endas puhta elegantsi ja silmapaistvad sõiduomadused ning pakub ainulaadset meelelahutust kõigile meeltele.

Ikooniline esiosa ja monoliitne disainikeel teevad mudeli tõeliseks pilgupüüdjaks. Tänu radiaatorivõre kontuurvalgustusele ja saledatele kaheosalistele LED-esituledele näitab sõiduk eriti elegantset esteetikat. Lisavarustusena on saadaval veelgi peenema disainiga esituled – BMW kristallesituled Iconic Glow koos Swarovski elementidega taustavalgustusega. Koos muljetavaldavate valgusefektidega tervitusstsenaariumilt „Võimsa sisenemise hetked“ loovad need silmapaistva ja eksklusiivse isikupära.

Sõiduki salongi iseloomustab elegantsuse, mugavuse ja uuenduslikkuse ainulaadne koostoime. Kvaliteetmaterjalid, nagu Merino nahk, kašmiirvill ja Swarovski kristallid, loovad luksusliku õhkkonna. Juhikoha modernset tehnoloogiat on ergonoomiliselt optimeeritud, et juhil oleks seda mugav kasutada. Näiteks loovad BMW interaktiivriba multifunktsionaalsed juhtelemendid oma kristalse välimusega rabavaid aktsente, ühendades endas nii visuaalsed kui ka haptilised juhtseadmed. Koos kõrglahutusega 14,9-tollise BMW kumerekraaniga tekitab see juhikohal ainulaadse multimeediakogemuse.

Siiski, uue BMW 7. seeriaga sõitmise põnevus ei piirdu vaid juhiga. Ka kaassõitjad saavad nautida silmapaistval tasemel mugavust. Lisavarustusena saadaolev 31,3-tolline BMW kinoekraan loob suuremõõtmelise kinoõhkkonna. Koos ruumilise heli süsteemi Bowers & Wilkins Diamond pakutud kristallselge 4D-heliga saavad tagaistujate silmad ja kõrvad erakordselt kaasahaarava kogemuse osaliseks.

Luksussedaan on saadaval nii kõrgsooritusliku diiselmootoriga kui ka ökonoomse pistikhübriidajamiga. Alates 2022. aastast on sõiduk teedrajava BMW i7 kujul saadaval ka täiselektrilise mudelina. Selle võimsus on 400 kW (544 hj) ning täiselektriline sõiduulatus üle 600 km. Nii saad nautida jätkusuutlikku ja heitmevaba liikuvust kõige dünaamilisemal ja paindlikumal viisil. Hans Zimmeri komponeeritud BMW IconicSounds Electric saadab iga sõidurežiimi erilise helimaastikuga, et muuta sõidukogemus veelgi kaasahaaravamaks ja muljetavaldavamaks.

Tootmisperiood: alates 2022. aastast
Mootorid: 3,0–4,4-liitrised (220–485 kW / 299–659 hj), kuue-, kaheksasilindrilised; elektrimootor (BMW i7)
Pikkus / laius / kõrgus: 5391 mm / 1950 mm / 1544 mm

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED.

Tarbimisväärtused ja CO₂-heide.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 23,7–20,8;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 490–559

BMW i7 xDrive60[1]:
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,3–18,5;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 572–624

BMW i7 eDrive50[1]:
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 20,3–19,1;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 574–611

BMW X7 M60i xDrive:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 12,9–12,1;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 292–273

BMW M760e xDriv[1][4]:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,4–1,1;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 31–25;
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 26,0–23,4;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 70–78

BMW 750e xDrive[1][4]:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,4–1,0;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 31–23;
energiatarve kWh / 100 km (kombineeritud, WLTP): 26,2–23,4;
sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 71–80

BMW 740d xDrive:
kütusekulu l / 100 km (kombineeritud, WLTP): 6,8–6,1;
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 179–160

[1] Sõiduulatus sõltub paljudest teguritest, eriti aga individuaalsest sõidustiilist, sõidutingimustest, välistemperatuurist, soojenduse/kliimaseadme ja eelsoojenduse kasutamisest.

[2] Koosneb 280 kW (381 hj) sisepõlemismootoriga ajamist ja 145 kW (197 hj) elektriajamist. Elektriajami näitajad sõltuvad aku laetusest.

[3] Pistikhübriidi puhul: elektriajami näitajad sõltuvad aku laetusest.

[4] Pistikhübriidi puhul: kaalutud, kombineeritud (EÜ vahelduvvooluga laadimise kaal).

[5] Koosneb 210 kW (286 hj) sisepõlemismootoriga ajamist ja 13 kW (18 hj) elektriajamist.

[6] Koosneb 230 kW (313 hj) sisepõlemismootoriga ajamist ja 145 kW (197 hj) elektriajamist. Elektriajami näitajad sõltuvad aku laetusest.

Sooritusvõime, tarbimise ja CO₂-heite näitajad viitavad standardkäigukastiga sõidukitele.

Ametlikud andmed kütusekulu, CO₂-heite, elektrikulu ja sõiduulatuse kohta määrati kindlaks ettenähtud mõõtemenetluse põhjal ja vastavad Euroopa määruse (EÜ) 715/2007 kehtivale versioonile. Vahemike puhul võetakse WLTP järgi määratud andmetes arvesse kogu lisavarustust (konkreetsel juhul seda, mis on saadaval Saksamaa turul). Peale 2021. aasta 1. jaanuarit värskelt tüübikinnituse saanud sõidukitele on ametlikud andmed saadaval ainult WLTP järgi. Lisaks sellele, vastavalt EÜ määrusele 2022/195 jäetakse alates 1. jaanuarist 2023 vastavustunnistustest välja NEDC-väärtused.  Lisateavet WLTP ja NEDC mõõtmismenetluste kohta leiad aadressilt https://www.bmw.ee/et/topics/fascination-bmw/efficient-dynamics/kutusekulu-heitkogused.html

Lisateavet uute sõiduautode kütusekulu ja ametliku mudelipõhise CO₂-heite kohta leiad teosest „Uute sõiduautode kütusekulu, CO₂-heide ja energiatarve“, mis on tasuta saadaval kõigis müügikohtades ning veebilehel https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf.
 

Bensiinimootorite sooritusvõime andmed kehtivad sõidukitele, mis kasutavad kütust oktaaniarvuga 98. Kütusekulu andmed kehtivad sõidukitele, mis kasutavad etalonkütuseid vastavalt ELi määrusele 715/2007. Kasutada võib ka pliivaba kütust oktaaniarvuga 91 ja kõrgema oktaaniarvuga kütust, mille maksimaalne etanoolisisaldus on 10% (E10). BMW soovitab kasutada kütust oktaaniarvuga 95. Kõrgsoorituslike autode puhul soovitab BMW kütust oktaaniarvuga 98.