Tööriist, millega saab hallata meie küpsiste kasutamise nõusolekuid, on ajutiselt võrguühenduseta. Mõned funktsioonid, mis eeldavad su nõusolekut küpsiste kasutamiseks, võivad seetõttu puududa.
iX5 HYDROGEN
BMW iX5 HYDROGEN.
BMW iX5 Hydrogen:
Vesinikutarve kg / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,19
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 0
Sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 504
BMW iX5 HYDROGEN: VESINIKUAJAMIGA INNOVATSIOONIEDENDAJA.
BMW iX5 Hydrogen ühendab endas BMW-le omase dünaamika ja väleduse ning uuendusliku ja murrangulise vesinikuajami. Naudi kompromissitut elektrilist sõidukogemust koos kõigi vesinikust toodetud elektri eelistega. Mudeli suur sõiduulatus ja lühikesed tankimisajad teevad BMW iX5 Hydrogenist vesinikupõhise ja kohaliku heiteta liikuvuse teerajaja.
Oliver Zipse – BMW AG juhatuse esimees„Vesinik on heitevaba liikuvuse pusle puuduv tükk, sest kliimaneutraalse liikuvuse kogu maailmas võimaldamiseks ei piisa ühestainsast tehnoloogiast.“
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED UUE BMW iX5 HYDROGENI KOHTA.
Millal saan ma BMW iX5 Hydrogeni osta?
BMW iX5 Hydrogeni pilootautopark ei ole mõeldud müügiks. Sõltuvalt turunõuetest ja üldtingimustest loodame seeriatootmissõidukit pakkuda oma klientidele selle kümnendi teises pooles. Väike autoseeria on oluline samm sõiduki klientidele üldkättesaadavaks tegemise suunas.
Kus BMW iX5 Hydrogeni toodetakse?
BMW Group toodab ülitõhusaid kütuseelemendisüsteeme eraldiseisvas vesiniku kompetentsikeskuses Münchenis. See keskus hangib individuaalsed kütuseelemendid Toyota Motor Corporationilt.
Kuidas vesinikuajam töötab?
Nii nagu akutoitega elektrisõidukil (BEV), on ka vesinikuautol ehk kütuseelemendiga elektrisõidukil (FCEV) elektriajam – tegelikult lausa täpselt samasugune elektrimootor. Peamine erinevus on energiasalvestussüsteem: akus talletatava elektrienergia asemel hoitakse paakides gaasilist vesinikku, mis muundatakse kütuseelemendi abil ajami tarvis elektrienergiaks. Peamine eelis autojuhtidele on see, et vesinikuauto saab täis tankida vaid 3–4 minutiga. See võimaldab sisepõlemismootoriga sõidukitelt tuttavat kasutuskäitumist koos kõigi elektromobiilsuse eelistega.
Kas BMW iX5 Hydrogen on heitmevaba?
Vesinikuauto paneb liikuma elekter. Liikumiseks vajaminevat elektrit toodetakse kütuseelemendi abil vesinikust. Selle reaktsiooni ainsad tulemid on elektrienergia, soojus ja vesi, mis ilmneb veeauruna. Vesinikuauto ei tekita seega kohalikke heitmeid.
Kui ohutu on vesinikuajam?
Ohutus on meie jaoks esmatähtis. Meie sõiduk vastab kõigile asjakohastele ohutusstandarditele. Enne igasuguste teekatsetuste alustamist korraldasime ulatuslikud kokkupõrkekatsed ja täitsime kõik juriidilised nõuded nii sõiduki kui ka selle osade tasandil. BMW iX5 Hydrogen vastab samadele kõrgetele ohutusstandarditele nagu kõik teised meie sõidukid.
Tarbimisväärtused ja CO₂-heide.
BMW iX5 Hydrogen
Vesinikutarve kg / 100 km (kombineeritud, WLTP): 1,19
CO₂-heide g/km (kombineeritud, WLTP): 0
Sõiduulatus elektriga, km (WLTP): 504